Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä Halla-aho menestyi niin surkeasti?

Vierailija
28.01.2024 |

Vaikka oli paras ehdokas

Kommentit (858)

Vierailija
441/858 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronarokote on tuhonnut kaikkien aivot. Vain koronarokottamattomat näkevät Mestari Halla-ahon suuruuden.

Totta kyllä tuo "Vain koronarokottamattomat näkevät Mestari Halla-ahon suuruuden." ;)

Mua ei koskaan lakkaa ihmetyttämästä tämä henkilönpalvonta, Laurasta ja Jussista tehtaillaan valtavat määrät fantasiakuvia milloin sotureiksi, milloin Kalevalaan viitaten, ja "Mestari"? Mikä näitä ihmisiä vaivaa?

Vierailija
442/858 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka varasti Jussin äänet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/858 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain persut uskoo salaliittoihin.

Vierailija
444/858 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juutalaisvastaisuus, "holohölinäpuheet", valehtelu lapsistaan, rasi smi, naisten halventaminen. Kahdesti hallitusvastuussa PS:n kanssa ja rajat vuotaneet kuin seula kummallakin kerralla.

Ideologiset henkilökulttilasit kun ottaa pois, niin ei paljon jää jäljelle.

Niinpä. Jussi jopa vaalijulisteessaan kettuili naisten tarpeelle olla suojassa seksuaaliselta ahdistelulta. Verhotusti tietenkin niin että voi kirkkain silmin väittää että enhän mitä niin tarkottanut jos joku keksii syyttää. Jussi on ainoa ehdokas joka on julkisesti toivonut että nainen r_____.

Aha. Sanoi ettei pitää saada olla suojassa, eli verhotuin silmin kettuili tarpeelle olla suojassa..MITÄ mä just luin? 🤣

Vierailija
445/858 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, että persut usein öyhöttää mutta ei sitten muista mennä äänestämään.

Muutenkin paljon puhetta vähän tekoja.

Kannattaisi laittaa sitä suuta vähän soukemmalle, jos haluaa Haavistolle muitakin kuin Liin äänet 

Vierailija
446/858 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronarokote on tuhonnut kaikkien aivot. Vain koronarokottamattomat näkevät Mestari Halla-ahon suuruuden.

Totta kyllä tuo "Vain koronarokottamattomat näkevät Mestari Halla-ahon suuruuden." ;)

Mua ei koskaan lakkaa ihmetyttämästä tämä henkilönpalvonta, Laurasta ja Jussista tehtaillaan valtavat määrät fantasiakuvia milloin sotureiksi, milloin Kalevalaan viitaten, ja "Mestari"? Mikä näitä ihmisiä vaivaa?

Kait ne kaipaa jotain idoleita ja heijastaa omia fantasioitaan ja mielikuviaan henkilöihin, jotka ei niitä todellakaan vastaa. Jos Halla-aho ei olisi politiikassa hän olisi tavallinen keski-ikäinen akateeminen mies Eirasta, jolla on sivusuhde ja pätkätyöhistoria, kun kirkkoslaavilla nyt ei oikein perhettä elätetä. Akateeminen vaimokin on vaihtanut alaa, kun ei saa tutkimusrahaa, eikä virkoja.

Vierailija
447/858 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka äänestää ihmistä, jonka mielenterveys ei ole hyvä?

Vierailija
448/858 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka varasti Jussin äänet?

Jutta ja Li aivan selvästi.

Vierailija
449/858 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, että persut usein öyhöttää mutta ei sitten muista mennä äänestämään.

Muutenkin paljon puhetta vähän tekoja.

Kannattaisi laittaa sitä suuta vähän soukemmalle, jos haluaa Haavistolle muitakin kuin Liin äänet 

Me päätämme mistä puhumme ja te päätätte, ketä äänestätte. Niin se menee. Kukaan rupea tuollaisen roskajoukon edessä matelemaan.

Vierailija
450/858 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen olen  että rikollinen Jussi ei päässyt toiselle kierrokselle

Oikein meni.

Vierailija
451/858 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Li Andersson käyttäytyi kiusaajamaisesti...hän sanoi että oli yksi ehdokas pakko estää ettei pääse toiselle kierrokselle...

Li on kiusaaja...luulin kyllä että on älykäs..mutta luulo ei ole tiedon väärti

Jutta sanoi, ettei taktikointia ja kärsi siitä. On ne nyt omilleenkin susia minusta osa äänestäjistä. Jutta olisi selvästi toivonut reilua mahdollisuutta. Mä olisin ollut valmis antamaan sen. Kyllä se ihan tosissaan oli mukana. Ja joo, olisin voinut äänestää yhtä hyvin häntä kuin Stubbia toisella kierroksella.

Vierailija
452/858 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen äänet menivät Jussille, koska toista yhtä mulqqua ehdokasta ei ollut tarjolla. Muille oli monta hyvää ja tolkullista.

Vierailija
453/858 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kiusaajien yhteiskunta...politiikka on täynnä poliittistarasismia

Vierailija
454/858 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on oikeita trolleja. Suomalaisia trolleja. Niillä pitää pokka vaikka loppuun asti. Mutta ei se muuta sitä tosiasiaa, että ovat trollailun mestareita.

Vierailija
455/858 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vanhat mokat ei onneksi unohdu. Lue historia. 

Vierailija
456/858 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sivistyspuolue Kokoomuksen kannattajana voi millään ymmärtää näitä persujen salaliittohöpinöitä. 

Vierailija
457/858 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, kaksi 4 prosentin ressukkaa teki palveluksen Haavistolle...no Stubbi voittaa...mutta Halla-aho oli paras

Vierailija
458/858 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en sivistyspuolue Kokoomuksen kannattajana voi millään ymmärtää näitä persujen salaliittohöpinöitä. 

He eivät vain koskaan ole oppineet vastuunkantoon. Vika on aina muissa.

Vierailija
459/858 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 615 000 ääntä on ihan hyvä tulos, kaikki henkilölle itselleen, ei sen vuoksi että piti taktikoida ketkä pääsevät toiselle kierrokselle.  Kuten jo todettu, vasemmisto sai surkean tuloksen verrattuna kansanedustajien määrään, Li ja Jutta menestyivät suhteessa onnettoman heikosti, syyksi laitetettiin että ihmiset tiesivät etteivät he pääse toiselle kierrokselle ja halusivat pudottaa Halla-ahon.

Halla-ahoahan on syytetty autismin piirteitä omaavaksi, en oikein ymmärrä miten siitä saadaan populisti?

Onko maailmassa yhtään autisti populistia?  Onko sellainen edes teoriassa mahdollista?

Introvertti, nepsy, autisti, ärsyttää ihmísiä ( tai sanotaan, ymmärtämättömiä ihmisiä), ei oikein ymmärretä että miksi joku ei sano ja toista samoja asioita kuin on yleisesti hyväksytty, ja jos sanoo vahingossa väärin, korjaa äkkiä kantaansa kun huomaa "someraivon", mutta sellainen tutkija-professoriluonne ei osaa muuta kuin tuoda omaa näkemystään perustellusti esiin, onko se sitten itsekkyyttä ja populismia, vai autismia, vai tervettä järkeä ja päättelyä "tämä nyt vain täytyy sanoa vaikka suosiota sillä ei saa".

Vierailija
460/858 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloinen olen  että rikollinen Jussi ei päässyt toiselle kierrokselle

Oikein meni.

Juu, kannattaa googlata nyt kaikki presidentit ja niiden puolisot...onko  rikoksia joita ei ole viety oikeuteen?

Itse kannatan täysin puhdasta ja nuhteetonta sekä presidenttiä että puolisoaan