Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Naiset harvemmin tuovat veropottiin lisää rahaa. Se mitä teette on rahojen siirtämistä omien taskujen välillä.
Jos olet eri mieltä niin mennään kaikki julkiselle sektorille ja katsotaan kuinka kauan hommaa pyöritetään verovaroin
**
Aha. Eli sä olet tämä jonka mielestä mikään sääntely tai laki ei ohjaa tai estä tällaista toimintaa.
Kerran sen sulle jo selitin, toiste en tee. Lyhyesti kuitenkin kerrattakoon että laki ja sääntely ohjaa toimintaa jossa raha liikkuu. Näitä toimijoita ovat rahoituslaitokset, verotoimistolla on yhtälössä oma tehtävä, mutta pankkien kautta raha liikkuu ihmisten/yritysten jne välillä. Ja sitä ohjaa erittäin tiukka laki ja sääntely.
Ei sieltä kuule siirrellä mitään omiin taskuihin ilman että jää merkintöjä. Kaikkea valvotaan ja mitään ei voi tehdä ilman että siitä jää todisteita. Voit nukkua siis yösi siltä osin rauhassa. Kun nyt jostakin löytyisi mieleinen työ sinulle niin all good.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on kohtu ja munasolut, vain siittiö raskaaksi tulemiseen puuttuu.
Miehellä on siittiöt, munasolu ja kohtu puuttuu.
Ja näillekö pitäisi olla samansuuruiset maksut hedelmöityshoitoihin? Pelkästään sperman luovutus on miehille helppo, nopea ja nautinnollinen tapahtuma, munasolujen luovutus on naiselle työläs, hidas ja kivulias tapahtuma. Eihän noita voi verratakaan toisiinsa.
No se olisi tasa-arvoa, tiedän ettei se teille käy.
Mitä tasa-arvoista on toisen pitkällinen kivulias vs. Nop
Eihän se kohdunkaan hankkiminen mitään maksa (no ehkä kahvia olis kohteliasta joskus tarkota), ei sun tartte sille kumppanuuskohdulle mitään ylimääräistä maksaa. Kulut puokki ja onnea!
Sama vinkki siis naisille.
Voimme luopua keinosiemennyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset harvemmin tuovat veropottiin lisää rahaa. Se mitä teette on rahojen siirtämistä omien taskujen välillä.
Jos olet eri mieltä niin mennään kaikki julkiselle sektorille ja katsotaan kuinka kauan hommaa pyöritetään verovaroin
**
Aha. Eli sä olet tämä jonka mielestä mikään sääntely tai laki ei ohjaa tai estä tällaista toimintaa.
Kerran sen sulle jo selitin, toiste en tee. Lyhyesti kuitenkin kerrattakoon että laki ja sääntely ohjaa toimintaa jossa raha liikkuu. Näitä toimijoita ovat rahoituslaitokset, verotoimistolla on yhtälössä oma tehtävä, mutta pankkien kautta raha liikkuu ihmisten/yritysten jne välillä. Ja sitä ohjaa erittäin tiukka laki ja sääntely.
Ei sieltä kuule siirrellä mitään omiin taskuihin ilman että jää merkintöjä. Kaikkea valvotaan ja mitään ei voi tehdä ilman että siitä jää todisteita. Voit nukkua siis yösi siltä osin rauhassa. Kun nyt jostakin löytyisi
Et taida reppana venäläinen ymmärtää suomalaisia sanontoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille tulisi sallia vasektomia saman ikäisenä kuin naisille sallitaan abortti.
Pojille pitäisi tehdä vasektomia heti syntymän jälkeen.
Tuokin on hyvä vaihtoehto.
Miten te aikuiset naiset viitsitte jankuttaa näiden pikkupoikien kanssa täällä viikosta toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Miten te aikuiset naiset viitsitte jankuttaa näiden pikkupoikien kanssa täällä viikosta toiseen?
Vihaamme miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei edelleenkään ota lasten vaatehuoltoa vastuulleen etsimisestä ostamiseen ja pesemisestä niiden myymiseen.
Miksi ottaisivat? Eivät naisetkaan ota vastuuta tuottavan työn teosta.
Palstamiehen logiikka on uskomaton. Jotta tää kantais vastuuta elämässään, pitää naisten vallata kaikki vientivetoiset yritykset. Palstauunoahan tämä ei haittaa, kun hänelläkään sellaisessa työpaikkaa ole. Mutta muilta miehiltä haluaa duunit viedä. Ja sitten voisi harkita jotain vastuuta elämässään. Tuskin kuitenkaan ketään hoitamaan alkais, shoitajana tai lastenhoitajana tai edes opettajana. Kulttuurisihteeriksikään hänestä ei ole, kun ei ihan tiedä, mitä se kulttuuri on (hauska anekdootti, muusalla on yhteys kulttuurikäsitteen syntyyn).
Jollain todella omituisella mentaalinotkeudella hänen mielestään Suomessa kaikki ongelmat ratkaistaisiin sillä, että naiset valtaa nää vientiyritykset. Mitään ratkaisua ei ole sille, mihin nää työttömät miehet sit menis.
Tällanen miesasiamies tänään.
Työn tuottavuus lasketaan jakamalla bruttokansantuote (eli arvonlisäys) tai tuotos sen aikaansaamiseksi käytettyjen työtuntien määrällä.
**
Todetaan tähän nyt vaan että kansantalouden perusilmiöiden tuntemus ja tuotantotalouden perusteiden kertaus ei välttämättä tekisi huonoa...ties vaikka työssä käyvän naisenkin rooli ja merkitys yhteiskunnassa aukeaisi sinulle paremmin sitä kautta. Ilmeisesti sekin on yhä epäselvää.
T. Nainen KTM ja PS
Onko muka väärin tapailla 18v liberaali tyttöä, itse olen 49v konservatiivinen mies?
"85% lapsista on ns. käenpoikasia.
Tutkittu fakta."
Vaihtoehtotodellisuudessa mukava elää, ei mitään väliä, miten asiat oikeasti ovat.
Vierailija kirjoitti:
Onko muka väärin tapailla 18v liberaali tyttöä, itse olen 49v konservatiivinen mies?
Niin että onko teistä väärin, on kuitenkin täysi-ikäinen.
M 49v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 49v
Hyi hitto mikä limainen setämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei edelleenkään ota lasten vaatehuoltoa vastuulleen etsimisestä ostamiseen ja pesemisestä niiden myymiseen.
Miksi ottaisivat? Eivät naisetkaan ota vastuuta tuottavan työn teosta.
Palstamiehen logiikka on uskomaton. Jotta tää kantais vastuuta elämässään, pitää naisten vallata kaikki vientivetoiset yritykset. Palstauunoahan tämä ei haittaa, kun hänelläkään sellaisessa työpaikkaa ole. Mutta muilta miehiltä haluaa duunit viedä. Ja sitten voisi harkita jotain vastuuta elämässään. Tuskin kuitenkaan ketään hoitamaan alkais, shoitajana tai lastenhoitajana tai edes opettajana. Kulttuurisihteeriksikään hänestä ei ole, kun ei ihan tiedä, mitä se kulttuuri on (hauska anekdootti, muusalla on yhteys kulttuurikäsitteen syntyyn).
Jollain todella omituisella mentaalinotkeudella hänen mielestään Suomessa kaikki ongelmat ratkaistaisiin sillä, että naiset valtaa nää vientiyritykset. Mitään ratkaisua ei ole sille, mihin nää työttömät miehet sit menis.
Tällanen miesasiamies tänään.
Mikä hätänä? Eikö naisia kiinnosta työnteko? Mielummin kulttuurisihteerinä kuin oikeissa töissä :)
Ja miehet voivat maata kotonaan, rahaa säästyy kun ei tarvitse maksaa työntekoa larppaaville joukoille, vaan selviää työttömyyskorvauksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 49v
Hyi hitto mikä limainen setämies.
En minä ole mikään limainen
M 49v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaamme miehiä.
Tässä ketjussa ei ole yhtään miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 49v
Sä näet vain ulkokuoren ja tiukan pil**lun. Et oikeasti ole kiinnostunut hänen persoonastaan, luonteestaan ym henkisestä. Olet hyväksikäyttäjä
Vierailija kirjoitti:
"85% lapsista on ns. käenpoikasia.
Tutkittu fakta."
Vaihtoehtotodellisuudessa mukava elää, ei mitään väliä, miten asiat oikeasti ovat.
Tutkittu juttu hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 49v
Sä näet vain ulkokuoren ja tiukan pil**lun. Et oikeasti ole kiinnostunut hänen persoonastaan, luonteestaan ym henkisestä. Olet hyväksikäyttäjä
Höpsis, tietenkin olen kiinnostunut hänestä muutenkin kuin seksuaalisesti.
M 49v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 49v
Píllu ei vain koskaan ole niin tiukka kuin oma nyrkki.
Työn tuottavuus lasketaan jakamalla bruttokansantuote (eli arvonlisäys) tai tuotos sen aikaansaamiseksi käytettyjen työtuntien määrällä.