Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi menkkojen aikana

Vierailija
29.01.2024 |

Aika monessa kommentissa olen nähnyt mainittavan, että kuukautisten aikana ihmisillä ei ole seksiä, tai ainakaan yhdyntää. Onko tämä oikeasti yleistä? Olen 44v nainen, ja aina suhteissa on ollut seksiä kuukautisista huolimatta. Ei ole yhtäkään miestäkään haitannut. Suuseksi on silloin skipattu, mutta muuten ei ole menoa haitannut. Jotenkin ihan uusi konsepti tällainen minulle.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itsellä myös aina ollut seksiä, siis yhdyntää, kuukautisten aikana, ei ole haitannut miehiä. Suuseksiä en silloin halua saada, tietty antava osapuolena sitten. Viimeksi eilen harrastettiin suihkuseksiä miehen kanssa, jota tapailen. 

Vierailija
2/33 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki naiset ei tykkää seksistä kuukautisten aikana. Etenkin jos on kramppeja ja vuotaa runsaasti niin ei siinä hirveästi silloin kiinnosta seksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen menkat ei haitanneet yhtään seksiä, mutta nyt kun olen vuotanut erittäin runsaasti, niin ei oikein enää. fwb-kaveri kerran melkein mursi peniksensä, kun oli paikat liian liukkaana vuodosta ja hän teki hiukan huolimattoman työnnön. Selvittiin säikähdyksellä ja lääkärissäkäynnillä (varmistivat ettei penis ollut murtunut), mutta joo... olen hoidettavana itse runsaiden kuukautisten vuoksi, joten ehkä tulevaisuudessa seksiä saa taas menkkojen aikaan.

Vierailija
4/33 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa panna vuotojen aikana. Onneksi ei sen puoleen kiinnosta puolisoakaan.

Vierailija
5/33 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiihan se menkkojen aikana vähän järjestelyjä ja varautumista eli se spontaanius jää siitä seksistä silloin pois. Mutta oikeasti pystyykö joku olla selibaatissa menkkojen takia?

Vierailija
6/33 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena parina tuota jonkun kerran tuli tehtyä kun panohalut olivat kovat, mutta kyllä se siitä aika pian tasaantui kun sai ne pahimmat paineet purettua ja jaksoi taas sen viikon odottaa. Rouvallakin vuoto alkoi runsastua, joten senkään puolesta kumpaakaan ei niin kauheasti ole haluttanut.

Nykyään koko kuukautiset vaikuttavat olevan hyvää vauhtia hiipumassa kokonaan pois, joten ei niin kovin ajankohtainen kysymys enää.

Vierailija
7/33 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jopa hieman normaalia kovemmat halut menkkojen aikana, kahta ensimmäistä kovemman vuodon päivää lukuunottamatta. (Niinäkään päivinä en kieltäydy muusta kuin suuseksistä).  Ja miesystävä ei ole moksiskaan, vaikka maistunkin hänen sanojensa mukaan "raudalta". Siis miksi ei? Lisäksi minulla kunnon orkku parantaa oloa.

Vierailija
8/33 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä myös menkkojen aikana. Itse asiassa suuseksikin onnistuu silloin kuukupin ansiosta, mutta ei se mulle aivan yhtä upea nautinto silloin ole, kun ei saa samalla sormia sisään. Yleensä meillä on menkkojen aikaan molemminpuolista hyväilyä käsin ja/tai suulla ja lopuksi yhdyntä. Käyn vaan nappaamassa kuukupin pois veskissä ja sit mennään. Mun vuoto tosin on myös hyvin niukkaa, että ei kyllä sotke paikkoja koskaan vaikka menkkojen aikana pantaisiin.

Vierailija
9/33 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kroonisesti aneeminen tosi runsaiden menkkojen takia. En voi käsittää, että joku harrastaa seksiä silloin. Selvästi kuukautiset ovat hyvin yksilöllinen tapahtuma.

Itse vuodan niin paljon ja alavatsa ja koko alakerta niin arka, että ajatus seksistä on absurdi. Veren määrästä tulisi mieleen teurastamo ja se sattuisi kovin.

Ei mulla ole yhtään hehkeä olo muutenkaan vaan olen hikinen, turvonnut, vatsa aina menkkojen aikaisin sekaisin ja yleisesti ottaen v.tuttaa ja heikottaa...

Syön lisärautaa purkista aina kun muistan ja syön silloin tällöin maksa- ja veriruokia myös. Silti anemia. Nyt rupesin miettimään, voiskohan tälle tehdä jotain.. Olen vain ottanut annettuna että kuukautiset on kovaa vuotoa, kipua ja kärsimystä.

Vierailija
10/33 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei suuseksiä? Ei menkkojen takia välttämättä halua mitään sisään, mutta orgasmi on silti hyvä saada.

Vierailija
11/33 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei suuseksiä? Ei menkkojen takia välttämättä halua mitään sisään, mutta orgasmi on silti hyvä saada.

tuolla yksi neuvo, on tamponi, tyydytys klitorikseen ja sormella anusta, super laukeaminen kuulema. itse ajattelen niin, että seksuaalisuus on tarkoitettu vain lisääntymiseen. muulloin ei. näinhän pääosin eläinmaailamassakin asiat on ja ei kaksi urosta käy toistensa alapäähän.

Vierailija
12/33 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena parina voitiin sekstata myös menkkojen aikaan. Pyyhe alle ja menoksi. Nainen halusi, ja ehdotti, ja minulle kyllä sopi koska halusin häntä kovin.

Sitä mukaa kun suhde sai lisävuosia, niin tilanne muuttui.

Ensin ei haluttanut menkkojen aikaan kun kivistää ja sattuu ja on sotkuista. (Jännä että silloin nuorena ei tuota huomannut).

Sitten ei halunnut juuri ennen menkkoja, eikä heti menkkojen jälkeen.

Suhde eteni, ja seksitön osa piteni. Halusi enää vain parina päivänä kuukaudesta.

Mentiin jo välillä kuukausia ilman seksiäkin. Ensin yksittäisiä kuukausia, sitten säännönmukaisemmin. Seksiä oli vuodessa saman verran kuin nuorena viikossa.

Lopulta nekin muutamat kerrat loppuivat. Elimme seksittömässä suhteessa. Olin silloin hieman yli viisikymppinen, vaimo viisissä kymmenissä.

Ei ollut menkkoja, mutta ei seksiäkään.

Vierailija
13/33 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu käsittämättömältä, että edes kaikki naiset eivät ymmärrä, että kuukautisia on erilaisia. Jos vuotaa tosi paljon, on se tuntuma aivan erilainen verrattuna "normaaleihin" tai niukkoihin vuotoihin. 🙄 Sänky olis pilalla hetkessä jos runsaissa vuodoissa olis hetkenkin ilman suojaa.

Vierailija
14/33 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi sen verran niukat että ei vaikuta seksiin. Yhtenä päivänä vähän enemmän tulee silloinkin jos käy pesemässä ja suoraan hommiin niin sperman mukana Nyt tulee ehkä vähän väriä. 

Vierailija
15/33 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kroonisesti aneeminen tosi runsaiden menkkojen takia. En voi käsittää, että joku harrastaa seksiä silloin. Selvästi kuukautiset ovat hyvin yksilöllinen tapahtuma.

Itse vuodan niin paljon ja alavatsa ja koko alakerta niin arka, että ajatus seksistä on absurdi. Veren määrästä tulisi mieleen teurastamo ja se sattuisi kovin.

Ei mulla ole yhtään hehkeä olo muutenkaan vaan olen hikinen, turvonnut, vatsa aina menkkojen aikaisin sekaisin ja yleisesti ottaen v.tuttaa ja heikottaa...

Syön lisärautaa purkista aina kun muistan ja syön silloin tällöin maksa- ja veriruokia myös. Silti anemia. Nyt rupesin miettimään, voiskohan tälle tehdä jotain.. Olen vain ottanut annettuna että kuukautiset on kovaa vuotoa, kipua ja kärsimystä.

Sille voi tehdä jotain. Suosittelen lämpimästi lääkärireissua ja sinne valittamaan liian runsaista kuukautisista. Minulle asennettiin viime viikolla hormonikierukka niiden hoitoon ja jumaleisson mikä ihana kapistus jo nyt. 

Vierailija
16/33 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille voi tehdä jotain. Suosittelen lämpimästi lääkärireissua ja sinne valittamaan liian runsaista kuuka

Enkä siis tarkoita, että hormonikierukka olisi ainoa vaihtoehto. Vaan, että kannattaa tosiaan mennä lääkärille valittamaan kuukautisista ja vaatimaan muutosta tilanteeseen.

Vierailija
17/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo haluaisi , mutta kuitenkin puhtaus friikki. joten paksu pyyhe pyllyn alle , ja ohut kumi käsine kädessä saa sormin työntyä häneen. touhun jälkeen hanska otetaan kädestä ja käännetään nurinpäin.

Vierailija
18/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei rakastella kun vaimolla on kuukautiset ihan siksi kun häntä ei silloin seksi kiinnosta. Kyllä sen ajan yleensä jaksaa odottaa kun ne on ohi. Ja jos en jaksa niin usein olen saanut käsihoidon tai panna rintojen väliin.

Vierailija
19/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin menkkojen aikaan on olo kuin olisin sairaaksi tulossa. Menkat kestää mulla yleensä viitisen päivää mistä pari - kolme ekaa on ne kamalimmat. Vatsaa jomottaa ja päätä särkee, usein myös rinnat aristaa ja paleltaa. Menkkojen pari viimeistä päivää on sit pikku tipottelua. Kyllä meillä mies on ainakin tähän asti kestänyt sen mun menkkojen ajan olla ilman pillua, eikä mun ole tarvinnut sille alkaa mitään sirkustemppuja sen korvikkeeksi tehdä. Sitte taas kun mulla menkat on ohi meillä rakastellaan useita kertoja viikossa. Toki joskus tulee mieheltä murjotusta jos olen töistä ja lasten kanssa niin väsynyt, että en yksin kertaisesti jaksa, mutta menkkojen aikaan se ei ole koskaan vielä murjottanut.

Vierailija
20/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin menkkojen aikaan on olo kuin olisin sairaaksi tulossa. Menkat kestää mulla yleensä viitisen päivää mistä pari - kolme ekaa on ne kamalimmat. Vatsaa jomottaa ja päätä särkee, usein myös rinnat aristaa ja paleltaa. Menkkojen pari viimeistä päivää on sit pikku tipottelua. Kyllä meillä mies on ainakin tähän asti kestänyt sen mun menkkojen ajan olla ilman pillua, eikä mun ole tarvinnut sille alkaa mitään sirkustemppuja sen korvikkeeksi tehdä. Sitte taas kun mulla menkat on ohi meillä rakastellaan useita kertoja viikossa. Toki joskus tulee mieheltä murjotusta jos olen töistä ja lasten kanssa niin väsynyt, että en yksin kertaisesti jaksa, mutta menkkojen aikaan se ei ole koskaan vielä murjottanut.

Mä en koskaan tajua tätä murjotusta :D Miksei hyvä mies sitten auta siinä lastenhoidossa tai tee vaikka ruokaa tms. niin jäisi aikaa ajatella myös yhteistä kivaa. Sehän on ihan selvä et väsyneenä pitää nukkua eka väsymys pois. Muutenhan tuo olis taas yksi velvollisuus lisää, ei ihme jos ei tee mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi