Onko totta, että raskaus muuttaa hiusväriä?
Kommentit (49)
Omissa tummanruskeissa hiuksissa punapigmentti vahvistui raskauden myötä, ovat kesäisin auringonvalossa lähes kupariset.
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti ole koskaan ennen kuullut tällaisesta, mutta pakko kai se on uskoa kun kerran näin monelle on käynyt sama. Itselläni ei vaikuttanut raskaus hiuksiin mitenkään. Ei kyllä myöskään kengän kokoon tai mitä näitä muita juttuja on mitä olen lukenut, että raskaus voi tehdä. Vatsakin oli niin pieni etten koskaan ostanut edes raskausvaatteita, ihan samoja pidin kuin muutenkin. Tissit jäi vähän isommiksi, siinäpä se.
Kengän koko voi kasvaa kun raskaushormoonit saavat kudokset löystymään. Et ehkä huomannut mutta raskaana olevien lantio levenee ja se ei palaudu, vaikka kuinka jumppasi tai laiduttaisi.
Onko kellään muuttunut vaaleanruskeasta ihan tummaksi, pysyvästi? :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt, että ohuthiuksisesta tulee raskauden aikana paksuhiuksinen, mutta hiukset tippuu taas entiselleen, joten ainakin tilapäiset muutokset on yleisiä.
Lisähiuksia käyny laittamassa.
Siksi blondi kuvastaa hedelmällistä neitsyttä
Taidan olla luonnonoikku, mulla hiukset vaaleni.
En ollut värjännyt hiuksiani ennen raskautta, enkä raskauden aikanakaan, mutta huomasin selkeän "juurikasvurajan" vaaleampaa tukkaa raskauden aikana.
Ehkä 1-2 astetta, ei mikään silmiinpistävä ero, mutta myös kaverini näki tämän, kun nostin hiuksia ja näytin, joten en kuvitellut.
Minulla vaaleat hiukset muuttuivat kullanpunaisiksi. Vauvan synnyttyä väri sitten palautui ennalleen.
Mulla on koko iän hiukset tummentuneet ja raskauden ja parin voimakkaan lääkekuurin jälkeen ovat nyt kiharat.
Yksilöllistä on tämäkin, kuten kaikki.
Vaaleahiuksisen siskon hiukset muuttui kahden raskauden myötä vaaleanruskeiksi, selkeästi tummemmiksi verrattuna edelliseen.
Minulla tummuivat, olin aivan vaalea blondi, nyt enemmän maantienvärinen.
Tyttärelläni oli maantienväriset hiukset. Nyt raskauden jälkeen ovat ruskeat.
Minun hiukset tummeni aikalailla. Aikaisemmin lämpimän vaalea kuontaloni on nykyään ihan pronssinen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla raskausaika teki hiuksista aavistuksen tummemmat ja kiharammat.
Just
Vierailija kirjoitti:
raskaus on toivottu
Ap
💕
En ole kuullut, mutta ilmeisesti alapää voi muuttua tumman violetiksi tai jotain.