Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi palstamies vastuuttaa palstamammaa siitä, ettei yksinäinen mies voin saada lasta? Minua ei kyllä tuo asian hetkauta yhtään, enkä laittaisi tikkua ristiin sen eteen, että asia jotenkin korjattaisiin/helpotettaisiin. (ja miehellähän on oikeus siinä, kuin naisellakin adoptoida lapsi, edelleen)
Enemmän olen huolissani niistä kymmenistä tuhansista lapsista, joista heidän isänsä ei välitä, kuin siitä, että joku mies ei saa lasta vaikka haluaa. Lapsi ei ole ihmisoikeus.
Mulle on yksi lysti saako palstamies yksin lasta vuokrakohdulla tai ei. Minua ei tuo ongelma vaivaa tippaakaan, enkä vaivaudu sillä päivääni pilaamaan. Ei kuule palstamies kiinnosta tuo ongelma tippaakaan. Minua et tuolla saa syyllistettyä:DDDDD
Enkä koe olevani vastuussa tuosta asiasta. Maailmassa on olemassa niin paljon pahempia ongelmia joihin v
On väärin, et miehellä ei ole kohtua? Aina voit adoptoida. Jos täytät kriteerit.
Sinäkin voit adoptoida koska et tuota miehen sukusoluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt, millaisia isiä tässäkin ketjussa riehuneista miehistä tulisi...
Pelottava ajatus! Kuvittele kasvavasi tuollaisen isän tyttärenä...
Osa noista saattaa ollakin isiä jo, se se vasta pelottava ajatus onkin.
AIka hyvin palstamammoilla on ollut taas koko päivä aikaa haukkua miehiä.
Ei vissiin työt paina.
Tasan yhtä paljon kuin palstauleilla.
Ei, kyllä te olitte ihan keskenänne riehumassa, taas kerran.
Ei, kyl noi jonneoksennukset ovat ihan teikäläisten tuotteita. Eihän täällä
Teikäläisten?
Olen yksilö
Teikäläisten?
Olen yksilö
Eikö muut ole? Kuvitteletko olevasi jotenkin ainut laatuinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi palstamies vastuuttaa palstamammaa siitä, ettei yksinäinen mies voin saada lasta? Minua ei kyllä tuo asian hetkauta yhtään, enkä laittaisi tikkua ristiin sen eteen, että asia jotenkin korjattaisiin/helpotettaisiin. (ja miehellähän on oikeus siinä, kuin naisellakin adoptoida lapsi, edelleen)
Enemmän olen huolissani niistä kymmenistä tuhansista lapsista, joista heidän isänsä ei välitä, kuin siitä, että joku mies ei saa lasta vaikka haluaa. Lapsi ei ole ihmisoikeus.
Mulle on yksi lysti saako palstamies yksin lasta vuokrakohdulla tai ei. Minua ei tuo ongelma vaivaa tippaakaan, enkä vaivaudu sillä päivääni pilaamaan. Ei kuule palstamies kiinnosta tuo ongelma tippaakaan. Minua et tuolla saa syyllistettyä:DDDDD
Enkä koe olevani vastuussa tuosta asiasta. Maailmass
Innokkaita lahjoittajamiehiä kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Teikäläisten?
Olen yksilö
Ilmeisesti olen kun puhut "teikäläisistä" kertoessasi mitä minä olen tehnyt palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kurahaalarit tulevat sille lapselle. Lapsi käyttää niitä kurahaalareita. Millainen isä kieltäytyy ostamasta lapselleen vaatteita?
--
Edelleen, helppo tuhlata toisten rahoja. Jos olisi naisen rahat kyseessä, riittäisi se 50€ haalarit. Nyt kun mies laitetaan maksamaan, se kustannus nousee 400€
Minkälainen nainen kieltäytyy ostamasta lapselleen vaatteita?
Sinulla ei taida olla mitään käsitystä lastenvaatteista ja niiden hinnoista.
Syksyllä palstalla oli keskustelu metatöistä. Siinä joku kertoi, mitä kaikkea vaatii esim. haalarien tai kuristen osto, kun ei ole rahaa tai ei halua käyttää sitä liikaa. Ajatuksena siis käytetyt (sukset, monot, luistinen, kurahaalarit, toppahaalarit, rattaat, kumisaappat...). Joku mies pilkallisesti ihmetteli, miksi kukaan tyhmä näkee niin paljon vaivaa, kun menee vaan kauppaan ja ostaa. ihmetteli, mitä suunnittelemista siinä on.
Tekee nainen niin tai näin, palstamies onnistuu aina pilkkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tästä keskustelusta käy täysin selväksi ettei Suomalainen nainen edes ymmärrä mitä käsite tasa-arvo tarkoittaa.
Valista tyhmempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teikäläisten?
Olen yksilö
Ilmeisesti olen kun puhut "teikäläisistä" kertoessasi mitä minä olen tehnyt palstalla.
Ups, nyt jollain vähän läikkyy keltaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teikäläisten?
Olen yksilö
Ups, nyt jollain vähän läikkyy keltaista.
Ole siis varovaisempi niin et sotke
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kurahaalarit tulevat sille lapselle. Lapsi käyttää niitä kurahaalareita. Millainen isä kieltäytyy ostamasta lapselleen vaatteita?
--
Edelleen, helppo tuhlata toisten rahoja. Jos olisi naisen rahat kyseessä, riittäisi se 50€ haalarit. Nyt kun mies laitetaan maksamaan, se kustannus nousee 400€
Didriksons Colorado Vuorellinen Kurahaalari, 49,90
Lamb Snowsuit Heritage 650€
Tiedämme kaikki ettei lapsi voi elää ilman Lamb Snowsuite Heritagea jos mies maksaa. Ja miksi ei maksaisi, millainen mies kieltäytyy ostamasta lapselleen vaatetta?
Perään Dior Kid's Hooded Down Jacket, 1100,00€, neljävuotiaille.<
Miksi mies ei käy itse ostamassa lapselleen vaatteita? Vai onko ongelma vain ja ainoastaan palstamiehen päässä, kun pitää keksimällä keksiä kuvitteellisia tilanteita, mistä vielä voisi kuvitteellisia naisia haukkua.
Liberaalit naiset ottaa suihin partalapsosilta, heti itärajan avauduttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on kohtu ja munasolut, vain siittiö raskaaksi tulemiseen puuttuu.
Miehellä on siittiöt, munasolu ja kohtu puuttuu.
Ja näillekö pitäisi olla samansuuruiset maksut hedelmöityshoitoihin? Pelkästään sperman luovutus on miehille helppo, nopea ja nautinnollinen tapahtuma, munasolujen luovutus on naiselle työläs, hidas ja kivulias tapahtuma. Eihän noita voi verratakaan toisiinsa.
No se olisi tasa-arvoa, tiedän ettei se teille käy.
Mitä tasa-arvoista on toisen pitkällinen kivulias vs. Nopea ja nautinnollinen? Miehen tasa-arvoa?
Kyse ei vieläkään ole tuosta vaan tarpeesta. Tehkää lapset ilman miesten sukusoluja, miehetkin voivat yrittää samaa ilman naisten.
Tasa-arvo.
Mitä ihmeen tasa-arvoa se on et molemmat yrittää jotain missä kumpikaan ei onnistu ilman toista? Sitä ei sanota tasa-arvoksi, se on puhdasta idiotismia. Ilmankos täällä vähän harhoja tasa-asvoon liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Syksyllä palstalla oli keskustelu metatöistä. Siinä joku kertoi, mitä kaikkea vaatii esim. haalarien tai kuristen osto, kun ei ole rahaa tai ei halua käyttää sitä liikaa. Ajatuksena siis käytetyt (sukset, monot, luistinen, kurahaalarit, toppahaalarit, rattaat, kumisaappat...). Joku mies pilkallisesti ihmetteli, miksi kukaan tyhmä näkee niin
Niin, normaalihintaisia tuotteita saa ihan menemällä sinne kauppaan.
Nainen toki haluaa Canada Goosea ja Dioria, miksi ei, kun mies maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näillekö pitäisi olla samansuuruiset maksut hedelmöityshoitoihin? Pelkästään sperman luovutus on miehille helppo, nopea ja nautinnollinen tapahtuma, munasolujen luovutus on naiselle työläs, hidas ja kivulias tapahtuma. Eihän noita voi verratakaan toisiinsa.
Mitä tasa-arvoista on toisen pitkällinen kivulias vs. Nopea ja nautinnollinen? Miehen tasa-arvoa?
Kyse ei vieläkään ole tuosta vaan tarpeesta. Tehkää lapset ilman miesten sukusoluja, miehetkin voivat yrittää samaa ilman naisten.
Suomalaiset miehet ovat parhaita. Harmi, etteivät ole palstalla. Jutut vois olla vähän toista luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen tasa-arvoa se on et molemmat yrittää jotain missä kumpikaan ei onnistu ilman toista? Sitä ei sanota tasa-arvoksi, se on puhdasta idiotismia. Ilmankos täällä vähän harhoja tasa-asvoon liittyen.
Sehän juuri on tasa-arvoa. Samat mahdollisuudet molemmille.
Ei se ole tasa-arvoa että nainen saa halutessaan vauvan ja vieraat miehet maksaa kulut, ilman että miehillä on mitään mahdollisuutta samaan.
Ei kohtua? Aivan, naisillakaan ei ole siemennestettä.
Vierailija kirjoitti:
Vähiin käy eli ei riitä sinulle.
Miehet ovat tajunneet homman juonen.
--
Feminismin aika on ohi.
Miksi vastustatte tasa-arvoa? Miksi haluatte naiset alistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Didriksons Colorado Vuorellinen Kurahaalari, 49,90
Lamb Snowsuit Heritage 650€
Tiedämme kaikki ettei lapsi voi elää ilman Lamb Snowsuite Heritagea jos mies maksaa. Ja miksi ei maksaisi, millainen mies kieltäytyy ostamasta lapselleen vaatetta?
Perään Dior Kid'
Miksi mies ei käy itse ostamassa lapselleen vaatteita? Vai onko ongelma vain ja ainoastaan palstamiehen päässä, kun pitää keksimällä keksiä kuvitteellisia tilanteita, mistä vielä voisi kuvitteellisia naisia haukkua.
Teidän kuvitteellinen tilanne oli siinä, ettei miehillä ole mitään käsitystä lastenvaatteista ja niiden hinnoista.
Suomalainen mies nyt ei maksa edes kahvikupillista, saati lapselleen vaatteita.
Miehet jakaa siemeniään edelleen hyvin anteliaasti, vaikka palstapelle muuta väittää :D Tuskin yksikään mies pitää niistä oikeasti minkaanlaista lukua.
Täälläkin saa lukea, miten miehet on intopiukeina työtämässä paljaalla ihan kenen vehkeisiin vaan ja missä vaan ja milloin vaan. Omien lasten kavereiden äidit sopii oikein hyvin ja ylipäätään kaikki jotka vaan kahdella jalalla liikkuu.
Voi kuule palstamies, naisilta ei koskaan tule siementä puuttumaan lapsen tekoa ajatellen, vaikka sinä pistäisit oman pikkupilisi pussiin. Kukaan muu mies ei niin tee. Etkä sinäkään tosipaikan tulleen, jos sellainen mäihä kävisi, että pääsisit naisen kanssa tekemisiin. Siinä palstamieheltä siemen irtoaisi ennen kuin kissaa olisi sanottu :D
Naisen ei tarvitse koskaan adoptoida lasta sen takia, etteikö siementä olisi saatavaissa. Mutta ymmärrän, että moni nainen adoptoi mielummin, kun huolii ihan ketä vaan oman lapsensa isäksi. Ja jotkut haluaa valmiin lapsen, eikä itse synnytettyä.
Mutta kuten sanottua, lapsen siemenet ei tule maailmasta loppumaan. innokkaita mieheiä löytyy aina. Ihan aina.
Valitettavasti näreet on nyt palstamies näin, vaikka sinä muuta väität :D
Eikä sen tarvitse ollakaan millään lailla tasa-arvoista, että miehen pitäisi saada lapsi jos kerran nainenkin voi synnyttää. SE on biologiaa, eikä naisen vika. Jumala (itsekin miespuolinen?) on niin sen miettinyt, että mies ei ilman kohtua voi lasta saada. Syytä sitä, ei ole naisten vika tuo. Eikä haittaa yhtään, ettei mies voi synnyttää lasta. Luulen jopa, että miehet on tyytyväisiä, kun ei tarvitse synnyttää.
Miksi naisten pitäisi jotenkin kantaa huonoa omaatuntoa siitä, ettei mies voi saada lasta? Minä en ainakaan välitä palaneen puupennin vertaa siitä, ettei mies voi synnytää lasta. Ei tunnu missään :D
Ei, kyl noi jonneoksennukset ovat ihan teikäläisten tuotteita. Eihän täällä ole paljon muuta tänään näköjään edes tapahtunut.