Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka vihaa puhelin aspan töitä?!

Vierailija
19.06.2024 |

voi luoja, vihaan puhelin aspan töitä! Asiakkaat kiukuttelee, huutaa ja kiroaa. Mikä ihmisiä vaivaa? Kirjallisia töitä tässä myös on josta pidän, mutta tää puhelin! Olen kohta erakko, kun olen oppinut vihaamaan ihmisiä tässä työssä. Ja olen etsinyt muita töitä, mutta ei tärppää. Puheluita kuunnellaan, esihenkilö huohottaa niskaan ja kyttää puhelu määriä. Ei ennen ollut tällaista puhelin työ, koska olen tehnyt tätä ennenkin monta vuotta. Ihmiset pilannut tämän! Viimeisenä päivänä huudan takaisin näille asiakkaille :D 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös vihaan. Mutta mielummin teen puhelimitse kuin katson rääkyviä asiakkaita kasvotusten jossain kaupan kassalla. Tässä työssä voi sentään lyödä luurin korvaan jos asiakas on asiaton, vaikka siitäkin tulee noottia pomolta. Olisi suotavaa ihmisten muistaa, että aspa ei ole orja jolle voi puhua ihan miten sattuun. Teen tätä työtä sen voimin kun saa tehdä etänä, pääsen vaikka mökille katsomaan maisemia.

Vierailija
2/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein kerran puhelin työtä jossa puhelu määrä piti olla 200 per päivä. Taksin välitystä. En tehnyt kauan. Hullua hommaa. Ja niitä puheluita tuli solkenaan. Ja juuri tuota kyttäämistä. Tosi kiittämätöntä työtä, asiakkaat huutaa ja esimies moittii kun asiakkaat ei aina ollut tyytyväisiä. Vika aina aspassa. Ei kiitos enää. Siivoojan työssäkin saa enemmän kiitosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös pelkkää huonoa sanottavaa, olin yksityisellä lääkäriasemaketjun valtakunnallisessa ajanvarauksessa. Asiakkaat käyttäytyvät kuin raivotautiset eläimet. Ikinä, koska, milloinkaan en enää puhu yhdellekään Gunilla von Arsenbergerille tuplanolla-alueelta, en yhdellekään helsinkiläiselle lisenssiharrastajalapsen vanhemmalle enkä pietarsaarelaisille. Juoskaa suohon. 

Siivoustyö on todella kiitollista tuohon verrattuna.

Vierailija
4/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös vihaan. Mutta mielummin teen puhelimitse kuin katson rääkyviä asiakkaita kasvotusten jossain kaupan kassalla. Tässä työssä voi sentään lyödä luurin korvaan jos asiakas on asiaton, vaikka siitäkin tulee noottia pomolta. Olisi suotavaa ihmisten muistaa, että aspa ei ole orja jolle voi puhua ihan miten sattuun. Teen tätä työtä sen voimin kun saa tehdä etänä, pääsen vaikka mökille katsomaan maisemia.

Ei meidän työssä ainakaan voi lyödä luuria korvaan asiakkaalle. Viimeksi näin tein, kun asiakas alkoi korottamaan ääntä ja puhui tökerösti. Sain perästä palautetta asiakkaalta ja pomo oli totta kai asiakkaan puolella. Motivaatio nolla, ja vain rahan takia tätä paskaa teen

Vierailija
5/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vihata työtä mitä en ole koskaan tehnyt. Varmasti ihan mukavaa puuhaa sosiaaliselle ihmiselle.

Vierailija
6/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan keskukseen oli palkattu monivuotisen työntekijän nuori. Kesti sitä hommaa tasan puolitoista päivää koska joka puhelu alkoi huutamisella. Älysi irtisanoutua, suosittelen muillekin, itsekin oon irtisanoutunu Stockalta. Ihmiset on ihan hirveitä nykyään!

Vierailija
7/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te pystytte olemaan töissä, edes yhdyssanojen oikeinkirjoitus ei teiltä v aj a a mielisiltä suju?  

Vierailija
8/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös pelkkää huonoa sanottavaa, olin yksityisellä lääkäriasemaketjun valtakunnallisessa ajanvarauksessa. Asiakkaat käyttäytyvät kuin raivotautiset eläimet. Ikinä, koska, milloinkaan en enää puhu yhdellekään Gunilla von Arsenbergerille tuplanolla-alueelta, en yhdellekään helsinkiläiselle lisenssiharrastajalapsen vanhemmalle enkä pietarsaarelaisille. Juoskaa suohon. 

Siivoustyö on todella kiitollista tuohon verrattuna.

Ihana! 👏👏👏👏👏👏

9/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisiä vaivaa nykypäivänä? Minä en ainakaan koskaan ole käyttäytynyt epäasiallisesti puhelimessa tai kasvotusten.

Vierailija
10/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi vihata työtä mitä en ole koskaan tehnyt. Varmasti ihan mukavaa puuhaa sosiaaliselle ihmiselle.

Aspatyö ei ole aidosti sosiaalista vaaan ennemminkin rutiini ja samoihin toistuviin kysymyksiin vastaamista. mistähän on ylipäänsä syntynyt käsitys, jossa aiakaspalvelus olisi sosiaalisten työtä? Tai ainakin sosiaalisuus karisee aspassa työskennellessä, koska yleensä  on pelkkä palvelija, jota asiakkaat saavat omasta mielestään kohdella miten sattuu. Muutoinkin enimmäkseen turhaa työtä. Toki poikkeuksiakin on.

Vierailija
11/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ura ei kiinnosta kannattaa kerrata 10 luokka teurastamoille pääsisit ehkä suolia kuskaamaan. katso peiliin siellä narsku kesseli irvistelee.

Vierailija
12/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos ura ei kiinnosta kannattaa kerrata 10 luokka teurastamoille pääsisit ehkä suolia kuskaamaan. katso peiliin siellä narsku kesseli irvistelee.

tämmöisiä sikoja ihmiset on, hyi!

Vierailija
13/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen täälläkin näkee, että ihmiset ei voi hyvin. Käyttäydytään kuin mt potilaat, uskomatonta!

Vierailija
14/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aspatyö ei ole aidosti sosiaalista vaaan ennemminkin rutiini ja samoihin toistuviin kysymyksiin vastaamista. mistähän on ylipäänsä syntynyt käsitys, jossa aiakaspalvelus olisi sosiaalisten työtä? Tai ainakin sosiaalisuus karisee aspassa työskennellessä, koska yleensä  on pelkkä palvelija, jota asiakkaat saavat omasta mielestään kohdella miten sattuu. Muutoinkin enimmäkseen turhaa työtä. Toki poikkeuksiakin on.

Näin se menee. Ei aspa ole palvelija jolle voi puhua miten sattuun

Vierailija
15/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ura kiinnostaa, mutta kyseinen ura ei liity asiakaspalveluun. Eli jos sinua ei tahdo intomielisesti palvella niin heiluttelet narskukorttia?

Vierailija
16/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voin kuvitella miten tällaiset ihmiset puhuu aspoille, paetkaa!

Vierailija
17/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli viittä vaille että en tänään irtsanoutunut aspan töistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän