Haavistolta ala-arvoinen kommentti, ettei antaisi siivoojan vastata puhelimeen.
Kommentit (287)
Luulen ettei putte tolle hinttarille soittele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut siivoojana jo 12 vuotta ja tuo Haaviston kommentti loukkasi syvästi. Kyllä me siivoojatkin olemme ajattelevia ja tuntevia ihmisiä.
Ja mitähän sinä putinille sanoisit, jos sattuisit linnassa töissä olemaan ja tarttuisit linnan luuriin vaikkei se sulle kuulu silloin kun putin siihen soittaa.
What would you say?
Itseasiassa presidentin virkapuheluun vastaava siivooja taitaisi syyllistyä maanpetokseen.
Elitisti on elitisti vaikka voissa paistais.
Stubbihan tässä törkeä oli. Kielsi vastaamasta, eli ei ole työnsä äärellä, vaan jättää pas...kat siivoojille. Siinä vasta ala-arvoinen johtaja. Käyttää alaisiaan hyväkseen kun ei itse osaa ja selviä tilanteesta.
Haavisto solvaa siivoojia, ja selvästi pitää itseään sellaisena parempana ihmisenä. Todellisuudessa haaviston koulutuksella (pelkkä yo) ei saisi tänä päivänä siivoojan töitä. Haavisto on päässyt asemaansa vain siksi, että on loisinut koko aikusikänsä veronmaksajien rahoittamissa hommissa tekemättä päivääkään oikeaa työtä.
Uskon täysillä, että esimerkiksi Kremlissä vastaakin siivoojat presidentin puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Onko siistijöillä tuolla viralliset työpuhelimet? Kiinnostaa.
Eiköhän. Ei se mene niin,että kansanedustajan huoneessa puhelin soi ja sanotaan: antaisitko siivoojalle. Heillä on varmasti omat työpuhelimet.
No oli kyllä aika sammakko ellei Haaviston toimistoissa hänen lisäksi ainut paikalla olija ole siivooja? Siis anteeksi henkilökohtainen assistentti. Toki, Suomi ei ole niin iso tekijä maailmalla, jonka kannattaa jättää vastaamatta puhelimeen, kun joku valtionpäämies soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siivojan pitäisi saada vastata presidentinpuheluun
Tämä. Ei se ole siivoojalle se puhelu vaan presidentille.
Vierailija kirjoitti:
En toistuvista nostoista huolimatta nyt lämpene tälle vaan äänestän edelleen Haavistoa.
T. Siistijä
Hahal-aho taisi kyllä vastata muistaakseni näin.
Mielensäpahoittajat taas liikenteessä. Enkä edes äänestä Haavistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä siis on tallennettuna Putinin numero puhelimeen? Vai lankapuhelimet yhä käytössä, mikä kertoo vanhentuneesta teknologiasta.
Älkää nyt viitsikö, ulkoministeri Valtonenkin sai urkkijan soiton oman hallintonsa seulan läpi. Kysymys juontajalta, Petriltä, on ollut heikko.
Kysymykset tulivat katsojilta.
Katsojilta voi tulla mitä tahansa kysymyksiä, järkevyyden seula petti.
Vierailija kirjoitti:
Onko siistijöillä tuolla viralliset työpuhelimet? Kiinnostaa.
Mitä kiinnostavaa tuossa on? Minä ainakin uskon niin, ja turvapuolta hieman tuntevana, en usko, että omaa saisi pitää edes mukana - puhelimeen on suht helppo asentaa vakoiluohjelma. Pojanpoikani soitti pienenä ja kysyi, voiko iskällä oikeasti olla niin, ettei se saa pitää omaa puhelinta, eikä oma lapsi voi soittaa, kun sillä on hätä. Pakko oli myöntää, että niinhän se on, eikä ole töissä eduskunnassa tai presidentin kansliassa.
Persuilla kampanjatakki aika tyhjä, kun yrittävät väittää, että siivooja vastaisi pressan työpuheluihin. Vai näinkö se teidän puolueessa oikeasti on, että se vastaa joka paikalla on, eikä muita ole kuin siivooja?
Ennenhän siellä oli aina se Valkjärven pyöröhirsimökin mörkö-Matti, jolla on tuomio törkeästä raiskauksesta ja alkoholismi. Se varmaan myös siivosi, koskapa titteli oli Työmies.
Stubb aiheuttaa Suomelle vielä ydinsodan, kun ei edes ymmärrä presidentin tehtäviä.
Vierailija kirjoitti:
Haavistolta lipsahti paljastava lapsus, raskaasti eriarvoistava todellinen ajatusmallinsa. Lohduttavaa kuitenkin, onhan hän itse peräti ylioppilas.
Mikä on oma koulutuksesi, kiinnostaa kun täällä pyörit !
Mies jolla ei ole edes siivoojan koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Stubb aiheuttaa Suomelle vielä ydinsodan, kun ei edes ymmärrä presidentin tehtäviä.
Vaalitenttien perusteella tuntui tietävän paljon paremmin kuin esim. Li.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietoturvariski jos siivoja saa vastailla puhelimiin.
Tai siivoaa pressan työhuoneessa tämän työskennellessä. Absurdi koko kysymys juontajalta.
Kuvitteellinen kysymys vaan eräät eivät ymmärrä siihen annettua kuvitteellista vastausta !
Niin "katsojilta" eli toimittajakaverilta joka ehkä tosiaan saattoi katsoa lähetystä samalla eli teknisesti tuo ei ollut vale vaikkei myöskään koko totuus.