Kuinka Lindan puku pysyi päällä ilman olkaimia? Pysyykö naisilla yleisesti?
Kommentit (17)
En suostu millään uskomaan, että olisit nyt ensimmäistä kertaa ikinä törmännyt olkaimettomaan asuun.
Vierailija kirjoitti:
,,,ja ensimmäinen alapeukku asialliseen avaukseen.....ap
",,,ja ensimmäinen alapeukku asialliseen avaukseen.....ap"
Joo minä laitoin sen, koska avaus oli typerä. Oletko myös miettinyt, miten housusi pysyvät ylhäällä ilman henkseleitä?
Miten sun hanska ei tipu jos laitat käden maata kohden?
Sen yläosa oli kovitettu, eli se ei valu sen vuoksi alaspäin.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Taikavoimilla 😁
Parillaporsaalla
Siinä mekossa on varmaan kuminauha jonka avulla pysyy ylhällä. Pysyy ihan kenen tahansa päällä.
Lindahan kommentoi, että korsetissa ei pysty hengittämään, eli se on todella tiukka. Miten siis tippuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
",,,ja ensimmäinen alapeukku asialliseen avaukseen.....ap"
Joo minä laitoin sen, koska avaus oli typerä. Oletko myös miettinyt, miten housusi pysyvät ylhäällä ilman henkseleitä?
Et suvaitse typeriä kysymyksiä? Kuitenkin teet myös itse sellaisen. Housut pysyvät ylhäällä vyöllä:)
ap
Kiitos asiallisille osallistujille.
ap
Korsetti pysyy kyllä pystyssä illan Lindaakin
Tuskin sen pysyminen on kovin tärkeää, kun hameosankaan ei tarvitse mitään peittää.
Olkaimettomia mekkoja varten tai vaikka toppeja ajatellen on olemassa olkaimettomia rintsikoita. Mutta korsetti on tehokas tässä.
Joo. Naiset on luonnostaan limaisia ja suomuisia, Lima toimii kuten liima ja suomut kuten hakaset, siksi kaikilla_ihan kaikilla_naisilla pysyy mikä vaan päällä kuin liimattu eikä voi pudota. Ei missään olosuhteissa, ikinä.