Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vappu Pimiä on ihan oudon näköinen ilman meikkiä.

Vierailija
30.01.2024 |

En olis kyllä kuvista tunnistanut. Tästäkin näkee, miten paljon meikki muuttaa ulkonäköä. 

Lohdullista tietää, että mustakin vois saada hyvän näköisen kunnon meikillä, vaikka ilman meikkiä oon ihan mitäänsanomattoman näköinen. 

https://www.seiska.fi/kotimaa/vappu-pimialle-riitti-teemu-miehen-ostos-…

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woof

Vierailija
42/65 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikääm kaunis näky. Mutta täytyykö meidän kaikkien ollakaan. Vappu tekee itse hyvin rahaa, ei silloin tarvitse olla kaunis.

Just näin. Jos itsensä elättää niin ei ulkomuodolla väliä. Siksi me miehet ollaan tälläisia karvaperseitä.

🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat naiset näyttävät aina tuolta ilman meikkiä. Niin minäkin. Uimahallissa minua ei tunneta. En silti koe olevani ruma.

Vierailija
44/65 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihan oudon näköinen oli mulla meikkiä tai ei.

Vierailija
45/65 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuvat kulmakarvojen värit tekee sen.

Vierailija
46/65 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolle me vaaleat näytetään meikittä kun ei ole tekoripsiä ja tehtyjä kulmakarvoja. Vaaleat karvat ei näy.

Vierailija
47/65 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on meikittäkin.

Vierailija
48/65 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaaleammat piirteet, sitä enemmän pitää piirtää itselleen naamaa.

Vierailija
49/65 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana seksikäs Vappu 😍😍

Vierailija
50/65 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea, suomalaisen näköinen, raikas nainen.

Sano ei epäluonnollisille muoviripsille ja maalatuille kulmille. Sano kyllä luonnolliselle naiskauneudelle.

Vierailija
51/65 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on tyypillinen vaalea, väritön suomalainen, meikillä saadaan piirteet erottumaan. Tummat ihmiset eivät niinkään meikkiä tarvitse, siinä mielessä etulyöntiasema

Tyypillinen suomalainen nainen: lyhyehkö, leveähkö, lihavahko, vaaleahko...

Vappu ei ainakaan ole mikään leveähkö ja lihavahko. 

Vitsinä näin joku on kirjoittanut suomalaisista, yleisesti.

Vierailija
52/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika mummonaama! ei valkoiset laminaatitkaan pelasta

Vierailija
53/65 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kummallinen väritys. Tummat kulmakarvat, vaaleat ripset, kalpea iho. Näytän paremmalta ripsivärin kanssa, muuten tummat kulmat liian hallitsevat. Lisäksi taistelen tummien silmäalusten kanssa.

Vierailija
54/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan tuollainen perustantta joka omastakin peilistä kurkkii.

Vierailija
55/65 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan kaunis meikittä. Meikittäkin. Mutta samaa mieltä siitä että on niitä naisia jotka ovat luonnontilassa hyvin eri näköisiä kuin laitettuna, juurikin vaaleuden vuoksi. Mutta kyllä tummapiirteisissäkin on näitä, esim Mila Kunis on mys yllättävän erilainen naturellina.

Vierailija
56/65 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapulla on alemmuuskompleksi, sillä oma mies on seurustellut aikoinaan Miss Suomen kanssa (Karita Tuomola, nyk. Tykkä).

Mahtaako olla? Itseluottamusta, tervettä sellaista osoittaa minusta että julkaisee itsestään niitä naturelleja kuvia. Iloinen ilme on aina kaunis. Jaa Vappu on minusta kaunis vaikka onkin erinäköinen meikittä.

Vierailija
57/65 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin jotain oikeasti järkyttävää, mutta vastassa olikin ihan perus suomalainen nainen ilman mitään :D ihmiset on jotenki vieraantunut todellisuudesta, kun on tekoripsiä ja ties mitä aineita millä voi peittää tavanomaisen punakkuuden ihosta jne. Luulen että kyse on myös siitä millaisena on tottunut näkemään. Jos näet jonkun aina ilman meikkiä niin hän näyttää todennäköisesti ihan normaalilta aina, mutta jos näet jonkun aina laitettuna pakkelikerroksen kanssa ja hän on yht äkkiä ilman mitään niin näyttää varmaan aluksi oudolta kunnes tottuu. 

Vierailija
58/65 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat pääsääntöisesti ihan tavallisen näköisiä. Sen pakkelikerroksen alla. 

Vierailija
59/65 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleat naiset näyttävät aina tuolta ilman meikkiä. Niin minäkin. Uimahallissa minua ei tunneta. En silti koe olevani ruma.

Eipä muuten näytä aina. Höpöhöpö. 

Vierailija
60/65 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolle me vaaleat näytetään meikittä kun ei ole tekoripsiä ja tehtyjä kulmakarvoja. Vaaleat karvat ei näy.

99%. Myös tummemmista akoista on ihan valuja ja rumia ilman meikkiä, lisäkeripsiä, lisäke kulmakarvoja jne. Tämä on totuus,