Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on lähes kaikilla miehillä. Ollaan niin suvaitsevaisia ja niin avarakatseisia. Mutta sitten kun teille sanotaan vastaan, teiltä aletaan vaatia asioita ja etuoikeuksianne aletaan karsia, siihen paikkaan loppuu suvaitsevaisuus ja aletaan vaatia naisten äänioikeuden poistamista.
Kaikki ihmiset ovat mukavia, niin kauan kuin kaikki menee oman mielen mukaan. Sitten vasta kun tulee muutoksia jotka eivät miellytä, nähdään millainen ihminen oikeasti on.
Ja satavarmasti et ole milloinkaan tehnyt mitään tasa-arvon eteen.
Sivusta. Jos jotain täällä täytyy tehdä enää tasa-arvon eteen, niin pitää miesten puolia, että edes jossain määrin säilyy sukupuolet olemassa, ja täällä edes joku vielä lisääntyy. En koe miehenä saaneeni yh
Provo? Olen täysin tosissani. Miksi sinä luulet, että naisia ei äitiys kiinnosta? Olisiko niin, että se ei ole äidille kovin lukratiivinen diili?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että täällä lisäännytään enemmän jos miehet pitää miesten puolia? Kuule, se on kyllä niin että täällä ei juurikaan lisäännytä niin kauan kuin miehet eivät pidä lastensa ja näiden äitien puolta.
Ainakin minä itse sekä tuttuni ja kaverini, jotka ovat isiä, pitävät täysin lastensa ja naistensa puolia. Silti yhä harvempi pariutuu ja jatkuvasti lisääntyy sinkkujen määrä.
Piditkö sinä ja kaverisi puolet vanhempainvapaasta? Jos ette, pidätte tasan vain omia puolianne.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin. Koska naisena miesten kanssa keskustelu on joskus helpompaa kuin toisen naisen kanssa. Silti vaalin keskustelua kaikkien kanssa enkä oikein näe syytä mikset tekisi samoin vaikka tähän mennessä ilmeisesti on mennyt pieleen
No, se on sinun kokemuksesi ja sinun kiinnostuksesi. Sinunlaisiasi kilttejä naisia on maailma pullollaan. Te ette muutosta valitettavasti tee.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin. Koska naisena miesten kanssa keskustelu on joskus helpompaa kuin toisen naisen kanssa. Silti vaalin keskustelua kaikkien kanssa enkä oikein näe syytä mikset tekisi samoin vaikka tähän mennessä ilmeisesti on mennyt pieleen
Pick me tytöt löysivät paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Sitä mieltä te miehet olette aina olleet, että kaikkien pitäisi keskittyä teihin. Te miehet huusitte miesvihaa ja huusitte että feminismi on mennyt liian pitkälle, kun naiset vaativat äänioikeutta. Te huusitte sitä samaa kun naiset vaativat että rais kaus avioliitossa pitää kriminalisoida.
Emme kuuntele yhtään, mitä te mielestänne tarvitsette. Te olette saaneet tarpeeksi.
Olen elänyt aikuisuuteni 2000-luvulla. Miksi minun pitäisi millään tavalla olla vastuussa joistain viime vuosisadan päätöksistä? Sukupuoleni takiako? Huh huh.
Sinä olet vastuussa. Sinä käyttäydyt kuin omistaisit koko maailman, juuri sen historian vuoksi.
Mene hoitoon. Hanki lääkkeet ja keskusteluapua traumoihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, se on sinun kokemuksesi ja sinun kiinnostuksesi. Sinunlaisiasi kilttejä naisia on maailma pullollaan. Te ette muutosta valitettavasti tee.
Mieluummin kiltti kuin sivistymätön ja vuorovaikutukseen kykenemätön... En ole kyllä kauheasti meitä muita akateemisia PS naisia tavannut, että ilmoittele toki jos tunnet. Sikäli jos meitä niin monta sitten on.
Anonyymipalstalla hullun ja viisaan ääni on saman painoinen. Toisella vaan enempi tahtoa ja monomaniaa jauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että täällä lisäännytään enemmän jos miehet pitää miesten puolia? Kuule, se on kyllä niin että täällä ei juurikaan lisäännytä niin kauan kuin miehet eivät pidä lastensa ja näiden äitien puolta.
Ainakin minä itse sekä tuttuni ja kaverini, jotka ovat isiä, pitävät täysin lastensa ja naistensa puolia. Silti yhä harvempi pariutuu ja jatkuvasti lisääntyy sinkkujen määrä.
Piditkö sinä ja kaverisi puolet vanhempainvapaasta? Jos ette, pidätte tasan vain omia puolianne.
Ja puolet kaikista lapsiin liittyvistä menoista (taloudelliset ja fyysiset) ja sairaspäivistä ja vapaasta ajasta omiin pyrintöihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo vanhempi mies, mutta olen huomannut itsessäni muutoksen viimeisen kymmenen vuoden aikana. Aikanaan olin liberaalimpi, ns. suvaitsevaisempi, vahvasti sukupuolivähemmistöjen puolella, ymmärtäväisempi naisten suhteen, liikaakin.
Yleisellä tasolla kyse taitaa olla vastareaktiosta. Ei ole mukavaa, kun "joka puolella" syyllistetään pelkän sukupuolen perusteella, kaikki miehisyyteen liittyvä on "toksista". Jos mies ei menesty, on se miehen oma syy. Jos nainen ei menesty, syy on patriarkaatissa, yhteiskunnan rakenteissa. On jos jonkinlaista cancelointia ja wokettamista yhdenkin ns. väärän sanan tai mielipiteen vuoksi.
En edelleenkään pidä äärioikeistosta ja pelkään sen valtaannousua. Samalla ihmettelen jatkuvia syöttöjä äärioikeiston lapaan mitä kummallisimmilla, ei tieteeseen tai maalaisjärkeen perustumattomilla väitteillä.
Olen huomannut tietynlaista närää muuten niin leppoisilla miehillä. Yksi hiertävä asia o
Miesten seksuaalisuutta ei ole kriminalisoitu. R aiskaaminen ja seksuaalinen ahdistelu ja häirintä on, sekä lapsiin sekaantuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa miksi, länsimaalainen nainen on liian etuoikeutettu verrattuna miehiin siksi. Kukaan ihmiskunnan historiassa ei ole ollut yhtä etuoikeutettu kun tässä ajassa elävä länsimaalainen nainen. Pelkän sukupuolensa turvin saatuja etuoikeuksia on vaikea ymmärtää jos toisaalla väittää haluavansa tasa-arvoa, kun oikeasti elää sukupuolensa takia erittäin etuoikeutettua elämää.
Suomalaisen naisen elämässä on valtavia esteitä, hidasteita ja epäoikeudennukaisuuksia johtuen 100% naissukupuolesta. Mies tuo ansiotta maailman etuoikeutetuin ihminen kehtaa inistä.
Mitä oikeuksia suomalaisilla miehellä on mitä naisella ei ole?
Esim se että saa lapsen tekemättä mitään, ei hoida kasvata eikä elätä lastaan eikä kukaan puutu asiaan, saa kulkea vapaasti yksin tai porukassa eikä tarvitse pelätä ja miettiä mitä reittiä olisi turvallista kulkea myös päiväaikaan ja siitä huolimatta voi.joutua rikoksen uhriksi, miehen turvallisin paikka on oma koti, naiselle se on vaarallisin tutun miehen vuoksi, mies voi hakata ja tehdä naisille ja tytöille mitä vaan eikä siitä rangaista miestä vaan päinvastoln miehet ja pojat hyökkäävät tappo ja r kausuhkauksineen uhria kohtaan. Siinäpä sitä miehen logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pick me tytöt löysivät paikalle.
Oon liian vanha tiktokkiin nii en tiiä mikä tuo muotisana on... Mutta täytyy näyttää että PS kannattaja osaa keskustella ketään teilaamatta vaikka samaa ei voi ihan vastapuolista sanoa... Yritän ja jatkan silti asialinjaa. Ja edelleen suosittelen samaa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin kiltti kuin sivistymätön ja vuorovaikutukseen kykenemätön... En ole kyllä kauheasti meitä muita akateemisia PS naisia tavannut, että ilmoittele toki jos tunnet. Sikäli jos meitä niin monta sitten on.
No, varmasti Riikkulin kanssa sitten tulisit toimeen. Te kiltit ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Anonyymipalstalla hullun ja viisaan ääni on saman painoinen. Toisella vaan enempi tahtoa ja monomaniaa jauhaa.
Haha 😂 sitä se akatemia ihmiselle tekee... Tahtoa ja monomaniaa keskustella kypsästi asiaan kuin asiaan.
T. PS, KTM ja nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näen naiset materialistisina ja rahan ahneina. Näen työssäni pesänjakoja ja arvatkaa kumpi sukupuoli siellä loistaa ahneudellaan?
Miehet. Suomalaisella miehellä on sellainen vika että hän luulee että naisen omaisuus on miehen.Sellainen rikos kuitenkin lopetettiin Suomessa 1900-luvun alussa.
Vaimo vei puolet omaisuudesta ja lapset! Puolet oli suoraan vaimon ja lasten etu eli vanhempi joka on lasten sen astisen elämän ollut päävanhempi on lähivanhempi.
Eikö elämä tässä yhteiskunnassa kelpaa teille? Muuttakaa Afrikkaan esim. vaikka Somaliaan, jossa naisten oikeuden tulevan kyllä hyvin esille teille sitten.
Naiset ovat kyllä aina olleet tyhmiä, mutta heillä ei ollut ennen äänioikeutta! Nyt tilanne on toinen
Ketkähän ne hommasi 2015 tänne 35 000 uusisuomalaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se voikin kihahtaa persulle hattuun noin kovasti, jos on akateeminen tutkinto onnistuttu saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, varmasti Riikkulin kanssa sitten tulisit toimeen. Te kiltit ihmiset.
Siinä missä sinunkin? Parhaani teen ja kunnioittaen kohtaan kaikki ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidimme isyysvapaata maksimit, koska sekin oli jo siihen aikaan kehitystä aiempaan. Osallistuin täysimääräisesti lasten hoitoon työaikani ulkopuolella, joten siitä ei voi ainakaan valittaa. Nyt eräs tuttuni tuli juuri isäksi pari vuotta sitten ja hän on pitämässä puoli vuotta vanhempainvapaata. Eli enemmän ja enemmän tuotakin käytetään. Kaikki ei tapahdu hetkessä. Kohta miehet varmaan synnyttävätkin sinun mieliksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet on sellaisia ja kaikki naiset tuollaisia.
Siinä kaikki mitä saan tästä keskustelusta irti ja se tuntuu henkilökohtaisesti kaukaiselta ajatukselta.
Tunnen hyviä miehiä, hyviä naisia, huonoja miehiä ja huonoja naisia.
Eiköhän me olla kaikko yksilöitä ja turha yleistää.
No eivät ole! Joten älä puhu paskaa!
Eivät ole mitä?
Etkö näe tai osaa lukea? Täällähän miehet uhkailee nimettömänä naisia raisk*amisella, tappam*lla, jne. Miehet esittävät livenä olevansa kilttejä, tasa-arvoisia, jne. Heti kun nainen on huijattu parisuhteeseen, alkaa pikkuhiljaa totuus paljastua miehestä, yleensä vähitellen tai sitten saman tien!
En jaksa enää selittää, koska seuraamalla somea huomaa heti miesten todellisen luonteen! Kaikkia kohtaan kuten naisia, lapsia, eläimiä, vähemmistöjä, jne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se voikin kihahtaa persulle hattuun noin kovasti, jos on akateeminen tutkinto onnistuttu saamaan.
Hyvältähän se tuntuu. Mutta syy miksi sen olen tuonut esiin, kuten aiemmin olen sanonnut, on tuo Kauppalehden uutinen jonka mukaan akateemiset nuoret naiset olisi jotain muuta kuin PS kannattajia. Olen poikkeus sääntöön. Siksi sen kerron. Arvostan kyllä kaikkia ihmisiä ammattiin ja koulutukseen tai puolueeseen katsomatta
No äänestä sinä toisin ja paremmin ja yritä vaikuttaa asiallisella keskustelulla ja perustelulla muut tekemään samoin jos olet tyytymätön.