Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta, että raskaus muuttaa hiusväriä?

Vierailija
31.01.2024 |

Tätä olen miettinyt.. 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
42/49 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olleilla ei ole muuta kokemusta kuin se, että on tummunut ja että on ollut raskaana.

Ne tummuu, vaikkei olisi ollut raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli niin vahva tumma juurikasvu että monet luuli lun värjänneen aiemmin vaikka olin ollut ihan luomublondi. Hiuksista tuli raskauden jälkeen "maantienväriset". 

Samoin kävi minulle. Lalkkiaiskuvassa vaaleat hiukset, raskauden aikana  tummenivat. Nyt taistelen raidoituksen kanssa.

Vierailija
44/49 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeasti ole koskaan ennen kuullut tällaisesta, mutta pakko kai se on uskoa kun kerran näin monelle on käynyt sama. Itselläni ei vaikuttanut raskaus hiuksiin mitenkään. Ei kyllä myöskään kengän kokoon tai mitä näitä muita juttuja on mitä olen lukenut, että raskaus voi tehdä. Vatsakin oli niin pieni etten koskaan ostanut edes raskausvaatteita, ihan samoja pidin kuin muutenkin. Tissit jäi vähän isommiksi, siinäpä se.

Kengän koko voi kasvaa kun raskaushormoonit saavat kudokset löystymään. Et ehkä huomannut mutta raskaana olevien lantio levenee ja se ei palaudu, vaikka kuinka jumppasi tai laiduttaisi.

https://yle.fi/a/3-9425584

Mulla ei lantio levinnyt yhtään. Näytän edelleen teinipojalta.

Vierailija
45/49 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hiukseni tummuivat lapsen saatuani. En itse huomannut koko asiaa, mutta useampi henkilö sanoi hiusteni olevan nykyään tummemmat. Kun sitten katsoo valokuvia, niin kyllä nämä ovat nykyään tummemmat.

Kuulin myöhemmin väitteen, että testosteroni tummentaa hiuksia. Poikaa odottaessa siis hiukset tummuvat, tyttöä odottaessa eivät. Minun kohdallani se ainakin pitää paikkansa. Tosin toista poikaa odottaessa ei enää tapahtunut mitään lisämuutosta.

Vierailija
46/49 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta.

Vierailija
47/49 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muuttui vaaleanruskeat hiukset vaaleankupariseksi ja muutos on ollut pysyvä.

Vierailija
48/49 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko totta, että raskaus muuttaa hiusväriä?

Kyllä, minullakin L'Oréal Paris purkin sisältö muuttui kummallisesti samantien Schwarzkopfin tapaiseksi kun tulin raskaaksi.

Vierailija
49/49 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sen sijaan jalankoko suurenee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi