Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille tapahtunut saunassa

Vierailija
31.01.2024 |

Siis yleisessä sellaisessa, jääköön sanomatta missä eteläSuomalaisessa uimahallissa, että toinen mies alkaa juttelemaan niitä näitä. Sitten hivuttautuu siihen viereen ja tuijottaa avoimesti jalkoväliisi. Hetken päästä siirtää käden reidellesi ja kysyy saanko hyväillä kaluasi. No, joku viikko sitten kävi niin. Ihan normin näköinen äijä ja tuli jotenkin puskista että häkellyin ja lähdin sitten pois.

Alkoi myöhemmin harmittamaan, mitä siinä ois menettänyt. Itse asiassa oon runkannut tilanteelle nyt monet kerrat ja meen kyllä sinne uudestaan uimaan.

Mut et onko tää yleistä, mulle ei o koskaan ennen sattunut.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaajat eivät ole alfoja.

Alfat ei trollaa.

Vierailija
22/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran uimahallin suihkussa kaveri pyysi shampoota lainaksi. Sanoin että toki vaan, ota tosta. Shampoopulloa ottaessaan käsi hipaisi kaluani muka vahingossa, kun oli saippuat silmissä joopa joo, uskoo ken tahtoo, sanoin ja lähdin kyl pukkarin puolelle.

Se on kyllä homo joka väistää ja poistuu. Minä en lähde. Tekisin kyllä selväksi, jotta uskoisi vähemmälläkin.

Taidat olla niitä kaappihomoja sitten kun pitää niin kovasti yrittää todistella

Juuri teidän helvetin homojen takia Yhdysvalloissa julkiset saunat on kielletty alle 18-vuotiailta!

Erehdyin kerran sellaiseen siellä menemään, enkä mene toiste!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paskaa läppää tulee nyt muuten trolleilta.

Tarkoitatko trollilla aloitusta vaiko noita vtun sodomiitteja?

Vierailija
24/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan tietenkin sinua, rakas urpå.

Vierailija
25/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua, ota lääkkeet.

Vierailija
26/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua, ota lääkkeet.

Itse en niitä tarvitse, mutta onko homopillereitä olemassa? Kysyn vain.

Vierailija
27/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan tietenkin sinua, rakas urpå.

Heitä, homo, voltti!

Vierailija
28/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut saman kuin aloittaja. Nykyään ihmiset on yllättävän rohkeita ottamaan kontaktia, kun asenteet on niin paljon vapautuneet. Mielestäni viereen tunkeminen ja kysymättä koskeminen on silti törkeetä käytöstä, ei kuulu yleiseen saunaan.

Juttelemalla saa kyllä helposti selville, että löytyykö vastakaikua. Olen törmännyt niihinkin, jotka selkeästi yrittää juttelemalla saada seuraa, se on paljon fiksumpi tapa ja helppo antaa ymmärtää, ettei lämpeä.

Asenteet vapautuneet? Yököttävää, jos tarkoitat, että homous on ihan jees ja siitä pitää puhua ääneen.

Vierailija
29/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran uimahallin suihkussa kaveri pyysi shampoota lainaksi. Sanoin että toki vaan, ota tosta. Shampoopulloa ottaessaan käsi hipaisi kaluani muka vahingossa, kun oli saippuat silmissä joopa joo, uskoo ken tahtoo, sanoin ja lähdin kyl pukkarin puolelle.

Se on kyllä homo joka väistää ja poistuu. Minä en lähde. Tekisin kyllä selväksi, jotta uskoisi vähemmälläkin.

Juuri teidän helvetin homojen takia Yhdysvalloissa julkiset saunat on kielletty alle 18-vuotiailta!

Ehkäpä uimahallit, kuntosalit ja vastaavat voisivat jakaa poliiseille vapaalippuja, jotta nuo pervertikot saataisiin niiden saunoista kiinni ja heitettyä ulos? Kaipa niille ainakin sakot voitaisiin nykyäänkin antaa julkisrauhan häiritsemisestä, säädyttömästä käytöksestä sekä yleisestä perseilystä?

Vierailija
30/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse erehdyin "saunaan" Englannissa. Sama juttu.

Vierailija
31/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyseinen mies aisti, että ap ei taida olla täysin hetero. 

Vierailija
32/57 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katseita ja hymyjä kummempia. Ei kai Suomessa lähestytä kuin omissa spesiaalitilaisuuksissa

Vierailija
33/57 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfaa ei lähestytä ellei alfa anna siihen lupaa, oli kyse sitten miehestä tai naisesta.

Vierailija
34/57 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfaa ei lähestytä ellei alfa anna siihen lupaa, oli kyse sitten miehestä tai naisesta.

Uimahallin reunimmaisessa suihkussa alfaa larppaavan yksinäisen reppanaurpån ei todellakaan tarvitse pelätä liikoja lähestymisiä. Hajurakoa osaa pitää niin homot, heterot kuin siltä väliltäkin.

Naisista puhumattakaan.

Vierailija
35/57 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larppi-Alfa, tuo tosielämän Zeta, eli kynnysmatto-luuuuuseri, jonka yli kaikki marssii.

Vierailija
36/57 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mukavaa jos pervoilisitte jossain muualla kuin yleisissä tiloissa, jossa liikkuu myös lapsia.

No ei siellä nyt kukaan mitään sillä tavalla pervoile, sen nyt sanoo järkikin.

Vierailija
37/57 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jotenkin tuntua, että homot pitäisi saada takaisin kaappiin, kun ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.

Vierailija
38/57 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilla on huomattavasti fiksummat käytöstavat kuin suurimmalla osalla hetskuista jotka kuvittelevat itsestään ihan liikoja. Jos vaan koetettais elää rauhassa kukin tahoillamme.

Vierailija
39/57 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimahallin reunimmaisessa suihkussa alfaa larppaavan yksinäisen reppanaurpån ei todellakaan tarvitse pelätä liikoja lähestymisiä. Hajurakoa osaa pitää niin homot, heterot kuin siltä väliltäkin.

Naisista puhumattakaan.

Niinhän sä luulet.

Et selkeästi ole alfa.

Vierailija
40/57 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista puhumattakaan.

Niinhän sä luulet.

Et selkeästi ole alfa.

Oletpa taitava lukemaan viesteistäni, etten koskaan ole väittänytkään olevani "alfa", saati kuvittelevani itseni sellaiseksi. Olen ihan tavis keski-ikäinen dad-bod yhden naisen mies, joka on elänyt kohta 30 vuotta siinä elämän ainoassa ja oikeassa suhteessa. Alfailua ja muuta perseilyä pidän väliin säälittävänä ja väliin naurettavana.

Voi olla, että joissakin laumoissa tosiaan on joku johtajauros, joka on sun fantasioiden kaltainen, sellainen jota pitää hiukan väistää vastaan tullessa. Vähän niinkuin paviaanilaumassa Korkeasaaressa. Sellainen lauma nyt vaan ei ole mun porukkani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi