Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään tasa-arvoa vastaan.
Mutta minulla on paljonkin sitä vastaan, että sekoitetaan keskenään:
- mahdollisuuksien tasa-arvoa
- lopputulosten tasa-arvoa
- positiivista syrjintää
- vanhoja patriarkaalisia tapoja
Koska sitä naisten haluama tasa-arvo on. Yksikään nainen ei halua oikeaa tasa-arvoa, eli mahdollisuuksien tasa-arvoa. Jokainen nainen kannattaa asioita jotka suosivat naisia, ja viimeistään parisuhteessa vähintäänkin joitain patriarkaalisia oikeuksia naiselle ja saman ajan velvollisuuksia miehelle.
Ja näistä vaihtoehdoista aina valitaan se, mikä on naisille edullisin.
Yhäkin naisten oikeuksia ajava nainen on rohkea, kun taas miesten oikeuksia ajava nainen on epämiehekäs vinkuja jonka pitäisi kasvaa tosimieheksi niin kuin ennen vanhaan.
Jos naiset joku päivä haluavat p
Tuo mahdollisuuksien tasa-arvo on periaatteena parasta, mihin nykyaikainen demokraattinen yhteiskunta voi pyrkiä. Sikäli, jos ymmärrän sen oikein.Siihen tähtäsi myös peruskoulusysteemi. Tietenkään se ei tule valmiiksi kerralla, vaan siihen tavoitteeseen päästäksemme tarvitaan jatkuvaa kehitystä.
Sitä on myös kaikki sellainen yhteiskunnallinen toiminta, jossa pyritään auttamaan esim. syrjäytyneitä. Tai luodaan yhteiskunnasta esteetön esim. vammaisille. Tämä on se osa if:stä, joka on mielestäni kannattavaa. En ole perehtynyt siihen sen syvemmin, enkä kannata sitä puolta ilmiöstä, joka tuli ilmi esim. Esko Valtaoja vs. kurditoimittaja tapauksessa.
Yhteiskunta on just niin hyvä, kuin miten se pitää huolta heikoimmista. Se on humaaniutta sukupuoleen katsomatta.
Enemmistö sekoilee, korkeakoulutettu valkoinen heteromiesvähemmistö on oikeassa.
Itse nautin korkean teknisen koulutuksen suomista eduista, unohtamatta kohtalaista reserviupseeristatusta, hyvää palkkaa, varallisuutta ja poikkeuksellisen kokoista meisseliä unohtamatta naisten kiitoksia kielitaidostani.
Minua ei kiinnosta tippaakaan, mitä jotkut oikeutuksen tunnelukkoon sairastuneet punavihervassarit ajattelevat tai tekevät. Lähinnä nauran ääneen, mutta helvetin kovaa, ajatellessani kuinka tämä porukka aikanaan tulee valittamaan pientä eläkettään.
Edellä mainittujen lisäksi kansainvälinen kamppailutausta ei myöskään ole este valita juuri se nainen, jonka haluan. Varmasti arvaatte, minkälainen luuseri hän ei ole.
Vierailija kirjoitti:
"Minä "luon vahingollista kulttuuria" vastustamalla pakkoavioliittoja, kunniaväkivaltaa ja islamia? Niin varmaan siellä jossakin kieroutuneesa silakoiden rinnakkaisuniversumissa, jollain kumman intersektionaalilogiikalla."
Jospa aloittaisit ei-vahingollisen kulttuurin ihan sillä, ettet nimittelisi muita. Aika turha esittää olevansa korrekti ja asiallinen, jos on pilkkanimet käytössä.
ohis
Trollaamisesi alkaa olemaan väsynyttä. Mitäs jos tuti-lullaa pikkuhiljaa? Iltaopioidit naamariin ja pää tyynyyn?
Huolestuttava kehitys, kun miehet (median mukaan) tyhmistyvät.
Tähän yksi pointti: Miksi yhteiskunnassamme joka vuosi miljardien eurojen täysin verovapaat tulot on säädetty laissa salassa pidettäväksi? Eikö demokratiassa ihmisten (äänestäjien) pitäisi tietää, minne verovapaat miljardit joka vuosi (verovapautuksilla, verolakeilla eli v. 1994 asti vallinneen tulojen yhtenäisverotuksen lopettamisen jälkeen) ohjataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi nykyisessä muodossssn on puhdasta valkoinen heteromies -vihaa.
En minäkään jaksaisi miehenä kuunnella jatkuvaa sukupuoleni mitätöintiä ja syyllistämistä. Ihan kuin yhtä vähän naisena toisinpäin, mutta tätähän ei nyt kuule kun naiset on nostettu korokkeelle ja etusijalle.
Hirveää aikaa. En tiedä miten tässä vielä käy, nyt näyttää jo huonolta mm perheellistymisestä tehty tukalan hankalaa. Ja täysin tarkoituksella. Miesten ja naisten välisen luottamuksen tuhoaminen on katala poliittinen ase. Olemme jokainen velvollisia vastustamaan tuon psykologisen ruton vaikutusta, jos koetamme tehdä maastamme jatkossakin elämiskelpoisen.
Eipä mua haittaa vaikka sukupuoltani mitätöitäisiinkin. Ajattelen vain että onpa joku idiootti kun niputtaa kaikki miehet samaan nippuun. Eikä se miehiin mitenkään vaikuta. Aina löytyy munanjanoisia ja fiksuja naisia.
Eipä tää "kampanja" haittaa mun miestä tai poikaakaan. Olen siis heidän kanssaan asiasta keskustellut. Ovat vahvoja miehiä, eivätkä koe sortoa missään muodossa.
Kirjoitus muuten ok, viimeisen lauseen olisin jättänyt pois. Ei varsinaisesti liity aiheeseen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö sekoilee, korkeakoulutettu valkoinen heteromiesvähemmistö on oikeassa.
Itse nautin korkean teknisen koulutuksen suomista eduista, unohtamatta kohtalaista reserviupseeristatusta, hyvää palkkaa, varallisuutta ja poikkeuksellisen kokoista meisseliä unohtamatta naisten kiitoksia kielitaidostani.
Minua ei kiinnosta tippaakaan, mitä jotkut oikeutuksen tunnelukkoon sairastuneet punavihervassarit ajattelevat tai tekevät. Lähinnä nauran ääneen, mutta helvetin kovaa, ajatellessani kuinka tämä porukka aikanaan tulee valittamaan pientä eläkettään.
Edellä mainittujen lisäksi kansainvälinen kamppailutausta ei myöskään ole este valita juuri se nainen, jonka haluan. Varmasti arvaatte, minkälainen luuseri hän ei ole.
Mikäs pikku ripuliranne siellä uhoaa 😂. Olet hupaisa. Kiitos nauruista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettamaan naiset tämä suomalaisten miesten haukkuminen sekä miesviha, mitä täällä palstalla viljellään myös muissa ketjuissa! Olette naiset todella typeriä jos luulette jotain saavuttavalla tällä miesvihan levittämisellä!
Sillä samalla hetkellä, kun lopetatte sen naisvihan levittämisen. Tässä ketjussa monenmonta todella suoraa ja jopa uhkaavaa kommenttia naisia kohtaan. Kukaan ei ole uhannut tai toivonut miehille minkään valtakunnan fyysistä pahoinkohtelua. Vain vaadittu tasa-arvoa. Miten joku voi kokea sen yhtä pahana, kuin miesten toiveet naisten "palautuksen" jonnekin menneeseen aikaan, vaikka fyysisellä voimalla, pahoinpitelyistä puhumattakaan.
Tämä.
Palstalla on hyvin yleistä:" naisilta äänioikeus pois, naiset takaisin keittiöön, naiset on pelkkiä reikiä ja kodinkoneita, niin vaan Afganistanissakin naiset laitettiin ruotuun väkivalloin, me miehet ollaan fyysisesti vahvempia niin me voidaan ottaa teiltä kaikki oikeudet pois ettekä voi sille mitään"
Sitten kun mainitsee kiistattoman faktan, että miehet tekevät valtaosan seksuaali ja väkivaltarikoksista, joten vieraisiin miehiin kannatta suhtautua varauksella:" kauheeta yleistämistä, miesvihaa"
Miksi sinä et halua myöntää että naiseksi kutsutaan apuvälinettä, jonka Jumala loi Aatamille. Historiallisesti naisia on käytetty esimerkiksi lentoemättiminä, tiskauskoneina, ruoanlaittajina, ihmisvauvojen ruokintalaitteina ja nyrkkeilysäkkeinä. Joitain ominaisuuksia on kuitenkin säilynyt nykypäivään asti, mm. seksuaalisten halujen tyydytysvehje, jota voidaan käyttää myös jälkeläistenpyöräyttelyyn. Jotkut väittävät, että naisillekin pitäisi suoda ihmisoikeudet, mutta nämä jotkut ovatkin täysiä homoseksuaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettamaan naiset tämä suomalaisten miesten haukkuminen sekä miesviha, mitä täällä palstalla viljellään myös muissa ketjuissa! Olette naiset todella typeriä jos luulette jotain saavuttavalla tällä miesvihan levittämisellä!
Sillä samalla hetkellä, kun lopetatte sen naisvihan levittämisen. Tässä ketjussa monenmonta todella suoraa ja jopa uhkaavaa kommenttia naisia kohtaan. Kukaan ei ole uhannut tai toivonut miehille minkään valtakunnan fyysistä pahoinkohtelua. Vain vaadittu tasa-arvoa. Miten joku voi kokea sen yhtä pahana, kuin miesten toiveet naisten "palautuksen" jonnekin menneeseen aikaan, vaikka fyysisellä voimalla, pahoinpitelyistä puhumattakaan.
Tämä.
Palstalla on hyvin yleistä:" naisilta äänioikeus pois, naiset takaisin keittiöön, n
Kertonet tämän ns. analyysisi äidillesi, pikkumies.
Vierailija kirjoitti:
Kamppailutaustallasi siis hakkaat sitä naistasi sitten.
Onko tuo maahan muutto nyt se ainoa asia, joka kuilua tuo? Onhan tuossa mainittu esim ympäristöarvot. Liberaaliuteen ja vasemmistoon samaistumiseen liittyy paljon kaikkea muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jokainen persuja kannattava kannattaa aitoa tasa-arvoa, sehän on ihan peruslähtökohta!
Eli tasa-arvoisesti toivotaan kaikkien naisten joutuvan raigsgatuksi?
Ei persut toivo naisten joutuvan raisgatuksi.
Persut ovat ymmärtääkseni toivoneet, että mikäli niitä tapahtuu, ne kohdistuvat oikeisiin henkilöihin. Se on aivan eri asia.
Siis toivovat tätä kohtelua naisille. Eipä tuossa ollut mitään puolustusta tälle järkyttävälle aivoilmavaivalle.
Tahallaanko pitää esittää umpivajakkia ihan loppuun asti? Sehän olisi vain ja ainoastaan oikein, että
En tiedä silakoista, mutta ikävä kyllä eivät ole esim. H-An puheet keksittyjä. Nehän on ihan kaikkien luettavana. Älyllisesti löysää on väittää niitä keksityiksi.
Ihan sama ootko persu tai vihreä. Jokainen meistä vastustaa pakkoavioliittoja, kunniamurhia ym. Ja niitä pitääkin vastustaa. Niihin voimme vaikuttaa vain Suomessa. Meillä lakikin on niitä vastaan. Joten se siitä taistelusta tällä erää.
Viime vaaleissa jopa toivoin, että voisin olla persu. Toivoin, että olisin voinut olla liikkeessä, joka saisi jotain hyvää aikaiseksi ja kadehtin tuota hurmosta, jossa moni elää. Vaalien jälkeenkään mikään ei ole todistanut, että nää vanhat puheet olis ollut van jotain retoriikkaa, jolla yksittäiset ihmiset halusivat huomiota. Mitään kirjoituksia tai puheita kukaan ei ole millään tavalla perunut tai pehmentänyt. H-A on kyl halunnut, ettei niitä vanhoja sais enää kaivaa esille ja niistä ei saisi puhua. Et se siitä sananvapaudesta sitten. Hänen mukaansa vain harvoilla pitäisi olla oikeus sanoa mitä haluaa, mut häntä ei saisi niistä koskaan muistuttaa.
Olen siis edelleen ilman omaa puoluetta. Jää nähtäväksi, tuleeko sellaista enää, johon voisi kiinnittyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiinostanut äm mien kiukutteluja lukea ja on näköjään kiukuttanut kun on näin pitkä ketju. Totuus on että miehet ovat parempia kaikessa ja jos miehet niin haluaisivat niin naisia ei olisi. Naiset eivät eivät vastaavaan kykene. Joten olkaa hiljaa.
Tui tui, pikkumies. Pidäpä nyt kätesi kanssa hellä hetki ja sitten tutimaan. Jospa huomenna olisi sinullakin parempi päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rasisti et saa olla mutta PS:n kannattajat voit silti tuomita ihan vain koska PS. 🙈 Miksei vastaan ajattelevat näe tätä ristiriitaa? Jos et ole rasisti se tarkoittaa että hyväksyt myös ne jotka ajattelevat eri tavalla. Jos et hyväksy niin nähdäkseni silloin on itse rasisti..."
Selvitäpä itsellesi nyt sanan "rasisti" merkitys ennenkuin nolaat itseäsi enempää. Rasisti = sortaa ihmisiä rodun perusteella, siis ominaisuuden joihin nämä ihmiset eivät ole voineet itse vaikuttaa. Täysin eri asia kuin se, että arvostelee ihmisiä heidän itse valitsemiensa mielipiteiden perusteella. Oikeastaan saman asian eri ääripäät.
-eri
Siltikin vain silakkarasmukset täällä heiluttelevat kaikenmaailman nazzi- ja rasistikortteja iloisesti kun joku vastustaa soiopaattisia perinnekulttuureja ja islamismia... jotta selvitä itse.
-eri
Eivät he tietenkään nazzeja ole. Puheet ja retoriikka vaan hyvin samanlaisia. Esim. joku täällä sano, et naiset pitäis ottaa pois työelämästä koteja hoitamaan. Se oli se keino, millä herra H sai Saksan työttömyysongelman pienemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rasisti et saa olla mutta PS:n kannattajat voit silti tuomita ihan vain koska PS. 🙈 Miksei vastaan ajattelevat näe tätä ristiriitaa? Jos et ole rasisti se tarkoittaa että hyväksyt myös ne jotka ajattelevat eri tavalla. Jos et hyväksy niin nähdäkseni silloin on itse rasisti..."
Selvitäpä itsellesi nyt sanan "rasisti" merkitys ennenkuin nolaat itseäsi enempää. Rasisti = sortaa ihmisiä rodun perusteella, siis ominaisuuden joihin nämä ihmiset eivät ole voineet itse vaikuttaa. Täysin eri asia kuin se, että arvostelee ihmisiä heidän itse valitsemiensa mielipiteiden perusteella. Oikeastaan saman asian eri ääripäät.
-eri
Tänäpäivänä moisen syytteen voi saada jo melkein mistä vain. Mutta käsittääkseni (korjatkaa jos olen erehtynyt) myös ihmisryhmää sortava käyttäytyminen klassiseen mä
Just edellisellä sivulla joku toivoi tätä kulttuuria meille, jotta naiset sadaan pois autojen ratista! Päättäkää nyt, mitä haluatte!
Suomi on oikeusvaltio, täällä toimitan lakien puitteissa. Nuo kaikki on meidän lakien vastaista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi sinä et halua myöntää että naiseksi kutsutaan apuvälinettä, jonka Jumala loi Aatamille. Historiallisesti naisia on käytetty esimerkiksi lentoemättiminä, tiskauskoneina, ruoanlaittajina, ihmisvauvojen ruokintalaitteina ja nyrkkeilysäkkeinä. Joitain ominaisuuksia on kuitenkin säilynyt nykypäivään asti, mm. seksuaalisten halujen tyydytysvehje, jota voidaan käyttää myös jälkeläistenpyöräyttelyyn. Jotkut väittävät, että naisillekin pitäisi suoda ihmisoikeudet, mutta nämä jotkut ovatkin täysiä homoseksuaaleja."
Kunpa palattaisiin vanhoihin hyviin aikoihin! Ennen kaikki oli hyvin myös naisilla, mutta nyt asiat ovat menossa päin persettä!
T. AlfaUros 💪👈!
Kyllä me miehet vielä naiset takaisin keittiöön pistetään! Oli väärin antaa hameväelle äänioikeus, mutta virheistä voi oppia!
Menkää nuorena naimisiin, koska silloin näitä kotkottavia kanoja on helpompi kontrolloida, kun he ovat vielä kehitys iässä. Nuorena on helppo perustaa myös perhe tyttösten kanssa. Minäkin tien niin ja nyt minulla on nöyrä vaimo, joka ei käytä somea sillä sain hänet ylipuhuttua somesta! Meillä on neljä lasta sekä kaikki saatu ennen 30 ikävuotta, vaimokin jaksaa paremmin olla lasten kanssa kun on nuori vielä! Minä olen perheen pää ja vaimo kunnioittaa sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi sinä et halua myöntää että naiseksi kutsutaan apuvälinettä, jonka Jumala loi Aatamille. Historiallisesti naisia on käytetty esimerkiksi lentoemättiminä, tiskauskoneina, ruoanlaittajina, ihmisvauvojen ruokintalaitteina ja nyrkkeilysäkkeinä. Joitain ominaisuuksia on kuitenkin säilynyt nykypäivään asti, mm. seksuaalisten halujen tyydytysvehje, jota voidaan käyttää myös jälkeläistenpyöräyttelyyn. Jotkut väittävät, että naisillekin pitäisi suoda ihmisoikeudet, mutta nämä jotkut ovatkin täysiä homoseksuaaleja."
Kunpa palattaisiin vanhoihin hyviin aikoihin! Ennen kaikki oli hyvin myös naisilla, mutta nyt asiat ovat menossa päin persettä!
T. AlfaUros 💪👈!
Kyllä me miehet vielä naiset takaisin keittiöön pist
Voi teitä nettiuhoajia 😂. Kun nyt saisitte 10 minsaa raitista ilmaa tänä viikonloppuna. Aloittakaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. AlfaUros 💪👈!
Kyllä me
Ok, satusetä 😂.
Oma näkemykseni on, että suurimmalla osalla miehistä on vahva kiusaajavietti. Heidän on pakko päästä polkemaan heikommassa asemassa olevia ihmisryhmiä alas ja näyttämään heille "heidän paikkansa". Erityinen inhokkiryhmä miehillä on nimenomaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt. Heteromiesten ykkösprioriteetteihin kuuluu homomiesten kiusaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jokainen persuja kannattava kannattaa aitoa tasa-arvoa, sehän on ihan peruslähtökohta!
Eli tasa-arvoisesti toivotaan kaikkien naisten joutuvan raigsgatuksi?
Ei persut toivo naisten joutuvan raisgatuksi.
Persut ovat ymmärtääkseni toivoneet, että mikäli niitä tapahtuu, ne kohdistuvat oikeisiin henkilöihin. Se on aivan eri asia.
Siis toivovat tätä kohtelua naisille. Eipä tuossa ollut mitään puolustusta tälle järkyttävälle aivoilmavaivalle.
Tahallaanko pitää esittää umpivajakkia ihan loppuun asti? Sehän olisi vain ja ainoastaan oikein, että
Eli edelleen ja aina vaan toivotaan raiskuleiden tekevän pahaa joillekin...
Mitäs toivot heille, jotka näitä rikoksia tekevät? Ihonväristä ja alkuperäisestä kansalaisuudesta riippumatta?
Tää logiikka ja puheenparsi on sellaista, että kaikki me, jotka emme ole persuja, olemme näitä mahdollistajia. Mites se, kun persut olivat hallituksessa , kun iso pakolaisaalto oli. Ovatko hekin sit myös näitä mahdollistajia?
Tämä.
Palstalla on hyvin yleistä:" naisilta äänioikeus pois, naiset takaisin keittiöön, naiset on pelkkiä reikiä ja kodinkoneita, niin vaan Afganistanissakin naiset laitettiin ruotuun väkivalloin, me miehet ollaan fyysisesti vahvempia niin me voidaan ottaa teiltä kaikki oikeudet pois ettekä voi sille mitään"
Sitten kun mainitsee kiistattoman faktan, että miehet tekevät valtaosan seksuaali ja väkivaltarikoksista, joten vieraisiin miehiin kannatta suhtautua varauksella:" kauheeta yleistämistä, miesvihaa"