Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille tapahtunut saunassa

Vierailija
31.01.2024 |

Siis yleisessä sellaisessa, jääköön sanomatta missä eteläSuomalaisessa uimahallissa, että toinen mies alkaa juttelemaan niitä näitä. Sitten hivuttautuu siihen viereen ja tuijottaa avoimesti jalkoväliisi. Hetken päästä siirtää käden reidellesi ja kysyy saanko hyväillä kaluasi. No, joku viikko sitten kävi niin. Ihan normin näköinen äijä ja tuli jotenkin puskista että häkellyin ja lähdin sitten pois.

Alkoi myöhemmin harmittamaan, mitä siinä ois menettänyt. Itse asiassa oon runkannut tilanteelle nyt monet kerrat ja meen kyllä sinne uudestaan uimaan.

Mut et onko tää yleistä, mulle ei o koskaan ennen sattunut.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia! Jokapäiväistä!

Vierailija
2/57 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla tulematta. Voisi saada kyynerpäästä. Mutta jos olisin sekasaunassa ja joku nainen tulisi viereen niin ihan eri juttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran uimahallin suihkussa kaveri pyysi shampoota lainaksi. Sanoin että toki vaan, ota tosta. Shampoopulloa ottaessaan käsi hipaisi kaluani muka vahingossa, kun oli saippuat silmissä joopa joo, uskoo ken tahtoo, sanoin ja lähdin kyl pukkarin puolelle.

Vierailija
4/57 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran uimahallin suihkussa kaveri pyysi shampoota lainaksi. Sanoin että toki vaan, ota tosta. Shampoopulloa ottaessaan käsi hipaisi kaluani muka vahingossa, kun oli saippuat silmissä joopa joo, uskoo ken tahtoo, sanoin ja lähdin kyl pukkarin puolelle.

Se on kyllä homo joka väistää ja poistuu. Minä en lähde. Tekisin kyllä selväksi, jotta uskoisi vähemmälläkin.

Vierailija
5/57 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä homo joka väistää ja poistuu. Minä en lähde. Tekisin kyllä selväksi, jotta uskoisi vähemmälläkin.

Taidat olla niitä kaappihomoja sitten kun pitää niin kovasti yrittää todistella

Vierailija
6/57 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla niitä kaappihomoja sitten kun pitää niin kovasti yrittää todistella

En ole. En vain voi sietää miehiä, jotka tulee iholle saati lääppimään. Kaksi kukkoa ei mahdu samaan tilaan. 

Vierailija
7/57 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut saman kuin aloittaja. Nykyään ihmiset on yllättävän rohkeita ottamaan kontaktia, kun asenteet on niin paljon vapautuneet. Mielestäni viereen tunkeminen ja kysymättä koskeminen on silti törkeetä käytöstä, ei kuulu yleiseen saunaan.

Juttelemalla saa kyllä helposti selville, että löytyykö vastakaikua. Olen törmännyt niihinkin, jotka selkeästi yrittää juttelemalla saada seuraa, se on paljon fiksumpi tapa ja helppo antaa ymmärtää, ettei lämpeä.

Vierailija
8/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. On joskus vaikea erottaa vilpitöntä selänpesupyyntöä tai -tarjousta sellaisesta missä voi olla jatkokytköksiä. Olen pessyt selkiä ja tullut pestyksi mutta kieltäytynyt kohteliaasti niistä muutamista kyselyistä ja rauhaan on ymmärretty jättää.

Vierailija
9/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetit nyt tilaisuutesi päästää kaapissa ollut homosi ulos!

Vierailija
10/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tullut stoppi tykkänään jo siinä vaiheessa kun toinen hivuttautuu lähemmäs tai tulee ylipäätään istumaan kahta metriä lähemmäs jos saunassa on tilaa.

Vierailija
11/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kaveri keräillyt legoja lattialta jos ei olisi käskystä ymmärtänyt ottaa etäisyyttä.

Samoin olisi käynyt naiselle sekasaunassa.

Kysyä saa, ei koskea. Poistuminen lähialueelta pakollista kun käsketään sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
12/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kaveri keräillyt legoja lattialta jos ei olisi käskystä ymmärtänyt ottaa etäisyyttä.

Samoin olisi käynyt naiselle sekasaunassa.

Kysyä saa, ei koskea. Poistuminen lähialueelta pakollista kun käsketään sukupuolesta riippumatta.

Ymmärränkö oikein että vetäisit turpaan lääppivää naista? No, kai se jonkinlaista johdonmukaista tasa-arvoa sekin on.

Mut henkilökohtaisesti nää väkivallalla uhoajat ei kovinkaan suurta vaikutusta tee.

Vierailija
13/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei puhumalla ymmärrä ottaa etäisyyttä niin sitten se etäisyys tehdään.

Ei uhoamista, enemmänkin toteamus.

Vierailija
14/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä torjumiseen puhe on aina auttanut ja näille oman elämän alffoille; sitä voi hyvin äkkiä olla nimenomaan itse se legoja keräilevä osapuoli. Sille tielle on turha lähteä.

Vierailija
15/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfa kertoo, alfa keskustelee ja alfa määrää.

Alfan legoihin eikä alffaan muutenkaan kosketa ilman lupaa.

Muuten läski tummuu ja legot irtoo.

Tämäkin oli toteamus, ei uho.

Sä mikään alfa ole, vaan se tavallinen tarina, reppana urpå, joka jonain päivänä voi joutua hankaluuksiin oman uhoamisensa kanssa, jos huono tuuri käy. Jos hyvä tuuri käy eikä homo tai liian innokas nainen tule pippeliäsi pitelemään, niin voit jatkaa elelyä omissa kuvitelmissasi ja nettipalstoilta uhoamista, eikä tule tarvetta peiliin katsomiselle.

Onneksi se nyt kuitenkin on sen verran harvinaista että tuollaista oikeasti tapahtuisi kenellekään, niin hyvin harva kaltaisesi joutuu oikeasti kantamaan vastuuta pahoinpitelysyyte niskassa.

Vierailija
16/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, kyllä jokainen täysijärkinen alfan tunnistaa eikä sorru typeryyksiin hänen kanssaan.

Alfa pitää huolen aina, että kumppani tulee täysin tyydytetyksi.

Vierailija
17/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta kerran olin koiravahtina

Kaverini pyysi minua monia vuosia sitten, viikon lopuksi koiransa vahdiksi, koska hän joutui menemään tuttunsa häihin jotka olivat kaukana pohjoissuomessa. Koira oli useamman vuoden vanha, sekarotuinen uros koira jonka nimi oli Rontti. Kaverini oli jättänyt koiran hoito ohjeet keittiön pöydälle, lisäksi jääkaapissa oli ruokaa, sekä korillinen olutta oli myös varattu minulle. Ruokin Rontin ja kävin saunassa, kuljeskelin talossa, pelkään pyyhkeeseen verhottuna, siemailin välillä olutta ja katselin televisiota. Kun istuin sohvalla ja katsoin televisiota tuli Rontti luokseni ja työnsi kuononsa pyyhkeen sisään. Säpsähdin ja tunsin kullissani koiran kielen, Rontti nuoli kullini päätä se tuntui mukavalta ja se alkoi myös kiihottaa minua. Nostin pyyhettä, että Rontin on helpompi tutkia kulliani, joka oli jo tosi kovana se valutti myös hieman kiimalimaa, jota koira nuoli innokkaasti. Annoin koiran nuolla kulliani hetken aikaa, kunnes huomasin että Rontin kulli oli tullut ulos tupestaan. En ole aiemmin nähnyt koiran kullia luonnossa, se näky kiihotti minua tosi paljon ja halusin koskea sekä runkata tuota ovelan näköistä kullia. Menin polvilleni rontin viereen ja kosketin sen kullia, Rontti säpsähti mutta jäi seisomaan pää eteenpäin kääntyneenä. Huomasin myös että sen kullista, tippui jotakin nestettä lattialle, tajusin sen olevan koiran siemennestettä. Kulli tuntui oudolta mutta kiihottavalle kädestäni, koska kulli oli suippo ja sen juuressa oli tosikova pallo. Runkkasin kullia ja siitä tuli tietyn ajan välein siemennestettä, jota Rontti silloin nuoli pois. Oma kullini oli myös tosi kovana ja sekin valutti kiimalimaa ohuena nauhana lattialle. Runkkasin myös omaa kulliani ja tarjosin sitä myös Rontin nuoltavaksi, jonka Rontti myös nuoli puhtaaksi kiimalimasta. Jonkin ajan kuluttua Rontti alkoi nytkyttää itseään kättäni vasten. Sen kullista ruiskusi siemennestettä pitkinä ruiskauksina lattialle ja se oli myös kirkasta ja juoksevaa. Rontti nuoli lopuksi kulliaan ja lattialle ruiskununen siemen nesteen, minä aloin kiihdyttää runkkaustani ja annoin Rontin nuolla myös kullistani tulevan sperman. Kokemus oli tosi jännittävä sekä kiihottava, menin uudelleen pesulle ja sen jälkeen nukkumaan. Aamulla runkkasin vielä kulliani ja annoin Rontin myös nuolla siitä spermat, jotka Koira nuoli innolla suuhunsa. Kokeilin myös miltä tuntuu kun koira nuolee pyllyreikää ja se oli myös tosi mahtava kokemus.

Vierailija
18/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavaa jos pervoilisitte jossain muualla kuin yleisissä tiloissa, jossa liikkuu myös lapsia.

Vierailija
19/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun pervot!

Vierailija
20/57 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paskaa läppää tulee nyt muuten trolleilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi