Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23025)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset opetetaan lapsesta asti, että heillä ei ole arvoa, jos eivät opiskele.
Miehet opetetaan lapsesta asti, että heillä on arvoa. Eivät opiskele, ja ovat sitten aikuisina raivoa täynnä, että "minua on petetty, naisten syytä kaikki!!!", kun töitä, rahaa ja naisia ei tipukaan kämmenelle ilman vaivan näköä.
Sitten onkin valmis aivopesulle.
Naiset hyviä (ja silti samaan aikaan uhreja), miehet pahoja ja tyhmiä. Feministinainen, otaksun?
En sanonut mitään tuollaista. Sanoin, että tytöt ja pojat kasvatetaan eri tavalla.
Miksi se osui noin hermoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa teidän incelmiesten jatkossakin pysyä erossa naisista ja etsiä poikarakkautta toisten samanhenkisten miesten seurasta.👍
Ei. Me menemme naimisiin ulkomaalaisen naisen kanssa ja sen ei tarvitse olla Thaimaasta tmv. ennen kuin ehdit veetuilemaan. Huomattavasti onnellisempaa.
Niin, onnellisempaa miehelle. Nyt kun länsimaiset naiset eivät enää alistu kodinkoneiksi ja seksileluiksi, miehet hakevat nöyristelijänsä Aasiasta, sillä heillä on AINA oltava joku, jota alistaa tunteakseen itsensä Mieheksi isolla M:llä. No, odotellaanpa vain, kun nämäkin naiset tajuavat, ettei siihen rooliin ole pakko täällä Suomessa suostua, niin jäävät misogyynit taas kerran yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen helsingissä näkee kun jokatoisella nuorella naisella on kumppanina musta jätkä ja työpaikoille ei suomalaisia miehiä hyväksytä. Suomalaisilla miehillä ei ole mitään jakoa. Eikä mustista jätkistä ole pulaa, viime vuonna tuli suomeen ennätysmäärä muuttajia 80 tuhatta. Tänä vuonna ilmojen lämmettyä alkaa itärajalla vilske ja rajamiesten saattelemina rikotaan ennätyksiä.
Asun pääkaupunkiseudulla enkä tunne ensimmäistäkään nuorta naista jolla olisi tummaihoinen mies. Ihan tavallisia suomalaisia miehiä heillä on. Joten ehkä tuo ei nyt ihan noin valtavirtaa ole kuten ajattelet.
Et asu tai sitten eivät vaan sitä petikaveria kaikille mainosta. Huvittava argumentti kun kukaan ei koskaan mitään näe vaikka kadulla tulee vastaan joka toisella nuorella naisella on musta mies.
Naisissa ja miehissä on ero ja se pitäisi hyväksyä. Feminismi on aiheuttanut naisille sen, että kotitöiden ja lasten hoitamisen lisäksi niiden pitää käydä myös päivätöissä. On ihan käsittämätöntä huomata, kuinka jotkut miehet on niin avuttomia siivoomisen ja ruoanlaiton kanssa. Naisena arvostan vanhoja arvoja, mutta ymmärrän, että nykymaailmassa tarvitaan esimerkiksi kahden henkilön tulot, että pystyy elämään. Se on mulle ihan ok, mutta tarkottaen myös sitä että mies osallistuu ihan samalla tavalla kotitöihin, kaupassa käynteihin, ruonlaittoon jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole heteroromanttisia. Moni ei siedä naisten seuraa. Haluavat naisia vain fyysisten halujensa vuoksi, mutta viettävät aikansa mieluummin miesten kanssa tai mikä parempaa, joidenkin yksinäisten harrastustensa kanssa.
Naiset haluavat suhteelta läheisyyttä ja yhteenkuuluvuutta tai eivät halua suhdetta ollenkaan.
Siinä jo iso este suhteelle joka tyydyttäisi molempia osapuolia.
Mun lukioikäiset teinityttäret viihtyvät toisten tyttöjen kanssa. Ihan onnellisia ovat. En tiedä mihin he edes tarvitsisivat kanssakäymistä miespuolisten kanssa? Monelta murheelta säästyvät.
Jos haluat lapsenlapsia.
No ei heidän minun vuokseni lapsia tarvitse tehdä, tietenkään. Ja vaikka lapsia tekisivät niin ei
Lapsi kärsii jos sillä ei oo isää. Mun sydän särky ku katoin yhtä dokumenttia jossa oli puliukko joka oli kovis mutta sit se alko kertoa omasta lapsuudestaan ja murtu kyyneliin että hänellä ei koskaan ollu isää näyttämässä reittiä elämän polulla.
Nää "itselliset synnyttäjät" on melko kyynisiä ja julmia ihmisiä ku ne altistaa vapaaehtosesti tollasille kohtaloille ihmisiä.
Plus että se ensimmäinen vauvavuosi on äärettömän raskas hoitaa yksin ilman toisia auttavia käsiä.
Vierailija kirjoitti:
kUkAaN eI tIeDä?
Samat ihmiset jotka varotteli koronasta tietää, ne jotka sysättiin syrjään foliohatuista kun se koko homma otettiin haltuun jotta kansan heikkolahjasimmat saatais luopuun kalliista resursseista niin kun maskeista ja rokotteista.
Se sukupolvien kuilu on syntyny tän jenkkien armeijan opin missä armeijan mediaosaston kautta, niinkun mitä esim andrew tate edustaa, he aivopesee nuorisoa paremmiks sotilaiks, huolehtiin näennäisesti itestään tavalla joka jättää heidät aika avuttomiks mutta tavalla josta armeija voi ottaa kopin, he opetetaan halveksiin kaikkea kivaa ja oikein moraalittomana, ettei arvot tule sit lopulta tappamisen tielle kun ne on bullshittiä.
Kukaan ei tiedä, just joo, osa noista influencereistä on ihan avoimia kytköksistään ciahan ja jenkkien armeijaan ja kukaan niistä ei kiellä suoraa kysyttäessä mitä mä just tänne kirjotin kun mikään siitä ei ole kiellettyä tai edes salaista.0
Oletko kännissä vai impannut jotain,kun puhut ihan puutaheinää.
Vierailija kirjoitti:
itse perinteisiä konservatiivisia arvoja kannattava mies ja kun mediaa lukee niin tuntuu että olen syyllinen kaikkeen mahdolliseen mikä on maailmassa vikana. Jatkuva puhuminen "setämiehistä" jne. on rasismia pahimmillaan mutta täysin sallitua.
Mutta jos joku ottaa vaalitentissä puheeksi että Haavisto on homo niin johan siitä "someraivo" repeää
Ihan oikein puhua setämiehistä. Naisille vasta onkin haukkumanimityksiä. Esimerkiksi se h:lla alkava.
Mun 17-vuotias tytär sanoi näin: jos kerran erehtyy ylilaudalle, niin sen jälkeen ei ihan hirveästi tee mieli hakeutua miespuolisten seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on varsinkin nuorena enemmän alttiita ei faktaperäiselle propagandalle, menevät mukaan salaliittoteorioihin saadakseen yhteenkuuluvuuden tunnetta jne
Tässä ollaan asian ytimessä. Suuri osa miehistä ovat tyhmentyneet aikaisempiin sukupolvien verrattuna. Nuoruus pelataan tietokonepelejä ja passautetaan itsensä äiskällä. Sitten aikuisena ihmetellään kun kukaan ei haluakaan ryhtyä mieslapsen mahdollistajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Höh, se on sitä miesten ja naisten välistä eroa. Sitä ei ole vain huomattu, koska eroista ei saa puhua. Miehen pitää olla kiinnostut hoitamaan omia lapsiaan ja tekemään kotitöitä yhtä paljon kuin naisten, ja naiset pitäisi saada armeijaan, niin edelleen. Feministit nousevat barrikadeille, jos joku kehtaa edes ajatella, että miesten ja naisten välillä on eroja.
Onko niin, että Uusi sukupolvi ei enää vitsi hyssytellä, vaan alkavat reilusti olemaan sitä, mitä ovat?
Minulla itselläni on kaksi aikuista poikaa, ja tunnen siis paljon 22-25-vuotiaita miehiä. Heidän mielestään öljylämmitys on jees, dieseliä lämmitetään aamuisin puoli tuntia, eikä kierrätys viisi vähempää kiinnostaa. Samaan aikaan olen opettaja korkeakoulussa ja ohjaan nuorten naisten vastuullisuuteen liittyviä opinnäytetöitä ja ihmettelen, kuinka työt ja pojat vaan ovat niin erilaisia.
Näin Helsingissä.
Olet korkeakoulussa opettajana ja teet yleistyksiä käyttämällä otoksena poikiesi kavereita ja jonkun tietyn alan naisopiskelijoita.
Huolestuttavinta tässä on lähinnä korkeakouluopettejien osaaminen tai sen puute Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Mun 17-vuotias tytär sanoi näin: jos kerran erehtyy ylilaudalle, niin sen jälkeen ei ihan hirveästi tee mieli hakeutua miespuolisten seuraan.
Jodelista tulee naisista samanlainen fiilis miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse perinteisiä konservatiivisia arvoja kannattava mies ja kun mediaa lukee niin tuntuu että olen syyllinen kaikkeen mahdolliseen mikä on maailmassa vikana. Jatkuva puhuminen "setämiehistä" jne. on rasismia pahimmillaan mutta täysin sallitua.
Mutta jos joku ottaa vaalitentissä puheeksi että Haavisto on homo niin johan siitä "someraivo" repeää
Ihan oikein puhua setämiehistä. Naisille vasta onkin haukkumanimityksiä. Esimerkiksi se h:lla alkava.
Eli haluat siis edistää sukupuolittueen haukkumisen kulttuuria, et päästä siitä eroon?
Vierailija kirjoitti:
kUkAaN eI tIeDä?
Samat ihmiset jotka varotteli koronasta tietää, ne jotka sysättiin syrjään foliohatuista kun se koko homma otettiin haltuun jotta kansan heikkolahjasimmat saatais luopuun kalliista resursseista niin kun maskeista ja rokotteista.
Se sukupolvien kuilu on syntyny tän jenkkien armeijan opin missä armeijan mediaosaston kautta, niinkun mitä esim andrew tate edustaa, he aivopesee nuorisoa paremmiks sotilaiks, huolehtiin näennäisesti itestään tavalla joka jättää heidät aika avuttomiks mutta tavalla josta armeija voi ottaa kopin, he opetetaan halveksiin kaikkea kivaa ja oikein moraalittomana, ettei arvot tule sit lopulta tappamisen tielle kun ne on bullshittiä.
Kukaan ei tiedä, just joo, osa noista influencereistä on ihan avoimia kytköksistään ciahan ja jenkkien armeijaan ja kukaan niistä ei kiellä suoraa kysyttäessä mitä mä just tänne kirjotin kun mikään siitä ei ole kiellettyä tai edes salaista.0
Hassua kuinka isoimmat salaliitot tapahtuu avoimesti.
Johtuu siitä että ihmistä on helpompi huijata kun yrittää kertoa sille et sitä on huijattu, saadaan huijatut puolustaan sitä huijausta.
Siks täälä vauvallakin on 24/7 perskokkare päivystys, tarvii pitää usko omaan osaamiseen vahvana, vaikka väkisin ja ilman hyvää syytä. :' D
Vierailija kirjoitti:
"Miehet eivät ole heteroromanttisia. Moni ei siedä naisten seuraa. Haluavat naisia vain fyysisten halujensa vuoksi, mutta viettävät aikansa mieluummin miesten kanssa tai mikä parempaa, joidenkin yksinäisten harrastustensa kanssa. "
Saman olen huomannut. Kun kuuntelee miten osa miehistä puhuu naisista niin tulee mieleen että pitävätkö nämä miehet edes oikeasti naisista.
No onneksi olen itse löytänyt miehen joka kykenee normaaliin ihmissuhteeseen ja pitää minusta juuri siksi että olen minä.
Se tekee miehelle kipeää, kun hänen persoonaansa ja mielipiteitään ei arvosteta. Silloin on parempi olla yksin tai seurassa, jossa tuntee olevansa hyväksytty. Fyysinen yhteys on ainoa mitä on, parempi kuin ei mitään. Asioista ei kannata keskustella, jos aiemmat yritykset ovat päättyneet siihen, että nainen kävelee paremmalla verbaliikallaan yli. Heteromiehet ovat hyvin heteroromanttisia, he ovat vain erilaisia kuin heteronaiset. Heidän psyykkiset tarpeensa ovat erilaisia, eivät huonompia eikä parempia kuin naisilla. Yhteisymmärryksen luomiseen tarvitaan molempia, ja molempien pitäisi kyetä ymmärtämään ja hyväksymään toisensa.
Ensimmäinen vauva vuosi on äärettömän raskas ilman toisia auttavia käsiä.
Tässä suhteessa miehestä ei ole käytännössä mitään hyötyä. Vaikka kuinka olisi etukäteen luvannut jeesata. Kaikki paska kuitenkin jää viime kädessä sen äidin hoidettavaksi alkaen ruokkimisesta ja yövalvomisesta. isoin hyöty isästä on mikäli osallistuu edes perheen elättämään.
"Oletko kännissä vai impannut jotain,kun puhut ihan puutaheinää."
En vaan aivan täysin oikeassa.
Sullakin meni niin kovaa ihon alle että alennuit solvaamaan aiheen vierestä.
Tuntuis kyllä aika raskaalta ajatukselta naisena, että mun pitäis olla eka intissä 9kk. Opiskelut ja työelämä sirtyy. Sitten pääsen sieltä hoidan opiskelut ja aloitan työelämän. Sitten jos tahdon lapsia niin oon taas ehkä vuoden pois töistä. Haluaisin toisen lapsen sama juttu. Miehillä voi olla se armeija ja naisille sitten esim just raskaus jos sitä haluaa. Näin jossain kun miehet vertasi armeijaa menkkoihin ja synnytykseen. Niin joo, se sun 6-9kk asepalvelus vastaa 30 vuoden menkkoja, 9kk raskautta ja sen jälkeistä vauvan hoitoa ja vaihdevuosien oireet. Saati sitteen vastuun lapsesta 18 vuotta. kyseinen vastuu on onneks miehelläkin yleensä.
En ole koskaan halunnut olla ns. vahva itsenäinen nainen. Tuntuisi luonnottomalta. Haluan miehen joka suojelee. Ilmeisesti tämä on kuitenkin väärin tässä ajassa ja en saisi näin ajatella ja haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa teidän incelmiesten jatkossakin pysyä erossa naisista ja etsiä poikarakkautta toisten samanhenkisten miesten seurasta.👍
Ei. Me menemme naimisiin ulkomaalaisen naisen kanssa ja sen ei tarvitse olla Thaimaasta tmv. ennen kuin ehdit veetuilemaan. Huomattavasti onnellisempaa.
Niin, onnellisempaa miehelle. Nyt kun länsimaiset naiset eivät enää alistu kodinkoneiksi ja seksileluiksi, miehet hakevat nöyristelijänsä Aasiasta, sillä heillä on AINA oltava joku, jota alistaa tunteakseen itsensä Mieheksi isolla M:llä. No, odotellaanpa vain, kun nämäkin naiset tajuavat, ettei siihen rooliin ole pakko täällä Suomessa suostua, niin jäävät misogyynit taas kerran yksin.
Juuri kirjoitin ettei sen tarvitse olla Aasiasta, lukutaito heikkoa? Odottele sinä vaan sitä miehen yksin jäämistä vuosikymmeniä miesvihassasi, siinä kestää odotellessa. Eräs tuttavaperheemme on suomalainen mies ja ulkomaalainen nainen (ei Aasiasta). Elävät onnellisesti ja muuttavat Suomesta naisen kotimaahan pian.
Suomalainen nainenhan tässä yksin jää, ei tuo suomalainen mies. Kuka mies haluaa miesvihaisen feministin kanssa samaan koppiin asumaan? Ei kukaan eikä mistään maasta.
Noita naisvihaideologioita tuputetaan kaikille. Tai ainakin minä näen sellaisia videosuosituksia jatkuvasti kun katson naisia kannustavaa sisältöä. Sivupalkissa liuta jotain "naisten vapaus tekikin heistä onnettomia!" "feminismi paha, nyrkki ja hella hyvä!" -paskaa kun katson ihan päinvastaista sisältöä. Sama ei kuitenkaan toimi toisinpäin. Algoritmi rakastaa naisvihasisältöä.