Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä jos mies treffeillä kertoo kassalle, että molemmat maksaa juomansa/ruokansa?

Vierailija
29.01.2024 |

Mitä mieltä miehestä, asetelmasta ja mahdollisesta tunnelmasta tämän jälkeen?

Tasa-arvoinen maailma toki, mutta tuleeko miehen heti alussa osoittaa naiselle että aikoo huolehtia naisesta ja perheestä, myös rahallisesti?

Kommentit (162)

Vierailija
1/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnittäisi asiaan huomiota, jos ensimmäisenä maksamaan menevä ilmoittaa kassalle heti alkuun informatiivisesti maksamisesta, kiusallisempaa se minusta on, jos aletaan siinä tiedustelemaan, että tuleeko nämä mukaan ja sitten noudetaan ja huovataan, että no maksaako kuka vai eikö kukaan..

Mulle ei tulis mieleenkään ekoilla treffeillä täysin uuden tyypin kanssa maksattaa kahvejani toisella. Ja mieluummin maksan aina muutenkin omat osuuteni, en pidä ajatuksesta olla "velassa".

Vierailija
2/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä molemmat voivat maksaa omat ruoat ja juomat. Tasa-arvonkin puolesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen erikseen kertoo, niin ehkä hieman tökeröä. Mielestäni siis itsestäänselvyys, että molemmat maksavat omansa.

Vierailija
4/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietenkin juuri näin. En halua miehen maksavan minulle mitään enkä kyllä maksa miehenkään ostoksia. 

Vierailija
5/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies ei halua uusille treffeille:)

Next

Vierailija
6/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaunis nainen..kuka uskaltaa tehdä noin???

Minä ostaisin vielä kukkia daamille.

Vierailija
7/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisillä treffeillä ei kannata tosiaankaan tarjota mitään. Toki voi vaikka vuorotellen maksaa kaffet/oluet jos useammat juodaan.

Vierailija
8/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti käy poloiselle.

Vierailija
9/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mies ei halua uusille treffeille:)

Next

Lokkia ei kukaan halua elätiksi. Next.

Vierailija
10/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin ehdottomasti maksaa omat syömiseni ja juomiseni. Siinä käy miehelle selville sekin, että mahdollisessa parisuhteessa myös kotityöt tehdään puoliksi, tietenkin lastenhoito ja hoitovapaat.

Vierailija
11/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä nyt numeroa tarvitse tehdä, että et halua tarjota. Antaa todella pihin kuvan. Yleensä ihmiset maksavat omat ostoksensa. Jos myyjä tiedustelee yhdessä vai erikseen, niin sitten vastaat. Itse tosin arvostan sitä, että mies tarjoaa, mutta se on toinen juttu. 

Vierailija
12/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies treffailee paljon ja joka kerta joutuu tarjoamaan naisille, joiden kanssa ei tapailu jatku eikä kyse ole seksitreffeistä, harmittaahan se. Alkuvaiheessa kumpikin maksakoon omansa.

Vierailija
13/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sen erikseen kertoo, niin ehkä hieman tökeröä. Mielestäni siis itsestäänselvyys, että molemmat maksavat omansa.

En tykkää eli itsestään selvää että voi sen sanoa heti kättelyssä. 

Vierailija
14/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, voin maksaa omat juomat ja ruuat. Mutta se miten mies ilmoittaa voi vaikuttaa, jos hän tekee ison asian siitä että pitää maksaa erikseen ja kassallekin ilmoittaa niin se on ehkä vähän outoa, luuleeko mies että olen joku loisiva pummi ja siksi tuo pitää kovaan ääneen ilmoittaa etten vain senttiäkään yritä häneltä nyhtää.

Vierailija
15/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisarvo riippuu ulkonäöstä? Onko ÄO:si 70?

Vierailija
16/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sen oletusarvoisesti kuuluisi mennäkin. Jos mies haluaa tarjota, niin sitten voi treffien alussa sanoa suoraan naiselle "Minä tarjoan." Tähän minä tosin hyvin todennäköisesti saattaisin antaa kieltävän vastauksen (kiitoksen kera tietty), varsinkin jos ovat ensi-treffit. Mutta siis se, että kassalla täräyttää "Minä maksan!" kysymättä minulta mitään, niin kokisin tämä kiusalliseksi. Siis varsinkin niillä ekoilla treffeillä.

Vierailija
17/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä syötettäviä ja juotettavia riittää. Baarimikkona olen nähnyt yhtä ja toista. Tuoremehu kiitos ja jos joku kysyy mitä juo tilataankin heti sieltä kalliimmasta päästä. Paloauto eli Brambi /ruotsiksi brandbil  (Drambuie) , kuten eräskin kovaan ääneen tokaisi. Se tuoremehu jäikin siihen. 

Terv Maja Tukholmasta

Vierailija
18/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vaadin ehdottomasti maksaa omat syömiseni ja juomiseni. Siinä käy miehelle selville sekin, että mahdollisessa parisuhteessa myös kotityöt tehdään puoliksi, tietenkin lastenhoito ja hoitovapaat.

Hauska vertailu. 

Vierailija
19/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
20/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ihan tarpeeksi se, että ollaan treffeillä paikassa, missä maksetaan kassalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän