Miten estää mieheni isän entisten lasten
Meihin kodistama häiriköinti. Jatkuvasti tulee pyyntöjä mennä sinne taikka tänne ja tutustua paremmin
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukulainen oli viikon maksuttomalla kuntoutusleirillä syöpänsä takia. Jotain sellaistako kaipaat?
Sukulaisesi on ilmeisesti vajaa kun ei itse osannut kuntoutustaan maksaa.
Toisekseen mekin haluamme ne ilmaiset etelänlomat ja helikopteri jne ajelut mitkä näille entisille lapsille on jaettu
Olette siis vajaita kun ette itse osaa maksaa matkojanne, lentojanne, juhlianne? Päästiinhän nyt olemaan samaa mieltä.
Emme suostu maksamaan koska miehen isän entisten lapsien perheineen ei tarvitse maksaa.
No sit pysytte kotona. M
Sinua siis saa nimitellä kuten nimittelet miehesi sisarusten äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukulainen oli viikon maksuttomalla kuntoutusleirillä syöpänsä takia. Jotain sellaistako kaipaat?
Sukulaisesi on ilmeisesti vajaa kun ei itse osannut kuntoutustaan maksaa.
Toisekseen mekin haluamme ne ilmaiset etelänlomat ja helikopteri jne ajelut mitkä näille entisille lapsille on jaettu
Olette siis vajaita kun ette itse osaa maksaa matkojanne, lentojanne, juhlianne? Päästiinhän nyt olemaan samaa mieltä.
Emme suostu maksamaan koska miehen isän entisten lapsien perheineen ei tarvitse maksaa.
No sit pysytte kotona. M
Kyllä näin on että nainen on aina syypää lapsen syntymään. Nainen on se joka voi abortin tehdä
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä sekan sekavaa soperrusta. Onko kirjoittaja kännissä ja/tai vajaavaltainen?
Semmonen tavallinen Tapani Perttu fani Jokelasta.
Hyvä Ap ota lääkkeesi - jos sinulla ei ole, nopein tapa saada ne, on tallentaa tämä keskustelu ja näyttää se lääkärille. Tekstin luettuaan hänen on helppo arvioida mielenterveytesi - voi kyllä olla, että nykyistä lääkitystäsi joudutaan muuttamaan.
En käytä lääkkeitä ne on saatanan maan päälle levittämiä synnin siemeniä
Vierailija kirjoitti:
Mutta jumalasi hyväksyy tappamisen, abortin? Ajatuksesi ovat siis tuosta vanhasta kirjasta, nainen on syntinen ja likainen. Kovasti olet naiseksi alamainen ja antanut manipuloida itsesi naisten alempiarvoisena pitämiseen.
Hmm. Ymmärsin. Minäkin olen entinen lapsi.
Lässytykset ei sitä ole muuksi muuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jumalasi hyväksyy tappamisen, abortin? Ajatuksesi ovat siis tuosta vanhasta kirjasta, nainen on syntinen ja likainen. Kovasti olet naiseksi alamainen ja antanut manipuloida itsesi naisten alempiarvoisena pitämiseen.
Naisen tulee aina olla nöyrä miehelle ja palvella tähän. Abortti on hyväksyttävää että maailmaan ei synny lisää yyhooämmän kasvattamaksi joutuvia h u o r an penikoita. Tämä kaikki on luonnollista ja oikein.
Rikkoiko miehesi äiti puolisonsa ensimmäisen liiton? Jotkut sanovat rumasti näistäkin naisista jotka "vievät" miehen toiselta.
Jos miehesi löytää uuden puolison, on ok että lapsenne on sitten entisiä hänelle ja jänen uusi puolisonsa nimittelee sinua rumasti? Naisethan ovat vain halpoja tyhjennysastioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen tulee aina olla nöyrä miehelle ja palvella tähän. Abortti on hyväksyttävää että maailmaan ei synny lisää yyhooämmän kasvattamaksi joutuvia h u o r an penikoita. Tämä kaikki on luonnollista ja oikein.
Mieheni isä lähti menemään kun entinen vaimo jäi loisimaan moneksi viikoksi ties kenen naitavaksi sairaalaan porsittuaan liiton nuorimman lapsen.
Kyllä miehelleni on oikeus jättää minut ja hänen uudella kumppanille on oikeus sanoa mitä tahansa minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit nyt jo uusintayrityksen otsikoinut paremmin.
Eihän teidän oke pakko miehesi sisaruspuolten kanssa seurustella. Vasta perunkirjoituksessa kuitenkin ees lakimiesten välityksellä.
Miehen isä on varaton eli keskusteltavaa ei ole.
Ne on miehen isän ENTISIÄ LAPSIA.
Onko ne mistä syystä entisiä? Kuulostaa vähän erikoiselta.
Lapset voi nähdäkseni olla isän entisiä lapsia, jos isä on antanut ne adoptioon.
Ehkä myös, jos ovat tulleet aikuisiksi tai kuolleet. Näissä tilanteissa en itse käyttäisi ilmaisua "entinen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit pitää hakeutua hyvään virkaan tai kansanedustajaksi/ministeriksi, ruppee saamaan ilmaisia juhlia. Tai ees töihin, sais ehkä kerran vuodessa työnantajan maksaman pikkujoulun.
No miksi näillä entisillä lapsilla perheineen on oikeus sitten muka ilmaisiin juhliin ympäri vuoden eivätkä joudu itse maksamaan mutta me emme saa mitään.
Ei näillä toisillakaan perheillä ole OIKEUTTA yhtään mihinkään ilmaiseen. Jos he joitain ilmaiseksi saavat, se johtuu siitä, että joku HALUAA ANTAA heille sen. Tämä ei tuo teille mitään,oikeutta mihinkään.
En usko noihin ilmaisiin juhliin tai helikopterilentoihin. Oletko varma, ettet ole kuvitellut niitä? Saavatko ystäväsikin kaikenlaisia palveluja ilmaiseksi?
Tuleeko lapsista erossa orpoja? Ovat entisiä lapsila vanhemmilleen. Lapsi parat.
Te ette saa samoja etuuksia kuin ilmeisesti varattomat miehesi sisarpuolet.
Syytähän on se että teillä on maksu kylyä