Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten tuolla jo aiemmin kirjoitin niin minä tuomitsen täysin ja ehdoitta kaiken väkivallan ja toiseen ihmiseen kajoamisen.
En tiedä mitä PS äänesti tässä asiassa tai miten kukaan muukaan puolue äänesti, mutta minä henkilökohtaisesti en hyväksy.
Olen silti PS edelleen
Hupaisaa että kannattaa puoluetta eikä tiedä mitä asioita ajaa ja miten äänestävät. Voin kertoa että ovat äänestävät aina kaikkia naisten ja tyttöjen oikeuksia parantavia asioita vastaan.
Jos nyt yksi kysymys mennyt ohi ja miten siihen on vastattu niin ei varmaan muuta sitä miten asiat kokonaislinjoissa ovat. Minulle PS on hyvä
Ei ole mitätön asia minulle. Mutta tällä hetkellä talous ensin kuntoon, ihmisoikeudet ovat automaatio ja itsestäänselvyys kaikille sielultaan ja mieleltään sivistyneille ihmisille. Se on niin itsestään selvä peruslähtökohta myös perussuomalaiselle että äänestäessä priorisoi asioita jotka eivät ole itsestäänselviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on lähes kaikilla miehillä. Ollaan niin suvaitsevaisia ja niin avarakatseisia. Mutta sitten kun teille sanotaan vastaan, teiltä aletaan vaatia asioita ja etuoikeuksianne aletaan karsia, siihen paikkaan loppuu suvaitsevaisuus ja aletaan vaatia naisten äänioikeuden poistamista.
Kaikki ihmiset ovat mukavia, niin kauan kuin kaikki menee oman mielen mukaan. Sitten vasta kun tulee muutoksia jotka eivät miellytä, nähdään millainen ihminen oikeasti on.
Ja satavarmasti et ole milloinkaan tehnyt mitään tasa-arvon eteen.
Sivusta. Jos jotain täällä täytyy tehdä enää tasa-arvon eteen, niin pitää miesten puolia, että edes jossain määrin säilyy sukupuolet olemassa, ja täällä edes joku vielä lisääntyy. En koe miehenä saaneeni yhtään mitään etuoikeuksia. En ole samassa asemassa kuin kaikki miehet tai kaikki naiset, vaan tääll
Tietenkin elämme yksilöinä ja yksilöinä kaiken koemme. Siinä vaiheessa kun tarpeeksi moni samaa sukupuolta tai etnistä taustaa omaava yksilö saa tietynlaisen kohtelun, puhutaan rakenteellisesta ongelmasta.
On itsestään selvää, ettet koe olevasi etuoikeutettu. Sinulla kun ei ole muusta kokemusta. Sitä etuoikeutusta ei huomaa, ennenkuin sen menettää. Sen tähden on typerää, että etuoikeutettu sanoo ei-etuoikeutetulle, ettei tää kärsi syrjinnästä. Vain siksi, ettei itsellä ole samaa kokemusta. No ei ole, koska on ETUOIKEUTETTU.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, joo en osaa edes PS kannattajana sanoa mistä on kyse. Meitä on kyllä demograafisesti niin monista lähtökohdista että mahtaako kenelläkään toisella puolueella olla yhtä värikästä äänestäjäkantaa... Yhteistä taitaa olla lähinnä Suomi, suomalaisuus ja Suomen etu kaikessa politiikassa. Muuten kai sitten eroavaisuudet ovat subjektikohtaisia
Haha, ja teille suomalainen on valkoinen, lihaasyövä heteromies. Haha, siinä ei muiden mielipiteet merkitse eikä muille jaella ihmisoikeuksia. Haha, mutta tärkeintä on että keskustellaan kunnioittavasti kun akateemisia tässä ollaan.
Olet ainoa meistä joka puhuu noin... Minulle ihmisoikeudet ovat aina ja kaikille peruslähtökohta elämässä riippumatta mitä mieltä olen poliittisesti. Vain sinä olet nyt kyseenalaistanut näiden asioiden merkitystä
Vierailija kirjoitti:
Haha, joo en osaa edes PS kannattajana sanoa mistä on kyse. Meitä on kyllä demograafisesti niin monista lähtökohdista että mahtaako kenelläkään toisella puolueella olla yhtä värikästä äänestäjäkantaa... Yhteistä taitaa olla lähinnä Suomi, suomalaisuus ja Suomen etu kaikessa politiikassa. Muuten kai sitten eroavaisuudet ovat subjektikohtaisia
Toissa viikolla tuli tutkimustulokset jonka mukaan persut tuntevat kaiklsta vähiten yhteenkuuluvuutta muiden suomalaisten kanssa eli suurimman osan suomalaisten kanssa.
Yli puolet suomalaisista on naisia, naisten edun vastainen toiminta on vastaan Suomen etua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se kannattajakunta teillä niin kovin värikästä on, kaikella kunniotuksella.
No mielikuva taitaa olla että juntti peräkammarin mies äänestää. Ja että Persut ei kunnioita ihmisoikeuksia ja ihmisarvoa kaikille. Ehkä meissä onkin enemmän väriä kuin luullaan?
Tuon persun aivotyön seuraaminen on kyllä vähän kuin katselisi ketjukolaria moottoritiellä. Tietää että menee vain pahemmaksi koko ajan, mutta silti ei voi kääntyä poispäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näen naiset materialistisina ja rahan ahneina. Näen työssäni pesänjakoja ja arvatkaa kumpi sukupuoli siellä loistaa ahneudellaan?
Miehet. Suomalaisella miehellä on sellainen vika että hän luulee että naisen omaisuus on miehen.Sellainen rikos kuitenkin lopetettiin Suomessa 1900-luvun alussa.
Vaimo vei puolet omaisuudesta ja lapset! Puolet oli suoraan vaimon ja lasten etu eli vanhempi joka on lasten sen astisen elämän ollut päävanhempi on lähivanhempi.
Mutta te naiset kuulutte meille miehille, johan raamattukin tukee tätä väitettä kymmenessä käskyssään! Mikä siinä nykynaisen on vaikeata ymmärtää?
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.
Joten miksi te kapinoitte vastaan? Mies o
Eihän tuossa käskyssä sanottu, että nainen on miehen omaisuutta! Voi hyvänen aika. Sen mukaan minäkään en saa tavoitella naapurin ukkoa tai naapurinaisen omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten tuolla jo aiemmin kirjoitin niin minä tuomitsen täysin ja ehdoitta kaiken väkivallan ja toiseen ihmiseen kajoamisen.
En tiedä mitä PS äänesti tässä asiassa tai miten kukaan muukaan puolue äänesti, mutta minä henkilökohtaisesti en hyväksy.
Olen silti PS edelleen
Hupaisaa että kannattaa puoluetta eikä tiedä mitä asioita ajaa ja miten äänestävät. Voin kertoa että ovat äänestävät aina kaikkia naisten ja tyttöjen oikeuksia parantavia asioita vastaan.
Jos nyt yksi kysymys mennyt ohi ja miten siihen on vastattu niin ei varmaan muuta sitä mit
Juu, hyvä teidän on olla EK:n ja Kokoomuksen vietävänä idioottivelipuolena siellä hallituksessa. Suomen kansa ei teille taputa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toissa viikolla tuli tutkimustulokset jonka mukaan persut tuntevat kaiklsta vähiten yhteenkuuluvuutta muiden suomalaisten kanssa eli suurimman osan suomalaisten kanssa.
Yli puolet suomalaisista on naisia, naisten edun vastainen toiminta on vastaan Suomen etua.
Niin... No onhan tässä nytkin naisena aika yksin ajatustensa kanssa. Mutta ei se haittaa. Kaikkea ihmisyyttä kunnioitan ja arvostan. Vaalin kaikkia kunnioittavaa keskustelua ja mielipiteen vapautta, vaikka olis kyllä kiva tuntea joku nuori ja akateeminen PS nainen. Minun lähipiirissä heitä ei muita ole...
Mutta vaikka olen nainen, ajan kaikkien ihmisten etua ja asiallista kunnioittamista. Naisten etu on kaikkien etu ja kaikkien etu on naisten etu. Tätä mieltä on PS nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, ja teille suomalainen on valkoinen, lihaasyövä heteromies. Haha, siinä ei muiden mielipiteet merkitse eikä muille jaella ihmisoikeuksia. Haha, mutta tärkeintä on että keskustellaan kunnioittavasti kun akateemisia tässä ollaan.
Olet ainoa meistä joka puhuu noin... Minulle ihmisoikeudet ovat aina ja kaikille peruslähtökohta elämässä riippumatta mitä mieltä olen poliittisesti. Vain sinä olet nyt kyseenalaistanut näiden asioiden me
Niin, paitsi äänestät puoluetta joka kieltää ihmisoikeudet muilta kuin valkoiselta heteromieheltä. Ja kyllä meitä on täällä useampi joka sinun järkeilysi kyseenalaistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet on sellaisia ja kaikki naiset tuollaisia.
Siinä kaikki mitä saan tästä keskustelusta irti ja se tuntuu henkilökohtaisesti kaukaiselta ajatukselta.
Tunnen hyviä miehiä, hyviä naisia, huonoja miehiä ja huonoja naisia.
Eiköhän me olla kaikko yksilöitä ja turha yleistää.
No eivät ole! Joten älä puhu paskaa!
Eivät ole mitä?
Etkö näe tai osaa lukea? Täällähän miehet uhkailee nimettömänä naisia raisk*amisella, tappam*lla, jne. Miehet esittävät livenä olevansa kilttejä, tasa-arvoisia, jne. Heti kun nainen on huijattu parisuhteeseen, alkaa pikkuhiljaa totuus paljastua miehestä, yleensä vähitellen tai sitten saman tien!
En jaksa enää selittää, koska seuraamalla somea huomaa heti miesten todellisen luonteen! Kaikkia kohtaan kuten naisia, lapsia, eläimiä, vähemmistöjä, jne!
Niin, naiset olkaa tarkkana miesten kanssa! Älkää olko sinisilmäisiä, sillä miehet tekevät kaikkensa päästäkseen vällyjen väliin kanssanne. He kyllä osaavat manipuloida sekä esittää vaikka mitä, koska se kuuluu heidän luonteeseen saadakseen haluamansa, että ollakseen muita parempi!
Vierailija kirjoitti:
Tuon persun aivotyön seuraaminen on kyllä vähän kuin katselisi ketjukolaria moottoritiellä. Tietää että menee vain pahemmaksi koko ajan, mutta silti ei voi kääntyä poispäin.
Kiitos 😂 tiedän että ei varmasti ollut kohteliaisuus mutta tämä aidosti lämmitti ja nauratti silti.
Montako kertaa keskimäärin arvioit sanovasi päivässä "akateeminen"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se kannattajakunta teillä niin kovin värikästä on, kaikella kunniotuksella.
No mielikuva taitaa olla että juntti peräkammarin mies äänestää. Ja että Persut ei kunnioita ihmisoikeuksia ja ihmisarvoa kaikille. Ehkä meissä onkin enemmän väriä kuin luullaan?
Tuskin. Onpa teitä vuosikausia katseltu ja toimianne seurattu. Ilkeämielisten junttien puoluehan te olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa miksi, länsimaalainen nainen on liian etuoikeutettu verrattuna miehiin siksi. Kukaan ihmiskunnan historiassa ei ole ollut yhtä etuoikeutettu kun tässä ajassa elävä länsimaalainen nainen. Pelkän sukupuolensa turvin saatuja etuoikeuksia on vaikea ymmärtää jos toisaalla väittää haluavansa tasa-arvoa, kun oikeasti elää sukupuolensa takia erittäin etuoikeutettua elämää.
Suomalaisen naisen elämässä on valtavia esteitä, hidasteita ja epäoikeudennukaisuuksia johtuen 100% naissukupuolesta. Mies tuo ansiotta maailman etuoikeutetuin ihminen kehtaa inistä.
Miten niin ansiotta?
Taitaa tämä maailma olla miesten rakentama.
Nyt kun on enemmistö naisia opetuspuolella vastaamassa opetuksesta ja sen sisällöstä, kuinka ollakaan?
Edellisen hallituksen jäljiltä katastrofi.
Opetuksen alasajo alkoi Sipilän toimista. Edellisen hallituksen vaikutusta mahdoton arvioida, koska korona teki kaiken kaikille vaikeaksi. Lisäsivät kyllä rahoitusta, joka sit nykyisen hallituksen mielestä oli väärin.
Sipilän jäljiltä koko opetushallinto on täynnä juristeja ja ekonomeja! Ennen oli kasvatustieteilijöitä. Siinä tietämättömille vähän tietoja siitä, miksi koulu nykyään mataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos 😂 tiedän että ei varmasti ollut kohteliaisuus mutta tämä aidosti lämmitti ja nauratti silti.
Unohdit mainita että olet akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ainoa meistä joka puhuu noin... Minulle ihmisoikeudet ovat aina ja kaikille peruslähtökohta elämässä riippumatta mitä mieltä olen poliittisesti. Vain
No ei kukaan PS ole minun ihmisoikeuksia tai ihmisarvoa kyseenalaistanut vaikken kuulu mainitsemaasi viiteryhmään, nainen kun olen
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa keskimäärin arvioit sanovasi päivässä "akateeminen"?
Niin paljon kuin on tarvis 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin... No onhan tässä nytkin naisena aika yksin ajatustensa kanssa. Mutta ei se haittaa. Kaikkea ihmisyyttä kunnioitan ja arvostan. Vaalin kaikkia kunnioittavaa ke
Ikävää että puolueesi ei aja sitä.