Haavistolta ala-arvoinen kommentti, ettei antaisi siivoojan vastata puhelimeen.
Kommentit (287)
Aika omituinen sammakko loikkasi äijän suusta.
Toisaalta kertoo hänen oikeista ajatuksista ja arvoista kanssa ihmisiä kohtaan.
Stubbi kääntää selän "Vitt* mitä p*skaa" ja antaa butlerien keskenään hoidella Putler-puhelut.
Heillä siis on tallennettuna Putinin numero puhelimeen? Vai lankapuhelimet yhä käytössä, mikä kertoo vanhentuneesta teknologiasta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tässä kohussa yritetään sumuttaa Stubbin vastauksen käsittämättömyyttä. Ei Suomen presidentti voi olla vastaamatta Venäjän presidentin puheluun. Puheluun vastaamattominen ei ole aikuisen ihnisen tapa ratkoa konflikteja, saati presidentin.
Ei kansanmurhaajan puheluihin tarvitse kenenkään vastata. Stubb perusteli kristallinkirkkaasti, ettei vastaisi, koska Putin hyödyntäisi sitä propagandassaan.
Aika heikoissa kantimissa olisi maan turvallisuus silloinkin, jos siivooja voisi presidentinkansliassa puhelimeen vastata.
Mutta eihän teillä Kremlissä logiikka päitä vaivaa.
Tietoturvariski jos siivoja saa vastailla puhelimiin.
Minä olen siistijä eikä tuo P.H. kommentti loukkaa mua mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tuskinpa se siivooja sen putinin kanssa pitkään keskustelisi kuitenkaan, vaikka osaisi venäjääkin, sillä Putin soittaisi sille presidentille joka sinne nyt sitten seuraavana Niinistön jälkeen tulee.
Niih.
Turhaan vouhkaat siinä.
Vastaisiko se siivooja johonkin linnan puhelimeen edes. Eiköhän siivojille linnassa ole opetettu ja annettu ohjeet, mitä heidän tehtäviinsä kuuluu. Heidän tehtäviinsä ei kuulu vastata linnan puhelimiin.
Kyse olikin Pekka Haaviston ylimielisestä asenteesta meitä siivoojia kohtaan.
No, mitä ylimielistä. Hän vain ilmaisi, että hän hoitaa presidentille kuuluvat tehtävät. Eihän se vähättelyä ole, kun YKSINKERTAISESTI SIIVOOJAN EI EDES PIDÄ VASTATA MIHINKÄÄN LINNAN PUHELIMIIN!
Niin, että sinä sitten olet sitä mieltä, että sinä kyllä vastaisit mihin tahansa työpaikallasi olevaan puhelimeen... Tosta vaan.
Se viesti oli: Presidentti hoitaa presidentin tehtävät.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs arvoinen kommentti oli Stubilta, kun sanoi julkisesti että ei hyväksy Purran leikkaus ohjelmaa ja häpäisi kokoomuslaisena myös Orpon... Purra oli lehdissä ja teeveesä tosi pahana Stubin kommentista... 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Tämä on niin ala arvoinen kommentti teeveesä pressaa ehdokkaalta, että halventaa Kokoomus Orpon hallitusta ja Purran kykyä.. En varmasti häntä äänestä.
Minä en edes menisi siivoamaan moiseen kämppään.Siivotkoon itse.Ties mitä löytyy nurkista.
Hei haloo! Eiköhän siinä tarkoitettu "siivoojaa" eli henkilöä, joka vastaa puheluun ensimmäisenä ja tarkistaa, kannattaako/voiko välittää tasavallan presidentille. "Pekka täällä pressankansliassa, miten voin auttaa?" - ei kai sentään näin.
Huom. Haetaan valtiolle siivoojaa.
Tuon itsestään selvän asian olisi voinut sanoa niin monella muulla tapaa. Mutta sanoi sitten tuolla tavalla vähättelevästi.
Haavisto ei ole tainnut paljoa siivoajan töitä tehdä eikä mitään muitakaan tavallisia töitä. Suoraan päätoimittajaksi ja erityisasiantuntijaksi. Sen huomaa asenteessa kuka on tehnyt duunarin hommia joskus ja kuka ei.
Juuri kuuntelin tuota ja kyllä kysymyksestä ja vastauksesta sai sellaisen kotikutoisen kuvan, että minä vastaan kun puhelin soi enkä sano vieressä pölyjä oyyhkivälke vastaa sää mä en vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietoturvariski jos siivoja saa vastailla puhelimiin.
Turvallisuusriskihän se olisikin, jos Stubb vastailisi puhelimiin.
No ihan sama valitus olis syntynyt,jos olis sanonut,ettei anna sihteerin vastata. Heti olis sanottu,miten naista halventava. Ei kai tuossa ollut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tuskinpa se siivooja sen putinin kanssa pitkään keskustelisi kuitenkaan, vaikka osaisi venäjääkin, sillä Putin soittaisi sille presidentille joka sinne nyt sitten seuraavana Niinistön jälkeen tulee.
Niih.
Turhaan vouhkaat siinä.
Vastaisiko se siivooja johonkin linnan puhelimeen edes. Eiköhän siivojille linnassa ole opetettu ja annettu ohjeet, mitä heidän tehtäviinsä kuuluu. Heidän tehtäviinsä ei kuulu vastata linnan puhelimiin.
Kyse olikin Pekka Haaviston ylimielisestä asenteesta meitä siivoojia kohtaan.
Minäkin olen siistijä enkä todellakaan loukkaantunut tuosta Haaviston kommentista, en edes kiinnittänyt siihen mitään huomiota ennen kuin täällä joku tuli siitä melskaamaan. ps. ei minunkaan puhelimeeni toiset saa vastata.
Pitäisikö presidentti Haaviston sanoa Putinille: "Hetkinen, käännän puhelun siivoojalle." Tällä voisi olla vaikutusta.🤓
"Slava Ukraina"