Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten estää mieheni isän entisten lasten

Vierailija
30.01.2024 |

Meihin kodistama häiriköinti. Jatkuvasti tulee pyyntöjä mennä sinne taikka tänne ja tutustua paremmin

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te voisi keskustella siitä mikä teitä hiertää ihan asiallisesti

Emme halua keskustella. Haluamme ilmaisia juhlia, lomia, tavaraa jne läjäpäin kerta nämä entisetkin lapset on hyväntekeväisyydestä saanut. 

No mene kysymään ja hakemaan sieltä hyväntekeväisyydestä niitä juhlia ja tavaraa!

Ei kukaan tule teille mitään tuomaan, jos ei tiedä teidän olevan tarpeessa.

Vierailija
82/115 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme halua keskustella. Haluamme ilmaisia juhlia, lomia, tavaraa jne läjäpäin kerta nämä entisetkin lapset on hyväntekeväisyydestä saanut. 

Teidän täytyy ottaa yhteys hyväntekeväisyysjärjestöihin ja  sosiaalitoimistoon ongelmienne takia.

Varmaan teilläkin puute kolkuttelee ovella jos pitää kateellinen olla isänsä hylkäämille lapsille.  Pitikö isänsä miehestäsi huolta?

Meillä ei ole ongelmia eikä puutetta mistään. Haluamme samalla tavalla juhlia, matkoja ja tavaraa kuin miehen isän entiset lapset on saaneet.

Mieheni isä on pitänyt miehestä ja miehen pikkusiskonsa esimerkillistä huolta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen kun dna.   Ja jos he ovat väestörekisterissä isänsä lapsia et voi mitään. Miehesi hyväosaisempana sisaruksena kateellinen, entä hänen sisarensa?   

Vierailija
84/115 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen kun dna.   Ja jos he ovat väestörekisterissä isänsä lapsia et voi mitään. Miehesi hyväosaisempana sisaruksena kateellinen, entä hänen sisarensa?   

Miehen sisko vihaa vielä meitä enemmän isänsä entisiä lapsia. 

Vierailija
85/115 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene kysymään ja hakemaan sieltä hyväntekeväisyydestä niitä juhlia ja tavaraa!

Ei kukaan tule teille mitään tuomaan, jos ei tiedä teidän olevan tarpeessa.

Emme ole ikinä mitään saaneet vaatineet olemme kyllä 

Vierailija
86/115 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mietin, miksi aloittaja on mennyt köyhän miehen kanssa  naimisiin, ei ees perintöjä tulosssa.  Sehän on ollut ihan oma valinta.   Ratkaisu on ero ja vauraan miehen etsintä.  Kyllä ne harri ja jasminekin kohta välirikossa, siihen heti?

Vierailija
87/115 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta mietin, miksi aloittaja on mennyt köyhän miehen kanssa  naimisiin, ei ees perintöjä tulosssa.  Sehän on ollut ihan oma valinta.   Ratkaisu on ero ja vauraan miehen etsintä.  Kyllä ne harri ja jasminekin kohta välirikossa, siihen heti?

Mieheni ja minä emme ole köyhiä

Vierailija
88/115 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä sekan sekavaa soperrusta. Onko kirjoittaja kännissä ja/tai vajaavaltainen?

Vierailija
89/115 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit pitää hakeutua hyvään virkaan tai kansanedustajaksi/ministeriksi,  ruppee saamaan ilmaisia juhlia.   Tai ees töihin,  sais ehkä kerran vuodessa työnantajan maksaman pikkujoulun.

Vierailija
90/115 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit pitää hakeutua hyvään virkaan tai kansanedustajaksi/ministeriksi,  ruppee saamaan ilmaisia juhlia.   Tai ees töihin,  sais ehkä kerran vuodessa työnantajan maksaman pikkujoulun.

No miksi näillä entisillä lapsilla perheineen on oikeus sitten muka ilmaisiin juhliin ympäri vuoden eivätkä joudu itse maksamaan mutta me emme saa mitään. 

Vierailija
91/115 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen oli viikon maksuttomalla kuntoutusleirillä syöpänsä takia.  Jotain sellaistako kaipaat? 

Vierailija
92/115 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ne on miehen kuolleen isän aikuisia lapsia eikä mitään entisiä lapsia

Vierailija
93/115 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi näillä entisillä lapsilla perheineen on oikeus sitten muka ilmaisiin juhliin ympäri vuoden eivätkä joudu itse maksamaan mutta me emme saa mitään. 

Joskus uusiolapset ei ole yhtä rakkaita. Ne ensimmäisen avioliiton lapset on niitä oikeitä lapsia. 

Vieläkö punaisen talon varjossa asustelette, vieläkö miehen setä hoitaa teidän lapset ja miehen äidin kanssa käytte uimahallissa?

Vierailija
94/115 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulainen oli viikon maksuttomalla kuntoutusleirillä syöpänsä takia.  Jotain sellaistako kaipaat? 

Sukulaisesi on ilmeisesti vajaa kun ei itse osannut kuntoutustaan maksaa. 

Toisekseen mekin haluamme ne ilmaiset etelänlomat ja helikopteri jne ajelut mitkä näille entisille lapsille on jaettu

Vierailija
95/115 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis ne on miehen kuolleen isän aikuisia lapsia eikä mitään entisiä lapsia

Miehen isä elää

Vierailija
96/115 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus uusiolapset ei ole yhtä rakkaita. Ne ensimmäisen avioliiton lapset on niitä oikeitä lapsia. 

Vieläkö punaisen talon varjossa asustelette, vieläkö miehen setä hoitaa teidän lapset ja miehen äidin kanssa käytte uimahallissa?

Miehen isälle mieheni ja pikku siskonsa on kaikki kaikessa. 

Vierailija
97/115 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisekseen mekin haluamme ne ilmaiset etelänlomat ja helikopteri jne ajelut mitkä näille entisille lapsille on jaettu

Olette siis vajaita kun ette itse osaa maksaa matkojanne, lentojanne,  juhlianne?   Päästiinhän nyt olemaan samaa mieltä.   

Vierailija
98/115 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette siis vajaita kun ette itse osaa maksaa matkojanne, lentojanne,  juhlianne?   Päästiinhän nyt olemaan samaa mieltä.   

Emme suostu maksamaan koska miehen isän entisten lapsien perheineen ei tarvitse maksaa. 

Vierailija
99/115 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme suostu maksamaan koska miehen isän entisten lapsien perheineen ei tarvitse maksaa. 

No sit pysytte kotona.  Mitäs siitä jankuttamaan.

Asenteesi hiukan ihmetyttää,  jos yhdynnän seurauksena on lapsi,  vain nainen on syyssä ja huono henkilö,  mies on syytön.

Hyväksyt siis asenteen, jolla kommentoit,  että yhdyntään suostuva nainen on hoolla alkava ja mies viaton uhri?

Vierailija
100/115 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten ette matkusta ettekä juhli, oma valintannehan se on, ettette suostu.