Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23025)

Vierailija
201/23025 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ole heteroromanttisia. Moni ei siedä naisten seuraa. Haluavat naisia vain fyysisten halujensa vuoksi, mutta viettävät aikansa mieluummin miesten kanssa tai mikä parempaa, joidenkin yksinäisten harrastustensa kanssa. 

Naiset haluavat suhteelta läheisyyttä ja yhteenkuuluvuutta tai eivät halua suhdetta ollenkaan. 

Siinä jo iso este suhteelle joka tyydyttäisi molempia osapuolia.

Mun lukioikäiset teinityttäret viihtyvät toisten tyttöjen kanssa. Ihan onnellisia ovat. En tiedä mihin he edes tarvitsisivat kanssakäymistä miespuolisten kanssa? Monelta murheelta säästyvät. 

Mun parhaimmat ystävät ovat puolestaan miehiä. He ovat lojaaleja, rehtejä ja kunnollisia. Sellaisia siis, joita en vaihtaisi, vaikka saisin omakseni kaikki maailman aarteet.

N23

Vierailija
202/23025 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että feminismin viides aalto pyrkii laillistamaan lemmikin ja naisen välisen avioliiton.

Catladyt rulettaa tulevaisuudessa. Aika pelottava ajatus. Kannattaisikohan nyt sijoittaa kissanruokabisnekseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/23025 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oletko kännissä vai impannut jotain,kun puhut ihan puutaheinää."

En vaan aivan täysin oikeassa.

Sullakin meni niin kovaa ihon alle että alennuit solvaamaan aiheen vierestä.

Huijatusta tuntuu helposti että ydinarvot on uhattuna jos heidän huijaustaan uhkaa, ei semmonen ymmärrä tekstiä normaalisti.

Vierailija
204/23025 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi nykyisessä muodossssn on puhdasta valkoinen heteromies -vihaa.

En minäkään jaksaisi miehenä kuunnella jatkuvaa sukupuoleni mitätöintiä ja syyllistämistä. Ihan kuin yhtä vähän naisena toisinpäin, mutta tätähän ei nyt kuule kun naiset on nostettu korokkeelle ja etusijalle.

Hirveää aikaa. En tiedä miten tässä vielä käy, nyt näyttää jo huonolta mm perheellistymisestä tehty tukalan hankalaa. Ja täysin tarkoituksella. Miesten ja naisten välisen luottamuksen tuhoaminen on katala poliittinen ase. Olemme jokainen velvollisia vastustamaan tuon psykologisen ruton vaikutusta, jos koetamme tehdä maastamme jatkossakin elämiskelpoisen.

Olen 22v nainen, eikä minulla ole ikäisistäni miehistä yhtään hyvää kokemusta vaikka itse olen avoin ja ystävällinen. Harrastan moottoripyöräilyä, mutta en kelpaa miehille ajokaveriksi. Esittävät kaveria ja lopulta suuttuvat kun en tajua antaa.  

estelevät somessa, kyttäävät snäppiä, että olenko käynyt siellä. Ovat aluksi ystävällisiä ja sitten haukkuvat niin törkeästi ettei mitään rajaa, ja täysin ilman näkyvää syytä.

Että kyllä se vihaaja on joku muu kuin minä. Enää en halua olla noiden vihaajien kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
205/23025 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Viiskymppisenäkö ne testosteronit sit laskee noin alas et alkaa äijäfeministiksi joka kannattaa prideä?"

Päinvastoin. Jos on sitä testosteronia ja on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa niin ei ole mitään tarvetta mollata tai painaa alas muulla tavalla seksuaalisuuttaan toteuttavia. Olen aina ihmetellyt miksi joidenkin miesten pitää pönkittää omaa heteroseksuaalisuuttaa homojen mollauksella. Ikäänkuin he eivät uskoisi että se heidän heteroutensa riittäisi tai olisi riittävän vahva ilman että sitä korostetaan vastakkainasettelulla.

Testosteronin puute ajaa just tommoseks että on löysä kynnysmatto ja luovuttaja.

Kenestä mahdat nyt puhua?

Vierailija
206/23025 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse perinteisiä konservatiivisia arvoja kannattava mies ja kun mediaa lukee niin tuntuu että olen syyllinen kaikkeen mahdolliseen mikä on maailmassa vikana. Jatkuva puhuminen "setämiehistä" jne. on rasismia pahimmillaan mutta täysin sallitua. 

Mutta jos joku ottaa vaalitentissä puheeksi että Haavisto on homo niin johan siitä "someraivo" repeää

Ihan oikein puhua setämiehistä. Naisille vasta onkin haukkumanimityksiä. Esimerkiksi se h:lla alkava. 

Miehet lahoaa yhdestä ikävästä heille kohdistetusta sanasta, sekin vain tietynlaiselle miestyypille. Hiljaista on silloin kun kaikkia naisia haukutaan lukemattomilla naisiin kohdistuvilla haukkumasanoilla.

Vierailija
207/23025 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen vauva vuosi on äärettömän raskas ilman toisia auttavia käsiä. 

Tässä suhteessa miehestä ei ole käytännössä mitään hyötyä. Vaikka kuinka olisi etukäteen luvannut jeesata. Kaikki paska kuitenkin jää viime kädessä  sen äidin hoidettavaksi alkaen ruokkimisesta ja yövalvomisesta. isoin hyöty isästä on mikäli osallistuu edes perheen elättämään.

Tuo on sun subjektiivinen kokemus ku valittit jännämiehen lasten isäks. 

Vierailija
208/23025 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen helsingissä näkee kun jokatoisella nuorella naisella on kumppanina musta jätkä ja työpaikoille ei suomalaisia miehiä hyväksytä. Suomalaisilla miehillä ei ole mitään jakoa. Eikä mustista jätkistä ole pulaa, viime vuonna tuli suomeen ennätysmäärä muuttajia 80 tuhatta. Tänä vuonna ilmojen lämmettyä alkaa itärajalla vilske ja rajamiesten saattelemina rikotaan ennätyksiä.

Asun pääkaupunkiseudulla enkä tunne ensimmäistäkään nuorta naista jolla olisi tummaihoinen mies. Ihan tavallisia suomalaisia miehiä heillä on. Joten ehkä tuo ei nyt ihan noin valtavirtaa ole kuten ajattelet.

Et asu tai sitten eivät vaan sitä petikaveria kaikille mainosta. Huvittava argumentti kun kukaan ei koskaan mitään näe vaikka kadulla tulee vastaan joka toisella nuorella naisella on musta mies.

Mistä lie Kainuun korvesta tms takahikiältä sinäkin viisauksiasi jakelet. Vai että ihan joka toisella nuorella naisella musta mies? :-D

Aika vähäistä tuo "sekoittuminen" tuntuu olevan vielä Suomessa.  Varsinkaan juuri ne mustat miehet aika huonosti suomalaisille naisille näyttävät kelpaavan vaikka puheissa kovin suvaitsevaisia ollaankin. Jotain turkkilaismies-suomalaisnainen-pariskuntia ja perheitä sentään joskus näkee.

Vierailija
209/23025 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Viiskymppisenäkö ne testosteronit sit laskee noin alas et alkaa äijäfeministiksi joka kannattaa prideä?"

Päinvastoin. Jos on sitä testosteronia ja on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa niin ei ole mitään tarvetta mollata tai painaa alas muulla tavalla seksuaalisuuttaan toteuttavia. Olen aina ihmetellyt miksi joidenkin miesten pitää pönkittää omaa heteroseksuaalisuuttaa homojen mollauksella. Ikäänkuin he eivät uskoisi että se heidän heteroutensa riittäisi tai olisi riittävän vahva ilman että sitä korostetaan vastakkainasettelulla.

Testosteronin puute ajaa just tommoseks että on löysä kynnysmatto ja luovuttaja.

Mm.Miehistä jotka kannattaa Pekka Haavistoa.

Vierailija
210/23025 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kans kiinnostais et ketähän vauvan 24/7 perskokkare partiolainen pitää löysänä kynnysmattona itseensä verrattuna.

Vierailija
211/23025 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisissa ja miehissä on ero ja se pitäisi hyväksyä. Feminismi on aiheuttanut naisille sen, että kotitöiden ja lasten hoitamisen lisäksi niiden pitää käydä myös päivätöissä."

Ihan tiedoksesi: Suomessa ei ole ollut koskaan mitään isoa kotona lapsia hoitavaa kotirouvaluokkaa. Suomi on ollut köyhä maa jossa naistenkin on pitänyt paiskia töitä.

Vierailija
212/23025 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen helsingissä näkee kun jokatoisella nuorella naisella on kumppanina musta jätkä ja työpaikoille ei suomalaisia miehiä hyväksytä. Suomalaisilla miehillä ei ole mitään jakoa. Eikä mustista jätkistä ole pulaa, viime vuonna tuli suomeen ennätysmäärä muuttajia 80 tuhatta. Tänä vuonna ilmojen lämmettyä alkaa itärajalla vilske ja rajamiesten saattelemina rikotaan ennätyksiä.

Asun pääkaupunkiseudulla enkä tunne ensimmäistäkään nuorta naista jolla olisi tummaihoinen mies. Ihan tavallisia suomalaisia miehiä heillä on. Joten ehkä tuo ei nyt ihan noin valtavirtaa ole kuten ajattelet.

Et asu tai sitten eivät vaan sitä petikaveria kaikille mainosta. Huvittava argumentti kun kukaan ei koskaan mitään näe vaikka kadulla tulee vastaan joka toisella nuorella naisella on musta mies.

En vähättele sitä mitä kirjoitit. Sanon vain, että raskaana olevat naiset näkevät kaikki muut vauvaa odottavat naiset katukuvassa. Se on yleinen ilmiö. Minä en erityisesti tarkkaile samaa mitä sinä, koska en kiinnitä huomiota siihen. Toisaalta, ne naiset etsivät kaverinsa ihan sen mukaan, mistä tykkäävät. Jos he ei tykkää sinusta, ei se ole kenenkään vika. Toivon, että löydät jonkun, joka on sulle sopiva ja hyvä (ja sinä hänelle hyvä).

Vierailija
213/23025 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat laumasieluja. Heitä on helppo joukkohysterisoida vihervassariagenda taakse. Eivät ajattele yksilöinä.

😂

Vierailija
214/23025 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä suhteessa miehestä ei ole käytännössä mitään hyötyä. Vaikka kuinka olisi etukäteen luvannut jeesata. Kaikki paska kuitenkin jää viime kädessä  sen äidin hoidettavaksi alkaen ruokkimisesta ja yövalvomisesta. isoin hyöty isästä on mikäli osallistuu edes perheen elättämään.

No jos asenne on että mies "jeesaa" niin noinhan siinä käy. Meillä kyllä oli itsestään selvää että olemme molemmat vanhempia joten ei kukaan vain jeesaa vaan kummatkin tekevät kaikkea niin paljon kuin ehtivät ja jaksavat.

Kyllä isoin arvostus koko suhtemme aikana on tullut miehelleni siitä että hän on kyennyt olemaan isä isolla iillä eikä mikään äidin pikku apuri.

Vierailija
215/23025 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisissa ja miehissä on ero ja se pitäisi hyväksyä. Feminismi on aiheuttanut naisille sen, että kotitöiden ja lasten hoitamisen lisäksi niiden pitää käydä myös päivätöissä."

Ihan tiedoksesi: Suomessa ei ole ollut koskaan mitään isoa kotona lapsia hoitavaa kotirouvaluokkaa. Suomi on ollut köyhä maa jossa naistenkin on pitänyt paiskia töitä.

On ollut huomattavasti enemmän esim. 1960 - 70 -luvulla esim. maaseudulla maatiloilla.

Vierailija
216/23025 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet eivät ole heteroromanttisia. Moni ei siedä naisten seuraa. Haluavat naisia vain fyysisten halujensa vuoksi, mutta viettävät aikansa mieluummin miesten kanssa tai mikä parempaa, joidenkin yksinäisten harrastustensa kanssa. "

Saman olen huomannut. Kun kuuntelee miten osa miehistä puhuu naisista niin tulee mieleen että pitävätkö nämä miehet edes oikeasti naisista.

No onneksi olen itse löytänyt miehen joka kykenee normaaliin ihmissuhteeseen ja pitää minusta juuri siksi että olen minä.

Se tekee miehelle kipeää, kun hänen persoonaansa ja mielipiteitään ei arvosteta. Silloin on parempi olla yksin tai seurassa, jossa tuntee olevansa hyväksytty. Fyysinen yhteys on ainoa mitä on, parempi kuin ei mitään. Asioista ei kannata keskustella, jos aiemmat yritykset ovat päättyneet siihen, että nainen kävelee paremmalla verbaliikallaan yli. Heteromiehet ovat hyvin he

Ei tässä ole mistään muusta kyse kuin siitä, että jotkut miehet ovat parisuhteissa naisten kanssa, joihin he eivät ole oikeasti rakastuneita, vaan ovat suhteessa juuri fyysisen halun vetämänä. Totta kai suhteen alkuvaiheessa saattaa olla tilanne, jossa toinen on enemmän ihastunut kuin toinen, ja toisen rakkaus saattaa syttyä vähän jälkijättöisesti, esim. fyysisen yhteyden synnyttyä.

Mutta sellaisessa tapauksessa on ehkä rakastunut siihen fyysiseen rakkauteen, eikä siihen toiseen ihmiseen sellaisena kuin hän on. 

Tosin tuohon ensiksi lainattuun kommenttiin voisi vastata, että myöskään kaikki naiset eivät ole kovinkaan kiinnostuneita miehistä ihmisinä. He eivät vietä vapaa-aikaansa miesten kanssa, eivätkä edes halua heitä ystävikseen. He eivät ole kiinnostuneet oikein mistään sellaisista asioista, joista miehet ovat kiinnostuneet.

Ja koska he ovat aina jääneet etäisiksi ja hieman pelottaviksikin, eivät naiset välttämättä oikein edes siedä miesten seuraa, korkeintaan vain yhden miehen kerrallaan, jota tapailee.

Monelle naiselle miesten ystävät ja kaveripiirit herättävät torjuntaa ja ikäviä ajatuksia, jopa vihaa. Ei ole tavatonta, että tapailun muuttuessa seurusteluksi nainen haluaa eristää miehen kaveripiiristään, koska ei arvosta heitä eikä pidä heistä.

Vierailija
217/23025 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somehan siihen vaikuttaa, mutta tämä kuilu oli kyllä olemassa jo ennen somea. Muistan hyvin miten lukion aikaan vuosituhannen vaihteessa tytöt olivat kilpaa sitä mieltä, että kaikki maailman ongelmat olivat "länsimaisten valkoisten heteromiesten" syytä. Jopa Saharan autiomaan leviäminen oli heidän syytään. Mistä tämä aivopesu on peräisin alunperin, en tiedä mutta lähes kaikki hyvä mitä meillä on olemassa historiallisessa perspektiivissä on "länsimaisten valkoisten heteromiesten" ansiota todellisuudessa. Aika hiljaista olisi vaikka sähköjen, kaukolämmön, teiden, vesiputkien yms. suhteen ilman heitä.

No kas, kun ne valkoiset heteromiehet on maailmaa hallinneet, heidän syytään ja ansiotaan on tosiaan sekä ilmastonmuutos että monet nykypäivän mukavuudet. Sitähän me voidaan toki vain spekuloida miten erilainen maailma olisi, jos naisilla olisi ollut yhtäläiset mahdollisuudet opiskella ja vaikuttaa asioihin kuin miehillä. Olisiko asiat paremmin vai huonommin, ei tiedä. 

Vierailija
218/23025 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi nykyisessä muodossssn on puhdasta valkoinen heteromies -vihaa.

En minäkään jaksaisi miehenä kuunnella jatkuvaa sukupuoleni mitätöintiä ja syyllistämistä. Ihan kuin yhtä vähän naisena toisinpäin, mutta tätähän ei nyt kuule kun naiset on nostettu korokkeelle ja etusijalle.

Hirveää aikaa. En tiedä miten tässä vielä käy, nyt näyttää jo huonolta mm perheellistymisestä tehty tukalan hankalaa. Ja täysin tarkoituksella. Miesten ja naisten välisen luottamuksen tuhoaminen on katala poliittinen ase. Olemme jokainen velvollisia vastustamaan tuon psykologisen ruton vaikutusta, jos koetamme tehdä maastamme jatkossakin elämiskelpoisen.

Olen 22v nainen, eikä minulla ole ikäisistäni miehistä yhtään hyvää kokemusta vaikka itse olen avoin ja ystävällinen. Harrastan moottoripyöräilyä, mutta en kelpaa miehille ajokaveriksi. Esittävät kaveria ja lopulta

Voi mikä hirveä tilanne. Kaikilla nuorilla naisilla ja miehillä on huono käsitys toisistaan ja hirveä viha ja loukkaantuminen vastakkaiseen sukupuoleen. En ole tajunnut tätä, koska ei ole näkynyt lähipiirissä. Olen oikeasti luullut, että nuoret osaavat paremmin kuin mitä meidän ikäiset osasivat. Olen tosi pahoillani sekä nuorten naisten että miesten puolesta.

Vierailija
219/23025 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sun subjektiivinen kokemus ku valittit jännämiehen lasten isäks. 

Eli suurin osa miehistä on sitten jännämiehiä. Näitä jotka jättää naisen ja omat lapsensa on paljon. 

Vierailija
220/23025 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oletko kännissä vai impannut jotain,kun puhut ihan puutaheinää."

En vaan aivan täysin oikeassa.

Sullakin meni niin kovaa ihon alle että alennuit solvaamaan aiheen vierestä.

Aika hurja teoria sulla mut sä taidat olla oikeassa ainakin ton armeijan rekry kampanjan suhteen, hälyttävän moni miesten "influencer" on armeijan suora palkollinen ja osalla on vielä palveluskin kesken.

Ei tarvinu kun koskea googleen ja koko homma muuttu shadyn näköseks.

Tiäks mullon ollu ikävä teitä old schoolmfoliohattuja, tää nuoriso versio koronan kans on aivan käsittämättömän tyhmää, flat earth tasoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme