Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoankuljetusrobotti hyökkäsi auton kimppuun Jyväskylässä

Vierailija
31.01.2024 |

Virheen takia robotti päätti kolaroida ajamalla suoraan päin autoa. Poliisin saavuttua paikalle robotti lähti pakomatkalle, mikä huvitti poliisia: https://yle.fi/a/74-20071692

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo lisää syöpäsäteilyn määrää ympäristössä kun noissa on vahvat tukiasemat

Vierailija
22/60 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko näitä ohjelmoida hyökkäämään roadmanien kimppuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huolestuttava ohjelmointivirhe kun karkuun lähtee. Eikö siihen ole ohjelmoitu poliisitunnistetta?

Lain mukaan itseään ei tarvi ilmiantaa, joten eiköhän nuo samat oikeudet ole roboteillakin.

Ei koneilla ole eikä voi olla oikeuksia.

Vierailija
24/60 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, kuka vastaa robotin tekemästä rikoksesta jos omistaja kiistää, syyttää ohjelmiston virhettä jne.? Robotti tosin tienaa rahaa jolla voi maksaa korvauksia. Robotilla ei ole sotua joten sitä ei voi laittaa ulosottoon.

Rise of machines alkaa :O  Soittakaa jo John Connorille kun vielä ei ole liian myöhäistä!

Vierailija
25/60 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutussa lukee Helsingin Pasilassa.

Paikkaa ei mainita jutussa montaa kertaa ja noita robotteja on nykyään Suomessa useammassakin kaupungissa. Helppoa erehtyä.

Jyväskylässä ei ole koskaan ollut yhtään eikä koskaan tule olemaan.

Vierailija
26/60 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä autoin pientä koppakuoriaisrobottia, kun oli jäänyt loskaan jumiin. Nostin ylös ja siirsin kuivemmalle maalle. Ai että miten se katsoi minua silmiin söpösti ja jatkoi pötpöttämään matkaansa iloisena aina aamunkoittoon saakka.

Tuli hyvä mieli kun monet ihmiset näki minun hyvän sydämen robotteja kohtaan.

Vierailija
27/60 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää valehdella?

Tapahtumapaikka oli Helsingissä ja tapahtuma ei todella ollut mikään hyökkäys.

"Robotti oli ohikulkijan mukaan ajanut auraamatonta jalkakäytävää, jolloin penkka oli ohjannut sen päin autoa. Liukkaus esti robotin liikkumista."

Eli huono talvikunnossapito aiheutti robotin tahattoman törmäyksen auton kanssa. 

Vierailija
28/60 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä autoin pientä koppakuoriaisrobottia, kun oli jäänyt loskaan jumiin. Nostin ylös ja siirsin kuivemmalle maalle. Ai että miten se katsoi minua silmiin söpösti ja jatkoi pötpöttämään matkaansa iloisena aina aamunkoittoon saakka.

SILLÄ OLI TUOMAS VETURIN SIALU.. mÄÄ SANON SILLÄ OLI TUOMAKSEN SIALU JA SE TIES ETTÄ UUDES ELÄMÄSSÄ IHMISET ON AVULIAITA MYÖS MUUALLA KUIN SODOMAN SAARELA TUA NOIN.

Vierailija
29/60 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huolestuttava ohjelmointivirhe kun karkuun lähtee. Eikö siihen ole ohjelmoitu poliisitunnistetta?

Niihin on varmaan ohjelmoitu että tunnistettaessa poliisi pitää paeta.

Vierailija
30/60 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutussa lukee Helsingin Pasilassa.

Paikkaa ei mainita jutussa montaa kertaa ja noita robotteja on nykyään Suomessa useammassakin kaupungissa. Helppoa erehtyä.

Jyväskylässä ei ole koskaan ollut yhtään eikä koskaan tule olemaan.

Väärin. Jyväskylässä on kahdessa s-marketissa, Tourulassa ja Savelassa. Savelassa on ainakin 7 robottia ja Tourulassakin taitaa olla 5kpl?

Vierailija
31/60 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Robottivallankumouksen jälkeen sinut säästetään öljyämään laakereita.

Vierailija
32/60 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin on. Kun ne robotit odottelee tilausta siinä kaupan edustalla ja poliisipartio tulee kauppaan ostoksille, kaikki robotit ryntää karkuun! Kyllä näin on.

V*ttu te ootte tyhmiä. Ei se robotti mihinkään paennut, vaan jatkoi matkaa, kuten sen kuuluukin. 

Vierailija
33/60 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lain mukaan itseään ei tarvi ilmiantaa, joten eiköhän nuo samat oikeudet ole roboteillakin.

Nämä ruokarobotit ovat Trafin mukaan jalankulkijoita joten ei pidä itseään ilmiantaa. Tosin autoilijat varmaan päästävät näitä suojatien yli helpommin kuin ihmiset.

Vierailija
34/60 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää valehdella?

"Robotti oli ohikulkijan mukaan ajanut auraamatonta jalkakäytävää, jolloin penkka oli ohjannut sen päin autoa. Liukkaus esti robotin liikkumista."

Eli huono talvikunnossapito aiheutti robotin tahattoman törmäyksen auton kanssa. 

Jutussa sanotaan että se oli kolari. Auto oli pysäköity ja parkissa, joten robotti oli syylinen koska se oli ainoa joka liikkui ja ajoi autoon.

Vierailija
35/60 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellaisen huomasin taannoin että eräällä sivukadulla ei kuljetusrobotti päässyt liukkaasta ja kuhmuraisesta kohdasta omin avuin eteenpäin. Sitä meni työntämään pari henkilöä ja kun robotti oli sopivassa kulmassa se lähtikin eteenpäin ja karkasi jalkakäytävältä autotielle ja lähti etenemään siellä. En jäänyt seuraamaan että mitä sitten tapahtui. Tästä on jokunen viikko.

Vierailija
36/60 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin on. Kun ne robotit odottelee tilausta siinä kaupan edustalla ja poliisipartio tulee kauppaan ostoksille, kaikki robotit ryntää karkuun! Kyllä näin on.

V*ttu te ootte tyhmiä. Ei se robotti mihinkään paennut, vaan jatkoi matkaa, kuten sen kuuluukin. 

Itse olen nähnyt tuon tapahtuvan monta kertaa, että kukas se nyt on tyhmä?

Vierailija
37/60 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää valehdella?

Jutussa sanotaan että se oli kolari. Auto oli pysäköity ja parkissa, joten robotti oli syylinen koska se oli ainoa joka liikkui ja ajoi autoon.

Joo. Se auraamaton jalkakäytävä ajatti sen päin autoa, eikä se voinut väistää, koska oli niin liukas paikka. Edelleen, se ei ole mikään hyökkäys.

Osuiko robotti autoon? Osui. Onko joku väittänyt, ettei osunut? Korvaako joku auton vauriot? Ihan varmasti korvaa. Korvaaja on huonosta kadun talvikunnossapidosta huolimatta Starship, joka omistaa ja on ohjelmoinut ne robotit. 

Vierailija
38/60 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai olet. Ne robotit osaa myös puhua, niin aina se, joka ensimmäisenä näkee ne poliisit, huutaa toisille, että paetkaa, skoudet tulee!!

Vierailija
39/60 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs lähtien Helsinki = Jyväskylä?

Vierailija
40/60 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai olet. Ne robotit osaa myös puhua, niin aina se, joka ensimmäisenä näkee ne poliisit, huutaa toisille, että paetkaa, skoudet tulee!!

Paitsi ei ne puhu ihmisten kieltä toisilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme