Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Hyvältä näyttää ps:n tulevaisuus kun naiset saadaan vielä havahtumaan. Ihan oman todellisen etunsa takia.
T. eräs heistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onpa typerä kirjoitus, mutta mitä muuta voi odottaa suomalaiselta naiselta, joka on syntynyt suomessa! Suosittelen muuttumaan Afganistaniin vuodeksi, voi olla että et enää demonisoi suomalaisia miehiä näin!
Muuta sinä sinne! Sinä tässä olet ongelma. Meidän pitäisi potkaista kaikki miehet pois Suomesta ja ottaa naiset tänne.
Te miehet saisitte tapella keskenänne vaikka maailmanloppuun asti. Naiset saisivat elää rauhassa. Te miehet olette syypää ihan kaikkiin ongelmiin. Kaikki paha on teistä lähtöisin."
Rauhoituppa nyt! Kyllä me miehet pärjättäisiin hyvin ilman naisia, mutta samaa ei voi sanoa teistä naisista 😀. Sillä mitä te naiset muka olette aikaan saanet? Juuri niin ette mitään, osaatte kyllä uhriutua aika hyvin sekä nalkuttaa, mutta siihen se taitaa jäädäkin 😄!
En minä välitä pärjäättekö vai ette. Näyttää olevan mahdotonta käsittää, että joku ei ajattele mieslähtöisesti.
Miehet pitäisi saada pois kiusaamasta naisia. Kaikki miehet, ihan sama mistä ovat kotoisin. Miehet ovat ongelma. Ei kansallisuus.
Voi sinua nais höppänää! Taitaa sinun kohdallasi tämä feminismi uponnut syvälle aivoihisi! Suosittelen avaamaan ajan jollekin vanhan ajan psykiatrille, joka sitten puhdistaa sekä valaisee sinut, tältä woke-hulluudelta. Pidän peukkuja sinulle tyttöparka 👍
Olen vihreä, suvaitsevainen ja monikulttuurillisella sivistyskasvatuksella kasvatettu nuori mies. Joissakin talousaiheissa myös jonkin verran oikealla. Vassareiden mielestä aika paljonkin, mut emmää siitä tiiä. Varsin Haavistomainen keskilinjan vihreä siis. Silti monet nuoret, itseään vihreiksi liberaaleiksi kutsuvat naiset pyörittävät silmiään kun kuulevat minun kertovan, että ilmastonmuutos aiheuttaa massamaahanmuuttoa mitä ei kestä yksikään sivistynyt länsivaltio. Sitten olenki jo pystykäsi aatu, kun yritän selittää kuinka muslimiväestö on suurilta osin korruptoitunut moraaliltaan, kun jatkuvasti köyhtyvä maaperä, ryöstetyt, katoavat ja pilaantuvat pohjavedet tekevät alkutuotannosta mahdotonta ja yksi ainoita tapoja saada ruokaa, työtä ja/tai suhteellisen turvallinen paikka nukkua, on liittyä ISIS joukkoihin tai muihin asellisiin ryhmiin todella nuorena. Sanomattakin selvää, että 15-20 vuotiaat ovat vielä aivan pentuja. Jotkut eivät osaa ajatella kriittisesti edes 25 vuotiaana. Maailman historiassa ei ole yhtäkään niin hirveää esimerkkiä, kuin mitä muslimiväestölle on tapahtunut ja on juuri tapahtumassa. Vähemmästäkin on historian aikana tuhoutunut ja hävinnyt entisiä sivistyskulttuureja.
Minusta tuntuu, ettei monikaan itseään vihreäksi kutsuva ''suvaitsevainen'' ymmärrä mitä suvaitsevaisuus todella on. Onhan se totta, että iso osa, ellei jopa suurin osa pakolaisista on täysin hyviä ihmisiä jotka haluavat työtä. Ongelma vain on se, että valtion sisäiset rakenteet eivät kestä halukkaana olevan pakolaismäärän kotouttamista ja muuta integrointia vaikka he kaikki onnistuisivat siinä kolmen vuoden aikana. Pakka kaatuu ennen sitä ja hekin kärsivät jotka jo ovat täällä.
Suvaitsevaisuusparadoksi. Googlatkaa se. Naiset voisivat oppia vähän relaa hyvesignalointinsa kanssa. Suvaitaan elämää, eikä sen paradoksaalista itsemurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Syy: Intersektionaalinen marxilainen feminismi. Miksi? Koska ideologia valheellisesti väittää, että miehet ryhmänä sortavat naisia. Seuraus: Monet nuoret naiset eivät luota miehiin, vaan näkevät maailman vastakkainasetteluna, erilaisten ryhmien taisteluna. Rakkaus perustuu luottamukseen. Kuka voisi luottaa sortajaan?
Haah aika hyvä. Keksit koko käsitteen itse jolla maalaat kokonaisen ihmisryhmän jota et jaksa kuunnella. hurrdurr 5/5 En ole tuollaista älyllistä laiskuutta nähnyt pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
En voisi seurustella ihmisen kanssa, joka pitää jotain ihmisryhmää itseään huonompana, oli se sitten naiset, seksuaalivähemmistöt tai muualta tulleet. Olen mmuuttokriittinen, siinä huolettaa kaikenlaisen rikollisuuden lisääntyminen. Sillä tavalla vähän samoilla linjoilla ps:n kanssa. Se onkin ainoa asia. En kuitenkaan suhtaudu noihin tulijoihin nuivasti heidän etnisen taustansa takia vaan sen takia mitä rikoksia ne yksilöt ovat tehneet. Koskee ihan kaikkia ihmisiä. Seksuaalivähemmistöt eivät elämääni haittaa enkä minä heidän.
No sittenhän persut on sun puolue. Ilman muuta kannattaa olla kriittinen sen suhteen haluaako länsimaihin kulttuureja, jotka ovat arvomaailmaltansa sosiopaattisia ja sopeutumishaluttomia.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on nainen ja mies on mies! Miksi te naiset että halua hyväksyä biologiaa? Samalla on olemassa naisten töitä sekä miesten töitä! Ei ole olemassa mitään tasa-arvoa höppänää. sen te naiset olette itse keksineet. On olemassa biologia, mikä sitten määrittelee kuka on nainen ja kuka mies simppeliä! Onneksi oma vaimoni ei ole lähtenyt tähän tasa-arvo hössötykseen mukaan, vaan miellä talossa on selvät roolit, niin kuin normaaleissa parisuhteissa kuuluukin olla. Minä miehenä sekä sekä perheen päänä olen vastuussa perheestäni, että perheen kuuluvista tärkeistä päätöksistä. Vaimoni naisena että emäntänä hoitaa hänelle kuuluvat tehtävät, kuten kodinhoidon, lasten kanssa olemisen, jne. Hyvin tämä käytäntö sekä järjestelmä toimii miellä!
T. Uskovainen sekä Konservatiivinen Tosimies!
Voi että mainio trollaus, sulla on kyllä sana hallussa :)
Onhan esimerkiksi Twitter / X:ssä todella paljon myös konservatiivinaisia.
Eivät kaikki suinkaan ole liberaaleja, ei edes nuoret. Vastavoimaa löytyy aina kaikelle... vaikea uskoa että asiat ovat näin mustavalkoisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kauppatieteiden maisteri, nainen, vajaa 30kymppinen ja PS kannattaja... Mutta huomannut kyllä aikanaan jo yliopistolla että tähän suuntaan moni menee. En osaa sanoa mistä johtuu. Tiedän vain että minulle korkeakoulutetulle ja akateemiselle naiselle vain PS on oikea valinta
Sama tausta itselläni, olen vain sinua vanhempi. Jos yhtään ajattelee omilla aivoillaan, niin PS on ainoa mahdollisuus. Muissa puolueissa mennään äänestäjienmielistelykiimassa eli vallanhimossa mukaan kaikenlaiseen näennäisliberaaliin soopaan ja unohdetaan kansan etu. PS arvomaailma on myös meille naisille paras turva. Puolue tulee kasvamaan lähivuosina Suomen suurimmaksi puolueeksi.
Ns. vasemmistoaatteet alkavat olla nykymaailmassa kertakaikkiaan vanhentuneita, syntyivät sellaisissa yhteiskunnissa joita ei enää ole olemassakaan. PS ajaa kaikkien omal
Perussuomalaiset uhkailee naisia rai*kauksilla ja väkivallalla, että eipä se kyllä naisten turva ole. Avaa ne silmäsi. Moniko perussuomalainen mies kannattaa sukupuolten tasa-arvoa?
Ei kyllä taatusti uhkaile kummallakaan. Ja luultavasti suurin osa kannattaa sukupuolten tasa-arvoa. Vastaukset kysymyksiisi. On päässyt vähän hepo taas laukalle.
Vierailija kirjoitti:
Persumiehet ulvovat miten Suomi pilataan. Oikeasti tämä maa on ollut aina pilalla. Ja se johtuu naisvihasta. Nyt naisvihapuolue on kiipinyt valtaan, eli tilanne vain pahenee.
Onko siis jotain naisvihaa haluta estää mm. pakkoavioliittoja, pakkohunnutusta, kunniaväkivaltaa ja vastaavaa äärimisogyniaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onpa typerä kirjoitus, mutta mitä muuta voi odottaa suomalaiselta naiselta, joka on syntynyt suomessa! Suosittelen muuttumaan Afganistaniin vuodeksi, voi olla että et enää demonisoi suomalaisia miehiä näin!
Muuta sinä sinne! Sinä tässä olet ongelma. Meidän pitäisi potkaista kaikki miehet pois Suomesta ja ottaa naiset tänne.
Te miehet saisitte tapella keskenänne vaikka maailmanloppuun asti. Naiset saisivat elää rauhassa. Te miehet olette syypää ihan kaikkiin ongelmiin. Kaikki paha on teistä lähtöisin."
Rauhoituppa nyt! Kyllä me miehet pärjättäisiin hyvin ilman naisia, mutta samaa ei voi sanoa teistä naisista 😀. Sillä mitä te naiset muka olette aikaan saanet? Juuri niin ette mitään, osaatte kyllä uhriutua aika hyvin sekä nalkuttaa, mutta siihen se taitaa jääd
Koville ottaa persulla näköjään. No, teillä ei ole väliä.
"ja unohdetaan kansan etu. "
Mikä helkkarin kansan etu? Luulisi sinun korkeakoulutettuna ihmisenä tajuavan että ei ole olemassa mitään yhtä kansan etua. Erilaiset asiat hyödyttävät enemmän joitain ihmisiä ja vähemmän joitain. Jos haluat elää tavalla X niin sinua mielyttävät yhdenlaiset muutokset mutta jos haluat elää tavalla Z niin ne eivät ole ollenkaan sinun etujesi mukaisia.
En ymmärrä miten jotkut menevät tähän "kansa" tarinaan.
Vierailija kirjoitti:
"Toi suostumusperusteisuus vaan tuntuu joitain tyyppejä kauheasti triggeröivän."
Loistava osoitus siitä, että uusi laki tarvittiin! Kun noin moni on alkanut pelätä omaa käyttäytymistään ja ajattelemaan sitä. Ja kuvaavaa oli, että _kaikki_ perussuomalaiset vastustivat uutta lakia, vaikka ovat aina ulisemassa kovempia rangaistuksia seksuaalirikollisille. Moiset asiat selittävät hyvin tätä arvojen kuilua ja alun jutussakin oli kyllä uskomatonta tubaa setäselittäjältä kun "kukaan ei tiedä miksi". :O
Uutta lakia vastusti koko oikeisto. Myös kokoomuksen paikalla olleista kansanedustajista jokainen (32 kpl) äänesti vastaan. KD:n aborttihihhulit tietysti myös, mikä tuskin yllättää ketään.
https://www.eduskunta.fi/FI/Vaski/sivut/aanestys.aspx?aanestysnro=11&is…
Sellainen se on se oikeisto.
Vierailija kirjoitti:
Olen vihreä, suvaitsevainen ja monikulttuurillisella sivistyskasvatuksella kasvatettu nuori mies. Joissakin talousaiheissa myös jonkin verran oikealla. Vassareiden mielestä aika paljonkin, mut emmää siitä tiiä. Varsin Haavistomainen keskilinjan vihreä siis. Silti monet nuoret, itseään vihreiksi liberaaleiksi kutsuvat naiset pyörittävät silmiään kun kuulevat minun kertovan, että ilmastonmuutos aiheuttaa massamaahanmuuttoa mitä ei kestä yksikään sivistynyt länsivaltio. Sitten olenki jo pystykäsi aatu, kun yritän selittää kuinka muslimiväestö on suurilta osin korruptoitunut moraaliltaan, kun jatkuvasti köyhtyvä maaperä, ryöstetyt, katoavat ja pilaantuvat pohjavedet tekevät alkutuotannosta mahdotonta ja yksi ainoita tapoja saada ruokaa, työtä ja/tai suhteellisen turvallinen paikka nukkua, on liittyä ISIS joukkoihin tai muihin asellisiin ryhmiin todella nuorena. Sanomattakin selvää, että 15-20 vuotiaat ovat vielä aivan pentuja. Jotkut eivät osaa aj
Saamme tilaa tänne, kun persut heitetään ulos. Samalla kansan keskimääräinen älykkyystaso nousee ja rikollisuus vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Ihan jokainen persuja kannattava kannattaa aitoa tasa-arvoa, sehän on ihan peruslähtökohta!
Onko aito tasa-arvo samalla tavalla vähän eri asia kuin se tavallinen tasa-arvo kuin Venäjäkin on suvereeni demokratia eikä demokratia?
Vierailija kirjoitti:
"ja unohdetaan kansan etu. "
Mikä helkkarin kansan etu? Luulisi sinun korkeakoulutettuna ihmisenä tajuavan että ei ole olemassa mitään yhtä kansan etua. Erilaiset asiat hyödyttävät enemmän joitain ihmisiä ja vähemmän joitain. Jos haluat elää tavalla X niin sinua mielyttävät yhdenlaiset muutokset mutta jos haluat elää tavalla Z niin ne eivät ole ollenkaan sinun etujesi mukaisia.
En ymmärrä miten jotkut menevät tähän "kansa" tarinaan.
Ja yllättäen "kansan etu" tuntuu aina olevan naisille vahingollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi seurustella ihmisen kanssa, joka pitää jotain ihmisryhmää itseään huonompana, oli se sitten naiset, seksuaalivähemmistöt tai muualta tulleet. Olen mmuuttokriittinen, siinä huolettaa kaikenlaisen rikollisuuden lisääntyminen. Sillä tavalla vähän samoilla linjoilla ps:n kanssa. Se onkin ainoa asia. En kuitenkaan suhtaudu noihin tulijoihin nuivasti heidän etnisen taustansa takia vaan sen takia mitä rikoksia ne yksilöt ovat tehneet. Koskee ihan kaikkia ihmisiä. Seksuaalivähemmistöt eivät elämääni haittaa enkä minä heidän.
No sittenhän persut on sun puolue. Ilman muuta kannattaa olla kriittinen sen suhteen haluaako länsimaihin kulttuureja, jotka ovat arvomaailmaltansa sosiopaattisia ja sopeutumishaluttomia.
Voi kuules... Persujen poliittinen kulttuuri on machiavellistisesti sosiopaattisin mitä pohjoismaista löytyy. Onhan Riikka Purra jo myöntänyt olevansa narsisti joka sai narsistin kasvatuksen, eikä hänen mielestään empatia ole muuta kuin heikkous. Ihan oppikirjanarsismia. Montako takinkääntäjää persujen historiasta löytyy? No aika monta. Koitin laskea, mutta siitä pitäisi kirjoittaa kirja.
Otetaan tähän vaikka esimerkki narsismin käsitteen synnystä, antiikin kreikan Narsissoksen tarinasta, ja kuinka hän ei enään nähnyt muuta kuin itsensä peilistä. Jotenkin tämäkin lanka muuttui persulangaksi, jossa sinäkin näet persuna vain persuja. Narskut hoihoiii. Vedätte toisianne puoleenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persumiehet ulvovat miten Suomi pilataan. Oikeasti tämä maa on ollut aina pilalla. Ja se johtuu naisvihasta. Nyt naisvihapuolue on kiipinyt valtaan, eli tilanne vain pahenee.
Onko siis jotain naisvihaa haluta estää mm. pakkoavioliittoja, pakkohunnutusta, kunniaväkivaltaa ja vastaavaa äärimisogyniaa?
Ihan tiedoksesi niin noista suurin osa on jo kielletty lailla. Ei teidän tarvitse haluta kieltää asioita joitka ovat jo kiellettyjä.
Tulee mieleen sekin tapaus kun persut pontevasti esitti miten tietyn pituisen vankeusrangaistuksen saanut pitäisi voida karkottaa. Heiltä vain unohtui tarkistaa mikä se raja oli ennestään ja he esittivät löysempää rajaa kuin mikä oli jo voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on nainen ja mies on mies! Miksi te naiset että halua hyväksyä biologiaa? Samalla on olemassa naisten töitä sekä miesten töitä! Ei ole olemassa mitään tasa-arvoa höppänää. sen te naiset olette itse keksineet. On olemassa biologia, mikä sitten määrittelee kuka on nainen ja kuka mies simppeliä! Onneksi oma vaimoni ei ole lähtenyt tähän tasa-arvo hössötykseen mukaan, vaan miellä talossa on selvät roolit, niin kuin normaaleissa parisuhteissa kuuluukin olla. Minä miehenä sekä sekä perheen päänä olen vastuussa perheestäni, että perheen kuuluvista tärkeistä päätöksistä. Vaimoni naisena että emäntänä hoitaa hänelle kuuluvat tehtävät, kuten kodinhoidon, lasten kanssa olemisen, jne. Hyvin tämä käytäntö sekä järjestelmä toimii miellä!
Voi että mainio trollaus, sulla on kyllä sana hallussa :)
Hihhuli? Mikäs siinä jos heillä tuo kuvio toimii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vihreä, suvaitsevainen ja monikulttuurillisella sivistyskasvatuksella kasvatettu nuori mies. Joissakin talousaiheissa myös jonkin verran oikealla. Vassareiden mielestä aika paljonkin, mut emmää siitä tiiä. Varsin Haavistomainen keskilinjan vihreä siis. Silti monet nuoret, itseään vihreiksi liberaaleiksi kutsuvat naiset pyörittävät silmiään kun kuulevat minun kertovan, että ilmastonmuutos aiheuttaa massamaahanmuuttoa mitä ei kestä yksikään sivistynyt länsivaltio. Sitten olenki jo pystykäsi aatu, kun yritän selittää kuinka muslimiväestö on suurilta osin korruptoitunut moraaliltaan, kun jatkuvasti köyhtyvä maaperä, ryöstetyt, katoavat ja pilaantuvat pohjavedet tekevät alkutuotannosta mahdotonta ja yksi ainoita tapoja saada ruokaa, työtä ja/tai suhteellisen turvallinen paikka nukkua, on liittyä ISIS joukkoihin tai muihin asellisiin ryhmiin todella nuorena. Sanomattakin selvää, että 15-20 vuoti
Vastasit kommenttiini, mutta täytyy kyllä sanoa etten ole ollenkaan samaa mieltä. Demokratia on parhaimmillaan kun on tarpeeksi vastapuolia. Se, että meillä on nyt Riikka Purra ja Petteri Orpo sekoilemassa hallitusmandaatilla, ei tarkoita mitään muuta kuin mitä Martin Luther King sanoi. -''Pahinta ei ole ihmisten pahuus, vaan hyvien ihmisten hiljaisuus''-
Persuilla on myös hyviä avauksia kuntapolitiikan tasolla mitä löytää kyllä kun kuuntelee. Kunhan siis pitää teräksistä sateenvarjoa mukanaan heidän paskalinkojen takia, joita persuista suurin osa toki on. Mutta se on ihmisyyttä.