Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Mihinkö tarvitaan hyvinvointi Suomea, kun naiset elättää itsensä???? Ei se hyvinvointi Suomi ole ennenkään naisia elättänyt. Suomessa on naiset käyneet aina töissä. Siis ihan aina. Ennen Suomi oli maatalousyhteiskunta ja naiset oli emäntiä, eli hoitivat karjan ym maatilan työt. Olivat piikoina, tehtaantyttöinä, kaupassa töissä, sairaaloissa hoitajina jne. Suomalainen nainen on aina tehnyt töitä. Hyvinvoiti valtio pitää huota heikommista jäsenistään, kuten sairaista ja vanhuksista, työttömistä ja lapsista ja takaa näille koulutuksen. Myös juoput ukot pidetään hengissä ja annetaan asunnot, jotka yhteiskunta maksaa. Ei hyvinvoitivaltion tarvitse pitää huolta terveista nuorista ja työkykyisista naisista eikä miehistä. Toki kaikille on sairaanhoito ja lapsille päivähoito, mutta se koskee yhtä paljon miehiä, kuin naisiakin.
En voi olla ihmettelemättä, että kun nytkin nämä jotka väitää, että naiset ei käy töissä ja elätä itseään, ovat kuitenkin laite kädessä jolla pääseee nettiin ja voi ihan tarkistaan työssäkäyti prosentit. Ja jos joskus menee ulos niin huomaa, ett ei saakeli, nasia on töissä kaupassa, sairaalassa, koulussa, terveyskeskusksessa, apteekissa, kaupungintalolla, suurkeittiöissä, poliisissa, pelastuslaitoksessa, rakennuksilla, vanhustenhuollaossa, päiväkodeissa, virastoissa, lakitoimistossa, ym ym
Naiset ei käy töissä, tai ainakaan tienaa rahaa niistä leikkitöistä mitä ne tekee.
Aivan yhtä totta kuin väite siitä etteivät miehet tee kotitöitä.
Tuota kahtiajakoisuutta voi katella vaalilähetyksestä.
No sinänhän se koko ajan keksit, miten me ajatellaan, mitä me pidetään miesten touhuissa arvostettavana. Ihan sama mitä sanoo.
Mut tässä just joku (sinä?) kovasti kehuu tekevänsä vain miesten hommia, kun vaimo hoitaa lapset ja "naisten" hommat. Ja sit samaan aikaan ei tyydytä siihen, et mies tekee puolet kotitöistä. Noi jutut kumoaa toisensa. Joko mies hoitaa oman osuuden kotitöistä, jolloin hän tekee minimin. Saman kuin nainen. Tai sitten hän ei tee ja silloin on vapaamatkustaja.
Jokainen normi ihminen ymmärtää, mitä tarkoittaa kotitöiden jakaminen. Siinä ei lasketa, montako lautasta kukin laittaa koneeseen.
Ei ollut minä. Siinä tosiaan joku kehuu tekevänsä vain miesten hommia. Veikkaan sen olevan tuo KTM joka trollaa. Toinen vaihtoehto olisi joku jonne12v, sen tasoiselta tuo vaikuttaa.
Ajankläyttötilastot kertovat että miehet tekevät lähes yhtä paljon kotitöitä kuin naiset. Jos se, ettei miehet tee mitään on kovinkin yleistä, joku muu joutuisi paikkaamaan niitä miehiä jolloin kas, lähes sama määrä naisia on tekemättä kotitöitä TAI suurin osa miehistä tekee todella paljon enemmän kotitöitä kuin naiset, sen lisäksi että käyvät enemmän töissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja olet tästä ylpeä?
T. Nainen KTM ja PS"
No en ole kahlinnut muijaan kotiin, sen kun ottaa sekä lähtee lastensa kanssa johonkin hikiseen lähiöön. Mua ei haittaa maksaa elareita, sillä kela hoitaa nuo asiat puolestani!
No siinä meillä esikuvallinen mies ja isä! Oikea miestenmies!!
Pistää miettimään miksi tuollaisia miehiä on olemassa jos kerran naiset ei anna sulle píllua.
Osaatko vastata?
Toi oli sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Löydätte videoitani kun googlaatte
art of zoo
T. Nainen KTM ja PS
Tää on huijari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa vaan löytäisin lempeän naisellisen naisen, jolle materia ei merkitse ja nainen on samalla kaunis, nuori ja lapseton. On niin kurjaa kun joutuu tuollaista edes ajattelemaan. Ennen pystyi ihan vaan pyytämään kylään ja keittämään kahvit, mutta nykyään se ei enää toimi. Me too -kampanjan myötä naiset ovat sulkeutuneet omiin kupliin, joiden sisälle on hyvin vaikea päästä, jotta voisi edes jotenkin tutustua naiseen! Ainoastaan jos olet pitkä sekä komea miesmalli, niin silloin naiset itse tulevat luoksesi. Taviksena pääset pitkän tutustumisen jälkeen ainoastaan naisen kaveriksi, mitään romanttista nainen ei sinussa näe...!
M 23 Helsingistä
Niin, itse saan jatkuvasti kaikenlaista signaaleja sekä muunlaisia lähestymisyrityksiä, tuntemattomilta naisilta julkisilla paikoilla. Ei tarvitse miettiä lähestymistapoja, kun varsinkin tavis naiset itse tulevat luokseni tutustumaan seurustelu mielessä. Mutta olenhan itse myös pitkä sekä komea, kovatasoinen alfauros!
T. AlfaUros 💪👈!
on taa koodattu geeneihin pariteella alfa uroksen kanssa, jotta penikoilla on mahdollisen hyvät geenit.
Tästä syystä erilaiset idolit ja urheilijat ovat erityisesti nuorten naisten mieleen, kun he ovat eräänlaisia alfa uroksia.
Vierailija kirjoitti:
art of zoo
T. Nainen KTM ja PS
Jos voit kirjoittaa jatkossa ihan omissa nimissäsi ja omien asioidesi puolesta. Ei tarvii toisen persoonaa ja identiteettiä viedä. On käynyt selväksi ettei meillä ole mitään yhteistä.
T. Se oikea nainen, KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
No sinänhän se koko ajan keksit, miten me ajatellaan, mitä me pidetään miesten touhuissa arvostettavana. Ihan sama mitä sanoo.
Mut tässä just joku (sinä?) kovasti kehuu tekevänsä vain miesten hommia, kun vaimo hoitaa lapset ja "naisten" hommat. Ja sit samaan aikaan ei tyydytä siihen, et mies tekee puolet kotitöistä. Noi jutut kumoaa toisensa. Joko mies hoitaa oman osuuden kotitöistä, jolloin hän tekee minimin. Saman kuin nainen. Tai sitten hän ei tee ja silloin on vapaamatkustaja.
Jokainen normi ihminen ymmärtää, mitä tarkoittaa kotitöiden jakaminen. Siinä ei lasketa, montako lautasta kukin laittaa koneeseen.
Ei ollut minä. Siinä tosiaan joku kehuu tekevänsä vain miesten hommia. Veikkaan sen olevan tuo KTM joka trollaa. Toinen vaihtoehto olisi joku jonne12v, sen tasoiselta tuo vaikuttaa.
Ajankläyttötilastot kertovat että miehet tekevät lähes yhtä paljon kotitöitä kuin
No en ole minäkään täällä kirjoitellut kuin omalla tutulla nimimerkillä, vaikka joku paukapää minun nimissä jotain tänne kirjoitti äsken....
Olisi kiva jos voisi jatkossa kukin omilla nimimerkeillä ja tunnisteella kommentoida eikä toisten nimissä.
T. Nainen KTM ja PS
"Itse kävelen sekä levittelen geenejäni, joka puolelle ja madollisemman moneen naiseen nuorena 21-vuotiaana. Naiset saavat sitten hoitaa ipanoitani, kelan avustuksella! Minä keskityn hauskan pitoon, samalla lisäännyt ja täytän maan, loput ovat sitten valtion vastuulla =)
Antavatko naiset peppuseksiä myös?
Kyllä nuoriliha yleensä antaa, koska ovat vielä sen verran kehitysvaiheessa, että suosittelen niistä pikku horoista ottamaan kaiken huvin irti =)"
Niinhän se näyttää menevän tässä maailmassa. Nuorilla miehillä on kovat seksuaali vietit sekä naisilla tuossa iässä ei välttämättä järki vielä pelaa täysillä, koska ovat vielä epävarmoja itsestään. Näin sitten miehet näkee tilaisuutensa tulleen, pitämällä nuoria kokemattomia naisia raskaaksi, minkä jälkeen he luikkivat tiehensä. Siirtyvät sitten seuraavaan naiseen ja meno jatkuu samana. Senhän takia suomessa on niin paljon nuoria yh-äitejä, joiden lapsen isällä saattaa olla useampi lapsi toisten naisten kanssa tehtynä. Tilanne ei näytä suomen tulevaisuudessa yhtään paremmalta, sillä irto suhteita ihannoidaan valtamediassa asti! Ihan sama minulle miten suomen tässä käy, sillä olen jo vanhaksi elänyt sekä lapset maailmalle lähettänyt!
M 67
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
art of zoo
T. Nainen KTM ja PS
Tää on huijari.
Kiitos! Onneksi joku tunnisti että en ollut minä... Minun kommentteja seuranneet, te tiedätte että kunnioitan ja arvostan myös eritavalla ajattelevia.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
art of zoo
T. Nainen KTM ja PS
Jos voit kirjoittaa jatkossa ihan omissa nimissäsi ja omien asioidesi puolesta. Ei tarvii toisen persoonaa ja identiteettiä viedä. On käynyt selväksi ettei meillä ole mitään yhteistä.
Älä trollaa ja sekoile!
T. aito nainen, KTM ja PS
Ihan oikeasti käytä omia nimimerkkejäsi. Mitä tää nyt on että haluat minun nimissä kirjoittaa?
Olen ainoa meistä kahdesta joka kykenee asialliseen argumentointiin erimielisyyksistä huolimatta sekä perustellaan näkemykseni loukkaamatta samalla kaikkia muita mahdollisia ja mahdottomia tahoja.
Sinun kohdalla voin perustellusti sanoa etten usko sinun olevan nainen, kauppatieteiden maisteri enkä perussuomalainen. Et kunnioita edes itse itseäsi riittävästi kirjoittaaksesi omissa nimissäsi. Ja en kyllä minäkään tämän jälkeen.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa vaan löytäisin lempeän naisellisen naisen, jolle materia ei merkitse ja nainen on samalla kaunis, nuori ja lapseton. On niin kurjaa kun joutuu tuollaista edes ajattelemaan. Ennen pystyi ihan vaan pyytämään kylään ja keittämään kahvit, mutta nykyään se ei enää toimi. Me too -kampanjan myötä naiset ovat sulkeutuneet omiin kupliin, joiden sisälle on hyvin vaikea päästä, jotta voisi edes jotenkin tutustua naiseen! Ainoastaan jos olet pitkä sekä komea miesmalli, niin silloin naiset itse tulevat luoksesi. Taviksena pääset pitkän tutustumisen jälkeen ainoastaan naisen kaveriksi, mitään romanttista nainen ei sinussa näe...!
M 23 Helsingistä
Niin, itse saan jatkuvasti kaikenlaista signaaleja sekä muunlaisia lähestymisyrityksiä, tuntemattomilta naisilta julkisilla paikoilla. Ei tarvitse miettiä lähestymistapoja, kun varsinkin tavis naiset itse tulevat luokseni tutustumaan seurustelu mielessä. Mutta olenhan itse myös pitkä sekä komea, kovatasoinen alfauros!
T. AlfaUros 💪👈!
on taa koodattu geeneihin pariteella alfa uroksen kanssa, jotta penikoilla on mahdollisen hyvät geenit.
Tästä syystä erilaiset idolit ja urheilijat ovat erityisesti nuorten naisten mieleen, kun he ovat eräänlaisia alfa uroksia.
Minulla on onnellinen liitto ns. beta-uroksen kanssa, jossei peräti omegan. En kuolaa idoleita tai urheilijoita, palomiehistä ym. puhumattakaan, vaikka olen melko nuori ja seksuaalisesti hyvin aktiivinen. Ehkä en sitten ole "oikea nainen"? Naisen värkki ja isot tissit löytyy kyllä, mutta en kieltämättä ymmärrä sukupuolella selittelyä missään tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos sinä pelaat kotona niin moni mies onneksi tekee muutakin. Pelaa vaan.
Syy-seuraus-suhde logiikka 6/5"
Kuka sanoi että minä pelaan kotona? Minulla on jo perhe, johon kuuluu vaimo sekä kolme lasta!
Sitten mars hoitamaan niitä lapsia ja kokkaamaan niille ruokaa. Kummasti on aikaa jaaritella ja kinastella vauvapalstalla , kun olisi perhekkin hoidettavana.
Tämä kommentti todistaa ettei kenelläkään palstailevalla naisella ole miestä tai lapsia.
Kiitos.
Tai sitten se todistaa, että palstamamman mies osaa ihan itsekin ottaa ruokaa ja pitää itsestään huolta. Aikuinen normaali mies ei tarvitse koko ajan käde
Feminismihän se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos sinä pelaat kotona niin moni mies onneksi tekee muutakin. Pelaa vaan.
Syy-seuraus-suhde logiikka 6/5"
Kuka sanoi että minä pelaan kotona? Minulla on jo perhe, johon kuuluu vaimo sekä kolme lasta!
Sitten mars hoitamaan niitä lapsia ja kokkaamaan niille ruokaa. Kummasti on aikaa jaaritella ja kinastella vauvapalstalla , kun olisi perhekkin hoidettavana.
Tämä kommentti todistaa ettei kenelläkään palstailevalla naisella ole miestä tai lapsia.
Kiitos.
Tai sitten se todistaa, että palstamamman mies osaa iha
Juuri näin. Kiitos feministien miesvihan tulen jatkossakin toimimaan kaikessa aina mahdollisimman perusteellisesti naisten etua vastaan. Vaikka oman etuni kustannuksella.
Feministien pyytäessä kollektiivisesti anteeksi miesvihaansa saatan harkita toimintatapaani uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 23 Helsingistä
Niin, itse saan jatkuvasti kaikenlaista signaaleja sekä muunlaisia lähestymisyrityksiä, tuntemattomilta naisilta julkisi
lla paikoilla. Ei tarvitse miettiä lähestymistapoja, kun varsinkin tavis naiset itse tulevat luokseni tutustumaan seurustelu mielessä. Mutta olenhan itse myös pitkä sekä komea, kovatasoinen alfauros!
T. AlfaUros 💪👈!
Minulla on onnellinen liitto ns. beta-uroksen kanssa, jossei peräti omegan. En kuolaa idoleita tai urheilijoita, palomiehistä ym. puhumattakaan, vaikka olen melko nuori ja seksuaalisesti hyvin aktiivinen. Ehkä en sitten ole "oikea nainen"? Naisen värkki ja isot tissit löytyy kyllä, mutta en kieltämättä ymmärrä sukupuolella selittelyä missään tapauksessa
Taidat luulla itsestäsi liikoja beta nainen, yleensä beta naiset mainostavat olevansa "isotissisiä ja blondeja"
- eri
Vierailija kirjoitti:
Naiset hävisivät vaalit
Eiköhän toisella kierroksella ole henkilökohtaisia pettymyksiä kokeneet niin naiset kuin miehetkin. Minä ainakin kun jussi jäi kolmanneksi.
Mutta toisaalta demokratiassa elämme, enemmistö päättää ja äänestämällä voi kuitenkin kantansa ilmaista.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
art of zoo
T. Nainen KTM ja PS
Älä trollaa ja sekoile!
Ihan oikeasti käytä omia nimimerkkejäsi. Mitä tää nyt on että haluat minun nimissä kirjoittaa?
Olen ainoa meistä kahdesta joka kykenee asialliseen argumentointiin erimielisyyksistä huolimatta sekä perustellaan näkemykseni loukkaamatta samalla kaikkia muita mahdollisia ja mahdottomia tahoja.
Sinun kohdalla voin perustellusti sanoa etten usko sinun olevan nainen, kauppatieteiden maisteri enkä perussuomalainen. Et kunnioita edes itse itseäsi riittävästi kirjoittaaksesi omissa nimissäsi. Ja en kyllä minäkään tämän jälkeen.
T. Nainen KTM ja PS
Nyt tää persu sekosi. Ensin se kirjoittelee kahden tai kolmen hahmon nimissä ja nyt se alkoi riitelemään itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
art of zoo
T. Nainen KTM ja PS
Älä trollaa ja sekoile!
Olen ainoa meistä kahdesta joka kykenee asialliseen argumentointiin erimielisyyksistä huolimatta sekä perustellaan näkemyk
Olen kirjoittanut alusta asti ja systemaattisesti ainoastaan tällä yhdellä nimimerkilläni, jonka joku äsken kaappasi nimiinsä... Ei ole tarvetta muilla tavoilla minulla kommentoida tänne.
T. Nainen KTM ja PS
Et ole terve.