Erikoisjoukot kausi 2 Official- nämä 15 kokelasta osallistuvat rankkaan leirin
Erikoisjoukot palaa näyttävästi Neloselle maaliskuussa. Nämä kasvot nähdään. Mukana aiemmin tv:stä tuttuja sekä tuoreempia kasvoja!
https://www.nelonen.fi/uutiset/suomen-tv-historian-rankin-kilpailu-alka…
Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1585)
Olisin ollut valmis vaihtamaan osia Helmeri Pirisen kanssa uusimassa tv:ssä esitetyssä jaksossa.
Miksikö?
Nyt kun leiri on puolessa välissä, ja jäljellä on enää 7 kokelasta, ketkäköhän läpäisee lopulta leirin?
Itse ajattelen, ja toivon, että näitä ovat ainakin Aleksi, Vertti ja Oona. Koska jokainen heistä ansaitsisi voittaa: Aleksi pääsi näyttämään kutosjaksossa sisukkuuttaan, ja Vertti sekä Oona molemmat jo taustansa puolesta fysiikalta huippukunnossa.
Ellu G voisi myös päästä pitkälle, ainakaan tämän käytös ei ole itseäni millään tavalla ärsyttänyt koko kauden aikana. Vahva fyysinen suorittaja myös! Kouluttajat ehkä poistavat leiriltä vielä Helmerin ja politiikko Kosken.
Rädyn Noora vielä siis minulle hieman kysymysmerkkinä. Ehkä pääsee, ehkä ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisua oli se, että ei antanut periksi.
Mari antoi periksi ja himmaili jälkijoukoissa. Ei pyörtynyt yrityksestä.
Olet jo hävinnyt tämän.
Vierailija kirjoitti:
Olisin ollut valmis vaihtamaan osia Helmeri Pirisen kanssa uusimassa tv:ssä esitetyssä jaksossa.
Miksikö?
Otaksun tietäväni miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisua oli se, että ei antanut periksi.
Mitä sillä voittaa.
Ensimmäisellä kaudella kolme kilpailijaa voitti sillä itsensä loppuun asti. Joukossa kaksi vähemmän lihaksikasta naista.
Aivan käsittämätön rääkki siellä montulla. Pelkäsin että joku saa hjärtslaakin, niin pahaa teki katsoa. helikopterista hyppäsi muutkin mielestäni ihan hyväksyttävästi kuin selostajan mainitsemat muutamat henkilöt. Ihmettelin sitä kovasti. Helmeriltä pieni ajatuskatkos, fyysisesti ihan poikki niin noitahan sattuu paremmissakin piireissä. Numero 11 ei tuntunut olevan moksiskaan asiasta, joten sitä lienee turha hehkuttaa sen enempää.
Missä muualla tästä aiheesta olette lukeneet? Onko muilla palstoilla vastaavia ketjuja aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Olin vähän pettynyt kun kouluttajat poistivat tän viimeisimmän naisen lapun. Suorituskyky ilmeisesti huono, mutta sisua löytyi. Ei pitäisi ketään syrjiä kunnon takia. En tiedä mitä tässä halutaan, mutta ilmeisesti ei liian heikot saa mennä loppuun asti.
Oli jo aikakin laittaa sivuun. Mikään määrä sisua ei korvaa fyysisen suorituskyvyn puutteita.
Ja en minä nyt hirmuisesti korostaisi tuota sisuakaan, jos himmailee koko harjoituksen joukon viimeisenä samaan aikaan, kun kovakuntoisimmat vetävät täysillä niin kauan että taju lähtee. Erikoisjoukoissa nyt vain pitää olla todella kovassa fyysisessä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Missä muualla tästä aiheesta olette lukeneet? Onko muilla palstoilla vastaavia ketjuja aiheesta.
https://keskustelu.jatkoaika.com/threads/erikoisjoukot-nelonen-ruutu.75…;
Lukea voi vapaasti, keskusteluun osallistuminen vaatii rekisteröitymisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vähän pettynyt kun kouluttajat poistivat tän viimeisimmän naisen lapun. Suorituskyky ilmeisesti huono, mutta sisua löytyi. Ei pitäisi ketään syrjiä kunnon takia. En tiedä mitä tässä halutaan, mutta ilmeisesti ei liian heikot saa mennä loppuun asti.
Oli jo aikakin laittaa sivuun. Mikään määrä sisua ei korvaa fyysisen suorituskyvyn puutteita.
Ja en minä nyt hirmuisesti korostaisi tuota sisuakaan, jos himmailee koko harjoituksen joukon viimeisenä samaan aikaan, kun kovakuntoisimmat vetävät täysillä niin kauan että taju lähtee. Erikoisjoukoissa nyt vain pitää olla todella kovassa fyysisessä kunnossa.
Tai edes näyttää antavansa kaikkensa... Selvästi Valosaaren tahto suorittaa oli nollissa, kun eteen tulikin sellaisia tehtäviä ettei kunto enää riittänyt, jolloin samalla se henkinen jaksaminenkin romahti. Lisäksi ne toistuvat "apua, auttakaa"-huudot olivat todennäköisesti viimeinen naula hänen arkkuunsa. Hän ei vain osoittanut omaavansa tarpeeksi sisua.
Vierailija kirjoitti:
Susanna Koskelta riipastiin numerolappu. Sai lähteä menemään. No olihan hän monessa asiassa heikko muihin nähden. Ei jaksanut punnertaa.
Sotkeutui hädissään jaloistaan helikopterin "jalkoihin". Meni liikaa aikaa.
Mutta hyppy veteen sujui mallikkaasti, sanoi kouluttaja!
Pitkään hän saikin sätkistellä joukon jatkona. Sisu-jakson lopussa oli koominen kohtaus, kun pitkän päivän päätteeksi istuivat porukassa ja Susanna hämmästeli sitä, miten hän on vielä mukana perus koiranulkoiluttajana. Muiden ilmeistä oli nähtävissä ajatuskuplamaisesti vain yksi sana - "niinpä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://keskustelu.jatkoaika.com/threads/erikoisjoukot-nelonen-ruutu.75…;
Lukea voi vapaasti, keskusteluun osallistuminen vaatii rekisteröitymisen.
Toimiva linkki: https://keskustelu.jatkoaika.com/threads/erikoisjoukot-nelonen-ruutu.75…
Vierailija kirjoitti:
Joo. Vaatiihan se aivan hirvittävästi sisua olla kirjaimellisesti toisten kannettavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susanna Koskelta riipastiin numerolappu. Sai lähteä menemään. No olihan hän monessa asiassa heikko muihin nähden. Ei jaksanut punnertaa.
Sotkeutui hädissään jaloistaan helikopterin "jalkoihin". Meni liikaa aikaa.
Mutta hyppy veteen sujui mallikkaasti, sanoi kouluttaja!
Pitkään hän saikin sätkistellä joukon jatkona. Sisu-jakson lopussa oli koominen kohtaus, kun pitkän päivän päätteeksi istuivat porukassa ja Susanna hämmästeli sitä, miten hän on vielä mukana perus koiranulkoiluttajana. Muiden ilmeistä oli nähtävissä ajatuskuplamaisesti vain yksi sana - "niinpä".
Ihan hyvin pärjäsi. Noilla on todella hyvä henki tuolla, joten tuskinpa kukaan noin ajatteli. Sinä ainoastaan.
Mun mielestä sen Helmerin olisi voinut poistaa. Näidenhän pitäisi auttaa toisiaan tai pystyä selviytymään yksin, ei kampittamalla toista jos ei itse pysty.
Pitää tietää rajansa. Jos menettää tajunsa, kyseessä ei ole mikään hieno "kaikkensa antaminen". Tajuttomasta kaverista ei ole hyötyä taistelutilanteessa ja asettaa muut vaaraan.
Olen hieman ihmetellyt tuotannon tapaa nöyryyttää kilpailijoita. Esitetään insertti, jossa kilpailija kertoo ettei missään tapauksessa aio luovuttaa, paitsi jos menee jalka poikki tai vastaavaa. Ja kohta samassa jaksossa samainen kilpailija luovuttaa.
Hehkutetusta henkisestä ja fyysisestä murtamisesta ei todellisuudessa ole hyötyä eikä siinä ole järkeä. Kovilla pitää olla, mutta ei murtaa. Vihreistä bareteista ei tullut onnellisia ihmisiä eikä heistä ollut lopulta apua vietnamilaisten talonpoikien kukistamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Pitää tietää rajansa. Jos menettää tajunsa, kyseessä ei ole mikään hieno "kaikkensa antaminen". Tajuttomasta kaverista ei ole hyötyä taistelutilanteessa ja asettaa muut vaaraan.
Olen hieman ihmetellyt tuotannon tapaa nöyryyttää kilpailijoita. Esitetään insertti, jossa kilpailija kertoo ettei missään tapauksessa aio luovuttaa, paitsi jos menee jalka poikki tai vastaavaa. Ja kohta samassa jaksossa samainen kilpailija luovuttaa.
Hehkutetusta henkisestä ja fyysisestä murtamisesta ei todellisuudessa ole hyötyä eikä siinä ole järkeä. Kovilla pitää olla, mutta ei murtaa. Vihreistä bareteista ei tullut onnellisia ihmisiä eikä heistä ollut lopulta apua vietnamilaisten talonpoikien kukistamiseen.
Ajat muuttuu, asenteet kovenee. Viime kaudella ei ollut tuollaista äärirajoille viemisen ihannointia. Toivoisin näkeväni vielä enemmän älyä haastavia tehtäviä.
Jäljellä olevista Oona ehdottomasti kovin. Ehdottomasti. Ei valita, jaksaa johtaa, on sopivassa määrin kova mutta todella empaattinen muita kohtaan. Ja kotona 1v ja 3v, muut lapsettomia.
Autenttinen = aito. Se, että pohjautuu johonkin, ei tee ohjelmasta autenttista. Ohjelma olisi autenttinen, jos harjoitukset olisivat samat ja kokelaat oikeasti hakisivat pääsyä erikoisjoukkoihin