Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten tuolla jo aiemmin kirjoitin niin minä tuomitsen täysin ja ehdoitta kaiken väkivallan ja toiseen ihmiseen kajoamisen.
En tiedä mitä PS äänesti tässä asiassa tai miten kukaan muukaan puolue äänesti, mutta minä henkilökohtaisesti en hyväksy.
Olen silti PS edelleen
Eli et hyväksy puolueesi kantaa naisiin ja lapsiin kohdistuvissa seksuaalirikosasioissa? Asia selvä.
En tiedä puolueeni kokonaiskantaa tähän asiaan. Laita joku asiallinen lähde niin katson. Minä itse en hyväksy.
Silti PS politiikka on nyt hyvä
Kokonaiskantaa tähän asiaan? Äänestitte yksimielisesti uudistusta vastaan. Mi
Tuolta tuo mm. löytyy muiden joukosta. Ja osaat kai sinä maisterisnaisena ihan itsekin tietoa etsiä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5c867643-2bf9-413a-92d0-7af1e69b9…
Todistatte miten epätasapainoisia heterot ovat, ette osaa muuta kuin luoda väkivaltaa ja ihmisoikeusrikomuksia. Olette harjoittaneet ihmisoikeusloukkauksia tuhansia vuosia, loppua ei näy. Valtaosassa maailmaa naisilla ei ole mitään ihmisoikeuksia miesten takia, ja silti annatte miesten uhriutua heidän itsensä keksimästä asepalveluksesta ja heidän itsensä päättämistä itsemur*ista. Jos naisena suurin ongelmani olisi omat valintani, kokisin olevani erinomaisessa asemassa. Miehet itse uhoaa olevansa ylivertaisia ja sitten seuraavassa lauseessa määkivät naisia apuun kun he eivät osaa olla sortamatte edes itseään.
Miehet ovat kaksinaamaisia ja epävakaita. Mitä jos keskittyisitte siihen sen sijaan että mutkuttelette ja käännätte asian lesboihin? Olen tajunnut ajat sitten miten vaarallista miehen kanssa on olla, miehet tässäkin ketjussa todistavat miten vihamielisiä ja väkivaltaisia ovat. Silti vain nimet vaihtuu ja annatte näiden uhriutua. Mitä jos alkaisitte olemaan kriittisempiä? Te jauhatte koko ajan naisten hirveistä kommenteista samalla kun miesten harjoittama tuhansien vuosien naisviha saa teidät vain pyllistelemään, imemään ja vaihtamaan nimeä.
En tiedä mitään toksisempaa kuin heterot. Pientä on "akkojen juorut" teidän harjoittamanne systemaattisen ja poliittisen väkivallan rinnalla. Miksei miehenne tuomitse Andrew Tatea? Niinpä. Eipä ole lesboa hänen kannattajansa.
Vierailija kirjoitti:
"Etkö näe tai osaa lukea? Täällähän miehet uhkailee nimettömänä naisia raisk*amisella, tappam*lla, jne. Miehet esittävät livenä olevansa kilttejä, tasa-arvoisia, jne. Heti kun nainen on huijattu parisuhteeseen, alkaa pikkuhiljaa totuus paljastua miehestä, yleensä vähitellen tai sitten saman tien!
En jaksa enää selittää, koska seuraamalla somea huomaa heti miesten todellisen luonteen! Kaikkia kohtaan kuten naisia, lapsia, eläimiä, vähemmistöjä, jne!"
Sen takia minä olen sinkku! Olen huomannut että yleensä miehet jotka ovat mukavia minulle, niin heillä on ollut aina jokin taka-ajatus mielessä. Esimerkiksi he tarjoavat vaikka limsan ilmaiseksi minulle, vähän ajan päästä alkavat kyselemään, haluanko lähteä ulos heidän kanssaan! Jos vastaan kohteliaasti en, alkaa hirveä kysely tunti "että miksi?, mitä onks sul jotain muuta silloin?, käykö joku toinen kerta jne...!" he eivät ymmärrä sitä, että minua eivaan kiinnosta! Muutenkin tässä yhteiskunnassa pidetään sinkku naista jotenkin kummallisena! Jos nainen on sinkku oletetaan että hänessä on pakko olla jokin vikana, yritetään myös väkisin saada sinkku nainen seurustelemaan, tarjoamalla typeriä omia neuvoja! Näköjään on vaikea hyväksyä sitä, että minä en vaan haluan parisuhdetta, voi olla että en edes tulevaisuudessa. Hyväksykää se jo!
Minkä on kuppikokosi?
Kyselee 49v Ykä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten tuolla jo aiemmin kirjoitin niin minä tuomitsen täysin ja ehdoitta kaiken väkivallan ja toiseen ihmiseen kajoamisen.
En tiedä mitä PS äänesti tässä asiassa tai miten kukaan muukaan puolue äänesti, mutta minä henkilökohtaisesti en hyväksy.
Olen silti PS edelleen
Hupaisaa että kannattaa puoluetta eikä tiedä mitä asioita ajaa ja miten äänestävät. Voin kertoa että ovat äänestävät aina kaikkia naisten ja tyttöjen oikeuksia parantavia asioita vastaan.
Jos nyt yksi kysymys mennyt ohi ja miten siihen on vastattu niin ei varmaan muuta sitä miten asiat kokonaislinjoissa ovat. Minulle PS on hyvä puolue ja sinulle ilmeisesti joku muu. Se on ihan ok.
Jos antaa äänensä ja
Nyt ei ole olemassa puoluetta joka ehdoitta ja kaikessa jakaisi mielipiteeni jokaisessa asiassa. Tällä hetkellä PS on suurissa linjoissa kanssani eniten samaa mieltä. Vastaava tilanne syntyisi jostakin asiasta minkä tahansa muunkin puolueen kanssa.
Se että minä äänestän kuten äänestän, ei tarkoita että voit vetää ehdottomia johtopäätöksiä koko persoonasta. Äänestän yhteiskunnallisen tilanteen mukaan ja nyt siihen tarvitaan minun mielestä PS politiikkaa. Sinun mielestä jotakin muuta ja se on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näen naiset materialistisina ja rahan ahneina. Näen työssäni pesänjakoja ja arvatkaa kumpi sukupuoli siellä loistaa ahneudellaan?
Miehet. Suomalaisella miehellä on sellainen vika että hän luulee että naisen omaisuus on miehen.Sellainen rikos kuitenkin lopetettiin Suomessa 1900-luvun alussa.
Vaimo vei puolet omaisuudesta ja lapset! Puolet oli suoraan vaimon ja lasten etu eli vanhempi joka on lasten sen astisen elämän ollut päävanhempi on lähivanhempi.
Eikö elämä tässä yhteiskunnassa kelpaa teille? Muuttakaa Afrikkaan esim. vaikka Somaliaan, jossa naisten oikeuden tulevan kyllä hyvin esille teille sitten.
Kelpaa oikein hyvin. Miehiähän tässä on nyt ottanut päähän, kun naiset elävät miten haluavat. Voisko nää miehet muuttaa maahan, missä naiset eivät vielä ole itsenäisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen silti PS edelleen
Siinäpä oli rautaista persun logiikkaa.
Akateemisuus aka maisterin tutkinto ei aina merkitse kovinkaan paljoa, kun tunne vie 🤷.
Minkäs teet jos puolue on erimieltä kuin itse olet mutta silti yleisesti kannatat puoluetta.
Nyt alkoi jo naurattaa. Persuilla on ihan oma ajattelutapansa, joka näyttää järkevän ihmisen näkökulmasta järjettömältä. Mutta jokin logiikka siinä on pakko olla taustalla, kun kaikki persut puhuvat samaan tyyliin. -eri
Tutkimusten mukaan ainakin Yhdysvalloissa ja Saksassa kyse on siitä, että naiset ovat menneet reilusti vasemmalle, kun taas miehet ovat pysyneet melkolailla paikoillaan.
Apua, persuäänestäjät ovat siis ilmeisesti sitä mieltä, että ihan kaikki oheistoiminta ja ajatusmallit käyvät, kunhan ulkomaalaiset saadaan pois? Voidaan siis uhrata suomalaiset lapset ja naiset, päästää suomalaiset miehet ahdistelemaan ja groomaamaan heitä vapaasti, ja seksiinkään ei tarvita suostumusta sillooin, kun mies haluaa panna. Omat tyttäret, vaimot, tyttöystävät, äidit, ystävät jne. vaan nyrkin ja hellan väliin.
Kunhan vaan ne ulkkarit nyt saadaan vitvattuun täältä!
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on vain hyvä asia. Naiset puuhastelevat omiaan ja miehet omiaan. Naisia varten on naispoliisit ja miehiä miespoliisit. Naiset tekevät omat talot ja kaukolämpölaitokset ja miehet omat. Naisilla voi olla vaikka jokaisella oma tuulivoimala ja maahanmuuttajiakin saisivat ottaa mielin määrin tontilleen, naisia hekin.
Minusta olisi parempi jos miehet muuttaisivat pois Suomesta. Sitten poliiseja ei edes tarvittaisi. Eikä vankiloita. Kadulla saisi kävellä rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä Suomessa arviolta 120000-140000 muslimia. Aika heikoissa kantimissa on suomalainen yhteiskunta ja kulttuuri, jos tuo määrä mutään heilauttaa. Toki tulevaisuudesta ei tiedä, paljon heitä tulee olemaan.
Sitä mukaa, kun lapset käyvät suomalaisen koulun ja naisetkin pääsisivät työelämään, suomalaistuisivat nopeammin. Nythän näin ei käy, kun kantikset torjuilee ja tyrmäilee. Näin ollen vahvistuu se heidän oma kulttuuri sit kotien suojissa.
Ai, että kantisten vika? Kummasti aasialaiset, kuten vietnamilaiset sopeutuvat ja löytävät töitä. Mites kantikset sen selittää?
Heitä ei vainottu. Ei ollut persuja. Heidät toivotettiin tervetulleiksi.
Onhan se selviö, ettei sopeutuminen ole nopeaa tai helppoa, jos joka paikassa syrjitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näen naiset materialistisina ja rahan ahneina. Näen työssäni pesänjakoja ja arvatkaa kumpi sukupuoli siellä loistaa ahneudellaan?
Miehet. Suomalaisella miehellä on sellainen vika että hän luulee että naisen omaisuus on miehen.Sellainen rikos kuitenkin lopetettiin Suomessa 1900-luvun alussa.
Vaimo vei puolet omaisuudesta ja lapset! Puolet oli suoraan vaimon ja lasten etu eli vanhempi joka on lasten sen astisen elämän ollut päävanhempi on lähivanhempi.
Eikö elämä tässä yhteiskunnassa kelpaa teille? Muuttakaa Afrikkaan esim. vaikka Somaliaan, jossa naisten oikeuden tulevan kyllä hyvin esille teille sitten.
Kelpaa oikein hyvin. Miehiähän tässä on nyt ottanut päähän, kun naiset elävät miten haluavat. Voi
Silloin pitäisi elättää
Vierailija kirjoitti:
Apua, persuäänestäjät ovat siis ilmeisesti sitä mieltä, että ihan kaikki oheistoiminta ja ajatusmallit käyvät, kunhan ulkomaalaiset saadaan pois? Voidaan siis uhrata suomalaiset lapset ja naiset, päästää suomalaiset miehet ahdistelemaan ja groomaamaan heitä vapaasti, ja seksiinkään ei tarvita suostumusta sillooin, kun mies haluaa panna. Omat tyttäret, vaimot, tyttöystävät, äidit, ystävät jne. vaan nyrkin ja hellan väliin.
Älä unohda halpaa bensaa.
Haha, joo en osaa edes PS kannattajana sanoa mistä on kyse. Meitä on kyllä demograafisesti niin monista lähtökohdista että mahtaako kenelläkään toisella puolueella olla yhtä värikästä äänestäjäkantaa... Yhteistä taitaa olla lähinnä Suomi, suomalaisuus ja Suomen etu kaikessa politiikassa. Muuten kai sitten eroavaisuudet ovat subjektikohtaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen silti PS edelleen
Eli et hyväksy puolueesi kantaa naisiin ja lapsiin kohdistuvissa seksuaalirikosasioissa? Asia selvä.
En tiedä puolueeni kokonaiskantaa tähän asiaan. Laita joku asiallinen lähde niin katson. Minä itse en hyväksy.
Kokonaiskantaa tähän asiaan? Äänestitte yksimielisesti uudistusta vastaan. Mi
Miksi esiinnyt täällä naisena ja esität niin kuin et tietäisi mitä persut on äänestäneet?
Vierailija kirjoitti:
Ei se maahanmuuttopoltiikka ainoa syy PS äänestämisen ole.
Eikä kukaan itseään ja muita kunnioittava ihminen hyväksy tuossa mainittuja asioita oli sitten mitä tahansa puoluetta kannattava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen silti PS edelleen
Hupaisaa että kannattaa puoluetta eikä tiedä mitä asioita ajaa ja miten äänestävät. Voin kertoa että ovat äänestävät aina kaikkia naisten ja tyttöjen oikeuksia parantavia asioita vastaan.
Jos nyt yksi kysymys mennyt ohi ja miten siihen on vastattu niin ei varmaan muuta sitä miten asiat kokonaislinjoissa ovat. Minulle PS on hyvä puolue ja sinulle ilmeisesti joku muu. Se on ihan o
Juu, naisten ja tyttöjen asema ja sitä turvaava lainsäädäntö on sinulle niin pikkudetalji, ettet edes tiennyt puolueesi kantaa asiaan. Tämä on tullut selväksi, kiitos.
"Etkö näe tai osaa lukea? Täällähän miehet uhkailee nimettömänä naisia raisk*amisella, tappam*lla, jne. Miehet esittävät livenä olevansa kilttejä, tasa-arvoisia, jne. Heti kun nainen on huijattu parisuhteeseen, alkaa pikkuhiljaa totuus paljastua miehestä, yleensä vähitellen tai sitten saman tien!
En jaksa enää selittää, koska seuraamalla somea huomaa heti miesten todellisen luonteen! Kaikkia kohtaan kuten naisia, lapsia, eläimiä, vähemmistöjä, jne!"
Sen takia minä olen sinkku! Olen huomannut että yleensä miehet jotka ovat mukavia minulle, niin heillä on ollut aina jokin taka-ajatus mielessä. Esimerkiksi he tarjoavat vaikka limsan ilmaiseksi minulle, vähän ajan päästä alkavat kyselemään, haluanko lähteä ulos heidän kanssaan! Jos vastaan kohteliaasti en, alkaa hirveä kysely tunti "että miksi?, mitä onks sul jotain muuta silloin?, käykö joku toinen kerta jne...!" he eivät ymmärrä sitä, että minua ei vaan kiinnosta! Muutenkin tässä yhteiskunnassa pidetään sinkku naista jotenkin kummallisena! Jos nainen on sinkku oletetaan että hänessä on pakko olla jokin vikana, yritetään myös väkisin saada sinkku nainen seurustelemaan, tarjoamalla typeriä omia neuvoja! Näköjään on vaikea hyväksyä sitä ,että minä en vaan haluan parisuhdetta, voi olla että en edes tulevaisuudessa. Hyväksykää se jo!
Itse olen myös sinkku. Se on todella typerää muuten, kun kaikki tuttavat ja pulitutut kyselevät milloin alan seurustelemaan tai milloin hankin lapsia! Ihan kun minä olisin heille tilivelvollinen siitä, että miksi minä en ole vielä perustanut perhettä! Se on minun asiani, vaikka kuinka olen siitä heille kertonut eivät he näytä ymmärtävän sitä! Tulen olemaan lopun elämään yksin, en tarvitse ketään sotkemaan asioitani.
N 32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen silti PS edelleen
Kokonaiskantaa tähän asiaan
No en tässä mieheksikään voi muuttua. Biologisesti ja sosiaalisesti olen nainen, eikä epäilysi sitä muuta tai minua loukkaa. Naiseksi on ehkä vähän konservatiivisempi maailmankatsomus, eipä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Haha, joo en osaa edes PS kannattajana sanoa mistä on kyse. Meitä on kyllä demograafisesti niin monista lähtökohdista että mahtaako kenelläkään toisella puolueella olla yhtä värikästä äänestäjäkantaa... Yhteistä taitaa olla lähinnä Suomi, suomalaisuus ja Suomen etu kaikessa politiikassa. Muuten kai sitten eroavaisuudet ovat subjektikohtaisia
Haha, ja teille suomalainen on valkoinen, lihaasyövä heteromies. Haha, siinä ei muiden mielipiteet merkitse eikä muille jaella ihmisoikeuksia. Haha, mutta tärkeintä on että keskustellaan kunnioittavasti kun akateemisia tässä ollaan.
Jos antaa äänensä ja sitä kautta omasta puolestaan päätäntävallan puoleelle, taholle, organisaatiolle tai järjestölle, joka kannattaa asioista X, Y ja Z, niin silloin itsekin annat suostumuksen asioille X, Y ja Z. Puolueita kun ei voi äänestää niin, että annan teille ääneni vain asialle Y, joita ajatte, mutta en asioille X ja Z.
Kun se puolue nimenomaan ajaa asioita X, Y ja Z ja katsoo, että kaikki heitä äänestävät ovat samaa mieltä, ja haluavat maahan asioita X, Y ja Z.
Tämä klassinen tarina, jossa Naamoja syövä tiikerien puolue lupaa, että he syövät naamoja, ajavat väärinajattelijat maasta pois ja alentavat veroja. Näitä äänestäneet ihmiset ovat sitten kauhuissaan, kun valtaan päästyään Naamoja syövä tiikereiden puolue tekee, mitä lupaa, ja alkaa syödä naamoja, myös niiltä äänestäjiltä. Tehän annoitte siihen suostumuksenne ja ilmoititte olevanne samaa mieltä asiasta, kun äänestitte puoluetta.