Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sukunimenvaihto avioliitossa ei koske kaikkia sukupuolia?

Vierailija
30.01.2024 |

Sellaista heteroiden tasa-arvoa taas. Miehet määkii naisia armeijaan, mutta eivät itse vaihda nimiään. Edes akat ei itse vaadi tätä, vaan annatte näiden olla kaksinaamaisia uhriutujia.

Miksi naisten pitäisi mennä armeijaan kun ei miehiäkään 1985 pakotettu vaihtamaan nimeä? :D kovin valikoivaa tämä tasa-arvonne!

Kas kun akat itsekin sallii sukupuolitetut nimet mutta yrittävät viedä muilta naisilta valinnanvapauden.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä esimerkiksi otin vaimon sukunimen. Se on hyvä ja kansainvälinen oman junttimaisen nimeni sijaan. Tosin sekin on todellisuudessa hänen isoisänsä nimi. Ei nimi miestä (eikä naista) pahenna.

Vierailija
2/7 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä mennyt naimaan jonkun Hitlerin, vai mikä sua tässä niin kynsii? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pieni feministipeikko tehnyt pehmeään päähäsi kolosen ja nyt kaikki mitä näet on vain naisten sortoa? 

Minä ainakin rakastan ja jumaloin naisia.

Tommonen vihan lietsominen on sulle itelles vaa niinku myrkkyä joisit ja toivoisit miesten kuolevan siitä.

Vierailija
4/7 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pöpi?

Vierailija
5/7 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkään naisen ei ole pakko vaihtaa sukunimeä. Tästä käytännöstä luovuttiin, kun sen todettiin olevan hanurista. Yhtään kukaan ei voi pakottaa siihen. 

Vierailija
6/7 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja otin mieheni nimen kun menimme naimisiin. Omani oli (no on tämä nykyinen nyt omani myös) niin yleinen. Puolisolla on niin harvinainen nimi että kaikki samalla sukunimellä olevat on sukulaisia :D

Vierailija
7/7 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pakota vaihtamaan sukunimeä. Meillä on miehen kans eri sukunimet, vaikka ollaan naimisissa.