Mitä on päihdetyö?
Kommentit (10)
Kärrätään kamaa sitä tarvitseville.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään se on sitä että 5 kk odottelun jälkeen saat vastaanottoajan hoitajalle joka sanoo "öö sun kannattaa yrittää lopettaa, hanki vaikka harrastus, heippa"
Taisi olla kyse TYÖN näkökulmasta. Äläkä viitsi puhua sinä-muodossa, kun tarkoitat itseäsi. Sinä itse olet itsellesi minä.
Komea päihdehoitajamies iskee päihdenaisen, nainen rakastuu ja pian pienet töppöset juoksevat parketilla, kun nainen synnyttää.
Jeesustellaan ringissä hoitajien valvojan silmän alla kuinka ihanaa ja vapauttavaa on olla puhtaana.
Korvaushoito ja siellä n. 3 minuutin juttelu päihdehoitajan kanssa. Ja ens viikolla uudestaan.
Kotona tein tallissa päihdetyötä, selvinpäin ei tuntunut mikään onnistuvan. Olinkin väärässä kun lopetin ryypiskelyn. Onnistuikin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään se on sitä että 5 kk odottelun jälkeen saat vastaanottoajan hoitajalle joka sanoo "öö sun kannattaa yrittää lopettaa, hanki vaikka harrastus, heippa"
Taisi olla kyse TYÖN näkökulmasta. Äläkä viitsi puhua sinä-muodossa, kun tarkoitat itseäsi. Sinä itse olet itsellesi minä.
Työntekijän näkökulmasta? Jankkaat tuloksetta narkkarille, ettei voi antaa mitään ohi respan.