Taas palstan etusivu on samanlainen kuin aina ennenkin, täynnä trollien poliittista valehtelua ja huutelua
Ettekö te ikinä kyllästy arkeenne? elämäänne? heräätte 7 aamulla palstalle suoltamaan huttua ja lopetatte 23 päänsärkyyn? Kai te vielä itkette että teitä "masentaa" kaupan päällisiks? miksköhän?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jo ajatellut ottaa yhteyttä Sanomaan
Huh! Olen jo ajatellut ottaa yhteyttä! Tosin sehän on paljon enemmän, kuin tämän palstan äipät yleensä saavat tehtyä.
Soita 112 ja itke kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jo ajatellut ottaa yhteyttä Sanomaan ja kysyä, miksi ne sallii tällaisen trollailun. Samalla voisi kysyä, että onko Sanoma avoimesti perussuomalainen, koska niin paljon täällä suolletaan/sallitaan persupropagandaa. Voisi avoimesti ja julkisesti myöntää, jos näin on.
Ihan samanlainen hahmohan sinäkin olet persuille kuin persut on sulle. Miksi sun halu saada äänesi kuuluviin olisi jotenkin tärkeämpi kuin niiden, joiden kanssa et ole samaa mieltä?
Minä ehdotan kaikille "meille oikeille mammoille", että teemme ilmiantolakon.
Jätetään nämä lapset leikkimään keskenään suurta poliitikkoa ja vaikuttajaa.
Eihän täällä viitsi enää edes etsiskellä mitään asiallista ketjua näiden trollien takia.
Joku roti on löydyttävä ei näitä anonyymi palstoja liikaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jo ajatellut ottaa yhteyttä Sanomaan ja kysyä, miksi ne sallii tällaisen trollailun. Samalla voisi kysyä, että onko Sanoma avoimesti perussuomalainen, koska niin paljon täällä suolletaan/sallitaan persupropagandaa. Voisi avoimesti ja julkisesti myöntää, jos näin on.
Missä muualla on mahdollista oikaista psään liittettyjä valheita? Täällä voi ainakin yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Trollailu sallitaan koska siinä tulee klikkauksia ja lukukertoja erilaisille ketjuille ja sitä kautta Tulee mainosrahaa. Ei sanomaa kiinnosta hevon vittuakaan moraali tai mikään muukaan ihmisarvoinen asia vain klikkaukset ja raha kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole koskaan muuta kuin vasurien viestintäosaston ja moskovansilakoiden täysi ylivalta ja spämmi päällä. Kaikki muu hukkuu noiden spämmin ja tuottamaan solvausryöppyyn ja valeryöppyyn.
Eli just kuten hesari haluaa asioiden olevan kun haavistosta pitää puskea väkisin presidentti eikä tuolla tumpulalla ole mitään saavutuksia mitä kehua joten pitää haukkua vastapuolta.
Nämä koettavat sitten naamioida kaiken nurinpäin ja ylösalaisin.
En pysty olemaan puuttumatta jos näen ihan posketonta valehtelua ja täällä se on eräillä kokoaikaista työtä. Aivan venäläisellä tasolla liikutaan valehtelun paksuudessa. Tai sitten woke-amerikkalaisella.
Näille mikään keino ei ole tarpeeksi väärä.
Onkohan yhdelläkään persulla palikat päässä ihan kohdallaan? En ole vielä yhteenkään sellaiseen törmännyt.
Ei nää lampaat osaa puhuu mistää muusta
Hallitus leikkaa kunnilta ja kaupungeilta 500 miljoonaa euroa.
Lisäksi 400 miljoonaa asumistukea, soviteltua päivärahaa ja ansiosidonnaista ja nuo lähtevät kulutuksesta yrittäjiltä.
Syntyvyys vähenee entisestään ja kohta saadaan irtisanoa ala-asteen opettajia. 60000 vuosipalkka vaihtuu 595 työmarkkinatukeen.
Sanomaan motiivi on tietysti raha, mainossenttejä kilahtaa hörhöviesteistäkin. Se, miten joku jaksaa jauhaa valheellista ideologista sontaa lienee mielenterveydellinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan yhdelläkään persulla palikat päässä ihan kohdallaan? En ole vielä yhteenkään sellaiseen törmännyt.
Etkö kyllästy tuohan peesutteluun joka ketjussa. Vaalit oli jo. Sekä eduskunta- että presidentinvaalit. Eikö ole muuta sanottavaa kuin persia.
Täällä ja toki kaikessa mediassa Suomessa on hyvä seurata kuinka pitkälle Orwellin luoma totalitaristinen maailma on nyt lopulta toteutunut tai jopa jo ylittänyt sen... tämä malli rakennettiin Marin ex viisikko hallinnon ja valtamedian yhteistyönä 2020-2023 totalitarismi siis vallitsee... ja vastaava tehtiin kaikissa maissa joissa oli WEF koulun edustaja johdossa (Kanada, Ranska, Australia, Uusi-Seelanti, USA jne)...
1984 on englantilaisen George Orwellin vuosina 19451949 kirjoittama romaani, joka julkaistiin vuonna 1949. Sitä on pidetty yhtenä 1900-luvun merkittävimmistä tulevaisuusfiktioista.
Vuonna 1984 sijoittuu dystopiaan, Oseania-nimiseen valtioon. Henkilöpalvonnan kohteena oleva diktaattori nimeltä Isoveli valvoo kansalaisten kaikkia liikkeitä. Päähenkilö Winston Smith on virkamies Totuusministeriössä, joka väärentää historiaa vallanpitäjien haluamaksi. Kirjan maailmasta on tullut totalitaristisen yhteiskunnan vertauskuva. Kirjassa kuvataan valtion tapaa valvoa kansalaisia heidän yksityisyydestään välittämättä ja kykyä muokata yleistä mielipidettä vallanpitäjien kulloistenkin etujen mukaan. Kansalaisten valvonta huipentuu uuskieleen, jota käyttäen on jopa mahdotonta ajatella väärin, koska kielestä puuttuvat Puolueelle vahingollisten ajatusten ilmaisuun tarvittavat sanat.
Yhyyyyyy😩