Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
itse perinteisiä konservatiivisia arvoja kannattava mies ja kun mediaa lukee niin tuntuu että olen syyllinen kaikkeen mahdolliseen mikä on maailmassa vikana. Jatkuva puhuminen "setämiehistä" jne. on rasismia pahimmillaan mutta täysin sallitua.
Mutta jos joku ottaa vaalitentissä puheeksi että Haavisto on homo niin johan siitä "someraivo" repeää
A) Mistä konkreettisista asioista koet sinua _valkoisena miehenä_ syytettävän? Näin _valkoisena heteronanaisena_ koen, että olen todella paljon vastuussa monesta epäkohdasta tässä maailmassa. Kyse on poliittisista ja taloudellisista ärjestelmistä, joita me länsimaisina ihmisinä olemme luoneet. Ehkä kyse ei ole siitä, että syytetään juuri valkoista heteromiestä, vaan siitä, että länsimaalainen ajattelu ylipäätään talouskasvun turvaamisesta on aika brutaalia tälle maailmalle. Sinuna myös miettisin, millaisia uutisia ja tietosivustoja luet, jos törmäät jatkuvasti viitteisiin setämiehiin.
B) Haaviston homouden ei pitäisi liittyä mitenkään poliittiseen keskusteluun. Ehkä raivo syntyy siitä, että ylipäätään nostat asian esiin. En ymmärrä, miten sen tulisi liittyä politiikkaan.
Palstamake tahtoo mustaa hinaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei tahtoisi
Vierailija kirjoitti:
Ei mustat ole hinaajia, ne on machoja isoelimisiä ihanuuksia. Ainakin Gambiassa.
T: Nainen KTM ja PMS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse perinteisiä konservatiivisia arvoja kannattava mies ja kun mediaa lukee niin tuntuu että olen syyllinen kaikkeen mahdolliseen mikä on maailmassa vikana. Jatkuva puhuminen "setämiehistä" jne. on rasismia pahimmillaan mutta täysin sallitua.
Mutta jos joku ottaa vaalitentissä puheeksi että Haavisto on homo niin johan siitä "someraivo" repeää
A) Mistä konkreettisista asioista koet sinua _valkoisena miehenä_ syytettävän? Näin _valkoisena heteronanaisena_ koen, että olen todella paljon vastuussa monesta epäkohdasta tässä maailmassa. Kyse on poliittisista ja taloudellisista ärjestelmistä, joita me länsimaisina ihmisinä olemme luoneet. Ehkä kyse ei ole siitä, että syytetään juuri valkoista heteromiestä, vaan siitä, että länsimaalainen ajattelu ylipäätään talouskasvun turvaamisesta on aika brutaalia tälle maailmalle. Sinuna myös miettisin, millaisia u
Kato KooTeeÄmmä. Mikset signannut sun postausta? No tuntee sut muutenkin.
Kato KooTeeÄmmä. Mikset signannut sun postausta? No tuntee sut muutenkin.
**
Joo, kooteeämmä ei ole täällä tänään viitsinyt kirjoittella kun niin turhaa sisältöä ollut. Luen hegeliä niin kinatkaa te näitä marxia mukailevia materiaalisia erimielisyyksiänne. Pysyttelen itse ideoiden maailmassa ja etsin parempia merkityksiä asioihin. Kato se on loma nyt, niin emmä tämän tason juttuja jaksa täällä lukea/kommentoida.
Ja koska joku ei taas osaa niin
T. Mies ja käenpoikanen
T. Edelleen väärämies
T. Mies ja jalkapyykki
T. Laatikkoleuka
T. Lentävälääkäri
T. Palstamies, joka ei hyväksy keinohedelmöitystä
T. Palstamies, joka ei keksi omaa nimimerkkiä
T. Turhamies
Tossa nyt jotain vaihtoehtoja pääsiäisen kunniaksi. Palaan linjoille vasta jos näen jotain mitä voi asiallisesti kommentoida, näihin en aikaani tuhlaa.
Kiitti ja kuitti.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei minulta kukaan kysynyt, haluanko raiscaajia Suomeen. Toivoinsin todella, että yhtäkään ei päästetä Suomeen ja kaikki kotimaiset raiscaajat lähetetään täältä myös pois."
Sinut voitaisiin pois lähettää vaikka Somaliaan 😄, siellä tuntisit olevasi kuin kotonaan 🤗, mustan patukan porauduttuaan perseeseesi 😎
Tuollaisiako sinä mietit päivästä toiseen? Taitaa sinulla olla mustan patukan kaipuu, kun se on koko ajan sinun mielessä.
Älä valehtele suttura 😆! Me kaikki kyllä tiedämme, suomalaisten naisten mieltymyksen mustaan gulliin 🤤
Jaa, olet taas lintsaamassa koulusta. Eikö sun vanhemmat tiedä tuosta vai eikö ne välitä?
Odotappas vaan 😄! Tulen illalla tänne kavereiden sekä ylilautalaisten kanssa 😂🤣, keskustelemaan kanssasi sitten 🥳!
Mihin tämä maailma on mennyt, kun yläastelaiset pojat eivät enää iltaisin dokaa kylillä, vaan istuvat vauvalla kirjoittamassa mustista patukoista.
No niin 😀! Piti opettaa sun likaista tytärtään tyydyttämään miehiä oikein 😅!
Marx oli Hegelin henkinen käenpoika.
Mulle tuli paha mieli kun sanoit Turhamies.
Jos sä istuisit mun naamalle, niin varmasti et pitäis turhana. Sykkisit tyytyväisenä helmiäismehua enemmän kuin koskaan ennen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei minulta kukaan kysynyt, haluanko raiscaajia Suomeen. Toivoinsin todella, että yhtäkään ei päästetä Suomeen ja kaikki kotimaiset raiscaajat lähetetään täältä myös pois."
Sinut voitaisiin pois lähettää vaikka Somaliaan 😄, siellä tuntisit olevasi kuin kotonaan 🤗, mustan patukan porauduttuaan perseeseesi 😎
Tuollaisiako sinä mietit päivästä toiseen? Taitaa sinulla olla mustan patukan kaipuu, kun se on koko ajan sinun mielessä.
Älä valehtele suttura 😆! Me kaikki kyllä tiedämme, suomalaisten naisten mieltymyksen mustaan gulliin 🤤
Jaa, olet taas lintsaamassa koulusta. Eikö sun vanhemmat tiedä tuosta
Odotappas vaan 😄! Tulen illalla tänne kavereiden sekä ylilautalaisten kanssa 😂🤣, keskustelemaan kanssasi sitten 🥳!
Mihin tämä maailma on mennyt, kun yläastelaiset pojat eivät enää iltaisin dokaa kylillä, vaan istuvat vauvalla kirjoittamassa mustista patukoista.
Sinä likainen suttura 😁! Mustalla patukalla 🍆🧔🏿 kalastetaan sinunlaisia siideri*valaita 🐳 tuolla netissä tai kadulla 😂🤣!
Vierailija kirjoitti:
"Mihin tämä maailma on mennyt, kun yläastelaiset pojat eivät enää iltaisin dokaa kylillä, vaan istuvat vauvalla kirjoittamassa mustista patukoista. "
Ihan totta, enää tuolla ei näe mopoilla rällääviä poikaporukoita. Toisaalta se on hyvä juttu.
Eilen törmäsin mopolla sun mutsiis 😃, sitten kaasutin palkata pois 😇! Sai sun mutsi maistaa kunnolla mun mopon pakokaasuja 😁! En tiedä selviskö se 😅!
Vierailija kirjoitti:
Marx oli Hegelin henkinen käenpoika.
Mulle tuli paha mieli kun sanoit Turhamies.
Jos sä istuisit mun naamalle, niin varmasti et pitäis turhana. Sykkisit tyytyväisenä helmiäismehua enemmän kuin koskaan ennen...
Äläkä tyttökulta (KTM) sorru suklaamuniin edes pääsiäisenä. Sanniovaska himosi suklaamunaa, ja mites kävikään? Luet Sartrea, Nietzscheä, Hegeliä, Kanttia; se on intresanttia. Ja pitäydyt valkoisessa munassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, olet taas lintsaamassa koulusta. Eikö sun vanhemmat tiedä tuosta
No sehän on selvä. Teistä on kiva viettää aikaa äitienne ikäisten naisten kanssa.
Mun mutsi viisas, toisin kuin sinä siideri*valas! Sä et ole samalla aaltopituudella, mun mutsin kanssa siideri*valas!
Taas jonnet tuli trollaa tänne!
Vierailija kirjoitti:
Nainen ole HILJAA !!
No sehän on selvä. Teistä on kiva viettää aikaa äitienne ikäisten naisten kanssa.
No sehän on selvä milffi antaa aina paremmat kyydit ku ritsa, toki jälkimmäinen on tiukempi, monesti liiankin tiukka näin isolle aseelle, ei vain mahdu. Siksi milffi parempi jos haluaa ajaa kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ole HILJAA !!
Ei toi oo ees nainen 😱, vaan joku häiriityny shemale 🧔🏻!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ole HILJAA !!
Ei toi oo ees nainen 😱, vaan joku häiriityny shemale 🧔🏻!
Onks se sama joka tunki viimeviikon open perseeseen 30e 🤔
"Sinä likainen suttura 😁! Mustalla patukalla 🍆🧔🏿 kalastetaan sinunlaisia siideri*valaita 🐳 tuolla netissä tai kadulla 😂🤣!"
Tanssii nee*kereiden kanssa.
"No niin 😀! Piti opettaa sun likaista tytärtään tyydyttämään miehiä oikein 😅!"
"Tapahtui kuolussa tänään! Kaksi palstamamman tyttöö ja mä. Toinen 69 mun kanssa ja toinen imemässä palleja. Toki kaikki seksi kahden kauniin neidon kanssa. Ykskin riittää, mut oon oikee alfa!"
Ihanaa ihanaaa mustaa ihanaa palstamami tahtoo mustaa hinajaa