Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän suurin osa miehistä rais kaa tai hakkaa. Silti naisten mukaan kaikkia miehiä pitää varoa. Miksi tuo yleistäminen on ok, mutta naisten taipumusta deittailla vankien kanssa ei saa huomioida?
**
On todennäköistä että naiset yleisesti ovat hieman varuillaan itselleen tuntemattomien miesten seurassa. Ainakin aluksi. On taas todennäköistä, jopa selvää että kaikki naiset eivät todellakaan deittaile vankeja.
Näissä yleistyksissä on jo lähtökohtaisesti siis ihan eri sävy. En tiedä huomaatko mutta jos huomaat niin huomaat kyllä... En myöskään usko yleistykseen että suurin osa miehistä vahingoittaa toisia vaikka jotkut niin tekee.
T. Nainen KTM ja PS
Totta mitä sanot. Mutta tosiasia on se että naisettomiksi jäävät ovat juuri niitä kilttejä miehiä. Huom! Siis kaikki kiltit eivät jää naisettomiksi, vain vähemmi
Hmmm... Voinko kysyä mitä ominaisuuksia assosioit "kilttiin" mieheen. On sitten helpompi vastata kun tiedän miten ajattelet/ymmärrät tuon käsitteen ja mitä piirteitä ja ominaisuuksia siihen liität.
T. Nainen KTM ja PS
Seksisepot ne vasta haluttuja parisuhdekumppaneita ovat. Muistakaa tämä naiset jos kumppania etsitte!
Vastaa sä ensin teille esitettyihin kysymyksiin.
**
Vastaan käytännössä aina. Minä taas en ole saanut asiallista näkökulmaa omaan kysymykseeni täältä joten en halua ottaa tähän kantaa ennenkö joku vastaa minulle ensin. Vastavuoroisuus periaatteella mennään...
T. Nainen KTM ja PS
"Älä huoli, kyllä meidät ensin raisk ataan ja sitten tapetaan jos tänne hyökätään, ihan niin kuin muissakin sodissa pahimmat raakuudet on aina varattu naisille."
No sitten vaan MPK:n kursseille. On parempi kuolla taistelussa kuin tulla raiskatuksi ja tapetuksi, niin naisen kuin miehen, siis jos tuossa on vaihtoehdot.
Ja kun oppii sotataitoja, aseenkäsittelyä yms. niin voihan se olla niin että sinne turpeen alle päätyy ne hyökkääjät pelkästään.
Vierailija kirjoitti:
**
Vastaan käytännössä aina. Minä taas en ole saanut asiallista näkökulmaa omaan kysymykseeni täältä joten en halua ottaa tähän kantaa ennenkö joku vastaa minulle ensin. Vastavuoroisuus periaatteella mennään...
T. Nainen KTM ja PS
Sinulle vastattiin jo mutta et lukenut sitä tai päätit "unohtaa"
Todella vastavuoroista.
Jatkat samalla linjallasi kuin aikaisemmin kun vaadit linkkejä ja lähteitä, ja kun ne toimitettiin julistit ettet aio avata niitä.
Vierailija kirjoitti:
Seksisepot ne vasta haluttuja parisuhdekumppaneita ovat. Muistakaa tämä naiset jos kumppania etsitte!
Niin, nämä seksi-sepot, jotka tänne kirjoittavat törkykommentteja vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
T. Nainen KTM ja PS
Sinulle vastattiin jo mutta et lukenut sitä tai päätit "unohtaa"
Todella vastavuoroista.
Jatkat samalla linjallasi kuin aikaisemmin kun vaadit linkkejä ja lähteitä, ja kun ne toimitettiin julistit ettet aio avata niitä.
Olen pahoillani että maanantai iltana työpäivän päälle en muista mitä mahdollisesti olemme asiasta aiemmin täällä keskustelleet.
Linkkejä/lähteitä en täältä avaa. Etsin itse jos tarvitsen. Mutta okei, ei ole pakko vastata jos et halua.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän suurin osa miehistä rais kaa tai hakkaa. Silti naisten mukaan kaikkia miehiä pitää varoa. Miksi tuo yleistäminen on ok, mutta naisten taipumusta deittailla vankien kanssa ei saa huomioida?
**
On todennäköistä että naiset yleisesti ovat hieman varuillaan itselleen tuntemattomien miesten seurassa. Ainakin aluksi. On taas todennäköistä, jopa selvää että kaikki naiset eivät todellakaan deittaile vankeja.
Näissä yleistyksissä on jo lähtökohtaisesti siis ihan eri sävy. En tiedä huomaatko mutta jos huomaat niin huomaat kyllä... En myöskään usko yleistykseen että suurin osa miehistä vahingoittaa toisia vaikka jotkut niin tekee.
T. Nainen KTM ja PS
Totta mitä sanot. Mutta tosiasia on se että naisettomiksi jäävät ovat juuri niitä kilttejä miehiä. Huom! Siis kai
Hiljaiset ja syrjäänvetäytyvät, sellaiset kuin Tankki täyteen -sarjan Juhana, ei yhtään "pelimies". Toki hän löysi vaimon siinä sarjassa. :-)
Hiljaiset ja syrjäänvetäytyvät, sellaiset kuin Tankki täyteen -sarjan Juhana, ei yhtään "pelimies". Toki hän löysi vaimon siinä sarjassa. :-)
**
Kiitos vastauksesta :) isältä pitäisi kysyä kuka tuo hahmo tuosta sarjasta on, en valitettavasti ole sarjaa itse katsonut :D mutta sopisiko häntä kuvaamaan ujo tai "introvertti" (huom. Ennenkö joku tulkitsee loukkaukseksi, olen itsekin introvertti).
Kumpikaan noista asioista ei ole huono asia. Oikeastaan molemmat ihan viehättäviä ominaisuuksia. Itse kiinnostuisin heti todennäköisemmin tällaisesta kuin jostain öykkäristä. Ja olen kyllä vakuuttunut että moni muu nainen myös arvostaisi näitä ominaisuuksia.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te miehet siis haluaisitte, että naiset sanoisivat ja tekisivät, että teillä olisi hyvä olo ja maailma olisi oikeudenmukainen? Ihan konkreettisesti? Pitäisikö meidän heittäytyä eteenne ja sanoa: olemme arvottomia mällirännejä, olemme pahoja, miehet ja poikalapset tuhoavia hirviöitä, rangaiskaa meitä, tehkää meistä orjia, tehkää meille aivan mitä vain haluatte, mikään rangaistus ei ole riittävä pahuudestamme?
Vai olisiko parempi jos me kaikki naiset vain tappaisimme itsemme? Sittenkö teistä olisi oikeus toteutunut ja maailma olisi hyvä paikka elää?
Mitäs jos kohtelisit miehiä ihmisinä?
Ehei, liikaa vaadittu. Miehet ovat eläimiä, sikoja. SAASTAA
Millä tavalla naiset eivät kohtele miehiä ihmisinä nyt? Saammeko sen anteeksi jos huudamme kaikki yhdessä : "miehet eivät ole sikoja eivätkä syö lasten vanukkaita" ja sen jälkeen poltatte meidät autoihin? Vai joudummeko kuitenkin vielä polttamisen jälkeen helvettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
T. Nainen KTM ja PS
Tai sitten vaan perinaiselliseen tapaan odotat että sinulle annetaan aseita nujertaa vastaaja verbaalisesti täysin, julkisesti. Sitten voitkin paistatella omassa erinomaisuudessasi.
En kai mä noin armoton ole :Dd nokkela ja näpsäkkä joo, mutta toivoisin että halu ymmärtää välittyisi kuitenkin suurempana ominaisuutena. Siis vaikka oltaisi eri mieltä. On noita sisaruksia niin niiden kanssa harjaantunut argumentointiin ja toki yliopisto tähän koulinut aikanaan myös :D
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te miehet siis haluaisitte, että naiset sanoisivat ja tekisivät, että teillä olisi hyvä olo ja maailma olisi oikeudenmukainen? Ihan konkreettisesti? Pitäisikö meidän heittäytyä eteenne ja sanoa: olemme arvottomia mällirännejä, olemme pahoja, miehet ja poikalapset tuhoavia hirviöitä, rangaiskaa meitä, tehkää meistä orjia, tehkää meille aivan mitä vain haluatte, mikään rangaistus ei ole riittävä pahuudestamme?
Vai olisiko parempi jos me kaikki naiset vain tappaisimme itsemme? Sittenkö teistä olisi oikeus toteutunut ja maailma olisi hyvä paikka elää?
Mitäs jos kohtelisit miehiä ihmisinä?
Ehei, liikaa vaadittu. Miehet ovat eläimiä, sikoja. SAASTAA
Millä tavalla naiset eivät kohtele miehiä ihmisinä nyt? Saammeko se
Mitä kysymyksiä meille esitettiin?
Mutta eikö se tosiaan olisi teistä parasta jos me kaikki naiset vain kuolisimme? Maailmassa ei olisi enää vihaa eikä väkivaltaa, sitä mihin miehet eivät syyllisty, mutta naiset pahuudessaan ja miehiä epäinhimillisesti kohdellessaan koko ajan. Kaikki olisi hyvin ja miehet eläisivät onnellisina. Emme me vain osaa kohdella miehiä ihmisinä, siksi olisi varmasti parempi, että meitä ei olisi, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, nämä seksi-sepot, jotka tänne kirjoittavat törkykommentteja vai?
En ole ollut 8 vuoteen ilman seksiä 4 päivää flunssassa ja toisella kertaa 4 päivää kun kävin suomessa.
M 55
Bangkok
Miehiä vihaava mällíränní sä olet, ei sulla ole halua ymmärtää vaan keskityt vttuiluun.
**
Missä mä nyt olen muka veetuillut? Ja ketä? Aika harmittomasti olen pyrkinyt kirjoittelemaan. Enkä nyt ainakaan tahalleni loukatakseni toisin kuin sinä nimitellessäsi...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
T. Nainen KTM ja PS
Tai sitten vaan perinaiselliseen tapaan odotat että sinulle annetaan aseita nujertaa vastaaja verbaalisesti täysin, julkisesti. Sitten voitkin paistatella omassa erinomaisuudessasi.
En kai mä noin armoton ole :Dd nokkela ja näpsäkkä joo, mutta toivoisin että halu ymmärtää välittyisi kuitenkin suurempana ominaisuutena. Siis vaikka oltaisi eri mieltä. On noita sisaruksia niin niiden kanssa harjaantunut argumentointii
Mitä haluaisit tehdä minulle? Haluaisitko tehdä/oletko tehnyt sen myös siskoillesi, entä äidillesi ja mummollesi? Olisiko maailma sitten mielesi mukainen paikka kun me kaikki olisimme kuolleita?
Vierailija kirjoitti:
**
Kiitos vastauksesta :) isältä pitäisi kysyä kuka tuo hahmo tuosta sarjasta on, en valitettavasti ole sarjaa itse katsonut :D mutta sopisiko häntä kuvaamaan ujo tai "introvertti" (huom. Ennenkö joku tulkitsee loukkaukseksi, olen itsekin introvertti).
Kumpikaan noista asioista ei ole huono asia. Oikeastaan molemmat ihan viehättäviä ominaisuuksia. Itse kiinnostuisin heti todennäköisemmin tällaisesta kuin jostain öykkäristä. Ja olen kyllä vakuuttunut että moni muu nainen myös arvostaisi näitä ominaisuuksia.
T. Nainen KTM ja PS
Introvertti sopii häneen hyvin. Tuo on vanha sarja kait 70-luvulta. Itse katselin sitä kun tuli koronan aikaan monta kertaa uusintana.
Minulle riitti siskot opettamaan että naisten kanssa ei voi väitellä. Joko heille tulee itku tai sitten he vääntävät omat sanasi itseäsi vastaan ja ilkkuvat julkisesti pilkaten muka voittaneensa. Vain väkivalta oli varma voitto, toimii myös feministejä vastaan.
**
No toivon että keskustelulla pärjätään. Pilkka on tarpeetonta, mutta kai jossainmäärin ja joskus sisarussuhteisiin liittyvä "pakollinenpaha". Väkivalta taas on niin äärimmäistä että en voi sitä kyllä hyväksyä itse missään tilanteessa.
Meille naisille mahdollisesti on ominaisempaa keskustella, pohtia, analysoida ääneen asioita ja ilmiöitä. Yksin tai ystävien kanssa. Miehet miettivät enemmän ja useammin ehkä itsekseen ja konkreettisen toiminnan (esim urheilu) kautta käsittelee tiettyjä asioita mitkä naiset ehkä mieluummin myös puhuu jonkun kanssa läpi. tästä voi tulla se vinouma että mies muka jäisi keskusteluissa jalkoihin vaikka tietenkään se ei ole tarkoituksenmukaista tai toivottavaa.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
T. Nainen KTM ja PS
Introvertti sopii häneen hyvin. Tuo on vanha sarja kait 70-luvulta. Itse katselin sitä kun tuli koronan aikaan monta kertaa uusintana.
Aivan, nyt uskon että ymmärrän paremmin mitä tarkoitat :) ja nyt uskallan ihan varmaksi sanoa myös tuon olevan viehättävä/kiinnostava piirre miehessä. Tätä samaa huomaan omassanikin ja itsessä toki myös. Ei missään nimessä ole huono asia, päinvastoin sanoisin melkein että kilpailuetu :D älä oo ollenkaan huolissaan siitä.
Toi on isäni lempi sarjoja :D minä en tosiaan ole nähnyt itse, ehkä pitäisi katsoa.
T. Nainen KTM ja PS
Kunhan spekuloin. Se ajatus tuli ja myös meni jo :D huumori on muuten vaan ominaista itselle. Kuten tuo samojen sanojen nimittely sinulle. Meitä on niin moneksi...minä jos nimittelisin niin keksisin joka kierrokselle jonkun uuden. 🤔 Mutta jätän sen nyt täällä kuitenkin tekemättä, monestakin syystä...
T. Nainen KTM ja PS