Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet katso por noa. Miksi kukaan suomalainen sitä katsoisi, siinä on sitä naisvihaa ja vihaa valkoihoisia kohtaa, kuuklettakaapa niiden Amerikan Por nomaassa tehtyjen teosten nimiä. Älkää klikatko auki, saavat siitäkin tuloja.
Suomalaisten miesten top 3 haku lista taisi olla Daddy and daughter, hentai ja anal!
Suomalaisten naisten forced ra pe, CFNM, gan gba ng train
Oliko black gba ng? Taisi olla. Mites toi forced... oliks sekin IR matskua?
Mitä väliä? Seksissä ei ole mitään ihmeellistä.
Se on vaarallista kun weinsteinit tuottaa tätä matskua ja sitten ne 60 iq viidakkotyypit kattoo näitä. Ne on aina valkoisten naisten kimpussa, häpäisemässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on hyvää vaimomatskua, niin ekalla deiteillä siivouttaisin sillä asuntoni, on se niin sikainen, arvostelisin sitten lopputuloksen. Juu ja pisteyttäisin, toki.
Oikeestiko joku luulee, että nuo loputtomat seksi-, orjuutus- tai kännäilyehdotukset huvittaa jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse panin myös välitunninvalvojaa 😅, kaikkien kakaroiden katsoessaan vieressä 🤗 välitunninvalvojan saadessaan orkkuja 🥰 useita putkeen 😂🤣"
Haluaisin entisen biologian opettajani yläasteelta pitävän minulle oppituntia rinnat paljaana ja saisin runkata samalla pulpetissa istuessani. Myös luokkani tytöt olisivat paikalla. Sitten demonstroisin heille käytännössä miten siittäminen tapahtuu ja saisivat myös kaikki maistaa siemennestettäni.
Itse taas suuninttelen, nuoren naisen piiskaamista vanhaan tapaan antamalla polvien päällä poikittain räpistelevälle tytölle nahkavyötä paljaalle pyllylle ja sen jälkeen suihinotto kurkuttamalla.
Tytärpuoleni otti suihin äitins
Aivan pervoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet katso por noa. Miksi kukaan suomalainen sitä katsoisi, siinä on sitä naisvihaa ja vihaa valkoihoisia kohtaa, kuuklettakaapa niiden Amerikan Por nomaassa tehtyjen teosten nimiä. Älkää klikatko auki, saavat siitäkin tuloja.
Suomalaisten miesten top 3 haku lista taisi olla Daddy and daughter, hentai ja anal!
Suomalaisten naisten forced ra pe, CFNM, gan gba ng train
Oliko black gba ng? Taisi olla. Mites toi forced... oliks sekin IR matskua?
Mitä väliä? Seksissä ei ole mitään ihmeellistä.
Oltiin tyttöystäväni kanssa luistelemassa mökkini järven jäällä, ilman housuja ennen saunaan menoa viime viikonloppuna. Luistellessaan leikimme hippaa, yhtäkkiä minä kaaduin selälleni penis pystyssä, tyttöystäväni kaatui perässä suoraan päälläni. Minun penis sujahti suoraan häneen pilluunsa, siitä seurasi ratsastus kurssi, jota en koskaan unohda! Ratsastus seksin jälkeen menimme saunaan, mutta muisto jäi.
Joo, teillä ollut selvästi hauskaa yhdessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä naapurin sinkku 32v naista, joka asuu vielä kotona vanhempien kanssa sekä on työtön, takaapäin panisin. Näin 67v ukkona!
Ostaa eräältä kotiäiti Helmiltä seksiä, hän valehtelisi miehelleen olevansa päivät töissä. Mutta onkin minun palveluksessani, ja nussisin häntä kuin rättiä joka päivä.
Nuolisin poikani tyttöystävän pillua altapäin ja vaimo peruttaisi pilluunsa minun penikseen, joka uppoaisi sisään. Vaimo pyörittäsi pyllyään, nenäni hieroisin poikani tyttöystävän klitoristaan, pylly pyöri orgasmiin asti. Sitten penikseni työnettäisiin poikani tyttöystävän suuhun puhdistukseen ja sen jälkeen vaimoni joutuisi nuolemaan, poikani tyttöystävän pillun puhtaaksi spermastani, kun minä joisin kaljani rauhassa.
M50+
Mitä mä just luin 🤢🤮, ihan sairasta nää tiedän jutut täällä, miks ette voi kertoa niistä seksi osastolla?
Vierailija kirjoitti:
Nonni 👵🏻palstahuorat, ei muuta ku nappaatte rauhoittavat, kohta ns työnne loppuu!
Nyt ei ehdi kun on asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nonni 👵🏻palstahuorat, ei muuta ku nappaatte rauhoittavat, kohta ns työnne loppuu!
Ei saa kiusata autistipaskoja joilla ei ole muuta kuin av.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit a m p u a itsensä :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa autistit on sulle tehny? Ableisti-rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imee munaa läs ki huo raa 😄
Tämä on varmaan sitä PerusSuomalais eliittiä, joka täällä palstalla riehuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imee munaa läs ki huo raa 😄
Tämä on varmaan sitä PerusSuomalais eliittiä, joka täällä palstalla riehuu?
🤣BUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHHÄRÄYHHÄHHÄHHÄHHÄHHÄHHÄÄ🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä naapurin sinkku 32v naista, joka asuu vielä kotona vanhempien kanssa sekä on työtön, takaapäin panisin. Näin 67v ukkona!
Ostaa eräältä kotiäiti Helmiltä seksiä, hän valehtelisi miehelleen olevansa päivät töissä. Mutta onkin minun palveluksessani, ja nussisin häntä kuin rättiä joka päivä.
Nuolisin poikani tyttöystävän pillua altapäin ja vaimo peruttaisi pilluunsa minun penikseen, joka uppoaisi sisään. Vaimo pyörittäsi pyllyään, nenäni hieroisin poikani tyttöystävän klitoristaan, pylly pyöri orgasmiin asti. Sitten penikseni työnettäisiin poikani tyttöystävän suuhun puhdistukseen ja sen jälkeen vaimoni joutuisi nuolemaan, poikani tyttöystävän pillun puhtaaksi spermastani, kun minä joisin kaljani rauhassa.
M50+
Tietääkö poikasi sinun haaveesta? Jos ei niin suosittelen, että kerrot haaveesi pojallasi sekä hänen tyttöystävälleen, heidän läsnäolleessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää nuoret naiset rauhaan kiitos! Vanhat irstakkaat ukot...
Voitteko jättää vanhemmat miehet rauhaan, te ahnaat saalistavat nym fo maaninaiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on hyvää vaimomatskua, niin ekalla deiteillä siivouttaisin sillä asuntoni, on se niin sikainen, arvostelisin sitten lopputuloksen. Juu ja pisteyttäisin, toki.
Oikeestiko joku luulee, että nuo loputtomat seksi-, orjuutus- tai kännäilyehdotukset huvittaa jotain?
Tyttö punaisessa negligeessä ja mustissa sukkahousuissa suutelee ystäväni saadakseen hänet ymmärtämään, että haluaa hänen housuissaan olevaa kukkoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50+
Tietääkö poikasi sinun haaveesta? Jos ei niin suosittelen, että kerrot haaveesi pojallasi sekä hänen tyttöystävälleen, heidän läsnäolleessa!
Miksi ei samantien kerro kaikille läheisilleen heidän läsnäolleessa! Saisivat sen jälkeen päättää, että haluavatko olla enää tekemisissä miehen kanssa vai eivät!
Vierailija kirjoitti:
Feminismi nykyisessä muodossssn on puhdasta valkoinen heteromies -vihaa.
En minäkään jaksaisi miehenä kuunnella jatkuvaa sukupuoleni mitätöintiä ja syyllistämistä. Ihan kuin yhtä vähän naisena toisinpäin, mutta tätähän ei nyt kuule kun naiset on nostettu korokkeelle ja etusijalle.
Hirveää aikaa. En tiedä miten tässä vielä käy, nyt näyttää jo huonolta mm perheellistymisestä tehty tukalan hankalaa. Ja täysin tarkoituksella. Miesten ja naisten välisen luottamuksen tuhoaminen on katala poliittinen ase. Olemme jokainen velvollisia vastustamaan tuon psykologisen ruton vaikutusta, jos koetamme tehdä maastamme jatkossakin elämiskelpoisen.
Mä ainaiin inhoan miehiä ja s per Maa ja munia. Ne on ällöttäviä.
Intersektionaalinen feminismillä ei juurikaan tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa!