Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Marx oli Hegelin henkinen käenpoika.
Mulle tuli paha mieli kun sanoit Turhamies.
**
Jostain syystä päätyi kuitenkin tavattoman erilaiseen näkökulmaan kuin Hegel. Että ens kerralla kun joku sanoo mua marxilaiseksi tai vas. kannattajaksi niin hyvä muistaa että jo ontologiasta lähtien kaikki käsitykseni ovat eri. Idealistina en voi kannattaa materialismia tai näin ollen marxia. Ja joku muu voi ajatella päinvastoin, eikä asia edelleenkään häiritse minua mutta jo ajat sitten totesin että oma filosofia mukailee ideoita. Ja esimerkiksi hegeliä. Niin kritisoikaa sillä perusteella mieluummin kun kritisoitte niin saan jotain älyllistä mahdollisesti irti näistä keskusteluista.
Mutta joo, turhamies puheet loppuu kun omaa nimimerkkiä käytetään ja seksipuheet sun muut loppuu. Olen onnellisesti edelleen naimisissa....
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Naisten moraali tuon huå*raamisen suhteen näyttää olevan paljon löyhempi, mutta ovat olevinaan niin paljon parempia.
Ei huoraamisessa ole mitään ongelmaa naisille niinkauan kunhan täydellinen seksuaalinen valta säilyy heillä. Olivatpa sitten ostamassa tai myymässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marx oli Hegelin henkinen käenpoika.
Mulle tuli paha mieli kun sanoit Turhamies.
Jos sä istuisit mun naamalle, niin varmasti et pitäis turhana. Sykkisit tyytyväisenä helmiäismehua enemmän kuin koskaan ennen...
Äläkä tyttökulta (KTM) sorru suklaamuniin edes pääsiäisenä. Sanniovaska himosi suklaamunaa, ja mites kävikään? Luet Sartrea, Nietzscheä, Hegeliä, Kanttia; se on intresanttia. Ja pitäydyt valkoisessa munassa.
Juu, kotona hoituu nämä pääsiäishommat. Eipä tarvetta tänne niitä kirjoittaa. En tiedä kuka tuo nainen on, enkä ymmärrä miksi minulle siitä tässä kerrot. Plussaa hyvän musiikin ymmärryksestä! Pitäydyn siinä minkä olen jo kerran valinnut, tahtonut ja hyväksi havainnut. Myös pääsiäisenä.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten moraali tuon huå*raamisen suhteen näyttää olevan paljon löyhempi, mutta ovat olevinaan niin paljon parempia.
Ei huoraamisessa ole mitään ongelmaa naisille niinkauan kunhan täydellinen seksuaalinen valta säilyy heillä. Olivatpa sitten ostamassa tai myymässä.
Huå*raraportti
https://www.aviisi.fi/2015/11/kuka-rakastaa-mustaa-miesta/
Vierailija kirjoitti:
KTM heruta nyt vähän, anna namia
Ei kukaan kuitenkaan ymmärrä vaikka yrittäisin mielivietellä filosofialla...🙄 Ehkä se just on se kuilu. Ainakin mulle. Ei klikkaa mikään muukaan jos ajatukset, ideat ja tahto ei kohtaa. Ja nehän ei tässä nyt kohtaa. Jatketaan siis kotirintamalla kuka mitäkin...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huå*raraportti
"gambialainen 27-vuotias Oni. Hän tarkoittaa naisia, jotka ovat kiinnostuneita mustista miehistä. Suomalaisnaisilta saa Onin mielestä helposti se*ksiä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on itse asiassa kaiken ydin. Syy, miksi miehet tappelevat keskenään on naisten suosio. AINA JA IÄNKAIKKISESTI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huå*raraportti
"gambialainen 27-vuotias Oni. Hän tarkoittaa naisia, jotka ovat kiinnostuneita mustista miehistä. Suomalaisnaisilta saa Onin mielestä helposti se*ksiä"
Ensimmäinen ryhmä ovat epätoivoiset, ehkä rumat naiset. Toinen ryhmä ovat itsenäiset maailmankansalaiset, jotka eivät välitä muiden ihmisten mielipiteistä. Kolmas ryhmä ovat sek*siä haluavat naiset, jotka haluavat eksotiikkaa ja ajattelevat, että mustilla miehillä on suuri pe*nis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huå*raraportti
Ensimmäinen ryhmä ovat epätoivoiset, ehkä rumat naiset. Toinen ryhmä ovat itsenäiset maailmankansalaiset, jotka eivät välitä muiden ihmiste
"että suurin osa afrikkalaismiehiä tapailevista naisista kuuluu kolmanteen ryhmään. He harrastavat yhden illan suhteita tai tapailevat tummaihoisia miehiä salassa se*ksin merkeissä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huå*raraportti
Ensimmäinen ryhmä ovat epätoivoiset, ehkä rumat naiset. Toinen ryhmä ovat itsenäiset maail
Kyllä suominaiset vaan on niin paljon moraalisempia ton huå*raamisen suhteen.
Suominaisilta näyttää helpoiten saavan miehet joiden lähtömaissa on mediaani-iq 70. WTF?
Vierailija kirjoitti:
Suominaisilta näyttää helpoiten saavan miehet joiden lähtömaissa on mediaani-iq 70. WTF?
"
Yliopistossa opiskeleva Tiina, 30, on tapaillut viimeisen kolmen vuoden ajan vain tummaihoisia miehiä. Monet suhteista ovat jääneet fyysisiksi, vaikka hän olisi halunnut seurustella miesten kanssa. Helppoja suhteet eivät ole olleet, mutta siitä huolimatta suhde vaaleaihoiseen ei Tiinaa enää houkuta.
Nykyään minua ällöttävät valkoiset, lyhyet, karvaiset, suomalaiset miehet, hän kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Hei tämä palsta ei ole ylilauta.
No ei se kaukana ole. Yliksella vihataan naisia, täällä miehiä.
Nykyään minua ällöttävät valkoiset, lyhyet, karvaiset, suomalaiset miehet, hän kertoo.
Minua ärsyttävät besti*aaliset huå*rat jotka tuovat kotimaahani näitä iq-70 viidakkokädellisiä hiveineen. Saa*tanan saa*staiset vis*vapillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän se seksuaalinen valta naisille tulee. Ettei vaan se johtuis miesten seksinhimosta ja seksin nostamisesta jalustalle. Älkää miehet olko niin janoisia sen seksin perään niin mitään seksuaalista valtaa ei naisille tule. Asia on teidän miesten käsissä. Jopa kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
Yliopistossa opiskeleva Tiina, 30, on tapaillut viimeisen kolmen vuoden ajan vain tummaihoisia miehiä. Monet suhteista ovat jääneet fyysisiksi, vaikka hän olisi halunnut seurustella miesten kanssa. Helppoja suhteet eivät ole olleet, mutta siitä huolimatta suhde vaaleaihoiseen ei Tiinaa enää houkuta.
Oisko linkkiä tohon (ilmeisesti) lehtijuttuun? Vois lukea sen kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet toi tänne sieltä mukanaan järkyttävän kielenkäytön. Ikinä aiemmin ei täällä ole saanut lukea niin sairasta tekstiä kuin nyt. Normaali ihminen ei sellaista kirjoita.
"Kaikki ovat niin brother toisilleen, mutta selän takana käydään jyystämässä toisen tyttöystävää.
Mira on kokenut myös hankalaksi sen, että toisaalta hänen piti huolehtia kaikesta"
Ihania nää mustat miehet, kyllä suomimies on pa*ska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet toi tänne sieltä mukanaan järkyttävän kielenkäytön. Ikinä aiemmin ei täällä ole saanut lukea niin sairasta tekstiä kuin nyt. Normaali ihminen ei sellaista kirjoita.
Jep. Alatyylinen solvaaminen ja seksi-väkivaltafantasiat eivät ole normaalin ihmisen näppikseltä. Se ei ole kielellistä lahjakkuutta ja nokkeluutta keskustelussa, vielä vähemmän minkään pointin argumentointia. Tuo ylilautalaisten syöpä leviää uusiin aloituksiin ja vanhoihin asiaketjuihin sekä aiheisiin, joissa ei aiemmin ole minkäänlaista vastakkainasettelua tai haukkumista. Täällä on paljon myös ns. hauskoja hyvänmielen ketjuja, toivottavasti eivät pilaa niitä kaikkia. Ehkä tämä foorumi sitten lopulta suljetaan. Ylis tuli maksulliseksi ja hommafoorumi suljettiin, siitä voi päätellä missä on ongelma. Rotat jättävät nurkat jossa eivät enää voi rellestää ja siirtyvät uusille kulmille, tuhoten nekin.