Erikoisjoukot kausi 2 Official- nämä 15 kokelasta osallistuvat rankkaan leirin
Erikoisjoukot palaa näyttävästi Neloselle maaliskuussa. Nämä kasvot nähdään. Mukana aiemmin tv:stä tuttuja sekä tuoreempia kasvoja!
https://www.nelonen.fi/uutiset/suomen-tv-historian-rankin-kilpailu-alka…
Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1585)
Vierailija kirjoitti:
Ylläripylläri ettei Pike pysynyt kenenkään mukana. Aivan selvästi aggret edelleen päässä, ei ole oikeasti muuttunut miksikään vaikka kovasti niin väittää. Ei kestä mitään henkistä painetta vaan heti nousee viha pintaan. Jos olisi jatkanut niin jossain vaiheessa olisi kilahtanut ja käynyt jonkun kouluttajan kimppuun. Ei todellakaan ole muuttunut. Kai se sitten tuntui pahalta kun ei jaksa sitä säkkiä pitää pään päällä edes yhtä kauaa kuin joku sirpakka sometyttö.
Huvitti ne puheet omasta aggressiivisuudestaan. Jotain, että kukaan ei halua nähdä sitä. Pikkasen kovempia jätkiä ois tuolla ollu vastassa.
Kova uho oli luovuttamisen jälkeen. Surullinen tyyppi.
Kouluttajat voisivat olla hiukan inhimillisempiä ja kannustavampia, ikävää tylyttämistä. Ohjelman mainoksessa "jokaisella on murtumispisteensä", miksi kokelaat tulee murtaa, tositilanteessa ei heistä olisi mitään hyötyä, osa porukasta olisi "hessussa" toipumassa.
Senhän nyt kaikki tietää, että tositeeveet on valmiiksi osittain käsikirjoitettuja, leikataan niin että katsojien mielenkiinto säilyisi mahdollisiman pitkälle jne. jne. Halutaan että katsojatkin osallistuvat kärkkäästi somealustoilla. Ja että lehdet jauhavat kaikista käänteistä. Saadaan ohjelmalle julkisuutta, oli se sitten hyvää tai pahaa.
Silti niissä tapahtuu paljon myös sellaistakin mitä ei olla osattu ennakoida. Kaikkea ei voi käsikirjoittaa.
Samaa mieltä Elina G ulos ja pian, hänen laistaan ei tarvita tvssä.
Elina G on just ihana, hyvä että on mukana!!!!
Ja yleensäkin mitä varten noita ruikuttajia otetaan ohjelmiin, senkö takia, että saa naamansa näkyviin?
Minun mielestä kaikki on ihan ok. Se sometähti pikkutyttö oli huonoin kaikissa tehtävissä. Hyvä, että oli kypärä köysi tehtävässä meinaan sillä kansanedustajalla kolahti sen verran. Saa nähdä mitä ensiviikolla on mutta pitäähän se katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Ja yleensäkin mitä varten noita ruikuttajia otetaan ohjelmiin, senkö takia, että saa naamansa näkyviin?
Sen takia, että käsikirjoitus vaatii sitä. Katsojat haluavat nähdä ruikuttajia, joita on sitten helppo arvostella. Ja kuka tahansa saadaan näyttämään ruikuttajalta, kun leikataan ja näytetään vain ne "rooliin" sopivat ilmeet ja sanat. Kyseessä on viihde, älkää ottako sitä niin vakavasti.
Onneksi se musta ukko putosi. Oli tosi leuhkaa, kun uhosi "te ette haluu nähdä, kun mä suutun" tms. paskaa. Ihan täysi turhake, joka on yhdessä jos toisessa ohjelmassa yrittänyt pärjätä, mutta kun ei niin ei. Hyvä niin.
Luulen, että nämä pari naiskitisijää putoaa hyvin äkkiä myös.
Kaikilla sama paino kannettavana ihan kuten oikeassakin elämässä. Ethän sä taistelukentällä tai esim. Palomiehenä toimiessa sano, et hei, voinks mä jättää puolet varusteista pois, ku painan vähemmän ku toi kaveri. Tästä syystähän tuon kaltaisissa testeissä pienikokoisilla tai fyysisesti hieman heikommilla on huonommat lähtökohdat pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla sama paino kannettavana ihan kuten oikeassakin elämässä. Ethän sä taistelukentällä tai esim. Palomiehenä toimiessa sano, et hei, voinks mä jättää puolet varusteista pois, ku painan vähemmän ku toi kaveri. Tästä syystähän tuon kaltaisissa testeissä pienikokoisilla tai fyysisesti hieman heikommilla on huonommat lähtökohdat pärjätä.
Koulutuksessa toki pitkälti näin, mutta kyllä siellä oikealla taistelukentällä vahvimmat ja isoimmat ukot kantavat ne raskaimmat tavarat enimmäkseen. Eikä niitä kaikista pienimpiä tietysti edes laiteta sellaisiin tehtäviin, jotka edellyttävät paljon voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä kaikki on ihan ok. Se sometähti pikkutyttö oli huonoin kaikissa tehtävissä. Hyvä, että oli kypärä köysi tehtävässä meinaan sillä kansanedustajalla kolahti sen verran. Saa nähdä mitä ensiviikolla on mutta pitäähän se katsoa.
Jep, ja toki tää eka jakso laittoi riman aika korkealle loppukauden suhteen, että jännä nähdä miten "kovaa" menoa ens jaksossa.
Sen tiedän ja voin sanoa että teemana on "Mielenlujuus". Siitä vaan spekuloimaan minkälaisia tehtäviä tulee, mutta varmaankin pääkoppa on kovassa testissä!
Luulen että suurin osa näistä ns. urheilijaukoista tulee pääsemään formaatin koko fyysisen osuuden heittämällä, mutta eivät tule läpäisemään viimeistä kuulusteluvaihetta. Pinna kireellä kun yrität antaa kuulustelijoille väärää informaatiota.. Ekalta kaudelta oli todistusta että kovinkaan moni kundi ei tähän pystynyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutuksessa toki pitkälti näin, mutta kyllä siellä oikealla taistelukentällä vahvimmat ja isoimmat ukot kantavat ne raskaimmat tavarat enimmäkseen. Eikä niitä kaikista pienimpiä tietysti edes laiteta sellaisiin tehtäviin, jotka edellyttävät paljon voimaa.
Juu, mutta katsos ne pienimmät, jotka ei siitä ammatin fyysisestä rasituksesta selviä ja sen kanssa pysty toimia, ei läpäise pääsykokeitakaan. Miksi luulet, että suomessa on vain n.10 naispalomiestä? Ongelmaksi muodostuvat fyysiset testit.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi se musta ukko putosi. Oli tosi leuhkaa, kun uhosi "te ette haluu nähdä, kun mä suutun" tms. paskaa. Ihan täysi turhake, joka on yhdessä jos toisessa ohjelmassa yrittänyt pärjätä, mutta kun ei niin ei. Hyvä niin.
Luulen, että nämä pari naiskitisijää putoaa hyvin äkkiä myös.
Täysin väärässä ohjelmassa 🤦 kenties julkisuutta ja rahaa hakemassa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis ohjelmassahan heidät laitetaan nimenomaan kantamaan tiettyjen erikoisjoukko-operaattorille kuuluvien varusteiden painoa vastaa kuorma. Sen koulutuksen ja tehtävän näkökumastahan tuota koko ohjelmaa tehdään. Joten ei siellä oikealla kentällä isommat ja vahvimmat ukot rupee sun perus varusteita kantaan.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi veltto neggeri lähti, tuollasia ei täällä tarvita. Ollaan niin kovaa jätkää ja hajotaan heti alkuunsa kumminkin.
Tuli itellekin mieleen hänen asenteestaan hirveän machoilun. Että olevinaan ollaan kovia ja pystyy tekemään mitä tahansa. Sitten ollaan 2min ohjelmaa maastomarssin perimmäisenä eikä kouluttajien komentelut kiinnosta!
Erikoisjoukot-sarja on lupausten lunastamista. Jos sanoo että on kova, pitää suoriutua kuin kova! Pikestä ei ollut ulkoisesti nähtävissä lainkaan motivaatiota edes olla mukana sarjassa, saatika päästä ihan loppuun asti. Sen takia alku on kokelaille shokki, että saadaan heräteltyä heidät todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis ohjelmassahan heidät laitetaan nimenomaan kantamaan tiettyjen erikoisjoukko-operaattorille kuuluvien varusteiden painoa vastaa kuorma. Sen koulutuksen ja tehtävän näkökumastahan tuota ko
Nii ja siellä erikoisjoukoissa ne on kaikki niitä vahvoja ukkoja, jotka pystyy kantamaan ne kamat. Ei ne sinne muuten olis päässyt. Mun tiedon mukaan erikoisjoukkojen on naisetkin hakenut, mutta eivät ole läpäisseet testejä.
On erilaisia tehtäviä kentällä, mutta kyllä erikoisjoukoissa on ne fyysisesti ja psyykkisesti kestävämmät tyypit, ei siellä enää jaella et kanna sää tota mun asetta ku mulla ei oo nii paljo voimaa.
Eli nelonen ei sen vertaa tajunneet että ihmiset ei halua tilata sataa eri striimipalvelua kun eri ohjelmat hajautuu aina vaan useampaan kuukausimaksulliseen palveluun. Eihän edes nuo isot palvelut tahdo kaikki pärjätä tuossa kisassa kun kansa vaihtelee palvelusta toiseen ja katsoo yhden ohjelman yhdessä ja sitten siirtyy toisen tilaajaksi.