Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (22909)
Oppimis- ja koulutustaso synnyttää eroja. Kyllä tatskattuja tempparinaisia on aivan tarpeeksi ja turha kuvitella heidän olevan yhtään tiedostavampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen onnellinen aviomieheni kanssa. Olemme varmaan aika konservatiivinen aviopari. Isossa kuvassa Minä hoidan kotia ja mies tuo rahaa pöytään. (Siis kyllä minäkin olen töissä hyvällä palkalla ja mies siivoaa ).
Olen onnellinen, etyä mieheni elämän periaate on vanha sanonta: happy wife, happy life. Tuo alkukantainen luolamieheni yrittää tehdä minut onnelliseksi. Ja olenkin.
Siis ajatteletko että mies voi olla parisuhteessa onnellinen vain jos vaimo hoitaa kodin ja mies saa olla pääasiallinen elättäjä? Melko ummmehtunutta.
M35
Sitähän miehet nyt haluaa. Vaimo kotona shoppailee sinut köyhäksi, wolttaa ruuat, napsauttaa välillä tiskikoneen päälle ja muistuttaa että syn ei kannata tulla kotiin mitään alle 16 tunnin sieltä työpaikaltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen onnellinen aviomieheni kanssa. Olemme varmaan aika konservatiivinen aviopari. Isossa kuvassa Minä hoidan kotia ja mies tuo rahaa pöytään. (Siis kyllä minäkin olen töissä hyvällä palkalla ja mies siivoaa ).
Olen onnellinen, etyä mieheni elämän periaate on vanha sanonta: happy wife, happy life. Tuo alkukantainen luolamieheni yrittää tehdä minut onnelliseksi. Ja olenkin.
Mä taas en olisi onnellinen tuossa elämässä. Kuten moni nainen ei ole. Luolamiehelläsi tuskin olisi samanlaista halua rakastaa sinua, jos olisit halunnut hänen hoitavan kodin ja lapset.
no tässä se pointtini onkin: rakkaus kukoistaa vain vapaudessa. Kun luolamies saa toteuttaa omaa alkukantaisuuttaan, on hän onnellinen.vaatimukset tappavat rakkauden.
Jep. Ja mä naisena halua toteuttaa omaani ja mulle se ei ole koti ja lapset. Se rooli olisi ahdistava ja vastenmielinen. Joten turha odottaa itselleen mitään rakkautta mieheltä.
Nyt on tripissä aika paljon vauhtisokeutta ollut, kun on kommentointia seurannut. Yhteiskuntaa jaetaan kahtia kokemattomuuden takia vahingossa. Meitä heikentää paljon konsensuksen puute.
Vierailija kirjoitti:
Feministinen voimaantuminen näkyy paradoksaalisesti siinä, että nuoret naiset Länsimaissa voivat koko ajan entistä huonommin. Ei olisi kannattanut uskoa sitä soopaa, jota elämälle vihamieliset feministit ovat harhaoppinsa avulla julistaneet.
Voidaan oikein hyvin kun laittaa sen miehen pois elämästä. Helpottaa kummasti työmäärän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ajatteletko että mies voi olla parisuhteessa onnellinen vain jos vaimo hoitaa kodin ja mies saa olla pääasiallinen elättäjä? Melko ummmehtunutta.
M35
Ymmärsit aiemman tekstin tahallaan väärin, jotta voit uhriutua. V*tti mikä pösilö.
Sivusta. Tämä ei ole liberaalin kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa miksi kaikki ihmisarvoja kunnioittava ja kaikille ihmisarvoisen ja onnellisen elämän takaava on aina liberaalia? Mistä tämä määrittely tulee? Ei se ole liberaalia, se on järkevää ja kestävää. En myöskään tajua mikä pakkomielle miehille on elää mahdollisimman epätasa-arvoisessa, köyhässä, sairaassa, pelottavassa ja kurjassa maailmassa? Oikein pyrkivät siihen että saisivat kärsiä. Miksi?
Syväanalyysi: miehet ovat menettäneet sen paikkansa maailmassa, joka heillä aiemmin oli, luomakunnan kruunu. Naisetkin voivat tehdä myös mitä haluavat. Joten sen sijaan, että miehet kilpailisivat reilusti, he alkavat nakertaa niitä rakenteita, joilla naiset saivat tasa-arvon.
TJEU: ääriesimerkki, menestyneet naispelaaja tietokonepeliskeneissä. Kuinka helevetin paljon paskaa he saavat niskaansa miehiltä, niin että heillä on yleensä joku muu joka moderoi viestit ym. Heikko mies ei kestä menestyvää naista.
Vierailija kirjoitti:
Naiset opetetaan lapsesta asti, että heillä ei ole arvoa, jos eivät opiskele.
Miehet opetetaan lapsesta asti, että heillä on arvoa. Eivät opiskele, ja ovat sitten aikuisina raivoa täynnä, että "minua on petetty, naisten syytä kaikki!!!", kun töitä, rahaa ja naisia ei tipukaan kämmenelle ilman vaivan näköä.
Sitten onkin valmis aivopesulle.
Naiset hyviä (ja silti samaan aikaan uhreja), miehet pahoja ja tyhmiä. Feministinainen, otaksun?
Somekuplat ovat voimistaneet tuota kehitystä.
Tosin se nuorten naisten ympäristötietoisuus on olemassa vain ajatuksen tasolla eikä vaikuta käytännön toimintaan. Kaikki matkailevat ja shoppailevat niin paljon kuin finanssit sallivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tasa-arvoisemmaksi maailma muuttuu sitä enemmän miesten ja naisten väliset erot kasvavat. Eli tuhoamme itsemme jälleen kerran ja ihmettelemme miksi nuoret voivat huonosti. Feminismi on suistunut raiteiltaan jos verrataan siihen mitä sen oikeasti pitäisi olla. Miehet luovuttavat naisten suhteen ja naiset ovat hukassa.
Miehet on hukassa kun ei saa orjuutettua naisia. Naisilla on asiat hyvin.
Tosi hyvin. Lataamossa joka toinen.
Joo minäkin olin naimisissa ollessa muutamaan kertaan. Avioero oli elämäni paras terveysteko. Ei ole masennuslääkkeitäkään sen jälkeen tarvinnut eikä lataamossa käydä. Talouskin parantunut huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tasa-arvoisemmaksi maailma muuttuu sitä enemmän miesten ja naisten väliset erot kasvavat. Eli tuhoamme itsemme jälleen kerran ja ihmettelemme miksi nuoret voivat huonosti. Feminismi on suistunut raiteiltaan jos verrataan siihen mitä sen oikeasti pitäisi olla. Miehet luovuttavat naisten suhteen ja naiset ovat hukassa.
Yritätkö sä noin surkealla provolla vähäpätöistää naiset pois sun maailmasta? Onnistut kyllä sinällään, että naiset ei varmasti halua olla noin ajattelevan kanssa tekemisissä.
Eli esimerkki tästä ilmiöstä. Kun heikko mies kokee naiset uhkana, hän alkaa haukkua niitä. Ja ajautuu samalla itse ulos kaikesta naisten kanssa hengailun mahdollisuudestakin.
Tottakai tämä tapahtuu.
Arvot muuttuvat ja meillä on meidän hidas evoluutio taakkana.
Mies on ollut naisen suojelija ja ruoan hankkija, kun nainen on pienokaisen kanssa vielä kyvytön liikkumaan täysipainoisesti.
Nykyinen maailma muuttuu nopeammin kuin evoluutio kerkiää meitä muokkaamaan sopiviksi maailman menoon.
Tulee uusia voimia ja muutosvastahakuisuutta. Uusi ja vanha maailma törmäävät.
Nykynainen pärjää ilman miestä ja muutos on valtavan nopea. Meillä täällä Suomessa muutos nopeutui sodan aikana.
Tottakai mies on harmissaan ja haraa muutokselle vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset opetetaan lapsesta asti, että heillä ei ole arvoa, jos eivät opiskele.
Miehet opetetaan lapsesta asti, että heillä on arvoa. Eivät opiskele, ja ovat sitten aikuisina raivoa täynnä, että "minua on petetty, naisten syytä kaikki!!!", kun töitä, rahaa ja naisia ei tipukaan kämmenelle ilman vaivan näköä.
Sitten onkin valmis aivopesulle.
Naiset hyviä (ja silti samaan aikaan uhreja), miehet pahoja ja tyhmiä. Feministinainen, otaksun?
No jos katsoo maailmaa missä rikollisuus ja sodat on miesten masinoimia niin voi sanoa luotettavasti että miehet on suurissa joukoin pahoja ja tuhoisuutensa ja antisosiaalisen perusluonteensa vuoksi myös tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että nimittelyt ja tunnepurkaukset kyettäisiin hillitsemään. Ne voi johtaa meidät yhteiskunnallisesti tilanteeseen, jota kukaan ei halua. Varsinkin nyt.
Turhaa on toiveesi, ikävä kyllä.
Etkö usko, että nämä yhdet ymmärtävät mitä tekevät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on varsinkin nuorena enemmän alttiita ei faktaperäiselle propagandalle, menevät mukaan salaliittoteorioihin saadakseen yhteenkuuluvuuden tunnetta jne
Nyt näet kyllä yhteenkuuluvuuden varsin eri tavalla kuin minä. Eiköhän yhteenkuuluvuutta haluava mene aina sen virran mukana minkä haistaa suosituimmaksi. Salaliittoteoriat harvoin ovat mitään valtavirtaa. Niitä kannattamalla juuri joudut aina paitsioon.
Ei. Ihminen ei tarvitse kovin monta laumanjäsentä voidakseen hyvin. Nykyisin näitä nettiperheitä löytyy joka makuun, jokaisen yksilöllistä traumaprofiilia hoitamaan. Ja todellakin pojat ovat alttiita ryhmäytymään näin, ja usein jurottava suhde maailmaan on yhteydentunteen ytimessä. Näin käy, kun pojilta ei vaadita mitään, eikä heidän oleteta aikuistuvan, joten heitä ei myöskään palkita siitä. Ei sitä enää juuri oleteta tytöiltäkään kun helikopterivanhemmat tulivat muotiin, ja molemmat sukupuolet jäävät itsekeskeisiksi ja vihaisiksi tämän tuloksena. Molemmilla voi toki olla romantisoituja haavekuvia, mutta niiden törmääminen todellisuuteen vain voimistaa epätoivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naisilla oikeasti asiat hyvin? Ei vaikuta siltä kun katsoo mielenterveysongelmien räjähtynyttä kasvua. Syökö jo melkein puolet nuorista naisista jotain masennuslääkkeitä? Johtuuko se siitä että kaltaisesi nainen haluaa orjuuttaa kaikki naiset johonkin "uraa" luovan naisen muottiin tai siihen valheeseen että "en tarvitse miestä mihinkään". Te luulette että miehet ovat syyllisiä kaikkeen vaikka suurin osa miehistä on samassa veneessä kanssanne eivätkä he halua muuta kuin rakastaa, suojella ja tulla rakastetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastihan juuri naiset on onnettomia ja hukassa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tyttojen-ja-naisten-masennuslaakkei…
Vierailija kirjoitti:
Näin myös meillä. Kumpikaan ei nimittele eikä kiroile. Yhteisymmärrys on löytynyt aina, koska molemmilla on myös vastuu. Ei pelkkiä oikeuksia kummallakaan. Meillä on oikeasti tasa-arvo. Kumpikaan ei yritä painaa toista alas päästäkseen itse niskan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö sä noin surkealla provolla vähäpätöistää naiset pois sun maailmasta? Onnistut kyllä sinällään, että naiset ei varmasti halua olla noin ajattelevan kanssa tekemisissä.
Eli esimerkki tästä ilmiöstä. Kun heikko mies kokee naiset uhkana, hän alkaa haukkua niitä. Ja ajautu
Tämä ei ole neutraalimpi. Ei ole liberaali kommentti.
Osaavatko nuoret miehet hillitä itseään yhtään paremmin?
Ymmärtääkö kumpikaan porukka, kuinka isoista asioista on kyse Suomessa ja maailmalla?