Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haavistolta ala-arvoinen kommentti, ettei antaisi siivoojan vastata puhelimeen.

Vierailija
30.01.2024 |

Todella loukkaavaa siivojia kohtaan.

Kommentit (287)

Vierailija
1/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toistuvista nostoista huolimatta nyt lämpene tälle vaan äänestän edelleen Haavistoa.

T. Siistijä

Vierailija
2/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se antaisi? Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs toinen ehdokas on lipsautellut?

Vierailija
4/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sanomattakin selvää, että molemmat ovat aika kaukana normaalin työläisen arjesta. 

Vierailija
5/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään välittäisi putua putlerin kanssa, no offence. 

Laitoshuoltaja

Vierailija
6/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut siivoojana jo 12 vuotta ja tuo Haaviston kommentti loukkasi syvästi. Kyllä me siivoojatkin olemme ajattelevia ja tuntevia ihmisiä.

Vierailija
7/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siivojan pitäisi saada vastata presidentinpuheluun 

Vierailija
8/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Butler vastaamaan Putlerille.

Vierailija
9/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuskinpa se siivooja sen putinin kanssa pitkään keskustelisi kuitenkaan, vaikka osaisi venäjääkin, sillä Putin soittaisi sille presidentille joka sinne nyt sitten seuraavana Niinistön jälkeen tulee.

Niih.

Turhaan vouhkaat siinä.

Vastaisiko se siivooja johonkin linnan puhelimeen edes. Eiköhän siivojille linnassa ole opetettu ja annettu ohjeet, mitä heidän tehtäviinsä kuuluu. Heidän tehtäviinsä ei kuulu vastata linnan puhelimiin.

Vierailija
10/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tässä kohussa yritetään sumuttaa Stubbin vastauksen käsittämättömyyttä. Ei Suomen presidentti voi olla vastaamatta Venäjän presidentin puheluun. Puheluun vastaamattominen ei ole aikuisen ihnisen tapa ratkoa konflikteja, saati presidentin. 

Vierailija
11/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoasteikossa kakkosena. Siistijät siis. 

Vierailija
12/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut siivoojana jo 12 vuotta ja tuo Haaviston kommentti loukkasi syvästi. Kyllä me siivoojatkin olemme ajattelevia ja tuntevia ihmisiä.

Ja mitähän sinä putinille sanoisit, jos sattuisit linnassa töissä olemaan ja tarttuisit linnan luuriin vaikkei se sulle kuulu silloin kun putin siihen soittaa.

What would you say? 

Vierailija
13/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tuskinpa se siivooja sen putinin kanssa pitkään keskustelisi kuitenkaan, vaikka osaisi venäjääkin, sillä Putin soittaisi sille presidentille joka sinne nyt sitten seuraavana Niinistön jälkeen tulee.

Niih.

Turhaan vouhkaat siinä.

Vastaisiko se siivooja johonkin linnan puhelimeen edes. Eiköhän siivojille linnassa ole opetettu ja annettu ohjeet, mitä heidän tehtäviinsä kuuluu. Heidän tehtäviinsä ei kuulu vastata linnan puhelimiin.

Kyse olikin Pekka Haaviston ylimielisestä asenteesta meitä siivoojia kohtaan.

Vierailija
14/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi kenenkään vastata puhelimeeni, koko ajatuskin on outo. Jokainen vastatkoon omaan puhelimeensa ihan itse.

Vierailija
15/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs arvoinen kommentti oli Stubilta, kun sanoi julkisesti että ei hyväksy Purran leikkaus ohjelmaa ja häpäisi kokoomuslaisena myös Orpon...  Purra oli  lehdissä ja teeveesä tosi pahana Stubin kommentista... 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Vierailija
16/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako se sitä, että sinun pitäisi saada puhua tärkeät presidentille tulevat puhelut?

Vierailija
17/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantunut yhtään. Ajattelin asian niin ettei presidentin puhelimeen vastaaminen muutenkaan kuuluisi minulle vaikka hän siihen antaisi luvankin. Ajatuksena toki hauska siten että voisin kertoa joskus lapsenlapsilleni jutelleeni jonkun valtionpäämiehen kanssa puhelimessa 😁

Vierailija
18/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niih.

Turhaan vouhkaat siinä.

Kyllä ne voi vastata mistä sen tietää. Tyhmäähän olisi olla vastaamatta jos puhelin soi.

Vierailija
19/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S se vaan viestitteili Lavrovin kanssa keväällä 2022 kun sota oli jo käynnissä. Ja hallituksen selän takana. Hän rökitti ranskan presidenttiä talouden hoidosta ilman mitään mandaattia, siitä ei ranskalaiset kovin tykänneet. Hän on kovin itseriittoinen.

Vierailija
20/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kremlin puhelimeen varmaan sitten vastailee siivooja.

Haloo, ap, vaikka älyvammainen oletkin, niin tiedoksi, ettei presidentti voi delegoida hommiaan siivoojille.  Meillä ei ole kuuden vuoden välein siivoojanvaaleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan