Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
3041/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin. Koska naisena miesten kanssa keskustelu on joskus helpompaa kuin toisen naisen kanssa. Silti vaalin keskustelua kaikkien kanssa enkä oikein näe syytä mikset tekisi samoin vaikka tähän mennessä ilmeisesti on mennyt pieleen

Pick me tytöt löysivät paikalle.

Oon liian vanha tiktokkiin nii en tiiä mikä tuo muotisana on... Mutta täytyy näyttää että PS kannattaja osaa keskustella ketään teilaamatta vaikka samaa ei voi ihan vastapuolista sanoa... Yritän ja jatkan silti asialinjaa. Ja edelleen suosittelen samaa sinne.

Yritykseksi se jääkin.

Vierailija
3042/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin. Koska naisena miesten kanssa keskustelu on joskus helpompaa kuin toisen naisen kanssa. Silti vaalin keskustelua kaikkien kanssa enkä oikein näe syytä mikset tekisi samoin vaikka tähän mennessä ilmeisesti on mennyt pieleen

No, se on sinun kokemuksesi ja sinun kiinnostuksesi. Sinunlaisiasi kilttejä naisia on maailma pullollaan. Te ette muutosta valitettavasti tee.

Mieluummin kiltti kuin sivistymätön ja vuorovaikutukseen kykenemätön... En ole kyllä kauheasti meitä muita akateemisia PS naisia tavannut, että ilmoittele toki jos tunnet. Sikäli jos meitä niin monta sitten on.

No, varmasti Riikkulin kanssa sitten tulisit toimeen. Te kiltit ihmiset.

Niinhän teillä persunaisilla tosiaan on tapana. Totuus kiihottaa - peflettikin upposi akateemisii  persunaisiin ihan kybällä, samoin Jussin raisqausläpändeerokset ja Rydmanin groomausgommelitkin oli ihan vaan kunnioittavan keskustelun ja ministeripaikan paikka. Hienoa te!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3043/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pick me tytöt löysivät paikalle.

Oon liian vanha tiktokkiin nii en tiiä mikä tuo muotisana on... Mutta täytyy näyttää että PS kannattaja osaa keskustella ketään teilaamatta vaikka samaa ei voi ihan vastapuolista sanoa... Yritän ja jatkan silti asialinjaa. Ja edelleen suosittelen samaa sinne.

Yritykseksi se jääkin.

Huomasin.. 😅 yritetään silti

Vierailija
3044/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, se on sinun kokemuksesi ja sinun kiinnostuksesi. Sinunlaisiasi kilttejä naisia on maailma pullollaan. Te ette muutosta valitettavasti tee.

Mieluummin kiltti kuin sivistymätön ja vuorovaikutukseen kykenemätön... En ole kyllä kauheasti meitä muita akateemisia PS naisia tavannut, että ilmoittele toki jos tunnet. Sikäli jos meitä niin monta sitten on.

No, varmasti Riikkulin kanssa sitten tulisit

Nyt en ihan saanut selvää... Ei ole intoa lähteä politiikkaan mutta kiitos luottamuksesta 😅

Vierailija
3045/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä näin miehenä valtavan eron siinä, kuinka miehet ja naiset käyttäytyvät parisuhdemielessä.

Ennenhän se meni niin, että pariuduttiin nuorina, riippumatta siitä alettiinko heti tekemään lapsia. Toki lapset useammin tehtiin aikaisemmin, mutta ei aina. Nyt siis puhutaan minun vanhemmistani.

Minun ikäluokkani naiset elivät jo Uutta Normaalia. Todella moni sinkkuili. Kevytsuhteet, polyamoria ym eivät olleet vielä kovin yleisiä, tai eivät ainakaan mainstreamia. Tyypillisesti se meni niin, että elettiin sinkkuelämää, mutta aina välillä kun vastaan tuli todella kuuma mies niin se johti johonkin. Kuten yhden yön seksiin.

Esimerkiksi minun opiskelukavereistani, ja meitä oli siis 20 kahdella luokalla, alle neljäsosa oli parisuhteessa missään vaiheessa opintojen aikana. Osa kenties menetti neitsyytensä nuorina kaljabileissä, ennen kuin opiskeluajan ravintolaelämässä naiset huomasivat kuinka paljon seksuaalista kysyntää heillä oli. Opiskeluaikoina flaksi ei todellakaan käynyt, vaikka osa yritti satuilla kaikenlaista.

Ero pariutumisikäisiin nykymiehiin se, että oman ikäluokkani miehet olivat vielä toiveikkaita, ja uskoivat siihen vanhaan. "Et ole vain tavannut sitä oikeaa". "Kyllä joku pian huomaa millainen herrasmies olet". "Kyllä ne tytöt pian rauhoittuvat". Lopulta sitten odotus palkittiin, kun +-30v pariutumisruletti käynnistyi naisten etsiessä perheenisätyyppejä. Juoksut oli juostu.

Nykymiehet eivät ole yhtä optimistisia, vaan he tietävät kupletin juonen jo teini-ikäisistä saakka. Jos normaalit ja kunnolliset nuore miehet saavat naisilta kylmää olkapäätä seksuaalis-romanttisessa mielessä, he tietävät mistä se johtuu. Ei se ole sattumaa. He ovat niitä betauroksia joiden aika ei ole naisten silmissä vielä. Ja heillä ei olekaan enää kuvioon jossa naista pitäisi odotella se 10+ vuotta, ja sitten naiset eivät odota hetkeäkään perheen perustamisen kanssa.

M44v

Vierailija
3046/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että täällä lisäännytään enemmän jos miehet pitää miesten puolia? Kuule, se on kyllä niin että täällä ei juurikaan lisäännytä niin kauan kuin miehet eivät pidä lastensa ja näiden äitien puolta.

Ainakin minä itse sekä tuttuni ja kaverini, jotka ovat isiä, pitävät täysin lastensa ja naistensa puolia. Silti yhä harvempi pariutuu ja jatkuvasti lisääntyy sinkkujen määrä.

Piditkö sinä ja kaverisi puolet vanhempainvapaasta? Jos ette, pidätte tasan vain omia puolianne.

Pidimme isyysvapaata maksimit, koska sekin oli jo siihen aikaan kehitystä aiempaan. Osallistuin täysimääräisesti lasten hoitoon työaikani ulkopuolella, joten siitä ei voi ainakaan valittaa. Nyt eräs tuttuni tuli juuri isäksi pa

No juuri kuten arvata saattaa. Siinä taas mies uhosi miten pitää vaimonsa puolia, mutta todellisuudessa se onkin: "teen mä enemmän kuin useimmat ja ei multa voi odottaa puolia, kun olen sankari kun vien roskat kerran vuodessa eikä muut miehet tee sitäkään".

Ei yllättänyt yhtään. Ja nämä alisuorittajaisät ihmettelevät kun ei naisia kiinnosta lasten tekeminen. Mitä hyötyä tuollaisista miehistä on?

Vierailija
3047/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, varmasti Riikkulin kanssa sitten tulisit

Suostumusperustainen lainsäädäntökin oli akateemisista persunaisista per-seestä. Koska kyllähän nyt sammuneen, paniikissa olevan suapi kantismies raisqata. Ei oo niin nökönuukaa. Hienoa, persunaiset! Eikä kai lasta voinut teistä myöskään raisqata? Ihan liian kova on se rikoslaki, juu.

Vierailija
3048/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä näin miehenä valtavan eron siinä, kuinka miehet ja naiset käyttäytyvät parisuhdemielessä.

Ennenhän se meni niin, että pariuduttiin nuorina, riippumatta siitä alettiinko heti tekemään lapsia. Toki lapset useammin tehtiin aikaisemmin, mutta ei aina. Nyt siis puhutaan minun vanhemmistani.

Minun ikäluokkani naiset elivät jo Uutta Normaalia. Todella moni sinkkuili. Kevytsuhteet, polyamoria ym eivät olleet vielä kovin yleisiä, tai eivät ainakaan mainstreamia. Tyypillisesti se meni niin, että elettiin sinkkuelämää, mutta aina välillä kun vastaan tuli todella kuuma mies niin se johti johonkin. Kuten yhden yön seksiin.

Esimerkiksi minun opiskelukavereistani, ja meitä oli siis 20 kahdella luokalla, alle neljäsosa oli parisuhteessa missään vaiheessa opintojen aikana. Osa kenties menetti neitsyytensä nuorina kaljabileissä, ennen kuin opiskeluajan ravintolaelämässä naiset huomasivat kuinka paljon seksuaal

Olet liian vanha olemaan noin säälittävä. Yritä edes käyttäytyä arvokkaammin.

Vierailija
3049/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhtä selkeää syytä siirtymälle on kuitenkin vaikeaa löytää. Se tiedetään, että koulutustason nousu on yhteydessä liberaaleihin arvoihin. Naiset puolestaan ovat koulutetumpia kuin miehet erityisesti nuorissa ikäluokissa."

Koulutus vähentänee uskonnollisuutta, joten koulutuksen myötä ihmisestä tulee liberaalimpi. 

Vierailija
3050/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sillä nyt on väliä mitä akateeminen PS nainen sanoo niin minulle henkilökohtaisesti väkivalta on aina väärin ja tuomittavaa ja kestämätöntä. Kehenkään ei tule koskea tai kajota ilman lupaa ikinä ja missään tilanteessa. Että usko tai älä, mutta PS kannattaja on sinun kanssa samaa mieltä 

Vierailija
3051/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minun opiskelukavereistani, ja meitä oli siis 20 kahdella luokalla, alle neljäsosa oli parisuhteessa missään vaiheessa opintojen aikana. Osa kenties menetti neitsyytensä nuorina kaljabileissä, ennen kuin opiskeluajan ravintola

Kerron sen mitä olen itse nähnyt.

Tosiasiat eivät ole säälittäviä, ne ovat vain tosiasioita.

Sinun mielestäsi varmaankin minun kuuluisi "oikeana miehenä" kertoa miten naiset haluaisivat asioiden olevan, jos se miten asiat ovat ei miellytä?

Vierailija
3052/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yhtä selkeää syytä siirtymälle on kuitenkin vaikeaa löytää. Se tiedetään, että koulutustason nousu on yhteydessä liberaaleihin arvoihin. Naiset puolestaan ovat koulutetumpia kuin miehet erityisesti nuorissa ikäluokissa."

Koulutus vähentänee uskonnollisuutta, joten koulutuksen myötä ihmisestä tulee liberaalimpi. 

Koulutus tekee joo liberaaliksi, mutta yhteiskunnalliset muutokset ja tapahtumat välillä haastavat ja tässä maailmantilassa konservatiivisempi tapa katsoa maailmaa tuntuu nyt paremmalta. Se ei tarkoita ettei tulevassa voisi olla toisinkin.

T. Tällä hetkellä PS, tulevassakin akateeminen nainen

Vierailija
3053/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin kiltti kuin sivistymätön ja vuorovaikutukseen kykenemätön... En ole kyllä kauheasti meitä muita akateemisia PS naisia tavannut, että ilmoittele toki jos tunnet. Sikäli

Mitä olet mieltä siitä, että persut vastustivat yksimielisesti suostumusperäistä seksuaalirikoslainsäädännön uudistusta?

Vierailija
3054/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutus tekee joo liberaaliksi, mutta yhteiskunnalliset muutokset ja tapahtumat välillä haastavat ja tässä maailmantilassa konservatiivisempi tapa katsoa maailmaa tuntuu nyt paremmalta. Se ei tarkoita ettei tulevassa voisi olla toisinkin.

Mutta mitä on konservatiivisuus? Sisältääkö tämä uskonnollisuutta? Voiko tieteellisen maailmankuvan kannattaja olla konservatiivi?

Vierailija
3055/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näen naiset materialistisina ja rahan ahneina. Näen työssäni pesänjakoja ja arvatkaa kumpi sukupuoli siellä loistaa ahneudellaan?

Miehet. Suomalaisella miehellä on sellainen vika että hän luulee että naisen omaisuus on miehen.Sellainen rikos kuitenkin lopetettiin Suomessa 1900-luvun alussa. 

Vaimo vei puolet omaisuudesta ja lapset! Puolet oli suoraan vaimon ja lasten etu eli vanhempi joka on lasten sen astisen elämän ollut päävanhempi on lähivanhempi.

Eikö elämä tässä yhteiskunnassa kelpaa teille? Muuttakaa Afrikkaan esim. vaikka Somaliaan, jossa naisten oikeuden tulevan kyllä hyvin esille teille sitten. 

Et sitten tunneryöpyltäsi keksinyt muuta? No pitää ymmärtää kun tunteet vie miestä.

Kehotat Suomen kansalaista muuttamaan maastaan koska et kestä kun nainen sanoo kaikkien tietämän totuuden suomalaisesta miehestä eron yhteydessä?  Baarit täynnä miehiä joilla a kka vei puolet omaisuudesta ja lapset. Elatusmaksujen maksamattomuudestaan eivät kyllä puhu.

Suomi on sivistynyt maa ja täällä toimitaan sen mukaan mikä on oikein ja tämä yhteiskunta on meidän kaikkien täällä asuvien.

Me kaikki olemme samanarvoisia ja meillä on aivan samat oikeudet kuin miehilläkin ettekä te määrää meitä.

Vierailija
3056/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juuri kuten arvata saattaa. Siinä taas mies uhosi miten pitää vaimonsa puolia, mutta todellisuudessa se onkin: "teen mä enemmän kuin useimmat ja ei multa voi odottaa puolia, kun olen sankari kun vien roskat kerran vuodessa eikä muut miehet tee sitäkään".

Ei yllättänyt yhtään. Ja nämä alisuorittajaisät ihmettelevät kun ei naisia kiinnosta lasten tekeminen. Mitä hyötyä tuollaisista miehistä on? 

Miten kanssasi voi keskustella, kun et osaa edes lukea? Ei mitenkään.

Vierailija
3057/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuolla jo aiemmin kirjoitin niin minä tuomitsen täysin ja ehdoitta kaiken väkivallan ja toiseen ihmiseen kajoamisen.

En tiedä mitä PS äänesti tässä asiassa tai miten kukaan muukaan puolue äänesti, mutta minä henkilökohtaisesti en hyväksy.

Olen silti PS edelleen

Vierailija
3058/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli t: pertsapersu.

Vierailija
3059/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näen naiset materialistisina ja rahan ahneina. Näen työssäni pesänjakoja ja arvatkaa kumpi sukupuoli siellä loistaa ahneudellaan?

Miehet. Suomalaisella miehellä on sellainen vika että hän luulee että naisen omaisuus on miehen.Sellainen rikos kuitenkin lopetettiin Suomessa 1900-luvun alussa. 

Vaimo vei puolet omaisuudesta ja lapset! Puolet oli suoraan vaimon ja lasten etu eli vanhempi joka on lasten sen astisen elämän ollut päävanhempi on lähivanhempi.

Eikö elämä tässä yhteiskunnassa kelpaa teille? Muuttakaa Afrikkaan esim. vaikka Somaliaan, jossa naisten oikeuden tulevan kyllä hyvin esille teille sitten. 

Et sitten tunneryöpyltäsi keksinyt muuta? No pitää ymmärtää kun tunteet vie miestä.

Keho

Onneksi jokaisen kansalaisen ääni painaa tasan saman verran. Ja naiset äänestivät esim. Jussin pressakisan tokalta kierrokselta vilttiketjuun. Hyvä, naiset! 

Vierailija
3060/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuolla jo aiemmin kirjoitin niin minä tuomitsen täysin ja ehdoitta kaiken väkivallan ja toiseen ihmiseen kajoamisen.

En tiedä mitä PS äänesti tässä asiassa tai miten kukaan muukaan puolue äänesti, mutta minä henkilökohtaisesti en hyväksy.

Olen silti PS edelleen

Eli et hyväksy puolueesi kantaa naisiin ja lapsiin kohdistuvissa seksuaalirikosasioissa? Asia selvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi