Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (22924)

Vierailija
22561/22924 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä voisi ajatella niin, että 60 prosenttia naisista on vihervassareita ja 40 prosenttia on perinteisiä isänmaallisia suomalaisia.  Miehillä luvut ovat päinvastoin."

Suurin osa ihmisistä ei ole noin voimakkaasti puoltansa valinnut. Aina moni on joissain asioissa liberaalimpi ja joissain sitten konservatiivisempi. Myös joissain asioissa ollaan sitä mieltä että muita pitää auttaa ja joissain sitten ajatellaan että pitää pärjätä enemmän yksin.

Aika suuri osa on kyllä myös omasta mielestään isänmaallisia mutta mitä se kullekin sitten tarkoittaa eroaa ihmisten välillä.

Kyllä nykyään on nimenomaan valittu voimakkaasti se puoli. Tutkimuksissahan on paljastunut, että suurin osa vasemmistolaisista ei voisi kuvitellakaan seurustelevansa per

Vai että on vihervassarit 'mystisiä'? No ennustajaeukkojen mystisiin kertomuksiinhan he elämänsä perustavatkin.

Vierailija
22562/22924 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Eiköhän ne miehet ole suhteissa se alistuva osapuoli jos joku on -N35

Pakko saada pillua. Pitää alistua. Hehheh ressukat.

No eikö vikaa ole myös naisissa jotka alistavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22563/22924 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen välttynyt tältä suomalaiselta kiukkuiselta feminismiltä menemällä naimisiin ulkomaalaisen naisen kanssa. Kaikki ominaisuudet loistaa suomalaiseen naiseen verrattuna.

Yhä isompi osa suomalaisista miehistä tekee niin.

138 yläpeukkua ja 190 alapeukkua. Miksi tuollainen määrä alapeukkuja? 

No kun se 'paha mies' sanoo, että ulkomaalainen on parempi kuin suomalainen. Mitä hiton negatiivista tuossa on, jos mies kertoo oman kokemuksensa ja on tyytyväinen valintaansa?

Tuo alapeukkujen määrä jo kertoo, että mies taisi tosiaan valita oikein.

Katsokaa naiset peiliinkin joskus.

N57

Te kumpikaan ette tunne kaikkia suomalaisia naisia, alapeukutus tulee siitä. Lienee päivänselvää, että tuollaiset yleistykset ovat loukkaavia. Mä en katso peiliin tuntemattomien vuoksi. 

Vierailija
22564/22924 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse perinteisiä konservatiivisia arvoja kannattava mies ja kun mediaa lukee niin tuntuu että olen syyllinen kaikkeen mahdolliseen mikä on maailmassa vikana. Jatkuva puhuminen "setämiehistä" jne. on rasismia pahimmillaan mutta täysin sallitua. 

Mutta jos joku ottaa vaalitentissä puheeksi että Haavisto on homo niin johan siitä "someraivo" repeää

Jos tarkkoja ollaan ei ole kyse rasismista, setämies-pohjaista syrjintää ei tietääkseni ole laajamittaisesti tunnistettu ja/tai tutkittu. Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa, jos setämiehittely harmittaa kannattaa katsoa peiliin.

Vierailija
22565/22924 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on kyllä kaikkien silmien edessä, kun vain joku uskaltaisi avata silmänsä ja kunnolla katsoa.

Vierailija
22566/22924 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Venäjän käyneen hybridisotaa myös Suomea vastaan jo pitkään ja paljon vakavammissa muodoissa kuin tiedetään. 

Ylilaudalla on taatusti taitavimpia trolleja, jotka vertaispaineen avulla saavat nuoret uskomaan hulluihin juttuihin ja täälläkin näkee välillä selvästi palkattujen trollien määrän melkein missä tahansa ketjussa. Osan tehtävänä on vain levittää pahaa oloa ja saada ihmiset ärtymään ja stressaamaan. Palkatut trollit tunnistaa siitä että ne päivystävät foorumeilla noin 8 tuntia putkeen. 

Lisäksi somessa ja netissä on suosittuja ties mitkä älyttömät ideologiat, eikä nuoret käsitä tietynlaisten somevaikuttajien tekevän mitä tahansa sisältöä, kunhan saavat siitä rahaa. Ne väittävät vaikka maata litteäksi jos tienaavat sillä. Joku Tate kauppaa vain sisältöä jolla saa seuraajia ja rahaa. Uskon trollien hypettävän tuollaisia influensereita, jotka muuten tuskin tulisivat suosituiksi. 

Vierailija
22567/22924 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Vauvamies. Olevan myös valmis kuromaan umpeen sukupuolten välistä kuilua tarjoutumalla orjaksi naiskunnalle!

Vierailija
22568/22924 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon Venäjän käyneen hybridisotaa myös Suomea vastaan jo pitkään ja paljon vakavammissa muodoissa kuin tiedetään. 

Ylilaudalla on taatusti taitavimpia trolleja, jotka vertaispaineen avulla saavat nuoret uskomaan hulluihin juttuihin ja täälläkin näkee välillä selvästi palkattujen trollien määrän melkein missä tahansa ketjussa. Osan tehtävänä on vain levittää pahaa oloa ja saada ihmiset ärtymään ja stressaamaan. Palkatut trollit tunnistaa siitä että ne päivystävät foorumeilla noin 8 tuntia putkeen. 

Lisäksi somessa ja netissä on suosittuja ties mitkä älyttömät ideologiat, eikä nuoret käsitä tietynlaisten somevaikuttajien tekevän mitä tahansa sisältöä, kunhan saavat siitä rahaa. Ne väittävät vaikka maata litteäksi jos tienaavat sillä. Joku Tate kauppaa vain sisältöä jolla saa seuraajia ja rahaa. Uskon trollien hypettävän tuollaisia influensereita, jotka muuten tuskin tulisivat suosituiksi. 

Olet asian ytimessä. Ei suurvaltojen tiedustelupalvelut ole tyhmiä. Suuryrityksillä voi olla vielä suuremmat budjetit haluamaansa piilovaikuttamiseen. Eikä kaikki vaikuttaminen suinkaan käsittele niitä aiheita joihin koitetaan vaikuttaa, vaan nimenomaan väärän tiedon ja epäluulon levittäminen, ja näin sellaisen ilmapiirin luominen jossa kaikki hukkuu paskapuheeseen ja huuteluun. 

Toinen on tämä minkä mainitsitkin: räväkällä sisällöllä tienaa, vaivalloiseen faktan kaivamiseen kannustaminen ja asioiden monisyisyys ei ikinä ole niin hyvä bisnes.

Vierailija
22569/22924 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse perinteisiä konservatiivisia arvoja kannattava mies ja kun mediaa lukee niin tuntuu että olen syyllinen kaikkeen mahdolliseen mikä on maailmassa vikana. Jatkuva puhuminen "setämiehistä" jne. on rasismia pahimmillaan mutta täysin sallitua. 

Mutta jos joku ottaa vaalitentissä puheeksi että Haavisto on homo niin johan siitä "someraivo" repeää

Jos tarkkoja ollaan ei ole kyse rasismista, setämies-pohjaista syrjintää ei tietääkseni ole laajamittaisesti tunnistettu ja/tai tutkittu. Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa, jos setämiehittely harmittaa kannattaa katsoa peiliin.

Jos vanha akattelu menee ihon alle niin kannattaa katsoa peiliin

Vierailija
22570/22924 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
22571/22924 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti monilla naisilla on huonoja kokemuksia miehistä.. Ja niitä kokemuksia voi olla kymmeniä tapauksia..

Ei naiset yleensä puhu niin rumasti miehistä kun miehet naisista.

Vierailija
22572/22924 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kukaan ei tiedä miksi. Kaikkihan sen tietää. 

Aina tuo sama lause joka IL:n jutussa: "SYÖVÄT OVAT KASVANEET EIKÄ KUKAAN TIEDÄ MIKSI." Ja kaikki kuitenkin tietää. Aivan sairaan v_ttumaisia ja tyhmiä teidän lampaiden jutut

Vierailija
22573/22924 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kukaan ei tiedä miksi. Kaikkihan sen tietää. 

Aina tuo sama lause joka IL:n jutussa: "SYÖVÄT OVAT KASVANEET EIKÄ KUKAAN TIEDÄ MIKSI." Ja kaikki kuitenkin tietää. Aivan sairaan v_ttumaisia ja tyhmiä teidän lampaiden jutut

Aha, nyt rokotteet vaikuttaa politiikkaankin. Onko 5G nanobotit kytketty päälle?

Vierailija
22574/22924 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaat eivät edes tiedä asuvansa litteällä firmamentilla, uskovan Nasan huuhaa tarinoita...

Vierailija
22575/22924 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Laihat ruipelokädet, erittäin karvainen selkä, hoikat hartiat, päärynavartalo, kaljuuntuva, pallomaha, laihaläskin käsivarret, luut kuultavat ihonläpi. Ihmisten päät kääntyvät kun kävelen rannalla ilman paitaa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen. 

Vierailija
22576/22924 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olenkin jo lähes 65-vuotias, olen edelleen timmissä kunnossa. Hiihdin nuorena paljon, ja vieläkin menee 30 kilometriä helposti. Kesällä kun rusketun ja näytän kurttuiselta rusinalta, saan valtavasti katseita. Paksu kultaketju kaulassa on merkki siitä, että töitä on tehty ja rahaakin riittää. Olen eläkkeellä.

Vierailija
22577/22924 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kouluttautuvat huonojen työolojen matalapalkka aloille ja sitten syyllistävät miehiä.

Peilihän on vain maskeeraamista varten :D

Vierailija
22578/22924 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lampaat eivät edes tiedä asuvansa litteällä firmamentilla, uskovan Nasan huuhaa tarinoita...

Ihanko todella sinä "omilla aivoillaa ajatteleva" kuvittelet että NASA on ainoa joka maailmassa tutkii maapalloa ja avaruutta?

Vierailija
22579/22924 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti, että tää jaksaa! Ainakin kymmenes kerta, omakehu haisee pitkälle.

Vierailija
22580/22924 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen välttynyt tältä suomalaiselta kiukkuiselta feminismiltä menemällä naimisiin ulkomaalaisen naisen kanssa. Kaikki ominaisuudet loistaa suomalaiseen naiseen verrattuna.

Yhä isompi osa suomalaisista miehistä tekee niin.

138 yläpeukkua ja 190 alapeukkua. Miksi tuollainen määrä alapeukkuja? 

No kun se 'paha mies' sanoo, että ulkomaalainen on parempi kuin suomalainen. Mitä hiton negatiivista tuossa on, jos mies kertoo oman kokemuksensa ja on tyytyväinen valintaansa?

Tuo alapeukkujen määrä jo kertoo, että mies taisi tosiaan valita oikein.

Katsokaa naiset peiliinkin joskus.

N57

Te kumpikaan ette tunne kaikkia suomalaisia naisia, alapeukutus tulee siitä. Lienee päivänselvää, että tuollaiset yleistykset ovat loukkaavia. Mä en katso p

Tämä, vain miehistä saa puhua yleistäen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi