Haavistolta ala-arvoinen kommentti, ettei antaisi siivoojan vastata puhelimeen.
Kommentit (287)
Putleri varmaan osaa englantia. Siistijän kielitaito voi olla mitä tahansa. Joten kun putleri soittaa, nin kännykkää ei kannata antaa siivoajalle.
älä käännä ja väännä haaviston kommenttia muuksi. tottahan se on, olkoon vaikka toimistosihteeri ,vaksi tai autnkuljettaja, kansanedusta,, se kuka ottaa putinin puh vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes menisi siivoamaan moiseen kämppään.Siivotkoon itse.Ties mitä löytyy nurkista.
Linnassa kuitenkin on alan parhaat palkat, takavuosina peruspalkka 2400, lienee sittemmin noussut. Valtion homma =eläkevirka ja komeat henkkoht lisät. Tuskin sieltä kukaan jää muuta kuin eläkkeelle.
Olkoot palkka ihan mikä vaan. Itse en menisi mihinkään työtehtäviin, en siivoojaksi, en puhelinvälittäjäksi, en sihteeriksi, ei turva-alan tehtäviin. Sivutyötä ei saa tehdä ja aina on tikunnokassa, maalitolppana ja lehtien palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kauan jaksoikin näytellä kaikkien kaveria...kissa pääsi pussista
Niinhän se Stub näytteli persujen kaveria mutta kissa pääsi pussista, kun sanoi julkisesti että ei hyväksy Purran leikkaus ohjelmaa. 😄😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä siis on tallennettuna Putinin numero puhelimeen? Vai lankapuhelimet yhä käytössä, mikä kertoo vanhentuneesta teknologiasta.
Älkää nyt viitsikö, ulkoministeri Valtonenkin sai urkkijan soiton oman hallintonsa seulan läpi. Kysymys juontajalta, Petriltä, on ollut heikko.
Kysymykset tulivat katsojilta.
Vierailija kirjoitti:
Tietoturvariski jos siivoja saa vastailla puhelimiin.
Tai siivoaa pressan työhuoneessa tämän työskennellessä. Absurdi koko kysymys juontajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes menisi siivoamaan moiseen kämppään.Siivotkoon itse.Ties mitä löytyy nurkista.
Linnassa kuitenkin on alan parhaat palkat, takavuosina peruspalkka 2400, lienee sittemmin noussut. Valtion homma =eläkevirka ja komeat henkkoht lisät. Tuskin sieltä kukaan jää muuta kuin eläkkeelle.
Olkoot palkka ihan mikä vaan. Itse en menisi mihinkään työtehtäviin, en siivoojaksi, en puhelinvälittäjäksi, en sihteeriksi, ei turva-alan tehtäviin. Sivutyötä ei saa tehdä ja aina on tikunnokassa, maalitolppana ja lehtien palstoilla.
24/7 doxxaaminen, vainoaminen, maalittaminen, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tuskinpa se siivooja sen putinin kanssa pitkään keskustelisi kuitenkaan, vaikka osaisi venäjääkin, sillä Putin soittaisi sille presidentille joka sinne nyt sitten seuraavana Niinistön jälkeen tulee.
Niih.
Turhaan vouhkaat siinä.
Vastaisiko se siivooja johonkin linnan puhelimeen edes. Eiköhän siivojille linnassa ole opetettu ja annettu ohjeet, mitä heidän tehtäviinsä kuuluu. Heidän tehtäviinsä ei kuulu vastata linnan puhelimiin.
Kyse olikin Pekka Haaviston ylimielisestä asenteesta meitä siivoojia kohtaan.
Minäkin olen siistijä enkä todellakaan loukkaantunut tuosta Haaviston kommentista, en edes kiinnittänyt siihen mitään huomiota ennen kuin täällä joku tuli siitä melskaamaan. ps. ei minunkaan puhelimeeni toiset saa vas
Siinä taas kommentoimassa "kaikkitietävä idiootti", pidä vain huoli omasta äänestämisestäsi.
Haavistolta lipsahti paljastava lapsus, raskaasti eriarvoistava todellinen ajatusmallinsa. Lohduttavaa kuitenkin, onhan hän itse peräti ylioppilas.
Se voi myös tarkoittaa sitä, että pressa itse vastaa puhelimeen, mutta väittää olevansa siivooja, kun kuulee kuka siellä soittelee.
Kun esim. anoppi soittaa, mun tekis kyllä mieli sanoa, että valitettavasti "hän" ei ole kotona, mä olen vaan siivooja (mikä asiallisesti ottaen pitää kyllä paikkansa sekin).
En ole siistijä, mutta en vastaisi toisen puheluun kuin pyydettäessä ja silloinkin pyytäisin odottamaan hetkisen. Kuinka moni vastaa edes puolison puhelimeen? Itse olen vastannut kolmen vuoden kumppanuuden aikana kerran hänen pyynnöstään.
Taas on paskanjauhajat vauhdissa, menkää vaikka lenkille purkamaan aggressioitanne.
Muistatteko kuvan presidentti Obamasta tervehtimässä ystävällisesti White housen siivoojaa? Sellaista presidenttiä ei Pekasta taitaisi valitettavasti tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika omituinen sammakko loikkasi äijän suusta.
Toisaalta kertoo hänen oikeista ajatuksista ja arvoista kanssa ihmisiä kohtaan.
Mikäs sammakko Subita tuli kun jukiseti sanoi että El kannata Purran leikkaus ohjelmaa ja häpäisi kokoomuslaisena myös Orpon.. Kertoo ajatuksia persuja kohtaan... Mitäs persu tähän sanot..
VASTAA PERSU .. TÄMÄ ON OIKEA TODISTETTU KAMALAAAA SAMMAKKO PRESSAEHDOKKAALATA HALLITUKSESSA JOSSA OMAN PUOLUEEN JÄSEN ON PUHEMIEHENÄ... VERTAA NÄITÄ SAMMAKOITA. 👍👍👍👍👍👍👍🙈🙈🙈🙈🙈🙈💩💩💩💩💩
Varmaan ihan vaan tarkoitti,ettei siellä huoneessa yleisimmin liiku kuin eniten siivoojat tai joskus remonttimiehet. Ja ehkäpä joku kansanedustaja on enemmän hollilla asioista kuin ihan eri ammatin edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tuskinpa se siivooja sen putinin kanssa pitkään keskustelisi kuitenkaan, vaikka osaisi venäjääkin, sillä Putin soittaisi sille presidentille joka sinne nyt sitten seuraavana Niinistön jälkeen tulee.
Niih.
Turhaan vouhkaat siinä.
Vastaisiko se siivooja johonkin linnan puhelimeen edes. Eiköhän siivojille linnassa ole opetettu ja annettu ohjeet, mitä heidän tehtäviinsä kuuluu. Heidän tehtäviinsä ei kuulu vastata linnan puhelimiin.
Kyse olikin Pekka Haaviston ylimielisestä asenteesta meitä siivoojia kohtaan.
Minäkin olen siistijä enkä todellakaan loukkaantunut tuosta Haaviston kommentista, en edes kiinnittänyt siihen mitään huomiota ennen kuin täällä joku tuli siitä mels
Kyllä se on tarkoitukseni, pitää huoli vain omasta äänestämisestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika omituinen sammakko loikkasi äijän suusta.
Toisaalta kertoo hänen oikeista ajatuksista ja arvoista kanssa ihmisiä kohtaan.
Mikäs sammakko Subita tuli kun jukiseti sanoi että El kannata Purran leikkaus ohjelmaa ja häpäisi kokoomuslaisena myös Orpon.. Kertoo ajatuksia persuja kohtaan... Mitäs persu tähän sanot..
VASTAA PERSU .. TÄMÄ ON OIKEA TODISTETTU KAMALAAAA SAMMAKKO PRESSAEHDOKKAALATA HALLITUKSESSA JOSSA OMAN PUOLUEEN JÄSEN ON PUHEMIEHENÄ... VERTAA NÄITÄ SAMMAKOITA. 👍👍👍👍👍👍👍🙈🙈🙈🙈🙈🙈💩💩💩💩💩
Otahan silakka ne pilleris. Jäi näemmä aamulla väliin.
Onko siistijöillä tuolla viralliset työpuhelimet? Kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niih.
Turhaan vouhkaat siinä.
Kyllä ne voi vastata mistä sen tietää. Tyhmäähän olisi olla vastaamatta jos puhelin soi.
Ei sairaalassakaan laitoshuoltaja vastaile puhelimiin !
Meillä on joka vuorolla työpuhelin.
???
Älkää nyt viitsikö, ulkoministeri Valtonenkin sai urkkijan soiton oman hallintonsa seulan läpi. Kysymys juontajalta, Petriltä, on ollut heikko.