Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaiset siideri*valaat 🐋 ne täällä taas päivystävät 😁, samalla kun iso musta patukka 🍆 heidän perseeseen porautuu 🤢🤮
Joo! Sitten vielä siideri*valaat menevät näiden mustien häpyhuuli lääkäreiden kanssa, tehtailemaan huutavia kakaroita eli muta*kuonoja verorahoilla.
Ongelmaan on helppo ratkaisu kielletään lailla "siideri*valaat" tai karkotetaan ne Afrikkaan :D
Eräs siideri*valas sanoi kerran 😃, että "vedellä ja panoseuralla minä olen tähänkin asti pärjännyt.. ja pärjään jatkossakin!" 😂🤣
Vierailija kirjoitti:
"Tunnetko montakin tapausta? Sehän on näiden oma valinta. Kuten miehille myös. Tiesitkö, että miehetkin tekevät of:ää. Se on sinullekin sallittua."
Sinäkö olet niin yksinkertainen, ettet osaa keskustella mistään aiheesta, jos se ei kosketa itseäsi millään tavalla?
-Eri
Of:n kohdalla on ihan hyvä pohtia, kuinka yleistä se oikeasti on. Median jutut siitä kun vääristävät mielikuvaa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen alkanut mieltää itseni feministiksi vasta iän myötä. Kun olen tarkemmin miettinyt, mitä se merkitsee omalle ja tyttären kohdalle. En ole ääri, enkä raivo. Hiukseni ovat edelleen pitkät, enkä ole värjännyt niitä vuosikausiin. Aiemminkin lähinnä vaaleita raitoja. Feminismi on pääni sisällä ja siinä, että kannatan ihmisten välistä tasa-arvoa. Koskien myös miehiä niissä asioissa, joissa jäävät jalkoihin. Mm. syrjäytymisen estäminen on äärimmäisen tärkeää, luoda mekanismeja sille, että sytjäytynyt voi myös nousta mielekkääseen elämään. siinä kyse ei ole sukupuolista.
Olen minäkin tietysti siinä määrin että toivon jokaisen tulevan kohdelluksi tasa-arvoisesti ja arvokkaasti sukupuolesta riippumatta. En vaan ehkä samaistu muuten kaikkeen mitä feminismin nimissä tehdään. Olen tavallaan "hiljainen ka
"Mainituin alkuajan naisasiafilosofi oli Mary Wollstonecraft teoksellaan Naisten oikeuksien puolustus (1792). Wollstonecraftin mukaan koulutus ja kasvatus saivat naiset omaksumaan rajoitetut odotukset ja mieskatseen saneleman itsekuvan. Teosta pidetään eräänä naisasialiikkeen kulmakivenä."
Feminismin juuret ovat historiassa ja valistusajalla ne olivat myös miehiä, jotka vaativat mm. naiaten äänioikeutta 1700-luvulla.
Mahtaako olla eroa jos ryhmittely tehdään ammattien perusteella. Meillä on hyvin perinteisesti jakautuneet naisten ja miesten työt. Mahdollisesti näissä työpaikoissa näkee elämän eri kulmista. Miehillä ehkä korostuu maan pärjääminen suhteessa muihin maihin, naisilla sisäiset asiat. Olisi kiinnostavaa lukea tästä tutkimustietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen alkanut mieltää itseni feministiksi vasta iän myötä. Kun olen tarkemmin miettinyt, mitä se merkitsee omalle ja tyttären kohdalle. En ole ääri, enkä raivo. Hiukseni ovat edelleen pitkät, enkä ole värjännyt niitä vuosikausiin. Aiemminkin lähinnä vaaleita raitoja. Feminismi on pääni sisällä ja siinä, että kannatan ihmisten välistä tasa-arvoa. Koskien myös miehiä niissä asioissa, joissa jäävät jalkoihin. Mm. syrjäytymisen estäminen on äärimmäisen tärkeää, luoda mekanismeja sille, että sytjäytynyt voi myös nousta mielekkääseen elämään. siinä kyse ei ole sukupuolista.
Olen minäkin tietysti siinä määrin että toivon jokaisen tulevan kohdelluksi tasa-arvoisesti ja arvokkaasti sukupuolesta riippumatta. En vaan ehkä samaistu muuten kaikkeen mitä feminismin nimissä tehdään. Olen tavallaan "hiljainen ka
Nuorena luin beavouirin kirjoja ja masennuin niistä. Naisen elämä vaikutti olevan todella kurjaa aikuisena. En tiennyt feminismistä silloin mitään, enkä kokenut kirjojen olevan mitenkään poliittisia. Vain kuvauksia naisen elämästä. Äitini kielsi lopulta niiden lukemisen, kun ne ahdisti niin paljon. Onneksi elämä ei ole osoittautunut sellaiseksi. Ehkä aika todellakin muuttanut yhteiskuntaa ja asenteita.
Suomessa vuonna 2022 miehet maksoivat kaikista veroista 62% ja naiset 38%.
Semmoista tasa-arvoa.
"Of:n kohdalla on ihan hyvä pohtia, kuinka yleistä se oikeasti on. Median jutut siitä kun vääristävät mielikuvaa. Eri"
Eikö of ole juuri sitä voimaantumista? Mediasta voi saada väärän kuvan, eli of voikin olla yleisempää mitä täällä kuvitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki afri*gaanoja maahan huutavat naiset ovat ryzzäntrolleja, huonontavat huoltosuhdetta ja vaarantavat maanpuolustuksen.
Monikulttuuri on putinille tehokas ase lännen heikentämiseen.
Venäjällä elää n. 160 etnistä ryhmää ja kieliäkin on n. 100. Taitaa olla monikulttuurinen ihan lähtökohdiltaan.
Olet idiootti. Yli 80% maan väestöstä ovat etnisiä venäläisistä; se on suurempi osuus kuin suomessa on etnisiä suomalaisia.
"Vuonna 2002 toimitetun väestölaskennan mukaan venäjän väestöstä 79,8 prosenttia on venäläisiä. Muita kansallisuusryhmiä ovat tataarit (3,8 %), ukrainalaiset (2 %), baškiirit (1,2 %), tšuvassit (1,1 %), mordvalaiset ja valkovenäläiset. Alle puoli prosenttia väestönosuuden muodostavia kansallisuuksia ovat muun muassa armenialaiset, avaarit, tšetšeenit, saksalaiset, juutalaiset, kazakit, marit ja udmurtit."
Monikulttuuriselta vaikuttaa...
Vierailija kirjoitti:
"Of:n kohdalla on ihan hyvä pohtia, kuinka yleistä se oikeasti on. Median jutut siitä kun vääristävät mielikuvaa. Eri"
Eikö of ole juuri sitä voimaantumista? Mediasta voi saada väärän kuvan, eli of voikin olla yleisempää mitä täällä kuvitellaan.
Sitä tekeville se voi olla voimaantumista, mutta se ei suinkaan ole ainoa tapa voimaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vihakultti on vain ja ainoastaan sun päässäs. Ja voi siellä näemmä hyvin.
--
Aivan kuin patriarkaatti, vain ja ainoastaan feministien päässä.
Ikävä kyllä siitä patriarkaatista käraii miehet myös.
Niin siis anteeksi mistä? Siitäkö mikä oli antiikin roomassa? Vai pimeällä keskiajalla? Vai siitä mikä on harhaisten nykyfeministien päässä suojaamassa ideologiaa kognitiiviselta dissonanssilta?
Tänä päivänä esiintyvä esimerkki ongelmasta. Tässäkin ketjussa mainittu. Mies soittaa hätäpäivystykseen kertoakseen, että vaimo pahoinpitelee. Päivystys vastaa: et kai sä ota naiselta pataan. Ei ole helppoa olla
Aha, eli enää kukaan mies ei ylenkatso miestä, joka ei "pidä vaimoaan kurissa"? Ja edelleen tämä on tälläkin palstalla esitetty miesten puolelta ongelmaksi. Jotenkin oli kyl naisten syy, en enää muista miksi. Mutta on tosiasia, että miesten hyväksyttävä rooli on paljon kapeampi, kuin naisten. Edelleen esim. herkkyyttä ei suoda miehille samalla tavalla, kuin naisille kovuutta. Miehisen miehen pitää olla joko raavas ammatillisesti ja olemukseltaan, tai menestynyt. Tähänkin on jo tullut helpotusta (käsittääkseni, tosin kun en ole mies, en voi puhua heidän puoletaan).
Kuilu: naiset haluavat asioiden muuttuvan, miehet eivät halua minkään muuttuvan.
Muutenkin. Nykyään on saatavilla jopa grammat tarkistavia monitoimikoneita, joihin saa yhdistettyä puhelimen reseptejä varten. Airfryer pystyy valmistamaan n. 250 reseptiä. Robotti-imuritkin kehittyy jatkuvalla vauhdilla. Ai niin.. Edes kaikki kotiäiditkään eivät osaa siivota tai kokata. Osalla jää seksikin lasten myötä. Eli jos haet siivoojaa, tmv. Opettele! Menet Youtubesta kattomaan erilaisia minimalismi,organisointi,siivous ja kokkaus klippejä.
"Ei edes #haevaimoaasiasta miehellä ole mitään vaimoa."
Jollekin on muodostunut vakava pakkomielle toisten vaimoista.
Vierailija kirjoitti:
"Ei edes #haevaimoaasiasta miehellä ole mitään vaimoa."
Jollekin on muodostunut vakava pakkomielle toisten vaimoista.
Palstamammat tahtovat taantua kiukuttelevan pikkulapsen tasolle, kun ovat tarpeeksi kauan ilman rakkautta ja seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos palstamiehet eivät halua suomalaisten naisten kanssa parisuhteeseen, niin eikö se ole silloin ihan ideaalinen tilanne, että suomalaiset naiset ovat kiinnostuneita ulkomaalaisista miehistä. Palstamiehet saavat olla rauhassa. Kaikki voittavat.
Ei muuta kuin, pakkaa laukut ja kohti Afrikkaa siideri*valas! Siellä paikallisten apinoiden rumpujen tahdissa, pääset nauttimaan sekä saamaan usean ison mustan patukan mausta!
Mä lähden mieluummin Karibialle tai Etelä-Amerikkaan.
Ai kullia imemään? Selvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos palstamiehet eivät halua suomalaisten naisten kanssa parisuhteeseen, niin eikö se ole silloin ihan ideaalinen tilanne, että suomalaiset naiset ovat kiinnostuneita ulkomaalaisista miehistä. Palstamiehet saavat olla rauhassa. Kaikki voittavat.
Ei muuta kuin, pakkaa laukut ja kohti Afrikkaa siideri*valas! Siellä paikallisten apinoiden rumpujen tahdissa, pääset nauttimaan sekä saamaan usean ison mustan patukan mausta!
Mä lähden mieluummin Karibialle tai Etelä-Amerikkaan.
Ai kullia imemään? Selvä!
Jollekin on muodostunut valtava pakkomielle seksiin.
Yli 960 sivua kuinka muutama kehitysvammainen tappelee ja keskustelu on vasta 3kk vanha. Loistavaa viihdettä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin tietysti siinä määrin että toivon jokaisen tulevan kohdelluksi tasa-arvoisesti ja arvokkaasti sukupuolesta riippumatta. En vaan ehkä samaistu muuten kaikkeen mitä feminis
Olis vakuuttavampaa, jos kerroisit niistä vihapäätöksistä, mitä on tehty, sen sijaan että jankutat vih*ta ilman selkeää sisältöä. Mitä ovat nämä päätökset, jotka ovat miehille vahingollisia?
Vierailija kirjoitti:
"Tunnetko montakin tapausta? Sehän on näiden oma valinta. Kuten miehille myös. Tiesitkö, että miehetkin tekevät of:ää. Se on sinullekin sallittua."
Sinäkö olet niin yksinkertainen, ettet osaa keskustella mistään aiheesta, jos se ei kosketa itseäsi millään tavalla?
-Eri
Tässä ei mikään kosketa minua. Osaatko keskustella mistään ilmiöstä yleistämättä koskemaan kaikkia naisia?
-Eri