Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haavistolta ala-arvoinen kommentti, ettei antaisi siivoojan vastata puhelimeen.

Vierailija
30.01.2024 |

Todella loukkaavaa siivojia kohtaan.

Kommentit (287)

Vierailija
21/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut siivoojana jo 12 vuotta ja tuo Haaviston kommentti loukkasi syvästi. Kyllä me siivoojatkin olemme ajattelevia ja tuntevia ihmisiä.

Ja mitähän sinä putinille sanoisit, jos sattuisit linnassa töissä olemaan ja tarttuisit linnan luuriin vaikkei se sulle kuulu silloin kun putin siihen soittaa.

What would you say? 

"Slava Ukraina"

Vierailija
22/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omituinen sammakko loikkasi äijän suusta.

Toisaalta kertoo hänen oikeista ajatuksista ja arvoista kanssa ihmisiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbi kääntää selän "Vitt* mitä p*skaa" ja antaa butlerien keskenään hoidella Putler-puhelut.

Vierailija
24/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi jankutat?

Vierailija
25/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä siis on tallennettuna Putinin numero puhelimeen? Vai lankapuhelimet yhä käytössä, mikä kertoo vanhentuneesta teknologiasta. 

Vierailija
26/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tässä kohussa yritetään sumuttaa Stubbin vastauksen käsittämättömyyttä. Ei Suomen presidentti voi olla vastaamatta Venäjän presidentin puheluun. Puheluun vastaamattominen ei ole aikuisen ihnisen tapa ratkoa konflikteja, saati presidentin. 

Ei kansanmurhaajan puheluihin tarvitse kenenkään vastata. Stubb perusteli kristallinkirkkaasti, ettei vastaisi, koska Putin hyödyntäisi sitä propagandassaan.

Aika heikoissa kantimissa olisi maan turvallisuus silloinkin, jos siivooja voisi presidentinkansliassa puhelimeen vastata.

Mutta eihän teillä Kremlissä logiikka päitä vaivaa.

Vierailija
27/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoturvariski jos siivoja saa vastailla puhelimiin. 

Vierailija
28/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siistijä eikä tuo P.H. kommentti loukkaa mua mitenkään.

Vierailija
29/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tuskinpa se siivooja sen putinin kanssa pitkään keskustelisi kuitenkaan, vaikka osaisi venäjääkin, sillä Putin soittaisi sille presidentille joka sinne nyt sitten seuraavana Niinistön jälkeen tulee.

Niih.

Turhaan vouhkaat siinä.

Vastaisiko se siivooja johonkin linnan puhelimeen edes. Eiköhän siivojille linnassa ole opetettu ja annettu ohjeet, mitä heidän tehtäviinsä kuuluu. Heidän tehtäviinsä ei kuulu vastata linnan puhelimiin.

Kyse olikin Pekka Haaviston ylimielisestä asenteesta meitä siivoojia kohtaan.

No, mitä ylimielistä. Hän vain ilmaisi, että hän hoitaa presidentille kuuluvat tehtävät. Eihän se vähättelyä ole, kun YKSINKERTAISESTI SIIVOOJAN EI EDES PIDÄ VASTATA MIHINKÄÄN LINNAN PUHELIMIIN!

Niin, että sinä sitten olet sitä mieltä, että sinä kyllä vastaisit mihin tahansa työpaikallasi olevaan puhelimeen... Tosta vaan. 

Se viesti oli: Presidentti hoitaa presidentin tehtävät.

Vierailija
30/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs arvoinen kommentti oli Stubilta, kun sanoi julkisesti että ei hyväksy Purran leikkaus ohjelmaa ja häpäisi kokoomuslaisena myös Orpon...  Purra oli  lehdissä ja teeveesä tosi pahana Stubin kommentista... 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Tämä on niin ala arvoinen kommentti teeveesä  pressaa ehdokkaalta, että halventaa Kokoomus Orpon hallitusta ja Purran kykyä.. En varmasti häntä äänestä. 

Vierailija
31/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes menisi siivoamaan  moiseen kämppään.Siivotkoon itse.Ties mitä löytyy nurkista.

Vierailija
32/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo! Eiköhän siinä tarkoitettu "siivoojaa" eli henkilöä, joka vastaa puheluun ensimmäisenä ja tarkistaa, kannattaako/voiko välittää tasavallan presidentille. "Pekka täällä pressankansliassa, miten voin auttaa?" - ei kai sentään näin.

Vierailija
33/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. Haetaan valtiolle siivoojaa.

Vierailija
34/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon itsestään selvän asian olisi voinut sanoa niin monella muulla tapaa. Mutta sanoi sitten tuolla tavalla vähättelevästi.

Vierailija
35/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto ei ole tainnut paljoa siivoajan töitä tehdä eikä mitään muitakaan tavallisia töitä. Suoraan päätoimittajaksi ja erityisasiantuntijaksi. Sen huomaa asenteessa kuka on tehnyt duunarin hommia joskus ja kuka ei.

Vierailija
36/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kuuntelin tuota ja kyllä kysymyksestä  ja vastauksesta sai sellaisen kotikutoisen kuvan, että minä vastaan kun puhelin soi enkä sano vieressä pölyjä oyyhkivälke vastaa sää mä en vastaa. 

Vierailija
37/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietoturvariski jos siivoja saa vastailla puhelimiin. 

Turvallisuusriskihän se olisikin, jos Stubb vastailisi puhelimiin. 

Vierailija
38/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama valitus olis syntynyt,jos olis sanonut,ettei anna sihteerin vastata. Heti olis sanottu,miten naista halventava. Ei kai tuossa ollut mitään.

Vierailija
39/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tuskinpa se siivooja sen putinin kanssa pitkään keskustelisi kuitenkaan, vaikka osaisi venäjääkin, sillä Putin soittaisi sille presidentille joka sinne nyt sitten seuraavana Niinistön jälkeen tulee.

Niih.

Turhaan vouhkaat siinä.

Vastaisiko se siivooja johonkin linnan puhelimeen edes. Eiköhän siivojille linnassa ole opetettu ja annettu ohjeet, mitä heidän tehtäviinsä kuuluu. Heidän tehtäviinsä ei kuulu vastata linnan puhelimiin.

Kyse olikin Pekka Haaviston ylimielisestä asenteesta meitä siivoojia kohtaan.

Minäkin olen siistijä enkä todellakaan loukkaantunut tuosta Haaviston kommentista, en edes kiinnittänyt siihen mitään huomiota ennen kuin täällä joku tuli siitä melskaamaan. ps. ei minunkaan puhelimeeni toiset saa vastata.

Vierailija
40/287 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö presidentti Haaviston sanoa Putinille: "Hetkinen, käännän puhelun siivoojalle." Tällä voisi olla vaikutusta.🤓

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan