Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
KUKAAN suomalainen nainen ei kutsu arabimiehiä niillä nimillä, joita suomalainen mies saa kestää, vaikka tilastot kertovat karua kieltään siitä, miten arabimiehet kohtelevat naisia, myös suomalaisiaa naisia.
Olet harhainen. Suomalaisilla naisilla on todellakin huonompi suhtautuminen ja kuva lähi-idän miehistä, kuin suomalaisista miehistä. Täytyy olla todella syvällä jossakin uhriutuvassa ideologiassa, että kuvittelee suomalaisten naisten ajattelevan näin.
Vierailija kirjoitti:
Eri kuin jolle vastasit, mutta sinäkin missasit pointin.... Pointti on se, että on vallanpitäjänä/parempiosaisena turha taputtaa itseään selkään siitä, että epätasa-arvoinen asema korjaantui siksi, mitä sen olisi alunperinkin pitänyt olla. Ei se ole mikään uroteko tai saavutus niille vallanpitäjille.
Varmaan Jenkeissäkin taputeltiin itseä ja kavereita urakalla selkään kun orjat vapautettiin. Olihan se jaloa antaa jonkinlainen ihmisarvo heille joilta sen ensin oli itse osaltaan riistänyt. Ja varmasti orjien piti olla oikein kiitollisia tästä jaloudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten neuvo naisille: tee riskinarviointia ja tunnista potentiaaliset uhkat, ole fiksu äläkä hankkiudu vaarallisiin tilanteisiin.
Samat miehet: mikset sä suostu ensitreffeille mun kotiin? Loukkaavaa, kun mua pidetään uhkana.
Ei ole samoja miehiä. Ihan eri miehiä nuo, vinkujat samanlaisia uhriutujia kuin pahimmat naiset.
Jämäkkyys on tuon vastakohta. Kun luotat itseesi kaikenlainen pullistelu on täysin tarpeetonta. Eikä tarve nähdä ra'skareita joka puskassa avain nyrkkiin puristettuna. Vainohullujako feministit haluavat itsestään ja toisistaan? Mitä he luulevat sillä oikein voittavansa, arvostusta eivät saa
Miten se toisen humalatila antaa luvan törkeyksiin? Jos mies on törkyhumalassa, onko ok varastaa sen rahat? Tai jos jotain raisgaukseen verrattavaa, leikata pipulinpää poikki? No mutku se oli niin humalassa. Mitäs oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKAAN suomalainen nainen ei kutsu arabimiehiä niillä nimillä, joita suomalainen mies saa kestää, vaikka tilastot kertovat karua kieltään siitä, miten arabimiehet kohtelevat naisia, myös suomalaisiaa naisia.
Olet harhainen. Suomalaisilla naisilla on todellakin huonompi suhtautuminen ja kuva lähi-idän miehistä, kuin suomalaisista miehistä. Täytyy olla todella syvällä jossakin uhriutuvassa ideologiassa, että kuvittelee suomalaisten naisten ajattelevan näin.
tai täällä.(eri)
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin, kaiken haukun ohessa, naiset haluavat miehistä agressiivisempia, "tosimiehiä"
Voitko antaa esimerkin? Itse en ainakaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä missasit pointin. Kyse ei ole siitä, miten pitäisi olla, vaan miten on. Ja suomalaiset miehet nimenomaan antoivat naisille äänioikeuden 1906. Kiistätkö tämän?
Ensin vien toiselta jotain mikä hänelle kuuluu, sitten annan sen takaisin ja leuhotan kuinka sankari olenkaan.
Olisiko kyseessä eri miehet. Mieti pienessä, identiteettipolitiikan sekoittamassa päässäsi tätä hetki.
Huvittavaa miten käsket miettiä olisiko kyseessä eri miehet, mutta kaikki kanssasi mistään eri mieltä ovat automaattisesti "identiteettipolitiikan sekoittamia".
Kannattaisi varmaan joskus itsekin kysyä ihmisiltä mitä he ajattelevat eikä tehdä oletuksia ja lätkäistä heih
Olen eri tyyppi. Joten vastaa uudestaan, nyt tämän tiedon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vastauksena kysymykseen, että milloin miehet ovat puolustaneet tasa- arvoa, vastaan että usein tälläkin palstalla keskusteluissa naisillekin pakollisesta maanpuolustuksesta, esimerkiksi.
Eli ihan lähiaikoina viimeksi.
Eli vain kun se hyödyttää miehiä ja sillä saa vittuilla naisille, gotcha. Eipä yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri kuin jolle vastasit, mutta sinäkin missasit pointin.... Pointti on se, että on vallanpitäjänä/parempiosaisena turha taputtaa itseään selkään siitä, että epätasa-arvoinen asema korjaantui siksi, mitä sen olisi alunperinkin pitänyt olla. Ei se ole mikään uroteko tai saavutus niille vallanpitäjille.
Varmaan Jenkeissäkin taputeltiin itseä ja kavereita urakalla selkään kun orjat vapautettiin. Olihan se jaloa antaa jonkinlainen ihmisarvo heille joilta sen ensin oli itse osaltaan riistänyt. Ja varmasti orjien piti olla oikein kiitollisia tästä jaloudesta.
No tämäpä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisarvon riistäjät ja sen antajat olivat eri ihmisiä. Siitä sisällissotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätpä tätä mielipidettä ääneen tohdi sanoa, toisin kuin suomalaisista miehistä. Raukkikset.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000010193832.html
Edelleen tämäkin on ihan arkipäivää, meilläkin. Tekijöitä paapotaan ja suojellaan "pojat on poikia" ja tuhannet ryntäävät puolustelemaan tekijöitä ja syyttelemään uhreja.
Että semmoinen "ideologinen kuilu"...
Tuskin naisia nyt sinne väkisin on raahattu? Jos naiset itse eivät omaa itsesuojeluvaistoa, kun menevät näiden pitkien ja komeiden miesten mukaan. Naiset varmaan luulevat, että miehillä ei ole mitään taka-ajatuksia heitä kohtaan, muuten vain miehet pyytävät heitä jatkoille baari-illan jälkeen. Jotta voivat keskustella sisustamisesta sekä kokkaamisesta, eikä seksiä tarvitse harrastaa olleenkaan? Kuinka tyhmiä nämä naiset voivat olla, totta kai heidät on sinne tuotu seksin harrastus mielessä! Sori nyt vaan naiset, mutta tällaisia miehet ovat, turhaan odottaa heiltä mitään hyväntekeväisyyttä heiltä, jos he itse eivät hyödy siitä mitään. Tällainen on maailma jossa elämme, kannattaisi naiset avata silmät, jotta tämmöisiä tapauksia ei tapahtuisi jatkossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kunnioittakaa suomalaista miestä siitä, että hän antoi teille aikanaan vapauden.
Te ette ole antaneet mitään. Se vapaus on naisilta ensin viety ja sitten naiset ovat sen itselleen takaisin taistelleet.
Jos se miehistä olisi ollut kiinni, mitään ei olisi tapahtunut.Miettikääpä oikeasti miten röyhkeitä miehet ovat. Pitivät naisia orjina ja sitten ylistävät itseään "vapauttajina", kun naiset ottivat väkisin mitä naisille kuuluu.
Kyllä te naiset olette kuuluneet, meille miehille :). Johan raamattukin tukee tätä väitettä Harmi vaan että, annoimme teille vapauden liian aikaisin, mutta korjaamme kyllä tilanteen tulevaisuudessa vielä. Sillä nainen ei pysty itsenäiseen ajatteluun ilman meistä.
T. Konser
Ja kaiken jälkeen joku vielä väittää, ettei feministeille ja tasa-arvotyölle ole enää tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, kun Suomessa, missä naisilla on kenties parhaat olot maailmassa, mies saa enemmän kuraa niskaansa kuin missään. Ja on aika raukkamaista suomalaisilta naisilta käydä syyttämään suomalaisia miehiä ties miksi limaisiksi setämiehiksi.
KUKAAN suomalainen nainen ei kutsu arabimiehiä niillä nimillä, joita suomalainen mies saa kestää, vaikka tilastot kertovat karua kieltään siitä, miten arabimiehet kohtelevat naisia, myös suomalaisiaa naisia. Raukkamaista, raukkamaista käydä niiden ihmisten kimppuun, jotka oikeasti yleisesti ottaen kuuntelevat ja jotka ainakin keskimäärin pitävät puoltanne.
Suomalainen mies on täysin vapaata riistaa haukkumiselle. Mu
Sinä missasit pointin. Kyse ei ole siitä, miten pitäisi olla, vaan miten on. Ja suomalaiset miehet nimenomaan antoivat naisille äänioikeuden 1906. Kiistätkö tämän?
Miten voi paukutella henkseleitä, kun on antanut toisille jotain mitä heillä olisi alunperin pitänyt olla. Kukahan sen on päättänyt että vain miehillä oli äänioikeus? Ei ollut kaikilla miehilläkään, vain varakkaammilla säätyläisillä. Tuossa uudistuksessa äänioikeus laajeni myös miesten keskuudessa ja naisten äänioikeus tuli siinä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätpä tätä mielipidettä ääneen tohdi sanoa, toisin kuin suomalaisista miehistä. Raukkikset.
Tunnen tasan nolla arabimiestä enkä ole yhdenkään kanssa tekemisissä. Mitä ja miksi minun heistä pitäisi kommentoida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin, kaiken haukun ohessa, naiset haluavat miehistä agressiivisempia, "tosimiehiä"
Voitko antaa esimerkin? Itse en ainakaan halua.
Tämän palstan lukuisat ketjut joissa haukutaan "soijapoikia" ja haikaillaan "tosimiehiä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen tämäkin on ihan arkipäivää, meilläkin. Tekijöitä paapotaan ja suojellaan "pojat on poikia" ja tuhannet ryntäävät puolustelemaan tekijöitä ja syyttelemään uhreja.
Tuskin naisia nyt sinne väkisin on raahattu? Jos naiset itse eivät omaa itsesuojeluvaistoa, kun menevät näiden pitkien ja komeiden miesten mukaan. Naiset varmaan luulevat, että miehillä ei ole mitään taka-ajatuksia heitä kohtaan, muuten vain miehet pyytävät heitä jatkoille baari-illan jälkeen. Jotta voivat keskustella sisustamisesta sekä kokkaamisesta, eikä seksiä tarvitse harrastaa olleenkaan? Kuinka tyhmiä nämä naiset voivat olla, totta kai heidät on sinne tuotu seksin harrastus mielessä! Sori nyt vaan naiset, mutta tällaisia
Moneen kertaan jo sanottu että ollaan varovaisia miesten kanssa, mutta kun ei se tunnu kelpaavan. Vainoharhaisiksi syytellään kun uskotaan että miehillä olisi koskaan mitään pahoja aikeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että he eivät keskustele asiasta SINUN kanssasi, ei tarkoita, että he "eivät sano sitä ääneen". Olen yllättynyt jos yksikään nainen keskustelee sinun kanssasi yhtään mistään, joten ei ihmekään, ettet ole asiasta tietoinen, vaan keksit tilalle mielikuvitusjuttuja omaa uhriutumistasi tukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin naisia nyt sinne väkisin on raahattu? Jos naiset itse eivät omaa itsesuojeluvaistoa, kun menevät näiden pitkien ja komeiden miesten mukaan. Naiset varmaan luulevat, että miehillä ei ole mitään taka-ajatuksia heitä kohtaan, muuten vain miehet pyytävät heitä jatkoille baari-illan jälkeen. Jotta voivat keskustella sisustamisesta sekä kokkaamisesta, eikä seksiä tarvitse harrastaa olleenkaan? Kuinka tyhmiä nämä naiset voivat olla, totta kai heidät on sinne tuotu seksin harrastus mielessä! Sori nyt vaan naiset, mutta tällaisia miehet ovat, turhaan odottaa heiltä mitään hyväntekeväisyyttä heiltä, jos he itse eivät hyödy siitä mitään. Tällainen on maailma jossa elämme, kannattaisi naiset avata silmät, jotta tämmöisiä tapauksia ei tapahtuisi jatkossa!
Olen siis itse nainen joka tämän tekstin kirjoitti! Naiset hyvät älkää olko sinisilmäisiä ikinä miesten kanssa, se ei tiedä hyvää!
N 32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kunnioittakaa suomalaista miestä siitä, että hän antoi teille aikanaan vapauden.
Te ette ole antaneet mitään. Se vapaus on naisilta ensin viety ja sitten naiset ovat sen itselleen takaisin taistelleet.
Jos se miehistä olisi ollut kiinni, mitään ei olisi tapahtunut.Joopa joo, kerro ihmeessä lisää satuja höppänä nainen! Naiset on muutenkin luotu miehiä varten :).
Kyllä onneksi oikeisto on taas nousemassa valtaan, saadaan naiset takaisin kotirouvan aseman palautettua heille. Koska he itse eivät näköjään ymmärrä, mikä on heille hyväksi!
Jännästi nää aina loukkaantuu, jos heitä vertaa nazkuleihin. Silti tavoitteet ovat ihan samat, kuin herra H:lla aikanaan.
Woke ja feminismi, naiset alttiimpia aivopesulle