Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
7021/23034 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska huomata miten esität täällä jotain palstan älykköä ja todistuksena näyttää olevan asia, johon varmaan iso osa identiteettiäsi perustuu... Eli KTM-tutkinto! Hip hip hurraa! Näkisitpä miten taputan sinulle täältä olohuoneestani käsin!!

Opiskelin sitä vain 20 vuotta!

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7022/23034 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veroja ei pitäisi maksaa laisinkaan, loppuisi feminismi ja kaikenmuunkinlainen sosialismi samantien.

Ja viikonloppuvapaat, lomat, kunnalliset lääkäripalvelut, päihdehuollot, teiden kunnossapito...poliisi, armeija, palokunnat ...koulut, opiskelu...villilänsikin oli jätjestäytyneempi...todella älykäs näkemys...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7023/23034 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, jokaiselle oman tasoista seuraa. Keskustele sinä osmojen kanssa niin minä sitten jonkun muun. Sinun lähteitä en lue nyt tai jatkossakaan, etsin omat sikäli jos asia kiinnostaa. Nythän näin ei ole. Mutta jännä että sä tarviit eri mieltä olevan naisen hyväksymään sinun linkkaamaan lähteelle. Sitä mä en hahmota. Mutta oon toki otettu jos mielipiteeni on niin arvokas että menee osmoiltakin matto alta jos minä en hänen sanomisia arvioi ja perustele tänne 😅

T. Nainen KTM ja PS 

Älä pelle vaadi lähteitä jos et ole halukas lukemaan niitä.

Tajuatko?

Et tietenkään tiedä  :)

Ja liittyi keskusteluun, ei kysymykseen jota ei ollut.

Vierailija
7024/23034 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska huomata miten esität täällä jotain palstan älykköä ja todistuksena näyttää olevan asia, johon varmaan iso osa identiteettiäsi perustuu... Eli KTM-tutkinto! Hip hip hurraa! Näkisitpä miten taputan sinulle täältä olohuoneestani käsin!!

Oon ollu verbaalisesti lahjakas ja noheva jo ennenkö olin KTM.

Identiteetti on itseasiassa enemmän filosofin jos tolle linjalle lähdetään, mutta ei lähdetä. Siihen vaikuttaa monet asiat niin minulla kuten ehkä sinullakin (tai sitten ei, ihan sama).

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7025/23034 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Identiteetti on itseasiassa enemmän filosofin jos tolle linjalle lähdetään, mutta ei lähdetä. Siihen vaikuttaa monet asiat niin minulla kuten ehkä sinullakin (tai sitten ei, ihan sama).

T. Nainen KTM ja PS 

Mun pikkarit kostuu

T. Filosofi nainen KTM ja PS 

Vierailija
7026/23034 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Ja sinä et ilmeisesti sen vertaa että omissa nimissä uskaltaisit kirjoittaa? 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7027/23034 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

T. Nainen KTM ja PS 

Lopeta nyt tuo toisen esittäminen. Olet nolo

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7028/23034 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Mun pikkarit kostuu

Sä et vaan kestä että nainen voi olla sua parempi kaikessa mitä tekee... ja samalla kun nainen tienaa ja tekee niin sä vaan täällä kitiset ja ahdistelet sitä, eikä ole miestä tehdä sitä edes omissa nimissä. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7029/23034 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

T. Nainen KTM ja PS 

Lopeta nyt tuo toisen esittäminen. Olet nolo

T. Nainen KTM ja PS 

Et osaa matkia mun verbaliikkaa.. halpa ja huono kopio, en suosittele kenellekään. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7030/23034 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Mun pikkarit kostuu

Sä et vaan kestä että nainen voi olla sua parempi kaikessa mitä tekee... ja samalla kun nainen tienaa

Ajatella, noin hyvä ja fiksu nainen riitelee palstalla toisten kanssa.

Ei uskoisi ;)

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7031/23034 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

art of zoo

googlatkaa!

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7032/23034 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Mun pikkarit kostuu

Sä et vaan kestä että nainen voi olla sua parempi k

Mitäs me muijista kun ei nekään meistä (vai miten se meni miehet) itte sä et täällä löydä sen vertaa miestä tai ihmistä itsestäsi että omissa nimissä kehtaisit keskustella. Se ei naista vakuuta tässä eikä missään muussakaan. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7033/23034 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kaikki vakuuttuneita sun taidoista lainata viestejä

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7034/23034 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ittellä kerran tarttui baarista mukaan ruma pubiruusu. Mentiin hänen luokseen jatkamaan iltaa. Jossain vaiheessa iltaa huomasin miten ruma tämä pubiruusu onkaan, ei mulla ikimaailmassa voi alkaa mulkku seistä tuollaisen rumiluksen kanssa. Sain kuitenkin idean päähäni ja kysyin tätä pubiruusua haluaako hän imeä penistäni ennen seksiä, onneksi hän suostui siihen. Noin 2 min mulkun imemisen jälkeen, kusin hänen naamalleen, koska tiesin pääseväni tällein tilanteesta äkkiä pois! No taktiikkani toimi täydellisesti ja pubiruusu naama punaisena huusi sekä käski minua painumaan vit_tuun hänen asunnosta :D. Onneksi oli muuten hänen asunto eikä omani, niin minun ei tarvinnut siivota haisevaa kustani lattialta, vaan pubiruusu varmaan hoiti sen itse. Kiva muistella näin jälkikäteen menneitä hyvällä mielellä!

M 47

--

Oma vaimoni on sen verran ujo sekä lapsellinen, kun ei osaa sanoa vastaan "ei". Olen päässyt toteutan kaikkia pervoja ajatuksiani, kun ollaan seksiä harrastettu :). Nyt viimeisin tempaus, johon vaimo kiusaantuneen näköisenä suostui. Oli että minä viikon ajan masturboi päivittäin pieneen muovirasiaan, jota säilyttää jääkaapissa. Viikonloppuna ennen petipuuhien aloittamista vaimo ottaa nämä nesteet kasvoillensa. Hyvän vaimon olen valinnut omasta mielestä! Meillä on myös pieni lapsi ja lisääkin pitäisi tulevaisuudessa tehdä :).

Hyi helvata mikä äijä jos tuo kertomus on totta! Minun pedistäni lentäisi kuin leppäkeihäs mäjelle!!

Vierailija
7035/23034 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Mutta se on jokaisen selvitettävä itekseen, onko sitä vai ei. Sitä eivät voi muut määrittää, PAITSI jos sellasii juttui huutelee, joissa se on selkeästi nähtävissä. Ja niitä on yleensä sellaiset: kaikki naiset...kaikki miehet...naiset yleensä...jne. Tällä palstalla #naisviha on hyvin avointa, sitä ei edes yritetä piilottaa. Ja se on johdonmukaista ja tarkoituksen mukaista. #Miesvihaakin ilmenee, mut huomattavan paljon vähemmän. Reagointi palstaäijien naishalveksuntaan ei ole miesvihaa.

sukupuolitauditkin voi

Sopisihan tuo, isyystutkimusta kehiin ja KUN ei isää löydy niin nainen maksakoon itse koko potin.

Katsos kun naiset jo perustelivat ettei voi tehdä isyystutkimuksia, se kun kertoo ainoastaan ettei naisen puoliso ole lapsen isä. Ilmeisesti se on jo yleistä tietoa naisten keskuudessa.

Yleistä tietoa pitäisi olla miten dna-testit sukulaisuuden määrittämisessä toimivat, siihen tarvitaan verrokki-dna. Sama se on rikoksissakin, dna:ta löytyy, mutta jos ei ole ketään mihin verrata niin eihän sitä matchiä tyhjästä nyhjästä. Jos puoliso ei ole lapsen isä, niin erittäin todennäköisesti nainen tietää kuka se sitten on. Siihen isään sitten yhteys ja vastuu ja laskut hänelle, tietysti, niin se reilusti menee. Raskausajan terveydenhuolto, sisältäen kaikki testit ja seulonnat, myös isyystesti sekä synnytys sitten biologisten vanhempien puoliksi maksettaviksi. 

Vierailija
7036/23034 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme kaikki vakuuttuneita sun taidoista lainata viestejä

T. Nainen KTM ja PS 

Ai vaan siitä? Toi on kyllä loukkaus akteemiselle naiselle 😂 tollo mies näkyy osaavan tehdä saman. Muttei vieläkään keskustella omissa nimissään. Olisko sulla jotain ihan oikeaa asiaa? Saat miettimisaikaa tähän en hoputa. Ja hei se säämies olis oikeesti hyvä puumerkki sulle Osmo.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7037/23034 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7038/23034 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat tyhmiä ja naiset fiksuja. Eihän siihen muuta selitystä voi olla.

Vierailija
7039/23034 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä tietoa pitäisi olla miten dna-testit sukulaisuuden määrittämisessä toimivat, siihen tarvitaan verrokki-dna. Sama se on rikoksissakin, dna:ta löytyy, mutta jos ei ole ketään mihin verrata niin eihän sitä matchiä tyhjästä nyhjästä. Jos puoliso ei ole lapsen isä, niin erittäin todennäköisesti nainen tietää kuka se sitten on. Siihen isään sitten yhteys ja vastuu ja laskut hänelle, tietysti, niin se reilusti menee. Raskausajan terveydenhuolto, sisältäen kaikki testit ja seulonnat, myös isyystesti sekä synnytys sitten biologisten vanhempien puoliksi maksettaviksi. 

Näin minäkin luulin asianlaidan olevan, mutta naiset ovat täällä useaan otteeseen kertoneet että lapsen isä on mahdoton selvittää.

Vierailija
7040/23034 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsimaisen oikeusperinteen kanta on ollut, että kukin on vastuussa vain omista teoistaan. Feminismin käsitys on, että miehet ovat kollektiivisesti vastuussa joidenkin muiden miesten teoista, jopa ennen syntymäänsä eläneitten. Miehet eivät voi hyväksyä käsitystä, että tapahtuma, mihin ei ole itse voinut vaikuttaa, syntyminen mieheksi, toisi syyllisyyden.

Feminismin käsitys on rasistinen, syntyperä tuottaa syyllisyyden.

Rasismi viittaa rotuun. Ei sovi tähän aiheeseen. 

On tärkeä nähdä yhteiskunnan toiminnot, rakenteet ja dynamiikka, sekä ymmärtää niiden juuret liittyen, tässä tapauksessa, tasa-arvoon. Tietenkään miehet eivät ole vastuussa menneisyyden päätöksistä tai tapahtumista

Rn tiedä mitä tarkoitat kielipelillä. Semantiikkaa??

Minulle feminismi on aina ollut ja tulee aina olemaan tasa-arvoa tavoitteleva aate. En tiennyt edes Saara Särmän olemassa olosta, ennen tätä ketjua. Scum-manifestista puhumattakkaan. Kiitos näistä valistuksista. Intersektionaalisesta feminististanolen lukenut sen syntyhistorian. Kannatan saavuttavuutta ja esteetöntä yhteiskuntaa. Tasa-arvo ihmisten kesken. Ei vain sukupuolten. Tässä minun feminismi ja aate. Aikamoista vallankumouksellisuutta eikö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi