Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
17901/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies nyt ei maksa edes kahvikupillista, saati lapselleen vaatteita. 

Miksi maksaisi? Ei se mies lapsen biologinen isä ole.

Vierailija
17902/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies nyt ei maksa edes kahvikupillista, saati lapselleen vaatteita. 

Miksi maksaisi? Ei se mies lapsen biologinen isä ole.

Moi tuhkamuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17903/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet jakaa siemeniään edelleen hyvin anteliaasti, vaikka palstapelle muuta väittää :D  Tuskin yksikään mies  pitää niistä oikeasti minkaanlaista lukua. 

Täälläkin  saa lukea, miten miehet on intopiukeina työtämässä paljaalla ihan kenen vehkeisiin vaan ja missä vaan ja milloin vaan. Omien lasten kavereiden äidit sopii oikein hyvin ja ylipäätään kaikki jotka vaan kahdella jalalla liikkuu. 

Voi kuule palstamies, naisilta ei koskaan tule siementä puuttumaan lapsen tekoa ajatellen, vaikka sinä pistäisit oman pikkupilisi pussiin.  Kukaan muu mies ei niin tee. Etkä sinäkään tosipaikan tulleen, jos sellainen mäihä kävisi, että pääsisit naisen kanssa tekemisiin. Siinä palstamieheltä siemen irtoaisi ennen kuin kissaa olisi sanottu :D 

Naisen ei tarvitse koskaan adoptoida lasta sen takia, etteikö siementä olisi saatavaissa. Mutta ymmärrän, että moni nainen adoptoi mielummin, kun huolii ihan ketä vaan oman lapsensa isäksi. Ja jotkut haluaa valmiin lapsen, eikä itse synnytettyä. 

Mutta kuten sanottua, lapsen siemenet ei tule maailmasta loppumaan. innokkaita mieheiä löytyy aina. Ihan aina. 

Valitettavasti näreet on nyt palstamies näin, vaikka sinä muuta väität :D

Eikä sen tarvitse ollakaan millään lailla tasa-arvoista, että miehen pitäisi saada lapsi jos kerran nainenkin voi synnyttää. SE on biologiaa, eikä naisen vika. Jumala (itsekin miespuolinen?) on niin sen miettinyt, että mies ei ilman kohtua voi lasta saada. Syytä sitä, ei ole naisten vika tuo. Eikä haittaa yhtään, ettei mies voi synnyttää lasta.  Luulen jopa, että miehet on tyytyväisiä, kun ei tarvitse synnyttää. 

Miksi naisten pitäisi jotenkin kantaa huonoa omaatuntoa siitä, ettei mies voi saada lasta? Minä en ainakaan välitä palaneen puupennin vertaa siitä, ettei mies voi synnytää lasta. Ei tunnu missään :D

Siispä voimme luopua keinohedelmöityksistä, teille riittää luomusiementä.

Kiitos! Siinä säästyy pitkä penni.

Vierailija
17904/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä on pakko sanoa, että ehkäpä minusta tuli hetero juuri sen vuoksi. Ideologisista syistä en pystyisi laittamaan esim. Pensa-Mauria kakkoseen - vaikka näytti pensan hinta alkavan kakkosella tänäänkin Pensa-Maurin kotimaakunnassa. Psyk.sh.

Vierailija
17905/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mulle pitäis antaa mitalli!"

"Ai siks ku oot naimisissa ton kanssa?"

"No ei ku siks kun en oo tappanu sitä!!!!"

- Kyllä isä osaa-perheleffa 

Kaksoisstandardit v 2024, perheväkivallan sukupuolittuneisuus

Eipä ketään kiinnostele, ei kohua, ei meteliä...

Sama monessa naisten romanttisessa draamassa. Siellä ne nussii alaikäisiä poikia ja jopa poikapuoliaan. 

Mies tekemään samaa jollekin 14-vuotiaalle tytölle niin kyseessä ei enää ole romanttinen draama.

14v. on alle suojaiän. Sinua ei siis haittaa se, että alaikäisiä poikia hyväksikäytetään (näyttelijät täysikäisiä kylläkin), vaan ainoastaan se, että miehet eivät saa lasten kanssa tehdä samaa valkokankaalla?? Jopas on taas moraalin kukkanen siellä.

Vierailija
17906/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teikäläisten?

Olen yksilö

Eikö muut ole? Kuvitteletko olevasi jotenkin ainut laatuinen?

Ilmeisesti olen kun puhut "teikäläisistä" kertoessasi mitä minä olen tehnyt palstalla.

Ups, nyt jollain vähän läikkyy keltaista.

Ole siis varovaisempi niin et sotke

Eu huolta. En koskisi palstauliin pitkällä tikullakaan.

Vierailija
17907/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama monessa naisten romanttisessa draamassa. Siellä ne nussii alaikäisiä poikia ja jopa poikapuoliaan. 

Mies tekemään samaa jollekin 14-vuotiaalle tytölle niin kyseessä ei enää ole romanttinen draama.

14v. on alle suojaiän. Sinua ei siis haittaa se, että alaikäisiä poikia hyväksikäytetään (näyttelijät täysikäisiä kylläkin), vaan ainoastaan se, että miehet eivät saa lasten kanssa tehdä samaa valkokankaalla?? Jopas on taas moraalin kukkanen siellä.

Minua häiritsee tuplastandardit.

Vierailija
17908/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosta se kohu!! Mitä ihmettä täällä valitat. Ymmärrätkö, että ne kohut nousee, kun ne nostetaan! Tee jotain äläkä ruikuta!

Vierailija
17909/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet jakaa siemeniään edelleen hyvin anteliaasti, vaikka palstapelle muuta väittää :D  Tuskin yksikään mies  pitää niistä oikeasti minkaanlaista lukua. 

Täälläkin  saa lukea, miten miehet on intopiukeina työtämässä paljaalla ihan kenen vehkeisiin vaan ja missä vaan ja milloin vaan. Omien lasten kavereiden äidit sopii oikein hyvin ja ylipäätään kaikki jotka vaan kahdella jalalla liikkuu. 

Voi kuule palstamies, naisilta ei koskaan tule siementä puuttumaan lapsen tekoa ajatellen, vaikka sinä pistäisit oman pikkupilisi pussiin.  Kukaan muu mies ei niin tee. Etkä sinäkään tosipaikan tulleen, jos sellainen mäihä kävisi, että pääsisit naisen kanssa tekemisiin. Siinä palstamieheltä siemen irtoaisi ennen kuin kissaa olisi sanottu :D 

Naisen ei tarvitse koskaan adoptoida lasta sen takia, etteikö siementä olisi saatavaissa. Mutta ymmärr

Ole hyvä. Vaikka ei sulla ikinä olekaan rahaa, persaukeinen reppana 

Vierailija
17910/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teikäläisten?

Olen yksilö

Ilmeisesti olen kun puhut "teikäläisistä" kertoessasi mitä minä olen tehnyt palstalla.

Vähän kun heilut niin se sun keltainen neste valuu korvistasi. Ole nyt varovainen siellä.

Vierailija
17911/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi palstamies vastuuttaa palstamammaa siitä, ettei yksinäinen mies voin saada lasta? Minua ei kyllä tuo asian hetkauta yhtään, enkä laittaisi tikkua ristiin sen eteen, että asia jotenkin korjattaisiin/helpotettaisiin. (ja miehellähän on oikeus siinä, kuin naisellakin adoptoida lapsi, edelleen)

Enemmän olen huolissani niistä kymmenistä tuhansista lapsista, joista heidän isänsä ei välitä, kuin siitä, että joku mies ei saa lasta vaikka haluaa. Lapsi ei ole ihmisoikeus. 

Mulle on yksi lysti saako palstamies yksin lasta vuokrakohdulla tai ei. Minua ei tuo ongelma vaivaa tippaakaan, enkä vaivaudu sillä päivääni pilaamaan. Ei kuule palstamies kiinnosta tuo ongelma tippaakaan. Minua et tuolla saa syyllistettyä:DDDDD

Enkä koe olevani vastuussa  tuosta asiasta. Maailmass

Enpä minä niitä enää tartte. Hommat hoidettu sen osalta. Mutta sinun älyttömyyksistä huolimatta kukaan ei jää ilman miehen sukusoluja niin halutessaan. 

Vierailija
17912/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teikäläisten?

Olen yksilö

Vähän kun heilut niin se sun keltainen neste valuu korvistasi. Ole nyt varovainen siellä.

Ja siellä puhuu kokemusasiantuntija.

Huh, onneksi ei koske meikäläistä.

Vierailija
17913/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt, millaisia isiä tässäkin ketjussa riehuneista miehistä tulisi...

Pelottava ajatus! Kuvittele kasvavasi tuollaisen isän tyttärenä... 

Osa noista saattaa ollakin isiä jo, se se vasta pelottava ajatus onkin. 

AIka hyvin palstamammoilla on ollut taas koko päivä aikaa haukkua miehiä.

Ei vissiin työt paina.

Tasan yhtä paljon kuin palstauleilla.

Ei, kyllä te olitte ihan keskenänne riehumassa, taas kerran.

Ei, kyl noi jonneoksennukset o

Olet siis yksilönä tuottanut nuo kaikki päivän aikana postatut oksennukset? Ok. Kiva kun olet rehti asian suhteen.

Vierailija
17914/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kurahaalarit tulevat sille lapselle. Lapsi käyttää niitä kurahaalareita. Millainen isä kieltäytyy ostamasta lapselleen vaatteita? 

--

Edelleen, helppo tuhlata toisten rahoja. Jos olisi naisen rahat kyseessä, riittäisi se 50€ haalarit. Nyt kun mies laitetaan maksamaan, se kustannus nousee 400€

Minkälainen nainen kieltäytyy ostamasta lapselleen vaatteita?

Sinulla ei taida olla mitään käsitystä lastenvaatteista ja niiden hinnoista.

Didriksons Colorado Vuorellinen Kurahaalari, 49,90

Lamb Snowsuit Heritage 650€

Tiedämme kaikki ettei lapsi voi elää ilman Lamb Snowsuite Heritagea jos mies maksaa. Ja miksi ei maksaisi, millainen mies kieltäytyy ostamasta lapselleen vaatetta?

Perään Dior Kid's Hooded Down Jacket, 1100,00€, neljävuotiaille.<

Wow, sinäpä olet nähnyt vaivaa etsiessäsi mahdollisimman kalliita lastenvaatteita. Löytyykö noita Prismasta vai Citymarketista? Mutta hienoa, että olet valmis ostamaan lapsellesi parasta, mitä rahalla saa.

Vierailija
17915/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaulin julma kohtalo selviää pikku hiljaa pala palalta: kuspää ja tuhkamuna. Elämä on joillekin julmaa.

Vierailija
17916/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella on kohtu ja munasolut, vain siittiö raskaaksi tulemiseen puuttuu.

Miehellä on siittiöt, munasolu ja kohtu puuttuu.

Ja näillekö pitäisi olla samansuuruiset maksut hedelmöityshoitoihin? Pelkästään sperman luovutus on miehille helppo, nopea ja nautinnollinen tapahtuma, munasolujen luovutus on naiselle työläs, hidas ja kivulias tapahtuma. Eihän noita voi verratakaan toisiinsa.

No se olisi tasa-arvoa, tiedän ettei se teille käy.

Mitä tasa-arvoista on toisen pitkällinen kivulias vs. Nopea ja nautinnollinen? Miehen tasa-arvoa?

Kyse ei vieläkään ole tuosta vaan tarpeesta. Tehkää lapset ilman miesten sukusoluja,

Saahan se mieskin, kun vaan hankkii naisen, jonka kanssa sen lapsen saa. Pakkohan ei ole kimpassa olla. 

Vierailija
17917/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella on kohtu ja munasolut, vain siittiö raskaaksi tulemiseen puuttuu.

Miehellä on siittiöt, munasolu ja kohtu puuttuu.

Ja näillekö pitäisi olla samansuuruiset maksut hedelmöityshoitoihin? Pelkästään sperman luovutus on miehille helppo, nopea ja nautinnollinen tapahtuma, munasolujen luovutus on naiselle työläs, hidas ja kivulias tapahtuma. Eihän noita voi verratakaan toisiinsa.

No se olisi tasa-arvoa, tiedän ettei se teille käy.

Mitä tasa-arvoista on toisen pitkällinen kivulias vs. Nopea ja nautinnollinen? Miehen tasa-arvoa?

Kyse ei vieläkään ole tuosta vaan tarpeesta. Tehkää lapset ilman miesten sukusoluja,

Sama mahdottomuus, ei mahdollisuus. Hanki sinä kohtu jostain, niin saat lapsen myös. Aattele!

Vierailija
17918/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä onnea tuo yksi ukkeli saisi siitä, että keinohedelmöitys pitäisi kieltää, koska mieskään ei voi sitä käyttää???

Eihän tuolla ole mitään merkitystä. Naiset saisi silti lapsen halutessaan, koska miehiä on kyllä intopiukeina siementä luovuttamassa. Sehän vain huonontaa monen miehen isäksituloa, jos keinohedelmöitys kielletään, koska nuo keinohedelmöityksethän tehdään aina parin omilla siemenillä/munasoluilla ja vain jos toisella ei niitä ole ollenkaan, on luovutaja vieras. Ja jos muutama nainen vuodessa tekee lapsen keinohedelmöityksellä itsenäisesti, luulisi, ettei se palstamiehen elämää paranna(paska mikä paska), vaikka nuo muutaman lapsi jäisikin syntymättä. Aika outo on ukko joka saa orkkuja siitä, että joku ihminen jää ilman lasta. Varsinkin kun palstapellen mukaan  kukaan mies ei edes halua lasta eikä naista. Jotenkin ristiriitaista. 

Vierailija
17919/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi palstamies vastuuttaa palstamammaa siitä, ettei yksinäinen mies voin saada lasta? Minua ei kyllä tuo asian hetkauta yhtään, enkä laittaisi tikkua ristiin sen eteen, että asia jotenkin korjattaisiin/helpotettaisiin. (ja miehellähän on oikeus siinä, kuin naisellakin adoptoida lapsi, edelleen)

Enemmän olen huolissani niistä kymmenistä tuhansista lapsista, joista heidän isänsä ei välitä, kuin siitä, että joku mies ei saa lasta vaikka haluaa. Lapsi ei ole ihmisoikeus. 

Mulle on yksi lysti saako palstamies yksin lasta vuokrakohdulla tai ei. Minua ei tuo ongelma vaivaa tippaakaan, enkä vaivaudu sillä päivääni pilaamaan. Ei kuule palstamies kiinnosta tuo ongelma tippaakaan. Minua et tuolla saa syyllistettyä:DDDDD

Enkä k

Enpä minä niitä enää tartte. Hommat hoidettu sen osalta. Mutta sinun älyttömyyksistä huolimatta kukaan ei jää ilman miehen sukusoluja niin halutessaan. 

Jää nykyäänkin.

Vierailija
17920/23026 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kurahaalarit tulevat sille lapselle. Lapsi käyttää niitä kurahaalareita. Millainen isä kieltäytyy ostamasta lapselleen vaatteita? 

--

Edelleen, helppo tuhlata toisten rahoja. Jos olisi naisen rahat kyseessä, riittäisi se 50€ haalarit. Nyt kun mies laitetaan maksamaan, se kustannus nousee 400€

Minkälainen nainen kieltäytyy ostamasta lapselleen vaatteita?

Sinulla ei taida olla mitään käsitystä lastenvaatteista ja niiden hinnoista.

Didriksons Colorado Vuorellinen Kurahaalari, 49,90

Lamb Snowsuit Heritage 650€

Tiedämme kaikki ettei lapsi voi elää ilman Lamb Snowsuite Heritagea jos mies maksaa. Ja miksi ei maksaisi, millainen mies kieltäytyy ostamasta lapselleen vaatetta?

Perään Dior Kid'

Wow, sinäpä olet nähnyt vaivaa etsiessäsi mahdollisimman kalliita lastenvaatteita. Löytyykö noita Prismasta vai Citymarketista? Mutta hienoa, että olet valmis ostamaan lapsellesi parasta, mitä rahalla saa.

Älä siis väitä ettei miehet tiedä hintatasoa mitä naiset vaativat kun joku toinen on maksajana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme