Seksi menkkojen aikana
Aika monessa kommentissa olen nähnyt mainittavan, että kuukautisten aikana ihmisillä ei ole seksiä, tai ainakaan yhdyntää. Onko tämä oikeasti yleistä? Olen 44v nainen, ja aina suhteissa on ollut seksiä kuukautisista huolimatta. Ei ole yhtäkään miestäkään haitannut. Suuseksi on silloin skipattu, mutta muuten ei ole menoa haitannut. Jotenkin ihan uusi konsepti tällainen minulle.
Kommentit (33)
Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja mies useamman kuukauden aina kieltäytyi seksistä kun mulla oli menkat. No ennen joulua mies laittoi viestiä, että haluaisi tavata. Mulla oli menkat ja mies ei halunnutkaan tavata. Vastasin miehelle, että no katsotaan sitten ensi vuonna. Johan muuttui ääni kellossa ja tapaaminen onnistuikin. :D Siitä lähtien ei ole miestä menkat haitanneet. Mulla ei toki kauhean runsaat menkat ole kun minipillerit vähentäneet vuotoa.
Kuule!!!ei tarvi olla edes kuukautiset kun ei ole seksiä tai sit on pitkäkestoiset ja usein menkat.
Omakiva varmaan kivempaa
Terveisin
VITUTTAA olla puutteessa
Alkuhuumassa teki mieli menkkojenkin aikana mutta eipä tee enään mieli vaikka ei menkkoja olisikaan. Tämä on naisen tyyli. Alkuhuumassa kaikki käy ja kaikesta avoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin menkkojen aikaan on olo kuin olisin sairaaksi tulossa. Menkat kestää mulla yleensä viitisen päivää mistä pari - kolme ekaa on ne kamalimmat. Vatsaa jomottaa ja päätä särkee, usein myös rinnat aristaa ja paleltaa. Menkkojen pari viimeistä päivää on sit pikku tipottelua. Kyllä meillä mies on ainakin tähän asti kestänyt sen mun menkkojen ajan olla ilman pillua, eikä mun ole tarvinnut sille alkaa mitään sirkustemppuja sen korvikkeeksi tehdä. Sitte taas kun mulla menkat on ohi meillä rakastellaan useita kertoja viikossa. Toki joskus tulee mieheltä murjotusta jos olen töistä ja lasten kanssa niin väsynyt, että en yksin kertaisesti jaksa, mutta menkkojen aikaan se ei ole koskaan vielä murjottanut.
Mä en koskaan tajua tätä murjotusta :D Miksei hyvä mies sitten auta siinä lastenhoidossa tai tee vaikka ruokaa tms. niin jäisi aikaa ajatella myös yhteistä kivaa. Seh
Nuo eivät ole miehen töitä. Naisten juttuja, ja naiset eivät kunnioita miehiä jotka tekevät noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin menkkojen aikaan on olo kuin olisin sairaaksi tulossa. Menkat kestää mulla yleensä viitisen päivää mistä pari - kolme ekaa on ne kamalimmat. Vatsaa jomottaa ja päätä särkee, usein myös rinnat aristaa ja paleltaa. Menkkojen pari viimeistä päivää on sit pikku tipottelua. Kyllä meillä mies on ainakin tähän asti kestänyt sen mun menkkojen ajan olla ilman pillua, eikä mun ole tarvinnut sille alkaa mitään sirkustemppuja sen korvikkeeksi tehdä. Sitte taas kun mulla menkat on ohi meillä rakastellaan useita kertoja viikossa. Toki joskus tulee mieheltä murjotusta jos olen töistä ja lasten kanssa niin väsynyt, että en yksin kertaisesti jaksa, mutta menkkojen aikaan se ei ole koskaan vielä murjottanut.
Mä en koskaan tajua tätä murjotusta :D Miksei hyvä mies sitten auta siinä lastenhoidossa tai tee vaikka ruokaa tms. n
Tai no ruoanlaitto on, siis jos halutaan hyvää ruokaa niin mieshän sen tekee silloin.
Typerää tulla sanomaan, että miksi ei seksiä menkkojen aikana. Yleissivistä vähän itseäsi. Jos sinulla on vähäistä vuotoa, niin ei se tarkoita, että kaikilla on. Itsellä on niin runsasta, että kun ryöppy yhtäkkiää alkaa niin en ehdi edes vessaan juosta kun tulee tampoonists ja siteestä yli. Vessan laatia on viimeistään sotkussa ja tampooni "räjähtää" paineesta ulos kun alan kyykistymään. Että sellaista.... Niin paljon ei ketään paneta, että pitäisi alkaa mun menkkojen aikana leikkimään venäläistä rulettia.
Menkat ei haittaa seksielämääni, mielelläni menkoillakin haluan saada suuseksiä ja rakastella. Jos on joinakin päivinä kunnolla kipuja tai suurempi vuoto niin tietysti lepäilen silloin. Kumppani tietysti ymmärtää tämän.
Niin, kun jotkut sanoo, että menkkojen aikaan ei tietenkään ole seksiä, niin herää kysymys, että mitenkä niin ei tietenkään? Ihan kuin olisi normaali, että niin olisi. Minä ajattelisin, että toisinpäin.
Meillä kuukautistenaikana vaimo laittaa pilluunsa tamppoonin
ja tarjoo pyllyään naitavaksi
Saa 1-2 krt peppuseksiä joka kuukausi
Mulla ihana vaimo, olen kertonut sen sille 1000 kertaa
Siis menkkaseksi on just parasta koska se vagina veri ja pildehiki muodostavat yhdessä sellaisen mitä parhaimman hajun mitä minä oikeesti kutsun seksin hajuksi. Se on herkkua, koska se on harvinaisempaa, mutta parasta
Kaikkien kolmen kaunottareni kanssa ollaan rakasteltu menkoista riippumatta. He eivät käyttäneet hormonaalista ehkäisyä (koska en sallinut sitä). Tamponeita löytyi tämän tästä vääristä paikoista. Hieman enemmän hellävaroen on toimittava kylläkin.
Jossakin asennossa onnistuu mutta sit joissain osuu pahasti ja sattuu joten en pysty harrastamaan. Kai kohdunkaula tai jokin on silloin herkkä ja siihen osuessa sattuu. Ei siis pysty nauttimaan silloin