Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Kiitos, että vastasit! Olen myös samaa mieltä kanssasi noista asioista.
Ongelma on siinä, kun olen kysynyt heitä treffille, koska naiset ovat sinkkuja. Vastukseksi olen saanut lähes aina "katsotaan sitä sitten, kun olet edennyt urallasi tai sähän oot tavallinen kassa tyyppi, sitten kun sulla on jotain tarjottavaa mulle, niin voidaan palata asiaan uudestaan!
Vaikka naiset itse eivät halua edetä urallaan, mutta vaativat minua kyllä siihen. Olen sanonut heille, että kun saan johtajapaikan, niin se ei muuta asiaa miksikään. Minulla ja puolisolla tulee olemaan omat tilit. Yhteinen tili voidaan tehdä, jos halutaan perustaa perhe, jonne molemmat voivat laittaa omasta palkastaan osansa. En lähde levittelemään rahojani, vaan säästän ja huolehdin ainoastaan, että minulla on kaikki perusasiat kunnossa. Myös lapsistaan, sitten kun minulla on niitä.
Asialliseen viestin vastaan aina mielelläni :) jotkut muut joskus ohitan...
Mutta ikävä kuulla, että olet saanut noin tylyä palautetta. :/ Prisma on vastuullinen ja hyvä yritys, sinne ei ketä tahansa palkata ja työ mitä teet on rehellistä, tärkeää ja arvokasta. Sitä ei tarvitse häpeillä ja on harmillista jos joku on antanut näin sinulle ymmärtää. Et todennäköisesti ole menettänyt mitään vaikka tällaiset ihmiset ovatkin menneet ohi.
Sinulla on joka tapauksessa asiat kunnossa, olet työssä ja sinulla on tavoitteita. Voit ohittaa epäilijöiden ja vähättelijöiden mielipiteet. Varmasti vielä löytyy sopivaa seuraa joka arvostaa sinua ja työtäsi molempia :)
Kannustan myös tuohon että säästät/sijoitat ja pidät omat rahat vaikka sitten löytyisikin oikea ja sopiva ihminen. Minäkin rakastan tavattoman paljon miestäni ja hän minua. Avioehto ja omat tilit ei sitä muuta miksikään. Ja yhteinen tili on toiminut meillä hyvin yhteisiä menoja ajatellen. Muuten molemmilla on omat rahat ja niitä voi vapaasti käyttää mihin itse haluaa. Kannustan siis että kerrot tulevalle kumppanille ajatuksesi. Tämä on nykyään ihan yleinen käytäntö jo että on omat rahat pariskunnilla. Varmasti löytyy vielä sopiva ihminen vaikka nyt antaisi odotuttaa itseään.
Ja kiitos vielä asiallisesta viestistäsi, nämä jää aina mieleen ja näihin vastaan aina ajatuksella.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että naisilla alkaa kiima-aika keväällä 🥰
Niinpä ja meno on kuin eläimellä 😁
Loppuvuosi sitten ilman seksiä vai?
Parempi sekin kuin nykytilanne 😞, kun akka pihtaa koko vuoden 😤🤬
Ei sinulla rouvaa edes olisi 😃. Hän olisi jonkun mahtisonnin kanssa 🥳.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, se ei ole kultti. Ei täytä mitään kultin piirteitä. Se on ihan tasa-arvoon tähtäävä periaate. Alkoi kait sukupuolten välisestä, mut nykyään koskien kaikkia ihmisiä. Tosin saattoi alkuun pitää sisällään myös miehet, joilla ei ollut ollut esim. äänioikeutta. Sikäli hassua, et joku vastustaa.En keksi yhtään järkiperäistä syytä, miksi kukaan voisi vastustaa ihmisten tasa-arvoa.
---
Ei Ei Ei Ei. Vaan kylläpä sittenkin! Feminismi on sairas vihakultti, tasa-arvon on vain yksi sana minkä feminismi on ottanut aseekseen. Feministeillä ei ole minkäänlaista kiinnostusta tasa-arvoon!
Me feministit todellakin haluamme tasa-arvoisen yhteiskunnan. Jos joku ajaa jotain muuta, tähän liitteeseen kuuluu joku etuliite. En ole vastuussa heidän edesottamuksista, kuten sinä et ole miesten tekemistä nakkijonosur
Silti kannatat naisten oikeutta aborttiin samalla kun haluat kieltää miehiltä kehollisen itsemääräämisoikeuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet jakaa siemeniään edelleen hyvin anteliaasti, vaikka palstapelle muuta väittää :D Tuskin yksikään mies pitää niistä oikeasti minkaanlaista lukua.
Täälläkin saa lukea, miten miehet on intopiukeina työtämässä paljaalla ihan kenen vehkeisiin vaan ja missä vaan ja milloin vaan. Omien lasten kavereiden äidit sopii oikein hyvin ja ylipäätään kaikki jotka vaan kahdella jalalla liikkuu.
Voi kuule palstamies, naisilta ei koskaan tule siementä puuttumaan lapsen tekoa ajatellen, vaikka sinä pistäisit oman pikkupilisi pussiin. Kukaan muu mies ei niin
Vasektomiassa lainsäädäntö sama miehillä ja naisilla.
Itsellinen vanhemmuus on miehillekin sallittu. Vain se itsellisen miehen hedelmöitys on ongelmallinen, samoin kuin abortin tekeminen miehelle. Sinänsä laki ei kiellä sitäkään.
Laissa ei ole kohtaa, jossa sanotaan: tämä on sallittu naisille, mutta ei miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin moneen kertaan palstamies on julistanut, kuinka naiset haluavat miehen suhteeseen vain saadakseen lapsia ja viedäkseen miehen rahat, että luulisi itsellisen äitiyden ilman miestä olevan palstamiehen mielestä täydellinen ratkaisu myös miehille.
Voi hyvin olla, mutta se tulee tapahtua palstanaisen omalla kustannuksella.
Kustannuksen on oltava sama kuin miehen kustannukset itselliseen isyyteen.
Miehen kustannukset tulevat toisen kehon vuokraamisesta vauva-inkubaattoriksi. Itselliset äidit kantavat lapsen omassa kohdussaan ja synnyttävät lapsen itse. Mies käyttää tuohon vuokratyövoimaa, joten tottakai se maksaa enemmän kuin itsetehtynä.
No olkaa ilman sitä mälliä. Ei ole miehiltä pois.
Ilman palstamiehen mälliä on hyvin helppoa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella on 😊, se vaan ei kohdistu sinuun 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa kyllä selkeä kiima on keväällä ja alkukesästä 🥳
Valtaosalla nisäkkäistä kiima-aikana lähetetään feromoneja ja tehdään parittelukutsuja vain pienelle prosenttiosuudelle uroista joilla on hienompi väritys tai suurempi keho kuin muilla, ja 95% jää nuolemaan näppejään kun 5% siittää useita, jopa kymmeniä naaraita.
On ihan yhteiskuntarauhan kannalta hyvä juttu ettei ihmislaji ole enää haaremikäyttäytymiseen pohjautuva, vaan se tavallinen lyhyt pulleromieskin voi saada ympäri vuoden kumppanin jos on hyvä työpaikka, rahaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin moneen kertaan palstamies on julistanut, kuinka naiset haluavat miehen suhteeseen vain saadakseen lapsia ja viedäkseen miehen rahat, että luulisi itsellisen äitiyden ilman miestä olevan palstamiehen mielestä täydellinen ratkaisu myös miehille.
Palstamies ei halua naisille yhtään mitään. Koskaan mistään. Hänen toive on, et naiset lakkaavat olemasta. Mitään mitä naiset haluaa, heidän ei kuulu saada.
Projisoit omaa miesvihaasi varsin voimakkaasti.
Kiva kun tunnistat omat puutteesi.
Ei tartte mitään projisointia kun lukee vain palstaa. Täällä yksikään nainen ei ole toivonut mitään ikävää miehille, eikä toiv
Hä? Naiset pitää hävittää, kun emme suostu tasa-arvoon? Hävittää? Miten?
Palstaulit täällä vastustaa tasa-arvoa, ei kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla rouvaa edes olisi 😃. Hän olisi jonkun mahtisonnin kanssa 🥳.
Saisi katsella alfan astumista sivusta huuli halki 😁 ja toimen silmä umpeen turvonneena 🤕.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet jakaa siemeniään edelleen hyvin anteliaasti, vaikka palstapelle muuta väittää :D Tuskin yksikään mies pitää niistä oikeasti minkaanlaista lukua.
Täälläkin saa lukea, miten miehet on intopiukeina työtämässä paljaalla ihan kenen vehkeisiin vaan ja missä vaan ja milloin vaan. Omien lasten kavereiden äidit sopii oikein hyvin ja ylipäätään kaikki jotka vaan kahdella jalalla liikkuu.
Voi kuule palstamies, naisilta ei koskaan tule siementä puuttumaan lapsen tekoa ajatellen, vaikka sinä pistäisit oman
Vasektomiassa lainsäädäntö sama miehillä ja naisilla.
Itsellinen vanhemmuus on miehillekin sallittu. Vain se itsellisen miehen hedelmöitys on ongelmallinen, samoin kuin abortin tekeminen miehelle. Sinänsä laki ei kiellä sitäkään.
Laissa ei ole kohtaa, jossa sanotaan: tämä on sallittu naisille, mutta ei miehille.
Lainsäädäntö on sama koska naisille riittää abortti. Vittuilet hymyilleen miehen hedelmöityksestä. EIpä siinä, vaikeaa se hedelmöitys on ilman miehen sukusoluja joten kielletään niiden myynti ja luovutus (riski miehen riistämiselle) ja kerrotaan kuinka nainen on vapaa hedelmöittämään itsensä ilman siittiöitä, laki ei kiellä yrittämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin saa lukea, miten miehet on intopiukeina työtämässä paljaalla ihan kenen vehkeisiin vaan ja missä vaan ja milloin vaan. Omien lasten kavereiden äidit sopii oikein hyvin ja ylipäätään kaikki jotka vaan kahdella jalalla liikkuu. Voi kuule palstamies, naisilta ei koskaan tule siementä puuttumaan lapsen teko
Steri ja abortti ovat verrattavissa.
Eivät ole. Se on selitetty jo jossain ketjun alkupuolella ja siihen aivovammaiseen palstamiehen jankkaamiseen ei enää palata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään selittämätöntä palkkaeroa.
**
Ei varmaan kaikilla aloilla olekaan esim niillä joissa tes määrää saman palkan kaikille työvuosien perusteella.
Mutta sitten on paljon aloja joissa ei ole mitään yhtä yhteistä palkkaa vaan ne neuvotellaan itse ja mennään suuntaa antavilla luvuilla joka heittää tuhansia euroja hakijoiden kesken. Usein neuvottelutaidoists johtuen. Mutta selvää ja konkreettista perustetta palkkaeroissa ei silti ole.
Se että sinua asia ei koske, ei tarkoita etteikö muita koske.
T. Nainen KTM ja PS
Kerroit itse, palkka neuvotellaan. Jos olet huono neuvottelija tai pyydät liian vähän, se on selitys. Se ei silloin ole selittämäntön palkkaero.
**
Tarkoitin tässä nyt sitä että täsmälleen samasta työstä täsmälleen samalla koulutuksella ja pätevyydellä palkka on edelleen eri vaikka jokainen sen saman neuvottelun käy. Ja tätä samaa olen todistanut jo silloin kun ei vielä neuvoteltu vaan palkat määritti työnantaja.
Nykyään olen hyvä palkkaneuvotteluja, mutta uran alussa ei mitenkään ollut samoja taitoja kuin nyt kokemuksen jälkeen. Ja se on minusta vähän epärehellistä että hyväksikäytetään toisen kokemattomuutta. Mutta juu ei ole valittamista palkata. Kaksi korostusta saanut tälle vuodelle ja yleinen korotus tulee muistaakseni enskuun palkkaan. Että tyytyväinen olen. Ilmiö on silti olemassa vaikkei se minuakaan niin suoraan enää ehkä koske kuin ennen.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, se ei ole kultti. Ei täytä mitään kultin piirteitä. Se on ihan tasa-arvoon tähtäävä periaate. Alkoi kait sukupuolten välisestä, mut nykyään koskien kaikkia ihmisiä. Tosin saattoi alkuun pitää sisällään myös miehet, joilla ei ollut ollut esim. äänioikeutta. Sikäli hassua, et joku vastustaa.En keksi yhtään järkiperäistä syytä, miksi kukaan voisi vastustaa ihmisten tasa-arvoa.
---
Ei Ei Ei Ei. Vaan kylläpä sittenkin! Feminismi on sairas vihakultti, tasa-arvon on vain yksi sana minkä feminismi on ottanut aseekseen. Feministeillä ei ole minkäänlaista kiinnostusta tasa-arvoon!
Me feministit todellakin haluamme tasa-arvoisen yhteiskunnan. Jos joku ajaa jotain muuta, tähän liitteeseen kuuluu joku etuliite. En ole vastuussa heidän edesottamuksista, kuten sinä et ole miesten tekemistä nakkijonosur
Jos ajat tasa-arvoa et ole, etkä voi olla feministi. Olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sitten antautuisivat urokselle 🍆, joka pieksää kaikki muut...
Katsele hirsitalon seiniä 😁, ehkä joku kolo löytyy naperollesi 😂🤣.
Vasektomia tulisi sallia saman ikäisille kuin abortti sallitaan.
Sukupuolesta riippumatta.
Kaikki muu on kehollisen itsemääräämisoikeuden rikkomista jota naiset tuntuvat kannattavan, kun se ei kohdistu heihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin. Kerta niin moni tuntuu yhäkin haikailevan perinteitä kunnioittavien naisten perään saatte luvan kanssa ottaa yhteyden tällaisiin naisiin. https://tinyurl.com/cwa6kfrm SEKÄ https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=0d517b6e3bdf611ce70cb1d…
Ennenkuin naiset pyytävät julkisesti anteeksi feminismiä en halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä.
Pyydetään anteeksi sitä, että haluamme olla tasa-arvoisia? Oletko iham sekaisin? Mut hyvä tieto, että jätät naiset rauhaan nyt ja tulevaisuudessa! Tämäkin feminismin ansiosta!
FEMINISMILLÄ EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ TASA-ARVON KANSSA!&nb
Tuo on tota teidän logiikkaa. Teidän mielestä naisilta pitää viedä oikeuksia, joihin miehet eivät kykene. Kuten abortti tai raskautus. Tätähän tässä taas sivut täynnä.
Naisten tasa-arvo on ihmisten välistä tasa-arvoa. Aluksi ehkä sukupuolten, mutta nykyään ihmisten.
Kerro, mitä oikeuksi miehiltä on nyt viety, naisten eduksi. Lainsäädännössä tai muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on tosiuroksella, joinakin keväinä ollut sellainen fyysisen heräämisen fiilis, niin että naiset suoraan liimautuu kiinni muhun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään selittämätöntä palkkaeroa.
**
Ei varmaan kaikilla aloilla olekaan esim niillä joissa tes määrää saman palkan kaikille työvuosien perusteella.
Mutta sitten on paljon aloja joissa ei ole mitään yhtä yhteistä palkkaa vaan ne neuvotellaan itse ja mennään suuntaa antavilla luvuilla joka heittää tuhansia euroja hakijoiden kesken. Usein neuvottelutaidoists johtuen. Mutta selvää ja konkreettista perustetta palkkaeroissa ei silti ole.
Se että sinua asia ei koske, ei tarkoita etteikö muita koske.
T. Nainen KTM ja PS
Kerroit itse, palkka neuvotellaan. Jos olet huono neuvottelija tai pyydät liian vähän, se on selitys. Se ei silloin ole selittämäntön palkkaero.
**
Tarkoitin tässä nyt sitä että täsmälleen sam
Ei ole kahta täsmälleen samaa työtä josta suoriudutaan yhtä tehokkaasti.
Ellet sitten ole linjalla, tehtaassa missä kone määrittää sun vauhdin. Silloin on yleensä TES ja taulukkopalkka.
Miksi keksit satuja "selittämättömästä" palkkaerosta jonka kuitenkin selität itse, vinkuen hieman epäreiluudesta. Ovatko vain naiset sinusta kokemattomia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sitten antautuisivat urokselle 🍆, joka pieksää kaikki muut...
Katsele hirsitalon seiniä 😁, ehkä joku kolo löytyy naperollesi 😂🤣.
https://psmag.com/environment/17-to-1-reproductive-success
8000 vuotta sitten jokaista 17 naista kohden vain yksi mies sai pesää. Tuskin miehet oikeasti kaipaisivat takaisin maailmaan jossa pieni määrä uroksia saa satoja naisia ja leijonanosa uroksista saa vain oman kätensä.
Naisille maksetaan sijaissynnytys noissa tapauksissa ulkomailla. Kulut 200 000€ menee valtion piikkiin.