Aiotteko äänestää toisella kierroksella?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Pekkaa tietty. Oulussa on pienimuotoiset juhlat pekan kunniaksi tänään<3
Onko oulu homojen hallussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio.
Noista kahdesta paskasta ei voi äänestää parempaa.
Muista, että silläkin päätöksellä on vaikutusta.
Olisikin hyvä, jos äänestysprosentti toisella kierroksella jäisi alle 50 prosentin.
Jos halla-aho ei pääse jatkoon, on ääneni ollut turha enkä äänestä enää koskaan.
Isänmaallisena perussuomalaisena en voi äänestää kansallisvaltioiden vihaajaa eli Stubidoa. Siksi ääni menee Pekalle.
NL:ssa kerättiin sairasvuoteeltakin ääni Isä Autinkoiselle. Ja se piti antaa.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Halla-ahoa myös toisella kierroksella.
Riittää kun kirjoitat mestari, älä nytkään vaivaudu niiden numeroiden kanssa.
Itse aion äänestää ilman muuta, vaikkei oma ehdokas päässyt jatkoon.
Toivoisin, että ne ihmiset, jotka nyt kokevat Stubbin ja Haaviston olevan yhtä kauheita, malttaisivat kuitenkin katsella toisen kierroksen tentit ja tosissaan miettiä, kumpi näistä olisi se pienempi paha.
Minullakin on melko ristiriitaisia tunteita kummankin suhteen. Molemmissa on jotain sellaista, joka aiheuttaa voimakkaan torjuntareaktion, mutta kyllähän näistä silti täytyy valita. Mitä useampi jättää äänestämättä, sitä pienemmällä äänimäärällä inhokista tulee presidentti.
Persujen valitus häipyy kaukaisuuteen...kohta enää pelkkä kuiskaus tuulessa...pahanhajuinen sellainen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaivaudu näillä tuloksilla stubb on varma voittaja kun saa halla ahon äänet puolelleen
Äläs nyt, minä äänestän Haavistoa vaikka ekalla kierroksella äänestin Halla-ahoa.
Oho! Mistä tällainen älli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio.
Noista kahdesta paskasta ei voi äänestää parempaa.
Muista, että silläkin päätöksellä on vaikutusta.
Olisikin hyvä, jos äänestysprosentti toisella kierroksella jäisi alle 50 prosentin.
Miksi?
Haavisto olisi luotettavampi, mutta sen takana on tuo kaksinaamainen ja luihu vihervasemmisto valmiina hyökkäämän taas tavallisten suomalaisten kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekkaa tietty. Oulussa on pienimuotoiset juhlat pekan kunniaksi tänään<3
Onko oulu homojen hallussa?
On se rankkaa tuo homofobia
Vierailija kirjoitti:
Isänmaallisena perussuomalaisena en voi äänestää kansallisvaltioiden vihaajaa eli Stubidoa. Siksi ääni menee Pekalle.
Ikävä kyllä hyppäät ojasta allikkoon. Huomaat sen sitten, kun presidentti Haavisto antaa ensimmäisen lausuntonsa koskien itärajan taakse kasattuja ihmismassoja.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta. Luulen että Stubb voittaa, äänestän itse Haavistoa. Molemmat käyvät liberaaleina minulle, puoleeni on Kokoomus. Äänestän Haavistoa koska hän on vahvempi antidote persuloideja vastaan.
Kaikki jotka äänestävät tyhmää homoa ovat mieleltään hyväksyneet nämä. Homous on luokiteltu sairaudeksi vuoteen 1982 asti. Sitä se ei enää ole vaan perverssio. Sellaista pressaa en missään nimessä äänestä.
Kaikki joilla on hitunenkin arvopohjaa jäljellä äänestää huonoista vaihtoehdoista edes vähän parempaa ainakin siksi, että meille ei tule maatamme edustamaan valheellinen homo.
Aina äänestän. Stubbille menee ääni, mutta ei Haavistokaan olisi minulle maailmanloppu.
Vierailija kirjoitti:
Jos halla-aho ei pääse jatkoon, on ääneni ollut turha enkä äänestä enää koskaan.
Taaperoikäisen kiukuttelua. Olet kuten ehdokkaasi henkisesti lapsentasoinen.
YlioppilasPekkaa ,homppelia Andessonin kaveri yäk ,ei ikinä.
Tiesin jo kauan ennakkoon, miten toimin.
1. kierroksella meni ääni Jutalle puoluesyistä.
2. kierroksella sitten ääni Pekalle koska on vähiten huono.
Ei tämä niin tunteisiin menevää hommaa ole. Jos on, niin rauhoittukaa
Tottakai äänestän Haavistoa vastaan. Suomeen ei homopresidenttiä tule!
Äänestän Halla-ahoa myös toisella kierroksella.