Vappu Pimiä on ihan oudon näköinen ilman meikkiä.
En olis kyllä kuvista tunnistanut. Tästäkin näkee, miten paljon meikki muuttaa ulkonäköä.
Lohdullista tietää, että mustakin vois saada hyvän näköisen kunnon meikillä, vaikka ilman meikkiä oon ihan mitäänsanomattoman näköinen.
https://www.seiska.fi/kotimaa/vappu-pimialle-riitti-teemu-miehen-ostos-…
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Olen jo 50v mutta olisipa mulle joku kertonut aikoinaan, miten meikata pienet silmät suuriksi.
Sun ois pitänyt pyytää neuvoa, mennä vaikka meikkikouluun.
Kauniihko. Sanoi eräs deitti joskus minusta.
Nykyään ei pitäisi enää olla mitään hauskaa hrääsän ostossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten oudon näköinen? Näyttää ihan perunaiselta, ei mitään hävettävää meikittä.
Ihanaa, perunainen :D
Miten rumasti ihmiset arvostelee muiden ulkonäköä? Vanhat palsta-akat...
Vappu pesee tämän palstan tantat mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Miten oudon näköinen? Näyttää ihan perunaiselta, ei mitään hävettävää meikittä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää puhuko rumasti toisten ulkonäöstä.
Vappu on kaunis ja upea meikillä ja ilman. Ja varmasti te kaikki!
Hyvää päivän jatkoa!
No ei kyllä oo mikään komistus!
Miksi pitää haukkua toisen ulkonäköä? Mitä ihmettä saatte siitä?
Kaunis tai ei, miksi yleensäkään pitää arvostella kenenkään ulkonäköä?
Ihan ikäisensä näköinen. Entinen chat-juontaja...
Länkyti länkyti. Kaunis nainen näkyi kuvissa.
Erittäin kaunis ilman meikkiäkin ja luonnollisuus + positiivisuus jos mikä on kaunista.
Kyllä minä hänet helposti tunnistan kuvasta? Ei se meikki niin paljon hämää, kuulkaas.
Vaaleiden naisten ongelma tosiaan tuo kulmakarvojen ja ripsien värittömyys, joillain onnekkailla toki on vaaleiden hiusten lisäksi tummat ripset. Itsekin meikkaan aina vähintään kulmakarvat naamaan, niin saa vähän ilmettä.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis tai ei, miksi yleensäkään pitää arvostella kenenkään ulkonäköä?
Se on rattoisaa ajanvietettä. Kyllä joku paino- ja rumuusrajoitus pitäisi olla jos heiluu jossain tv-ohjelmissa...
Kuulostaa ehkä tylyltä, mutta tämän takia miehenä haluan nähdä naisen ilman meikkiä mahdollisimman pian. Vähän "turn off" kun meikin alta paljastuu ihan eri henkilö mihin olet ihastunut.
Voiko ihmiset tosiaan noin huonosti että täytyy haukkua julkkisnaisten ulkonäköä?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ehkä tylyltä, mutta tämän takia miehenä haluan nähdä naisen ilman meikkiä mahdollisimman pian. Vähän "turn off" kun meikin alta paljastuu ihan eri henkilö mihin olet ihastunut.
Kyllä minusta näyttää ihan itseltään. On tunnistettavissa. Eikä nyt niin ruma, ettei kelpaisi?
Vierailija kirjoitti:
Ei mikääm kaunis näky. Mutta täytyykö meidän kaikkien ollakaan. Vappu tekee itse hyvin rahaa, ei silloin tarvitse olla kaunis.
Just näin. Jos itsensä elättää niin ei ulkomuodolla väliä. Siksi me miehet ollaan tälläisia karvaperseitä.
Ovatko he sukua keskenään? Ovat niin samannäköisiä.
No ei näytä karmealta.