Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haavisto on ollut tenteissä paljon parempi kuin Stubb

Vierailija
31.01.2024 |

Jostain syystä aiheeseen liittyvät ketjut katoavat, vaikka olisivat asiallisia. 

Haavisto on ollut paljon asiantuntevampi ja esiintyi maltillisemmin ja rauhallisemmin, vaikutti kaikin puolin valmiimmalta pestiin. Huomasi, että hänellä on laaja-alaisempaa kokemusta eri puolilta maailmaa. Vaikutti olevan myös paremmin perillä turvallisuusuhkiin liittyvästä protokollasta.

Stubbista välittyi malttamaton kuva, hän puhui päälle, eikä vaikuttanut kuuntelevan keskustelukumppania - mikä on suuri ongelma politiikassa. 

Kun Haavisto puhui asiasta, Stubb puhui itsestään. Stubbin puhe poukkoili asiasta toiseen, kuin puhuisi suunnittelematta mitä aikoo sanoa. Välillä (esim IS:n susikysymyksessä) Stubb tuntui suorastaan matkivan Haaviston vastauksia. 

Tuli myös kuva, että Stubb oli opetellut ulkoa ympäripyöreitä vastauksia, joista uskoi katsojien pitävän. Esim se populistinen heitto ettei naapurimaan diktaattorille vastattaisi, vaikka juuri sellaisten vaikeiden puheluiden hoitaminen suoraselkäisesti ja kunnialla on sitä presidentin tärkeintä työtä.  

Haavistolla on paljon huonoja puolia kuten Stubbillakin, mutta kokemuksessa, vakaudessa ja asiaosaamisessa menee kirkkaasti ohi. 

Kommentit (4025)

Vierailija
3021/4025 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on Stubbi, joka panee Venäjälle kovan kovaa vastaan eikä mitään rauhaa.

Vierailija
3022/4025 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb on ylivoimainen: koulutettu, viisas, asioihin perehtynyt, ystävällinen, rento, kielitaitoinen, kansainvälinen, urheilullinen, ryhdikäs, tyylikäs, nykyaikainen, muodikas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3023/4025 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisi mottia koivuklapeja maksaa 370 euroa. Haavisto veikkasi lähelle eli 400 euroa.

Itse en ole moisia tarvinnut koskaan ja veikkaukseni oli 200 euroa.

Stubb vastasi 22e

Stubb ei osannut laskea 5 potenssiin kolme joten ei ymmärrä kuutioita, potenssilaskua tai eksponentiaalista kasvua.

Vaikka Mäntyniemi meneekin remonttiin, niin tuskin väliaikaista virka-asuntoakaan tarvitsee klapeilla lämmittää. Etenkään presidentin, itse hankkimillaan.

Vierailija
3024/4025 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei *ttu nyt näiden joidenkin stubbilaisten kommentteja (juoko paljon alkoholia, tietääkö joku). Semmoista se on, kun ei ole mitään asiaperusteista hyvää omasta suosikista.

Vierailija
3025/4025 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoon ei voi luottaa. Parasta olisi kerätä nämä poikkeavat jonnekin leireille jotta kunnon ihmiset saavat elää rauhassa ilman pelkoa homoista.

Pelkäätkö sinä homoja? Miksi? 

Vierailija
3026/4025 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenttejä kun on katsonut, Stubbista on tullut Keisarin uudet vaatteet -vaikutelma. Hän puhuu kyllä, mutta puheissa ei ole mitään konkreettista sisältöä. Olen empaattinen ym. Kun kaikki tietävät, että kaikkea muuta.

Vierailija
3027/4025 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakaumuksellinen persu ei äänestä kumpaakaan

Vierailija
3028/4025 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä äänestää.

Haavistoa vastaan.

Vierailija
3029/4025 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokilpailuosiossa, kysyttäessä kuinka pian Kuhmossa pääsee lääkärin vataanotolle, Haavisto arvasi mielestäni lähemmäksi eli 25 pv.  En tiedä juuri Kuhmon tilannetta, mutta Keski-Suomen pienemmässä kunnassa vain päivystykseen pääsee vuorokauden sisällä, hoitohenkilökunnan  tenttauksen jälkeen.  Vähemmän kiireisen lääkäriajan saa vasta noin kuukauden päähän.  Lääkäripulan vuoksi tilanne on varmasti sama useimmilla haja-asutusalueen paikkakunnilla!

Vierailija
3030/4025 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
3031/4025 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caj-Göran on viitosen keskiarvon oranssinaamainen suomenruotsalainen, koulukiusaaja, narsisti, joka on kyynärpäätaktiikalla luovinut itsensä nykyiseen asemaan. 

Vierailija
3032/4025 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä äänestää.

Haavistoa vastaan.

Sitten on aatteet kuin tuuliviiri. Marin käski äänestämään taktisesti omiaan. Halla-aho vastakkaista aatetta. Se on outoa. Mutta näin on. 

Vierailija
3033/4025 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä, vakaumuksellinen persu, äänestän Stubbia, kuten suurin osa puolueeni kannattajista.

Vierailija
3034/4025 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä, vakaumuksellinen persu, äänestän Stubbia, kuten suurin osa puolueeni kannattajista.

Mikä sun vakaumis sitten on? Eu-myönteisyys ja globalismi? 

Vierailija
3035/4025 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan suomenruotsalaisuutta.

Vierailija
3036/4025 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka ja Cai-Göran ovat maskotteja, joilla Suomea päästään tuhoamaan Ukrainan lailla - Pekka tai Cai ei todellakaan tule päättämään mistään, ajatus on absurdi.

Stubbin kutsumanimi on Alexander, ei Cai-Göran. 

Vierailija
3037/4025 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan suomenruotsalaisuutta.

Minä m a a h a n muuttomyönteisyyttä. 

Vierailija
3038/4025 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka ja Cai-Göran ovat maskotteja, joilla Suomea päästään tuhoamaan Ukrainan lailla - Pekka tai Cai ei todellakaan tule päättämään mistään, ajatus on absurdi.

Stubbin kutsumanimi on Alexander, ei Cai-Göran. 

On se silti Cai-Göran. Jonka kotikieli on ruotsi.

Vierailija
3039/4025 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavistoa vastaan.

Vakauksesta huolimatta.

Vierailija
3040/4025 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenruotsalainen globalisti persujen suokkari. Nyt kääntyis Soini haudassa. Jos ois kuollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan