Mitä teette te jotka ette voi sietää kumpaakaan ehdokasta?
Käyttekö äänestämässä vähemmän huonoa, Aku Ankkaa vai jätättekö menemättä? Mä taidan jättää menemättä, läheisille jotka ei ymmärrä päätöstä väitän sairastuneeni. Mies ymmärtää ja muut asuvat onneksi kaukana. Eikä Halla-aho ollut minun ehdokkaani sen enempää, joten olen jo etukäteen ajatellut että toisella kierroksella äänestän tyhjää tai en ollenkaan.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
"En voi sietää..." on ehkä liian vahvasti sanottu. Jokaisella on vain yksi ääni. Joko sen käyttää tai jättää käyttämättä.
Uuden tilanteen edessä on vain opittava elämään. Kumpikaan ehdokas ei onneksi ole kiihkoilija, joten kyllä totumme tähänkin.
Kumpikin on kiihkoilijoita juurikin. Stubb ihteän täynnä. Haavisto liian vihreetä ja maailmaa syleilevää sateekaarta. En voi tajuta. Luulen että Jumala antoi kansalle sen mitä synnistä ja Jumalan pilkasta seuraa. Niin surullista.
Teen kuten vasemmisto, äänestän sitä toista jotta median hypettämä ja "parempien" ihmisten äänestämä Peku ei pääse
Mitäs jos ajattelisit vaihteeksi Suomen etu etkä vain itseäsi koko ajan.
Tarvitsemme kokeneen presidentin joka pystyy jatkamaan ilman harjoittelukausia.
HAavistolla on pisin ulkoministerikokemus ja oma nimi NATO-liittymissopimuksessa.
Ihan sama mitä teet, Stubi voittaa.
jos tämä on ok, älä äänestä. Jos ei ole ok, äänestä Haavistoa. Aina voi äänestää tyhjää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En voi sietää..." on ehkä liian vahvasti sanottu. Jokaisella on vain yksi ääni. Joko sen käyttää tai jättää käyttämättä.
Uuden tilanteen edessä on vain opittava elämään. Kumpikaan ehdokas ei onneksi ole kiihkoilija, joten kyllä totumme tähänkin.
Kumpikin on kiihkoilijoita juurikin. Stubb ihteän täynnä. Haavisto liian vihreetä ja maailmaa syleilevää sateekaarta. En voi tajuta. Luulen että Jumala antoi kansalle sen mitä synnistä ja Jumalan pilkasta seuraa. Niin surullista.
Olin juuri tulemassa kirjoittamaan samaa. Syntiselle sukupuolisekoilijakansalle pukkaa karmaa. Sitä saa mitä tilaa. Lopunajat. Pahuus nostaa päätään verhottuna syntiseen mukavapauteen.
Molemmilla kiusaamishistoria (tekijänä), molemmilla taustoillaan outoa poliittista sooloilua. Stubb ei vaikuta kovin älykkäältä, eikä Haavisto aidolta. Voip olla etten äänestä lain.
En pidä noista kummastakaan, mutta äänestän Stubbia, koska en voi sietää Haavistoa.
Odotan Quantum internettiä, jää nämä valheet historiaan.
Lapsikin tajuaa että paperilapun voi sytyttää tuleen jos ei miellytä.
En äänestä, sillä ihan sama mulle kumpi on pressa. Molemmat yhtä epämiellyttäviä vaihtoehtoja. Jos olisi kaksi yhtä hyvää, silloin arpoisin ja äänestäisin. En äänestä näin huonoja vaihtoehtoja ollenkaan. Olen ääneni antanut ensimmäisellä kierroksella, se riittää nyt.
Äänestän vähemmän ärsyttävää eli Stubbia.
Vierailija kirjoitti:
Eroan armeijasta. Presidentti on puolustusvoimien ylipäällikkö. En tue tälläistä ylipäällikköä.
Joudat erotakin, jos maanpuolustustahtosi riippuu siitä kuka presidentin pallilla istuu.
Pidän telkkarin 6-12 vuotta kiinni.
Vaikea paikka päättää kumpi on vähemmän ärsyttävä . Harmillista , saattaa jäädä äänestämättä .
Vierailija kirjoitti:
Molemmilla kiusaamishistoria (tekijänä), molemmilla taustoillaan outoa poliittista sooloilua. Stubb ei vaikuta kovin älykkäältä, eikä Haavisto aidolta. Voip olla etten äänestä lain.
Ei vaikuta älykkäältä? Millähän kompetenssilla sinä sitä arvioit?
Hyväksyn asian. Toki vaaleja tulee lisää tulevaisuudessakin, joten tilanne ei ole pysyvä, kuten Venäjällä.
Äänestän vähemmän ärsyttävää. Valinta on näistä kahdesta ihan selvä. Tässä maailmantilanteessa tarvitaan jämäkkää johtajaa.
Haavisto sais olla kehä3 sisällä olevan suomen presidentti, hallis muun suomen.
En äänestä ja toivon ettei kukaan muukaan. Tahtoisin nähdä äänestysprosentin jäävän alle 30 prosenttia.
Hyvä jos persut ja kepulaiset ainakin jättää kokonaan äänestämättä.