Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siiderivalaissa on ongelma? Ei teidän tarvitse seurustella siiderivalaan kanssa, ihan itse saatte päättää kumppaninne.
Mä tiedän mitä pippeliä sä imet! 😃
Siideri*valas: Sulla taitaaki olla varma ISO MUSTA KYR*PÄ? 😋
Mustamies: Joo 😅, mut en mä sitä sulle paljasta! 😁
Nyt siideri*valaalla on varmaan toivoton olo. Eikä koe itseään naiseksi enää =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siiderivalaissa on ongelma? Ei teidän tarvitse seurustella siiderivalaan kanssa, ihan itse saatte päättää kumppaninne.
Mä tiedän mitä pippeliä sä imet! 😃
Siideri*valas: Sulla taitaaki olla varma ISO MUSTA KYR*PÄ? 😋
Mustamies: Joo 😅, mut en mä sitä sulle paljasta! 😁
Nyt siideri*valaalla on varmaan toivoton olo. Eikä koe itseään naiseksi enää =)
Sillä aikaa mustamies pani pani pani alaikäistä tyttöä koulun wc:ssä persuksiin.
Pa peri ttomia sataja suomessa. Mitä voi odottaa?
Taasko sä sorrut kuvittelemaan perheellisen miehen elävän puutteessa. Et näköjään eroa muista länkyttäjistä vaikka yrität antaa itsestäsi vähän fiksumpaa kuvaa verrattuna palstan keskivertopösilöihin.
**
En vissiin kohdentanut kommenttia sinulle, olethan se väärämies kuitenkin taas. Ilmeisesti kalikka kapsahti sinnekin jollakin tasolla kun tästä nyt vartavasten minulle kerrot...
että et näköjään sinäkään eroa palstamiehistä vaikka yrität antaa itsestäsi vähän fiksumpaa kuvaa verrattuna palstan keskivertomiehiin.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
"Sillä aikaa mustamies pani pani pani alaikäistä tyttöä koulun wc:ssä persuksiin."
Fysiikantunti oli juuri alkanut ja opettaja oli saapunut juuri luokkaan. Kysyin, että pääsenkö vessaan. Opettaja vastasi, että eikös äsken ollut koko välitunti aikaa? Sain kuitenkin luvan ja lähdin vessaan. Tulin vessata ja huomasin, että viereisestä vessasta tuli juuri todella kuuma rinnakkalaisluokkalainen Sonja. Sanoin hänelle moi ja hän vastasi. Vaihdoimme muutaman muunkin sanan ja sitten hän kysyi, että oliko minulla kiire tunnille. Sanoin, että ei minulla mikään kiire ole. Hän tuli minua lähemmäksi ja otti kädestäni kiinni. Ja kysyi haluaisinko tulla hänen kanssaan vielä vessaan. Olin hämilläni, mutta sain vastattua jotakin. Hän vei minut kanssaan vessaan ja käski minun mennä istumaan pöntölle. Istuin pöntölle ja alkoi avaamaan farkkujeni vetoketjua. Hän otti housuni ja samalla paitani pois, ja huomasin olevani hänen edessään pelkissä boksereissani. Hän pani kätensä boksereideni etu osaan ja katsoi minua silmiin. Munani alkoi jäykistyä ja hän kysyi, otetaanko bokseritkin pois, ennen kuin ehdin vastata hän veti bokserini alas. Huomasin seisovani alasti koulun kuumimman tytön edessä. Hän otti munastani kiinni ja alkoi runkkaamaan ja imemään sitä. Minulta pääsi pieniä voihkauksia ja kun Sonja oli hetken runkannut ja imenyt munaani, hän otti vaatteensa pois. Ja seisoimme vessassa alasti toisiamme vastapäätä. Sonja kysyi haluaisinko antaa hänelle munaa perseeseen.
Joo, vastasin ja hän otti kiinni lavuaarista ja menin hänen taakseen. Hän kumartui hieman ja minä työnsin munani hänen perseeseensä. Olimme molemmat hetken paikoillamme ja sitten aloin pikkuhiljaa työntämään munaani hänen perseeseensä. Molemmat voihkimme kun työnsin munaa aluksi hitaasti ja sitten hiukan kovempaa. Jatkoimme hetken ja sitten menin istumaan pöntölle ja hän tuli munani päälle ja alkoi ratsastamaan .Molemmat taas voihkimme ja Sonja kovensi hiukan tahtia. Hetken ratsastettuaan hän tuli istumaan pöntölle ja menin hänen jalkoväliinsä ja aloin sormettamaan hänen pilluaan. Hän voihki kovaäänisesti kun työnsin sormiani hänen pillluunsa. Sormetin hetken hänen pilluaan ja sitten hän alkoi runkkaamaan taas munaani. Ei mennyt kauaa kun laukesin hänen rinnoillensa. Puimme molemmat vaatteemme ja hän sanoi vielä, ehkä me taas törmäämme vessojen edessä ja iski minulle silmää. Sanoin, varmasti ja lähdimme molemmat omille tunneillemme.
Huh, kuumaa kamaa ah 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sillä aikaa mustamies pani pani pani alaikäistä tyttöä koulun wc:ssä persuksiin."
Fysiikantunti oli juuri alkanut ja opettaja oli saapunut juuri luokkaan. Kysyin, että pääsenkö vessaan. Opettaja vastasi, että eikös äsken ollut koko välitunti aikaa? Sain kuitenkin luvan ja lähdin vessaan. Tulin vessata ja huomasin, että viereisestä vessasta tuli juuri todella kuuma rinnakkalaisluokkalainen Sonja. Sanoin hänelle moi ja hän vastasi. Vaihdoimme muutaman muunkin sanan ja sitten hän kysyi, että oliko minulla kiire tunnille. Sanoin, että ei minulla mikään kiire ole. Hän tuli minua lähemmäksi ja otti kädestäni kiinni. Ja kysyi haluaisinko tulla hänen kanssaan vielä vessaan. Olin hämilläni, mutta sain vastattua jotakin. Hän vei minut kanssaan vessaan ja käski minun mennä istumaan pöntölle. Istuin pöntölle ja alkoi avaamaan farkkujeni vetoketjua. Hän otti housuni ja samalla paitani pois, ja huomasin olevani hänen edessään pelkissä boksereissani. Hän pani kätensä boksereideni etu osaan ja katsoi minua silmiin. Munani alkoi jäykistyä ja hän kysyi, otetaanko bokseritkin pois, ennen kuin ehdin vastata hän veti bokserini alas. Huomasin seisovani alasti koulun kuumimman tytön edessä. Hän otti munastani kiinni ja alkoi runkkaamaan ja imemään sitä. Minulta pääsi pieniä voihkauksia ja kun Sonja oli hetken runkannut ja imenyt munaani, hän otti vaatteensa pois. Ja seisoimme vessassa alasti toisiamme vastapäätä. Sonja kysyi haluaisinko antaa hänelle munaa perseeseen.
Joo, vastasin ja hän otti kiinni lavuaarista ja menin hänen taakseen. Hän kumartui hieman ja minä työnsin munani hänen perseeseensä. Olimme molemmat hetken paikoillamme ja sitten aloin pikkuhiljaa työntämään munaani hänen perseeseensä. Molemmat voihkimme kun työnsin munaa aluksi hitaasti ja sitten hiukan kovempaa. Jatkoimme hetken ja sitten menin istumaan pöntölle ja hän tuli munani päälle ja alkoi ratsastamaan .Molemmat taas voihkimme ja Sonja kovensi hiukan tahtia. Hetken ratsastettuaan hän tuli istumaan pöntölle ja menin hänen jalkoväliinsä ja aloin sormettamaan hänen pilluaan. Hän voihki kovaäänisesti kun työnsin sormiani hänen pillluunsa. Sormetin hetken hänen pilluaan ja sitten hän alkoi runkkaamaan taas munaani. Ei mennyt kauaa kun laukesin hänen rinnoillensa. Puimme molemmat vaatteemme ja hän sanoi vielä, ehkä me taas törmäämme vessojen edessä ja iski minulle silmää. Sanoin, varmasti ja lähdimme molemmat omille tunneillemme.
Huh, kuumaa kamaa ah 🤤
Pikapano piristää..:)
Asutko sä jossain sillan alla spurgujen kanssa vai mistä sulle riittää noin surkeita miehiä? Vai onko niin paha nuppivika että keksit satuja?
**
Ei sen tarvii keksiä kun me kaikki muutkin täällä nähdään millainen sä olet. Ymmärtääkseni ja onneksi kukaan nainen ei omassa elämässä tunne näin katseita miesoletettuja kuin mitä tällä palstalla nytkin näemme...
T. Nainen KTM ja PS
Täällä on niitä korkeimman tason miehiä selvästi paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö gynekologinen asento pöydällä: Nainen selällään ja peppu aivan pöydän reunalla, pari tuolia, joiden selkänojilla nainen voi pitää kantapäitä aivan kuin gynen jalustimet. Näkymäkin on kiihottava, kokeilkaapa miehet miltä naisenne näyttää gynekologin silmin :)
Hei, tämä asento on tuttu minulle, yksi parhaimmista asennoistani. Tässä asennossa pystyy tekemään hyvän työn. Kun olisin nuorempana ajatellut ammattia oikein syvällisesti, olisin opiskellut gynekologiksi, näkymät mitä parhaat. Kun potilas tulee, sanoa vain housut pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö gynekologinen asento pöydällä: Nainen selällään ja peppu aivan pöydän reunalla, pari tuolia, joiden selkänojilla nainen voi pitää kantapäitä aivan kuin gynen jalustimet. Näkymäkin on kiihottava, kokeilkaapa miehet miltä naisenne näyttää gynekologin silmin :)
Taisit keksiä uudenasennon ittelles, minä olen jo vuoskymmeniä nussinu ja nuollu pöydällä naisii!
Naista pöydälle kuvaamallasi tavalla, mutta se löi laukulla =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit keksiä uudenasennon ittelles, minä olen jo vuoskymmeniä nussinu ja nuollu pöydällä naisii!
Oliko liha pöydällä raakaa vai kypsää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko liha pöydällä raakaa vai kypsää?
Aluksi se on yleensä raakaa pöydällä, mutta kun ryhtyy hommiin, niin kyllä se liha samalla kypsyy siinä pöydällä!
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole miehiä vaan pikkupoikia.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta veikataan että, aivan samalta kuin ennenkin, mutta eihän sitä tiedä, tuoli jaloissa saadaan ihmeitä aikaan. PS.vain Mielikuvitus on rajana näissä töissä, mutta gynekologin hommat ovat niin tylsiä ja täten niin tylsiä että, teidän kannattaisi kokeilla jotain muuta. Itse tykkään laittaa sormet P:seen, mutta pitää se vara että ei kädet likaannu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole miehiä vaan pikkupoikia.
Se siitä onnellisesta perSE-illasta.. 😭
"En vissiin kohdentanut kommenttia sinulle, olethan se väärämies kuitenkin taas. Ilmeisesti kalikka kapsahti sinnekin jollakin tasolla kun tästä nyt vartavasten minulle kerrot...
että et näköjään sinäkään eroa palstamiehistä vaikka yrität antaa itsestäsi vähän fiksumpaa kuvaa verrattuna palstan keskivertomiehiin.
T. Nainen KTM ja PS"
Tämä ei kyllä mene enää lukihäiriön piikkiin:
"No mutta tämähän on sun jokapäiväinen aihe ja ongelma. Ei ainakaan itse ole tarvinut kertaakaan rutistaa ettei suksi luista kotona :D enkä ole huomannut että muutkaan naiset melskaisivat täällä seksi puutteesta tai ylipäätään...
T. Nainen KTM ja PS"
Vierailija kirjoitti:
Noiden törkyviestien jälkeen ei kukaan enää voi vinkua jostakin miesvihasta. Tuollaista tekstiä kirjoittavat eivät ole edes ihmiseen verrattavissa eikä heillä ole mitään virkaa tässä maailmassa, turhia, säälittäviä hapentuhlaajia. Heidät olisi pitänyt laskea lakanalle tai abortoida. Tuskin heitä edes omat vanhemmat rakastaa, häpeävät että edes tuntevat. Ystäviä heillä ei ole, sillä sosiaaliset taidot ovat auton alle jääneen meduusan tasoa ja älykkyytensä ei edes yllä siihen tasoon. Tekisivät palveluksen kaikille, jos menisivät leivänpaahtimen kanssa ammeeseen.
Ja yksikään nainen ei tule paheksumaan tuota naisen kirjoittamaa toivetta kuolemasta miespuolisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noiden törkyviestien jälkeen ei kukaan enää voi vinkua jostakin miesvihasta. Tuollaista tekstiä kirjoittavat eivät ole edes ihmiseen verrattavissa eikä heillä ole mitään virkaa tässä maailmassa, turhia, säälittäviä hapentuhlaajia. Heidät olisi pitänyt laskea lakanalle tai abortoida. Tuskin heitä edes omat vanhemmat rakastaa, häpeävät että edes tuntevat. Ystäviä heillä ei ole, sillä sosiaaliset taidot ovat auton alle jääneen meduusan tasoa ja älykkyytensä ei edes yllä siihen tasoon. Tekisivät palveluksen kaikille, jos menisivät leivänpaahtimen kanssa ammeeseen.
Ja yksikään nainen ei tule paheksumaan tuota naisen kirjoittamaa toivetta kuolemasta miespuolisille.
Yksikään mies ei ole tullut paheksumaan miesten kirjoittamia ehdotuksia, miten naiset pitää hakata ja miten heidät pitää r*iskata. Miehet kommentoi innosta hihkuen, miten nainen sai kunnolla munaa, kun jotkut kirjoittavat joukkoraiskauksista, joissa itse olivat mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei ole tullut paheksumaan miesten kirjoittamia ehdotuksia, miten naiset pitää hakata ja miten he
Olet liian yksinkertainen.
"Olet liian yksinkertainen"
Et sitten enää muuta keksinyt kuin ruveta solvaamaan minua?
Siis mitä helvetttTIÄÄÄÄNG? AutTTI on taas pelissäÄNG mukana??! Vvoi ssSSAAkeli tätä isoa MUNAA!